Ik heb wel de indruk dat het bij bepaalde auto's, zoals de Shelby Cobra Daytona coupe en inderdaad de Aston Martin DB4 Zagato, wat langer kan duren.
Desktop: Intel E6850, Asus P5K Deluxe, 2GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus A6T
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
Als het erg lang duurt voordat een gereserveerde auto beschikbaar komt, is het niet onverstandig om gewoon eens langs de dealer te rijden. Het is mij wel eens een aantal keer gebeurd dat de auto gewoon al klaar bleek te staan zonder dat ik daar een mededeling over heb gehad.
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=80081
Verderop in het topic staat dat het ongeveer 10 euro moet gaan kostenquote:You thought it wouldn't happen but there you go
The Test Drive Unlimited PC Megapack will soon be available for download with 46 immaculate dream machines.
The 45 cars and one motorbike included in the pack range from American muscle to Italian grace with some of the most desirable vehicles on the planet rendered in painstaking detail. After installing the pack, all cars can be bought as normal from the relevant in-game dealerships.
You know I'm cruel (admit it, you love it!) and I will only reveal a few cars at a time
Alfa Brera
Kawasaki Ninja ZX-12R
Audi RS4 quattro Saloon
Koenigsegg CCR
Audi S6
Lamborghini Countach 25th anniversary
Chrysler Crossfire® SRT-6 coupe
Lamborghini Gallardo Coupe
Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster
Lamborghini Murciélago Roadster
Dino 246 GT
Lexus GS 450h
Dodge Challenger RT
Lexus IS 350
Dodge Charger Super Bee
Lexus LS 460 L
Dodge Viper SRT-10 coupe
Lexus LS 600h L
Edonis
Lexus SC 430
Jeroen O wijzigde dit bericht 12-03-2008 18:21 (3%)
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
Best kans dat ie wel in het pakket zit.
Reg. datum: 01 december 2006
Dus eigenlijk word de PC versie gewoon de XBOX360 versie? Want zoveel wagens zijn er ook voor xbox toch ? Of wij ietsjes minder?
Zie er in ieder geval naar uit, hopelijk dat er meteen een soort van 8800 fix komt, dat mijn GTS eindelijk goed werkt
Ook hoop ik dat het nu niet zo ontzettend ver uitgesteld word door Atari, was toen met de patch ook al rampzalig.
xfire: enpthron
Maar we zullen het zien. Misschien wordt paypal ook een betalingsoptie.
Ik zit er zelf over te denken om maar een credit card aan te gaan schaffen. De laatste uitbreiding voor Rail Simulator is ook alleen maar met een credit card te koop
8800 fix?quote:rCk schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:33:
DIt vind ik erg leuk om te horen. Enkel een ding wat ik misschien wat minder leuk vind, hoe gaan we betalen? Want Ik kan niet via creditcard betalen.
Dus eigenlijk word de PC versie gewoon de XBOX360 versie? Want zoveel wagens zijn er ook voor xbox toch ? Of wij ietsjes minder?
Zie er in ieder geval naar uit, hopelijk dat er meteen een soort van 8800 fix komt, dat mijn GTS eindelijk goed werkt(Zal wel niet)
Ook hoop ik dat het nu niet zo ontzettend ver uitgesteld word door Atari, was toen met de patch ook al rampzalig.
wat voor probleem dan?
Mijn 8800GTS heeft geen enkel probleem?
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Zal ook eens tijd worden, wel cool dat ze alles in 1 x beschikbaar stellen.
Desktop: Intel E6850, Asus P5K Deluxe, 2GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus A6T
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555
Heb jij de eerste GTS?quote:MexxT schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:44:
[...]
8800 fix?
wat voor probleem dan?
Mijn 8800GTS heeft geen enkel probleem?
Maar zoek maar op het net, je ziet duidelijk dat meerderen er last van hebben, en zelfs toen ze er een 7600gt in plukte was het stotteren minder.
En ja, als je ziet wat voor CPU je hebt, want dat verschilt natuurlijk ook wel.
rCk wijzigde dit bericht 12-03-2008 21:11 (6%)
Je bedoelt de 16e (of 17e, ligt eraan hoe je telt) van dit spel?quote:SlideR NL schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:20:
Komt er nog een 2de versie van deze game of niet?
Anyway, het zou mooi zijn ja, alleen als ze er nog niet aan bezig zijn zal het nog wel niet snel beginnen ook: nieuws: Infogrames doet bod op laatste aandelen Atari
De serie zal ongetwijfeld ooit weer een vervolg krijgen. Ik hoop alleen dat het spel dan iets betere engines heeft
qed
Wat jij zegt klopt niet, ze moeten van die xbox points gebruiken om ze te kopen (die ook geld kosten!)quote:Denzo schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:22:
Al die gratis Carpacks voor de Xbox en dan moeten de PC spelers op eens gaan dokken? Ja doei Atari, ga eerst er maar eens voor werken, dus bugs fixen voordat je mijn 10 euro uit mijn zakken krijgt.
Er zijn nogal wat gratis auto's geweest hoor zoals die Lexussen.quote:rCk schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]
Wat jij zegt klopt niet, ze moeten van die xbox points gebruiken om ze te kopen (die ook geld kosten!)
Ik ben er mee gestopt met spelen want ik vond het zo buggy dat ik er maar mee gestopt ben.quote:TheZeroorez schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:25:
[...]
Je bedoelt de 16e (of 17e, ligt eraan hoe je telt) van dit spel?
Anyway, het zou mooi zijn ja, alleen als ze er nog niet aan bezig zijn zal het nog wel niet snel beginnen ook: nieuws: Infogrames doet bod op laatste aandelen Atari
De serie zal ongetwijfeld ooit weer een vervolg krijgen. Ik hoop alleen dat het spel dan iets betere engines heeft
Het is wel een super vet spel.
Schiet mij maar in een rubber
Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
Die op de consoles zijn inet allemaal gratis. Jezus verdiep je er eerst eens in voor je wat zegt.quote:Jejking schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:47:
Ik ben het eens met de rest. Waarom zou je in vrédesnaam mensen een autopakket aanbieden als het spel zelf al niet eens goed werkt, en het voor de consoles gratis is?
Schiet mij maar in een rubber
Met die microsoft points ofzoiets moet je ze kopen hoor. En enkelen gratis, maar ook niet allemaal.
Dit heb ik al eens gezegt, lees het topic eerst eens door man.
En bij mij werkt het spel goed, geef eens argumenten waarom het niet goed loopt? Oke, mijn fps kan wat hoger maarja, dat boeit niet.
Dit topic is gesloten. ![]()