quote:
rCk schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:12:
[...]
Die op de consoles zijn inet allemaal gratis. Jezus verdiep je er eerst eens in voor je wat zegt.
Met die microsoft points ofzoiets moet je ze kopen hoor. En enkelen gratis, maar ook niet allemaal.
Dit heb ik al eens gezegt, lees het topic eerst eens door man.
En bij mij werkt het spel goed, geef eens argumenten waarom het niet goed loopt? Oke, mijn fps kan wat hoger maarja, dat boeit niet.
Ik heet geen Jezus, ik heet Jejking. Denk dat je me met iemand anders verwart? Misschien moest je eens kijken naar wie dit topic heeft geopend, vermoed dat je dat over het hoofd hebt gezien

.
Zelf heb ik weinig problemen met het spel, tenminste... zónder patch. Met patch tript de AI redelijk de pan uit hier, en dus heb ik maar een clean install gedaan. Qua performance heb ik niets meer te klagen, 1680x1050 met alles open gaat super (ja, HD3850 512MB, wat wil je).
Wat HlpDsk hierboven zei, even een Coupé-versie van een auto bakken vereist weinig werk behalve wat remodelling, en het biedt NUL extra's. Ik weet niet of jij dat forum wel eens bezoekt van Atari, maar de comment van de announcer van het carpack was lachwekkend te noemen:
quote:
Guys, considering the
cost of development free downloads are wishful thinking
The price will be around 9.99 euros - less than 0.22 euros per vehicle.
Pl-Destroy, yes, I work for Atari and this is official news

Ik zie weinig development, of wilde je zeggen dat TD:U een perfect product is? Het is vernieuwend, het is leuk, maar het is absoluut niét bugfree. Je kan zeggen wat je wilt, maar dat is (helaas) een feit. En het onfortuinlijke feit dat er in exact één jaar tijd welgeteld één miserabele patch is gekomen, biedt mij persoonlijk weinig hoop op de toekomst (lees: TD:U2)
Jejking wijzigde dit bericht 14-03-2008 13:06 (3%)