Reg. datum: 27 juli 2005
Reg. datum: 27 juli 2005
80 GB is de moeite waard, je moet zelf bepalen wat je het liefste hebt. Maar ik zou het er voor over hebben. Het is toch wel lekker om een grote harde schijf in de Xbox te hebben. Vooral als je de Xbox meeneemt naar vrienden en dergelijke. Moet je zien hoe ze reageren als je even door je filmcollectie heen racedquote:engelbertus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:38:
die logitech heeft denk ik de xbox wel in de database staan.. kan ik niet een andere ir ontvanger gebruiken? die standaard ab zuigt toch vreselijk, niet om aan te zienen wat moet ik met nog zo'n ding op tafel. of zijn die infrroodontvangers voor de xbox ook wel los te krijgen ?
degene die ik bedoelde, met een andere dvd speler kan ik niet meer vinden, maar ik had de indruk dat ie echt een heel andere dan een van die 4 genoemd in TS in zijn xbox had gebouwd.
is het ook mogelijk een externe HD of DVD aan te sluiten btw?
heb nu ook iemand gevonden met een 80 gb en 25 spellen op de harddisk en 2 controlers, voor 120 euro. dan kan ik eventueel zelfs met nog iemand spelletjes doen en een hele berg muziek en video op de hardeschijf zetten. is dat wat ? als je het vergelijkt met 8GB en 1 controler en geen spellen voor 75 euro? hmm en ik ws toch weinig spellen ga doen....
Screenshot films