Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Je voelt je lekkerder...

ff de volledige, bevestigde lijst bij elkaar gezet voor de carpack:
quote:
Alfa Brera
Audi RS4 quattro Saloon
Audi S6
Cadillac® Cien™ Concept
Cadillac® CTS-V™
Chevrolet® Corvette® C1 1957
Chevrolet® Corvette® C6™ Convertible
Chrysler Crossfire® SRT-6 coupe
Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster
Dino 246 GT
Dodge Challenger RT
Dodge Charger Super Bee
Dodge Viper SRT-10 coupe
Edonis
Ferrari 250 GTO
Ferrari 308 GTS Quattrovalvole
Ferrari 512 TR
Ferrari 612 Scaglietti
Ferrari Challenge Stradale
Ferrari F40
Holden Efijy Concept
Kawasaki Ninja ZX-12R
Koenigsegg CCR
Lamborghini Countach 25th anniversary
Lamborghini Gallardo Coupe
Lamborghini Murciélago Roadster
Lexus GS 450h
Lexus IS 350
Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L
Lexus SC 430
McLaren F1 GT
McLaren F1 LM
Mercedes CL CLK GTR
Nissan Skyline GTR R34
Noble M400
Pagani Zonda C12S Roadster
RUF RGT
RUF RK Spyder
RUF Rt 12
RUF Rturbo
Saturn® Curve™ Concept
Spyker C8 Spyder
Spyker C8 Spyder T
TVR T440R
De release kan nu ieder moment zijn:
quote:
As for the release date, we're ready and waiting for Atari US to be ready to press the button so that we have a worldwise synchronised release. A bit of patience, it shouldn't be too long at all
Bron: http://forums.eu.atari.co...803089&postcount=1118

Eindelijk kunnen wij PC bezitters ook genieten van een groot deel van de auto's die voor de XBox360 versie beschikbaar zijn gesteld (behalve die uit carpack #6 helaas)!

* Entity kan niet wachten tot deze carpack uit is!

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

Hoi

Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L

Hier heb je wat aan zeg :/ Doe dan alleen de 600, of alleen de 460. Anders kan ik ook de 250 erbij doen.

Ik vraag me wel af hoe ze die hybrides hebben verwerkt :')

edit: trouwens,

Holden Efigy Concept is fout geschreven, het dient Holden Efijy Concept te zijn. :+

FiXeR.nl wijzigde dit bericht 27-03-2008 18:11 (20%)

Hoi

Je voelt je lekkerder...

quote:
FiXeR.nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:10:
Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L

Hier heb je wat aan zeg :/ Doe dan alleen de 600, of alleen de 460. Anders kan ik ook de 250 erbij doen.

Ik vraag me wel af hoe ze die hybrides hebben verwerkt :')

edit: trouwens,

Holden Efigy Concept is fout geschreven, het dient Holden Efijy Concept te zijn. :+
Denk niet dat hybrides anders rijden/klinken dan niet-hybrideversies om eerlijk te zijn. Wie weet was het wel een voorwaarde van Lexus om de hybrides te promoten :)

Heb Efijy gecorrigeerd in de lijst, was een copy/paste van een Atari medewerker, dus hopelijk is het in het spel wel goed gespeld :P Maar dat zal wel.

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

Reg. datum: 25 april 2001

Was het nou niet zo dat er problemen waren met car pack 6 voor de xbox?

Kan iemand met de xbox versie daar iets zinnigs over zeggen?

Misschien dat er daarom (nog) geen car pack 6 auto's voor de PC beschikbaar komen.

TurboCharged Supra Driver
Reg. datum: 05 juni 2001

Beuh, leuk dat ze nu EINDELIJK es een fatsoenlijk carpack releasen maar had 't dan in de vorm van een patch of gratis download gedaan. Nu moet die patch 10 dollar/euro gaan kosten. Geen groot bedrag maar ik denk dat die patch beter was aangeslagen als 't gewoon gratis en voor nop was geweest.

Over de releasedatum zullen ze nu wel helemaal geen zinnig woord meer loslaten gezien ze tot nu toe steevast gigantisch over elke releasedatum heen gegaan zijn met alle gevolgen van dien.

C.44 wijzigde dit bericht 27-03-2008 23:55 (24%)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

Zie de discussie hierboven, die is al een keertje gevoerd :)

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

Reg. datum: 17 augustus 2001

Gisteren eindelijk ook mijn TDU game kunnen ophalen in de winkel waar ik hem besteld had (voor 20 euro :) ). Viel wel op na installatie dat de game direct al op de 1.66A patch zit. Maar hij draait goed onder Vista, dus verder geen probleem daarmee.

Wel een probleem heb ik met connecten naar de TDU server om online te kunnen spelen. Zal wel aan mijn Internet-setup liggen met op het moment een dubbele router: ADSL --> modem/router (DHCP-host) --> (DHCP-client) wifi-router (DHCP-host) --> LAN. Maar eens kijken of ik de wifi-router in gateway mode kan zetten zodat het LAN z'n DHCP direct vanaf de modem/router krijgt. De modem/router in bridge-only mode zetten krijg ik niet voor elkaar.

Hopelijk komt de PC megapack snel uit! Atari heeft vandaag op het forum een 1 april grap uitgehaald en alle stickies verwijderd met een vaag verhaal over herorientatie op de PC-games markt en "Me and my horse 2" als speerpunt zien... :D Vind dat ze als beloning dan maar snel die carpack uit moeten brengen!
quote:
FiXeR.nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:10:
Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L

Ik denk dat ze er in zitten omdat ze meer power hebben ;)
quote:
The long wheelbase LS 600h L is equipped with Lexus Hybrid Drive, featuring a 5.0 L 2UR-FSXE V8 engine mated to a high-output electric motor with nickel-metal hydride battery packs. This system generates an output of 438 hp (327 kW) .... but the systems total potential power output is 610hp.
bron
172pk extra dus tegenover de "gewone" V8 in geval van de 600h
(ben wel benieuwd hoe ze het in het spel verwerkt hebben).

TMDevil wijzigde dit bericht 01-04-2008 11:04 (10%)

T E C H N O C H I C K E N

Morgen TDU in huis van bol.com, kom ik mee cruisen in men F class :P

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

Mijn spel ligt nu hiero naast me, maar hij pakt de serial niet. Nu weet ik dat je ingame ook een serial kan invullen, welke qua lengte overeen komt met de serial in mijn doosje. In Windows moet ik iig ook een serial invullen voor ik uberhaupt ingame mag, maar hij accepteert de serial in mijn doosje niet. Met / zonder streepjes, hoofdletters / kleine letters haalt niks uit.

Het bestandje CDKey.txt wat ik had van mijn vorige installatie heb ik al verwijderd.
quote:
Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL has been entered correctly.
Press BACK to attempt another activation, click MANUAL ACTIVATION to activate manually or press CANCEL to abort. In case the problem still persists please contact support@securom.com.

The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly.
/edit

Fixed na een reinstall

_eXistenZ_ wijzigde dit bericht 02-04-2008 20:25 (31%)

(\__/)

Algemeen vraagje aan elke TDU liefhebber... :)

Wat zijn je favoriete auto's per klasse? Op Gamepressure.com kwam ik het volgende lijstje tegen, wat de smaak is van betreffende auteur.
  • G class - AC 289 or one of the most expensive cars of this group
  • F class - Audi A3 & TT
  • E class - Nissan 350Z (I would recommend choosing the Nismo version)
  • D class - Maserati GranSport or one of the Aston Martin's (V8 Vantage or DB9)
  • C class - TVR Sagaris or standard version of Chevrolet Corvette
  • B class - Ascari KZ1 or one of the Noble vehicles
  • A class - Ferrari Enzo (most races) or Saleen S7 Twin-Turbo (if you need a lot of horsepower and excellent acceleration/Vmax values)
Maar ik ben ook benieuwd naar jullie meningen!

Heb gisteren ook ff de sound-mod geprobeerd, om van een aantal auto's mooiere geluiden aan het spel toe te voegen en dat geeft zeker een verbetering!
Reg. datum: 25 april 2001

G: Shelby Cobra Daytona Coupe. (Vanwege de snelheid)
F: Alfa Romeo GT 3.2 V6 24v (1e auto in TDU en rijdt ook lekker)
E: Nissan Skyline GTR R34 (Audi S4 op de 2e plaats)
D: Maserati GranSport
C: TVR Sagaris
B: Caterham CSR 260 (vanwege de goede wegligging en acceleratie), Ferrari F430 op de 2e plaats
A: McLaren F1, Pagani Zonda op de 2e plaats. (Ik vind ze allebei lekker rijden)
mB: Ducati Monster S4R (vanwege het mooie geluid)
mA: MV Agusta F4 Tamburini (snelheid) en de kawasaki ZX-10R (gillende motor)

Edit:

Ik wil er nog wel even bij vermelden dat de keuze van het favoriete voertuig voornamlijk is gebaseerd op voertuigen waar ik veel in heb gereden. Dus echt 100% eerlijk is het ook niet.

Jeroen O wijzigde dit bericht 04-04-2008 18:41 (22%)

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
Haay schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:06:

Heb gisteren ook ff de sound-mod geprobeerd, om van een aantal auto's mooiere geluiden aan het spel toe te voegen en dat geeft zeker een verbetering!
Kan je daar linkje voor geven? Of een DM sturen...
Lijkt me wel leuk om te proberen.
G: Lamborghini Miura (hoge topsnelheid en niet zo freaking duur als de Cobra)
F: Audi TT
E: Ford Mustang (mits getuned)
D: Lotus Esprit
C: Ferrari 288 GTO
B: Ford GT
A: Ferrari Enzo

pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso

quote:
rCk schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:23:
[...]

Kan je daar linkje voor geven? Of een DM sturen...
Lijkt me wel leuk om te proberen.
http://www.gamershell.com/download_12583.shtml#Europe gok ik :)
/edit Hmm nee das totaal wat anders :x ik zou m ook wel willen.

_eXistenZ_ wijzigde dit bericht 04-04-2008 20:13 (10%)

(\__/)

Reg. datum: 14 maart 2007

Kwam hier wat tegen, maar heb het nog niet geprobeerd!

http://www.tduaddons.com/tdu/sounds/

Het zijn allemaal alternatieve .bnk's voor de auto''s. Andere geluiden dus.

hpt870 wijzigde dit bericht 05-04-2008 00:38 (27%)

Reg. datum: 01 december 2006

Link werkt hier niet.

Hier wel :P

Maar het stelt niet veel voor.

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

Dit is de plek waar ik de soundmod vandaan heb:
http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=2948

Niet alle alternatieve car-sounds zijn goed, zoals ook in de beoordeling wordt aangegeven. Maar van een aantal is het geluid echt STUKKEN beter! Heb overigens alleen de geluiden die 3 van 5 of meer sterren kregen overgenomen. Bij 1 van 5 sterren en 2 van 5 sterren houd ik het origineel wel.

Zo rijd ik nu echt genietend in m'n Aston Martin V8 Vantage met dat nieuwe geluid! Ferrari F430 klinkt ook heerlijk hard en RAUW! Yum! :9

Liet de sound-mod gisteren aan een vriend horen die nogal auto-freak is, en bij de Nissan 350Z Nismo S-Tune zei hij: "Ik hoor een turbo, maar die auto heeft helemaal geen turbo!" Nou ja, boeie, het geluid klinkt gewoon vet en dat is genieten! :*)

Haay wijzigde dit bericht 05-04-2008 01:59 (10%)

TurboCharged Supra Driver
Reg. datum: 05 juni 2001

Blah, m'n videokaarten hebben geen zin meer in TDU (setje XFX 7900GT's) en toen ik nog net wel in TDU kwam was ie op 1 of andere manier weer es alle profieldata kwijt, m'n wachtwoorden klopten om 1 of andere reden ook niet meer blijkbaar.

Tis zo jammer dat TDU gewoon zo fucking buggy kan zijn. Voor de patch ging 't goed, na de patch heb ik een paar savegame corruptions gehad (maar gelukkig nog met een backup kunnen redden) en nu issie weer alle data kwijt. Leuk.

Wat betreft die carpack, ik meen me te kunnen herinneren dat er iets in dat topic stond van:
quote:
...weeks but certainly not months...
Blijkbaar hebben die gasten 't nog steeds niet geleerd.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Thx voor de geluiden, ga ze zo testen :)
quote:
Die komen niet want EA heeft de exclusieve rechten op BMW en Porsche. Daarom komen nu ook die RUFs ipv Porsches in de carpack.

(\__/)

Reg. datum: 25 oktober 2006

quote:
_eXistenZ_ schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:24:
Thx voor de geluiden, ga ze zo testen :)

[...]

Die komen niet want EA heeft de exclusieve rechten op BMW en Porsche. Daarom komen nu ook die RUFs ipv Porsches in de carpack.
Je kunt een Wiesmann GT nemen, zit dacht ik een BMW V8 in..

Zwervers rijden Honda..
Reg. datum: 04 april 2002

Goedenavond!!

Heb me HEULEMAAL scheel gezocht, maar ik kom er nu echt niet meer uit..

Ik heb TDU uitgespeeld met behulp van mijn oude vertrouwde toetsenbordje.. Toen de uitdaging toen weg was heb ik een race-stuurtje aangeschaft (Trust Predator), spel opnieuw geinstalleerd en sindsdien rijdt het voor geen meter!! Hoe laag ik mijn resolutie en andere grafische rompslomp ook zet, het is niet vooruit te branden..

Verwijder ik mijn stuurtje dan loopt het weer als een trein! Heeft iemand nog énig idee wat ik kan doen? Laatste drivers van mijn stuur heb ik!

Alvast bedankt..

Camickaeze?? Kamikaze with attitude..

Reg. datum: 07 januari 2007

quote:
Camickaeze schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:46:
Goedenavond!!

Heb me HEULEMAAL scheel gezocht, maar ik kom er nu echt niet meer uit..

Ik heb TDU uitgespeeld met behulp van mijn oude vertrouwde toetsenbordje.. Toen de uitdaging toen weg was heb ik een race-stuurtje aangeschaft (Trust Predator), spel opnieuw geinstalleerd en sindsdien rijdt het voor geen meter!! Hoe laag ik mijn resolutie en andere grafische rompslomp ook zet, het is niet vooruit te branden..

Verwijder ik mijn stuurtje dan loopt het weer als een trein! Heeft iemand nog énig idee wat ik kan doen? Laatste drivers van mijn stuur heb ik!

Alvast bedankt..
Al geprobeerd om Force Feedback uit te zetten bij Options? Staat in TS ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: