Reg. datum: 19 maart 2004
[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 19 maart 2004
Ik start net XBMC op, zie ik ineens dat het weer weliswaar nog goed wordt weergegeven, maar dat de weer ikoontjes ineens niet meer te zien zijn ;-(quote:Bigfoot87 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:21:
[...]
Ja, je kunt de T3ch updater ook gebruiken. Je moet hem nog wel steeds uitpakken en kopieeren naar de juiste locatie.
Iemand enig idee waar ik daarvoor moet kijken/checken ?
Zo istie veel minder cool nml..
If it ain't broken......... fix it anyway.
Reg. datum: 18 maart 2004
Ja dat is mogelijk gewoon de sub in dezelfde map, zelfde naam als de film in de rar.quote:krayz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:53:
Het is mogelijk voor xbmc om uit een .rar af te spelen
maar is er dan ook een mogelijkheid om subtitles erbij te doen? of kan dit alleen als je de avi hebt ge-unrarred?
Reg. datum: 19 september 2006
Bedoel je de hoofdmap waar alles onder staat? Ja dat is mogelijk. Selecteer de betreffende map en kies voor "title" op je AB. Kies nu voor kies thumbnail en je kunt de map een plaatje als thumbnail voor de map kiezen. Zo heb ik bijvoorbeeld een foto van mijn zoontje op de map met kinderfilms. Hij kan nog niet lezen dus op deze manier weet hij welke map hij moet selecteren. Ja, hoe een afstandsbediening werkt hebben ze al snel doorquote:Boelens27 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:03:
Is het ook mogelijk om aan een hele map albums of films thumbnails toe te voegen? (ipv elke keer apart)
Geen commentaar
Dan kan je net zo goed ProjectMayhem3 theme voor vison gebruiken.quote:-Skyhawk- schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:12:
[...]
[afbeelding]
Zou leuk zijn als je de menubalk aan de zijkant kon weg drukken zoals bij de 'Vision' skin.
Zodat je meer kwijt kunt op het beeld zelf.
Zoiets dus:
[afbeelding]
Voor de rest goed bezig!
PM3Mod Update
4x3 xml's changed
Fading added to the backgrounds
Changed list-focus texture
Visualisation and Video preview in background (home) fixed
Changed some animations
Download
jah jah
Reg. datum: 27 juli 2005
Geweldig! ga hem direct installerenquote:SyphOn schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:46:
[...]
Dan kan je net zo goed ProjectMayhem3 theme voor vison gebruiken.
PM3Mod Update
4x3 xml's changed
Fading added to the backgrounds
Changed list-focus texture
Visualisation and Video preview in background (home) fixed
Changed some animations
Download
Iemand enig idee hoe dit mogelijk is!??

Bron: klik
Reg. datum: 27 april 2005
het ziet er ook naar uit dat het de huisige status van de control weergeeft, dat zou betekenen dat het zwave is of, dat je je controls moet synchroniseren om de goeie status wer te geven.
Reg. datum: 20 oktober 2005
Wow, dat is inderdaad een erg mooie optie!quote:
Ik heb even op zijn site gekeken, ik zou graag willen weten hoe ik deze achtergronden allemaal in mijn XBMC kan integreren.
Hij heeft er verschillende screenshots staan, op welke allemaal andere afbeeldingen staan. Hoe kan ik dit instellen en waar haal ik die plaatjes vandaan? Heeft iemand hier een zip/rar van, en uitleg hoe ik dit kan installeren??
Ook erg mooi dat je kunt zien in de menubalk welke muziek je wilt openen, dit zou ik graag willen instellen!
http://members.cox.net/ltek/images/xbmc/screenshot021.jpg
grox wijzigde dit bericht 03-08-2007 09:00 (13%)
Ik heb zelf ook eens een script geschreven om mijn Klik aan klik uit (zie EL) en Usb power strip via XBMC te besturen:quote:Bigfoot87 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:48:
[...]
Geweldig! ga hem direct installeren
Iemand enig idee hoe dit mogelijk is!??
[afbeelding]
Bron: klik

Het ding kan alleen geen status ontvangen, dus dimmen gebeurt met commando's hoger en lager.
Nadeel is wel dat er een pc voor moet aanstaan als je de verlichting bestuurt.
Hoe kan ik terug naar mijn dash (staat wel ingesteld)
Als ik de TMF stream kies dan zie ik Skyradio02 staan als titel ... ik kan maar niet vinden waar ik dat kan aanpassen
i7 920 @ 3.25Ghz | P6T Dlx | Sapp. 4870X2 | Corsair 6* 2GB DDR3-1600 | VEL.RAPTOR 150GB | RAPTOR 150GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs
Boot ik naar het dashboard dan krijg ik een error # 13..zonder ftp support.
Ik vrees dat als ik de livecd gebruik, hij het nu ook niet gaat doen..
Mis ik soms een font ?
edit // gelukt terug te zetten, die PM3mod komt er niet meer op.
v1nzent- wijzigde dit bericht 03-08-2007 10:14 (11%)
jah jah
even een latere release erop zetten dan werkt het weer.quote:v1nzent- schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:11:
Bij de PM3mod, wordt geen text getoond..nergens..en kan ik ook geen andere skin selecteren.
Boot ik naar het dashboard dan krijg ik een error # 13..zonder ftp support.
Ik vrees dat als ik de livecd gebruik, hij het nu ook niet gaat doen..
Mis ik soms een font ?
edit // gelukt terug te zetten, die PM3mod komt er niet meer op.
i7 920 @ 3.25Ghz | P6T Dlx | Sapp. 4870X2 | Corsair 6* 2GB DDR3-1600 | VEL.RAPTOR 150GB | RAPTOR 150GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs
Reg. datum: 08 januari 2002
Gewoon de skin installerenquote:grox schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:54:
[...]
Wow, dat is inderdaad een erg mooie optie!
Ik heb even op zijn site gekeken, ik zou graag willen weten hoe ik deze achtergronden allemaal in mijn XBMC kan integreren.
Hij heeft er verschillende screenshots staan, op welke allemaal andere afbeeldingen staan. Hoe kan ik dit instellen en waar haal ik die plaatjes vandaan? Heeft iemand hier een zip/rar van, en uitleg hoe ik dit kan installeren??
Ook erg mooi dat je kunt zien in de menubalk welke muziek je wilt openen, dit zou ik graag willen instellen!
http://members.cox.net/ltek/images/xbmc/screenshot021.jpg
link naar forum
link naar download
The Eagle schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:53: .bat werkt niet helemaal onder XP en hoger. Dan moet je er .cmd van maken, dan werkt het wel goed :)
thx voor je antwoord, echter wanneer ik deze installeer op XBOX, dan zegt deze incompatible skin, we require skins for 2.00quote:RolfLobker schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:55:
[...]
Gewoon de skin installeren![]()
link naar forum
link naar download
iemand een idee?
quote:you need to make sure to have a skin.xml file in the root of the folder. Either copy the original PM3 skin.xml or copy/paste the below code into a new one...
Code:
<skin>
<defaultresolution>pal</defaultresolution>
<defaultresolutionwide>pal16x9</defaultresolutionwide>
<version>2.1</version>
<!-- amount to zoom skin to remove overscan compensation -->
<zoom>1.1</zoom>
<credits>
<skinname>Project Mayhem III</skinname>
<name>Original Skin by Mathias Mahling aka. ChokeManiac</name>
<name>Mods by Affini</name>
</credits>
</skin>
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Ik heb deze text gekopieerd en geplakt in de XML in de root van de folder, opgeslagen. Xbox opnieuw gestart, helaas zelfde foutmelding....quote:
ps ik gebruik de nieuwste versie van XBMC
grox wijzigde dit bericht 03-08-2007 15:11 (7%)
Reg. datum: 11 augustus 2005
Nu heb ik denk een domme stomme vraag. Ik weet niet meer hoe ik een script in dat snel menu rechtsonderin kan krijgen als snelkoppeling...
BTO 15W25+ 15,4" @ 1680 x 1050 nVidia GO 8600M GT 512MB Intel Core 2 Duo T7300 2,0GHz 800MHz 4MB 4096MB DDR2 - 800MHz DC 120GB @ 7200 rpm HD/ DVD+-RW Integrated BT & Wi-Fi Ubuntu 8.04 64bit
Ik geloof dat ik even niet duidelijk was, bij deze dan.quote:DeOS schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:36:
[...]
Ehmm....wat wil jenou precies.
De film die je op XBMC afspeeld tegelijkertijd bekijken in je browser?
Films die op je xbox staan bekijken op je PC?
Via je PC XBMC bedienen, film opstarten via de browser van je PC?
Via je browser een URL van streaming media doorgeven en afspelen op XBMC?
......?
Normaal gesproken moet je hele bestand binnenhalen voordat je ze bekijkt.
Is er mogelijk om ze gestreamd laten doen?
Reg. datum: 11 augustus 2005
Je hebt een film op je Xbox staan en die wil je gestreamd naar je pc laten afspelen?quote:Zandhaas schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:58:
[...]
Ik geloof dat ik even niet duidelijk was, bij deze dan.
Normaal gesproken moet je hele bestand binnenhalen voordat je ze bekijkt.
Is er mogelijk om ze gestreamd laten doen?
Dat is volgens mij precies de andere kant op wat de meesten hier doen
Je kan de Xbox mee laten doen in het netwerk (SMB) of dit lekker gaat werken grote kans van maar vergt wel instellingen werk. Persoonlijk werd ik er gefrustreerd van op het laatst omdat toen het werkte het na 2 harde aan en uits de instellingen weg waren. Nee ik doe het via FTP.
BTO 15W25+ 15,4" @ 1680 x 1050 nVidia GO 8600M GT 512MB Intel Core 2 Duo T7300 2,0GHz 800MHz 4MB 4096MB DDR2 - 800MHz DC 120GB @ 7200 rpm HD/ DVD+-RW Integrated BT & Wi-Fi Ubuntu 8.04 64bit
WindowsXML ondersteunt het sowieso wel en v2.7.0b2 heeft het perfect gedaan op deze build.quote:GroteBozewolf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:11:
[...]
Tsja, testen doe ik met T3CH versies (Die je kan downloaden van een http site (google+t3ch+xbmc)), niet met Linksboks build. Het moet in iedergeval WindowsXML ondersteunen.
En Rieter.net ligt eruit en het script blijft nu vastlopen bij 'Checking for updates'
guillaume wijzigde dit bericht 03-08-2007 15:29 (10%)
AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S
Reg. datum: 08 november 2005
Puntje 1: Nou, WindowXML heeft recentelijk wat betere ondersteuning gekregen voor groups en die gebruik ik, dus dat is het probleemquote:guillaume schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:05:
[...]
WindowsXML ondersteunt het sowieso wel en v2.7.0b2 heeft het perfect gedaan op deze build.
En Rieter.net ligt eruit en het script blijft nu vastlopen bij 'Checking for updates'
Puntje 2: klopt. Er is een stroomstoring in het datacenter. Dat UZG dan niet meer werkt, dat mag natuurlijk niet. Dus dat heb ik reeds gefixed! Mocht je toch willen testen dan zou je de default.py even kunnen editen en een # zetten voor update.CheckVersion(config.version, config.updateUrl)
XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.
AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S
thx opgelost....quote:GroteBozewolf schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:00:
[...]
Puntje 2: klopt. Er is een stroomstoring in het datacenter. Dat UZG dan niet meer werkt, dat mag natuurlijk niet. Dus dat heb ik reeds gefixed! Mocht je toch willen testen dan zou je de default.py even kunnen editen en een # zetten voor update.CheckVersion(config.version, config.updateUrl)
Weet je ook waarom in de kanalenkiezer (de blauwe met witte rondjes) elke categorie niet te bekijken is? Elke keer geeft ie aan no files....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.