Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 december 2006

Ik ga denk toch maar even paypal aanmaken en wat euro's overschrijven. Lijstje ziet er wel erg leuk uit :o
Hoi

Beetje jammer, eerst roepen dat het niet lang duurt. Dan dat het vrijwel niks gaat kosten. Dan dat er een gratis pack komt. En uiteindelijk veels te lang, te duur, en geen gratis mini pack.

Jammer voor jullie atari, maar jullie krijgen mijn 20 dollar niet. Bugfix eerst het spel maar eens.

Hoi

Reg. datum: 25 april 2001

Er is nooit gezegd dat het pack gratis zou worden. Vanaf begin af aan is er gezegd dat het pakket rond de 10 euro gaat kosten.

Goed nu blijkt het ietsje duurder te zijn (20 dollar), maar dan nog vind ik het geen geld. Zeker niet nu met de gunstige dollar koers.

Ze hadden het ook op een CD uit kunnen brengen in de winkel en er 30 euro voor kunnen vragen. Dan vindt ik dit nog een nette oplossing zo.

Het heeft inderdaad even geduurd voordat het carpack er is gezien de release van TDU al meer dan een jaar geleden is. Maar goed, beter laat dan nooit en volgens mij ook goedkoper dan als je al deze auto's voor de XBOX wilt gaan aanschaffen. En na aankondiging is het toch na een maand uitgekomen. Dat vindt ik een redelijke termijn.

Jeroen O wijzigde dit bericht 12-04-2008 14:08 (11%)

Jeroen hoe zit het qua beveiliging van het pack?
Je betaalt, je downloadt en dan?
Wil ik even zeker van zijn, thanks in advance ;)
Je voelt je lekkerder...

Hmm, ik kom net dit tegen gepost door een Atari mod op de Atari EU forums:

Note about Megapack:
quote:
It looks like, for whatever reason, the Megapack can be found at the US Atari digital download site. We moderators weren't told about this and as far as we know there will be an EU download service available at some point. If you want to take a punt on the US one then bear in mind that it does cost a bit more and has more restrictive conditions on how long you can download it for etc. than a likely EU service. Also if this is an accidental release then it's likely the servers won't be setup correctly yet. As far as I can tell there aren't any terms and conditions on the US site restricting it to the US only (though they might be hiding somewhere).

Importantly though, by buying the US product you must accept that customer support for that product is provided by the US distributor, not Atari EU. Likewise these forums are only for discussion relating to Atari EU products.

Personally, I would wait for the EU release, as it's both cheaper, has better download terms, and it's more likely that it'll behave better with your EU game.
Ik heb de US versie van de pack geďnstalleerd op een EU versie van het spel. De pack werkt wel, kon eerder vandaag gewoon spelen, maar ik krijg nu geen verbinding meer met de server... Of dat ermee te maken heeft weet ik niet, ik lees her en der ook berichten dat mensen zonder de pack ook online problemen hebben momenteel.

Maar de EU versie is dus goedkoper dan de US versie, dus als je kunt wachten, zou ik dat wel doen!
quote:
rCk schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:24:
Jeroen hoe zit het qua beveiliging van het pack?
Je betaalt, je downloadt en dan?
Wil ik even zeker van zijn, thanks in advance ;)
Je betaalt, je downloadt en je krijgt een key die je bij installatie moet ingeven.

Entity wijzigde dit bericht 12-04-2008 14:26 (9%)

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

Oké thanks Entity ;).
Ja hoeveel zou het schelen, 5 euro? Nou ja, dat is in de kroeg ook een half uurtje als je dr effe gang in zet.
Je voelt je lekkerder...

EU pack wordt 10 euro, de US pack is in totaal 23 dollar (3 dollar tax erbij...), dus dat is zo'n 15-16 euro schat ik (ken de koerst niet uit m'n hoofd). Die paar euro maken mij ook niks uit.

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

Ik heb ook problemen met de server gehad, maar uiteindelijk ben ik er wel een keer op gekomen.

Het zal wel drukte zijn i.v.m. de release van het carpack.

Bij de amerikaanse download site kan je ook voor 3 dollar extra, het carpack nog tot twee jaar lang downloaden.

Overigens, als je het bestandje op een CD brand, dan heb je die extra download service niet nodig.

Dat het op de amerikaanse site iets duurder is, dat boeit mij niet. Bovendien dacht ik gezien te hebben dat je op de europese site alleen met credit card kan betalen.

Reg. datum: 02 mei 2005

Kan hier deze middag ook niet connecten, en heb nog geen pack oid geďnstalleerd.

Ghost Rider

Waar kan je dat pack in NL kopen ? (paypal het liefst)

(of is die nog niet uit in nl :( )

Ghostrider wijzigde dit bericht 12-04-2008 20:44 (28%)

[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd

Pluk een roos.
Reg. datum: 31 mei 2007

Heb TDU vrijdag gekocht en als ik hem patch zegt hij dat alles goed is geinstalleerd alhoewel ik wel iets moest overslaan oid.. Maar nu zegt hij telkens Your version is already updated, terwijl ik nog steeds 1.45a heb.
Weet niet of meer dit hebben, zal hem morgen eens opnieuw instaleren :) kan geen kwaad.

Bekend probleem?

quote:
Ghostrider schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:36:
Waar kan je dat pack in NL kopen ? (paypal het liefst)
Volg de link in de post van Entity een paar posts terug. Dan kom je uit op een amerikaanse site waar je het carpack kan kopen en met paypal betalen.

Jeroen O wijzigde dit bericht 13-04-2008 13:04 (3%)

Ik heb hem nu. Maar tot nu toe niet online gekomen. Spitsuur ofzo ? :p
Ach ja, tis mooi te zien dat dit misschien wel TDU weer tot leven schept als het ware.
Maarja, hopelijk kom ik er nog op vandaag :p
Reg. datum: 24 oktober 2004

Online komen lukt mij vandaag ook niet echt. Dat carpack heeft blijkbaar weer heel wat mensen geactiveerd :p

Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555

Gewoon blijven proberen. Vroeg of laat kom je er wel op.
Uiteraard krijg je later wel weer de melding dat de server niet beschikbaar is, maar je kan tenminste wel op je online profiel spelen.

Reg. datum: 24 oktober 2004

Ik weet het, maar na een kwartiertje had ik weinig zin meer om steeds weer opnieuw te proberen. ;)

Heb gister gelukkig de meeste auto's al uit kunnen testen :)

Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555

Oké atm gaat het al wat makkelijker. Maar een half uur maximaal en dan is het bam en je vliegt uit de servers. Hopelijk is dat door de drukte en niet vanwege t feit dat de servers neuk zijn.
Pluk een roos.
Reg. datum: 31 mei 2007

quote:
rCk schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:20:
Oké atm gaat het al wat makkelijker. Maar een half uur maximaal en dan is het bam en je vliegt uit de servers. Hopelijk is dat door de drukte en niet vanwege t feit dat de servers neuk zijn.
Er word al veel geklaagd over de servers deze 2 dagen :)

http://forums.eu.atari.co...1499&page=1&pp=30

Hmm, ik krijg TDU helemaal niet meer draaiend nu. Spel gedeďnstalleerd, map met savegames verplaatst, spel nieuw geďnstalleerd, nieuw character aangemaakt en nog blijft het spel continu hangen op het eerste beste laadscherm :/
Systeem is snel zat, laatste drivers van alles en nog kan ik niet spelen. Laat ze gvd eerst de support eens op orde krijgen voordat ze zo'n carpack op de markt zetten :(

pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso

Reg. datum: 14 april 2007

Er bestaat een programma hiervoor, een bepaald bestand (radial.rdb) is te groot en moet verwijderd worden. Dit bestand veroorzaakt de vastlopers. Ik heb er ook last van gehad en toen ik het programma heb geinstalleerd werkt het weer, gewoon af en toe het bestandje even cleanen. Ik zal even gaan zoeken voor je, zal hem zo editten.

Edit: Heb hem al gevonden, dit programma even installeren, tdu selecteren en op clean klikken. Jou klachten komen overeen met die van mij en bij mij werkt het goed.

http://sourceforge.net/projects/mgrc/

Martijn1990 wijzigde dit bericht 13-04-2008 23:15 (28%)

Die Lamborghini Countach in dat car-pack. _/-\o_

Reg. datum: 07 december 2004

Ook net gekocht (20 euro in de frs) en geďnstalleerd.

Eerste indruk is goed. Het lijkt me een leuk spel, ook al is het arcade. Maar arcade is voor mij geen probleem, zolang ik er maar plezier aan beleef. (ik ben ieg geen 'simzeiker' die zich te goed voelt voor gewoon dikke fun)

Het draait op mijn systeem wel goed (op medium) wat me nog meevalt (7600GT)

Ik heb bepaalde dingen nog niet goed door maar dat komt wel. Leuk is dat alles op de map zelf gebeurt. De map is eigenlijk de online-lobby room. Ook voor offline races. Je rijdt door zo een 'race-sign', drukt enter, en je kan racen. Geen dwaze menuutjes of ander omslachtig gedoe. Het maakt de gameplay vloeiender en relaxer en aangenamer om te doen. Toegankelijker ook.

Eerst dacht ik trouwens dat het online gedeelte inhield dat je met meerdere online speler tegelijk op de map kon rondrijden? Terwijl het blijkbaar enkel online races betreft. Dus net zoals offline races, maar dan een oranje symbool, en daaraan meedoen. (en op dat ogenblik ga je dus online zogezegd). Beetje anders dan wat ik dacht, maar ook prima.

En dan moet ik ook nog eens uitzoeken hoe het met dat profiel en de savegames zit. Is dit online bewaard, offline, of beide? Ik heb nog al eens de gewoonte een OS image terug te plaatsen. Gegerandeerd zal ik bij één van deze vergeten m'n savegames te kopiëren, dus dat moet ik nog eens bekijken. Verder denk ik dat ik hier veel plezier aan zal beleven.

Test drive stond altijd al garant voor goede arcade racegames

edit: ik speel het trouwens met een dual analog gamepad van thrustmaster. Valt volgens mij niet te spelen zonder minstens een gamepad. (stuurtje is vermoeiend :p )

Anyway, dit is het spel wat need for speed al lang had moeten zijn, of al zo lang probeert te zijn. Hoe dan ook: bye bye NFS, deze game is stukken beter.

alvi wijzigde dit bericht 14-04-2008 18:45 (9%)

quote:
Martijn1990 schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:11:
Er bestaat een programma hiervoor, een bepaald bestand (radial.rdb) is te groot en moet verwijderd worden. Dit bestand veroorzaakt de vastlopers. Ik heb er ook last van gehad en toen ik het programma heb geinstalleerd werkt het weer, gewoon af en toe het bestandje even cleanen. Ik zal even gaan zoeken voor je, zal hem zo editten.

Edit: Heb hem al gevonden, dit programma even installeren, tdu selecteren en op clean klikken. Jou klachten komen overeen met die van mij en bij mij werkt het goed.

http://sourceforge.net/projects/mgrc/
Vele malen dank, dit heeft m'n problemen verholpen. Nu hopen dat de heren ontwikkelaars daar in het vervolg zelf aan denken...
quote:
alvi schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:06:
Ook net gekocht (20 euro in de frs) en geďnstalleerd.

Eerste indruk is goed. Het lijkt me een leuk spel, ook al is het arcade. Maar arcade is voor mij geen probleem, zolang ik er maar plezier aan beleef. (ik ben ieg geen 'simzeiker' die zich te goed voelt voor gewoon dikke fun)
[...]
TDU enkel een arcade racer? Boy are you wrong :P
Wacht maar tot je wat verder in het spel bent en de hardcore mode aan kunt zetten ;)

pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso

Reg. datum: 25 oktober 2006

quote:
alvi schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:06:

Eerst dacht ik trouwens dat het online gedeelte inhield dat je met meerdere online speler tegelijk op de map kon rondrijden? Terwijl het blijkbaar enkel online races betreft. Dus net zoals offline races, maar dan een oranje symbool, en daaraan meedoen. (en op dat ogenblik ga je dus online zogezegd). Beetje anders dan wat ik dacht, maar ook prima.
Dat kan ook wel, maar omdat de servers down waren/zijn zag je waarschijnlijk niemand rijden. Normaal zul je namen zien, met bijbehorende afstand tot die persoon.
Als je iemand tegenkomt kun je dmv. te knipperen met je lichten een race beginnen met cash als inzet, de route kun je dan zelf bepalen, dit werkt echt heel erg mooi vind ik !

Reg. datum: 14 april 2007

quote:
MadMarky schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:09:
[...]

Vele malen dank, dit heeft m'n problemen verholpen. Nu hopen dat de heren ontwikkelaars daar in het vervolg zelf aan denken...
Geen dank, Fijn dat het weer allemaal werkt, die freezes/crashes zijn echt heel erg frustrerend, ik weet er alles van. ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: