Ook net gekocht (20 euro in de frs) en geďnstalleerd.
Eerste indruk is goed. Het lijkt me een leuk spel, ook al is het arcade. Maar arcade is voor mij geen probleem, zolang ik er maar plezier aan beleef. (ik ben ieg geen 'simzeiker' die zich te goed voelt voor gewoon dikke fun)
Het draait op mijn systeem wel goed (op medium) wat me nog meevalt (7600GT)
Ik heb bepaalde dingen nog niet goed door maar dat komt wel. Leuk is dat alles op de map zelf gebeurt. De map is eigenlijk de online-lobby room. Ook voor offline races. Je rijdt door zo een 'race-sign', drukt enter, en je kan racen. Geen dwaze menuutjes of ander omslachtig gedoe. Het maakt de gameplay vloeiender en relaxer en aangenamer om te doen. Toegankelijker ook.
Eerst dacht ik trouwens dat het online gedeelte inhield dat je met meerdere online speler tegelijk op de map kon rondrijden? Terwijl het blijkbaar enkel online races betreft. Dus net zoals offline races, maar dan een oranje symbool, en daaraan meedoen. (en op dat ogenblik ga je dus online zogezegd). Beetje anders dan wat ik dacht, maar ook prima.
En dan moet ik ook nog eens uitzoeken hoe het met dat profiel en de savegames zit. Is dit online bewaard, offline, of beide? Ik heb nog al eens de gewoonte een OS image terug te plaatsen. Gegerandeerd zal ik bij één van deze vergeten m'n savegames te kopiëren, dus dat moet ik nog eens bekijken. Verder denk ik dat ik hier veel plezier aan zal beleven.
Test drive stond altijd al garant voor goede arcade racegames
edit: ik speel het trouwens met een dual analog gamepad van thrustmaster. Valt volgens mij niet te spelen zonder minstens een gamepad. (stuurtje is vermoeiend

)
Anyway, dit is het spel wat need for speed al lang had moeten zijn, of al zo lang probeert te zijn. Hoe dan ook: bye bye NFS, deze game is stukken beter.
alvi wijzigde dit bericht 14-04-2008 18:45 (9%)