Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
engelbertus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:38:
die logitech heeft denk ik de xbox wel in de database staan.. kan ik niet een andere ir ontvanger gebruiken? die standaard ab zuigt toch vreselijk, niet om aan te zien :p en wat moet ik met nog zo'n ding op tafel. of zijn die infrroodontvangers voor de xbox ook wel los te krijgen ?

degene die ik bedoelde, met een andere dvd speler kan ik niet meer vinden, maar ik had de indruk dat ie echt een heel andere dan een van die 4 genoemd in TS in zijn xbox had gebouwd.
is het ook mogelijk een externe HD of DVD aan te sluiten btw?

heb nu ook iemand gevonden met een 80 gb en 25 spellen op de harddisk en 2 controlers, voor 120 euro. dan kan ik eventueel zelfs met nog iemand spelletjes doen en een hele berg muziek en video op de hardeschijf zetten. is dat wat ? als je het vergelijkt met 8GB en 1 controler en geen spellen voor 75 euro? hmm en ik ws toch weinig spellen ga doen....
80 GB is de moeite waard, je moet zelf bepalen wat je het liefste hebt. Maar ik zou het er voor over hebben. Het is toch wel lekker om een grote harde schijf in de Xbox te hebben. Vooral als je de Xbox meeneemt naar vrienden en dergelijke. Moet je zien hoe ze reageren als je even door je filmcollectie heen raced ;)

Screenshot films

Reg. datum: 27 april 2005

hah ja. maar ben nog steeds aan het kijken voor een met afstandsbediening, als ik toch geen spellen doe moet ik wel fatsoenlijk - draadloos - kunnen besturen :p
of kost zon dvd pack niet veel ?

en eehm een optische kabel voor het aansluiten van lcd of zo is dat wat of wordt hier dvi / hdmi bedoeld?

engelbertus wijzigde dit bericht 01-08-2007 23:26 (21%)

musica musica
Reg. datum: 16 oktober 2002

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:04:
[...]

80 GB is de moeite waard, je moet zelf bepalen wat je het liefste hebt. Maar ik zou het er voor over hebben. Het is toch wel lekker om een grote harde schijf in de Xbox te hebben. Vooral als je de Xbox meeneemt naar vrienden en dergelijke. Moet je zien hoe ze reageren als je even door je filmcollectie heen raced ;)

Screenshot films
welke skin is dat?

Black Holes & Revelations

quote:
Dat is de Wrap view van de skin Xtv.

Je kunt de belangrijkste skins binnen XBMC binnenhalen via Tortoise.
Voor meer informatie over het gebruik van Tortoise kijk hier. Gebruik deze url bij het updaten van je skins: https://xboxmediacenter.s...t/svnroot/xboxmediacenter want die in de handleiding is verouderd!

http://youtube.com/watch?v=1SreQg1c-VY

Manmanman, door dit filmpje krijg je zin om een PSP te kopen. Vooral icm mijn draadloze hoofdtelefoon. in een straal van 100 meter draadloos muziek vanaf je Xbox luisteren :)

Bigfoot87 wijzigde dit bericht 02-08-2007 02:43 (15%)

quote:
engelbertus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:23:
hah ja. maar ben nog steeds aan het kijken voor een met afstandsbediening, als ik toch geen spellen doe moet ik wel fatsoenlijk - draadloos - kunnen besturen :p

en eehm een optische kabel voor het aansluiten van lcd of zo is dat wat of wordt hier dvi / hdmi bedoeld?
Mij IR Ontvanger heb ik voor 2,50 euro gekocht via marktplaats. De bijbehorende AB was bij die persoon kapot gevallen en hij had de IR ontvanger dus over. Het kan dus heel goedkoop.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Black eyed angels swam with me
Reg. datum: 27 januari 2001

Met betrekking tot UitzendingGemist 2.7.0b3:
quote:
INFO - uriopener.py - 181 - Url http://www.uitzendinggemi...t_zender=1&sort=datum was opened successfully
CRITICAL - progwindow.py - 179 - OnAction Error
CRITICAL - progwindow.py - 179 - | Traceback (most recent call last):
CRITICAL - progwindow.py - 179 - | File "Q:\scripts\UitzendingGemist\libs\progwindow.py", line 152, in onAction
20070801 22:34:03 - CRITICAL - progwindow.py - 179 - | self.ChannelListVisible(False)
CRITICAL - progwindow.py - 179 - | File "Q:\scripts\UitzendingGemist\libs\progwindow.py", line 230, in ChannelListVisible
CRITICAL - progwindow.py - 179 - | self.getControl(controls.CH_LIST_WRAPPER).setVisible(False)
CRITICAL - progwindow.py - 179 - | Exception: Unknown control type for python
op een XBMC build d.d. 19-07-2007

AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S

quote:
guillaume schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:58:
Met betrekking tot UitzendingGemist 2.7.0b3:

[...]

op een XBMC build d.d. 19-07-2007
Twee vragen: Heb je je folder van UZG wel eerst verwijderd voordat je de nieuwe versie installeerde? En welke skin gebruik je?

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

quote:
GroteBozewolf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:23:
[...]

Mij IR Ontvanger heb ik voor 2,50 euro gekocht via marktplaats. De bijbehorende AB was bij die persoon kapot gevallen en hij had de IR ontvanger dus over. Het kan dus heel goedkoop.
inderdaad zag ook al dat een ab + ontvanger voor de xbox maar 12 euro kost...

aar in een van die advertenties staat bijvoorbeeld dat er een optische kabel bij zit voor het aansluiten van een lcd tv. wordt hiermee niet een dvi of hdmi kabel bedoeld? Ik ken eigenlijk geen lcd tv's met optische ingang :S

DoS porfavor
Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
engelbertus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:10:
[...]

inderdaad zag ook al dat een ab + ontvanger voor de xbox maar 12 euro kost...

aar in een van die advertenties staat bijvoorbeeld dat er een optische kabel bij zit voor het aansluiten van een lcd tv. wordt hiermee niet een dvi of hdmi kabel bedoeld? Ik ken eigenlijk geen lcd tv's met optische ingang :S
Ik heb ook ene el cheapo AB, die gebruikt echter niet de MS IR waardes, echter wel exotische.. werkt maar lastig met mijn universele AB, alles RAW ingeleerd, zeker niet optimaal.

Optisch is voor je versterker, zodat je digitaal/meerkanaals geluid hebt

Mag ik mensen die zoeken naar een IR module voor de XBox wel aanraden een officiele MS module te nemen. De wat goedkopere (5 euro verschil of zo) die zijn heel snel verzadigd, waardoor veel commando's (bv. het vastehouden van een down toets) niet goed overkomen op de xbox.

quote:
GroteBozewolf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:59:
[...]

Twee vragen: Heb je je folder van UZG wel eerst verwijderd voordat je de nieuwe versie installeerde? En welke skin gebruik je?
1) Helemaal
2) Standaard PM3

AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S

quote:
Heel raar dan. Zou je mij die complete uzg.log file kunnen sturen? (uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t].com)

Reg. datum: 24 april 2002

Modbreak:
Welk onderdeel van je vorige modbreaks over 'Dit heeft niets met het XBMC topic te maken' begreep je niet? :/

pasta wijzigde dit bericht 02-08-2007 14:29 (74%)

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
engelbertus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:23:

Zo'n DVD pack (dus IR ontvanger en AB) zijn op marktplaats gemiddeld zo'n 15 euro.

Geen commentaar

toch bedankt speedme..

ik begrijp het nu ook met die optische kabel..
blijkt maar weer eens dat sommige mensen die hun xbox verkopen niet eens hoe die werkt :)

Don't mention the war
Reg. datum: 28 april 2000

FF vraagje: als ik m'n xbmc wil updaten naar de laatste versie, pluk ik m dan gewoon van het net en update ik via FTP, of kan ik de T3CH updater (bij de scripts) gebruiken?

I mentioned it once, but I think I got away with it....

Fools never move on..
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
EraZor schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:07:
FF vraagje: als ik m'n xbmc wil updaten naar de laatste versie, pluk ik m dan gewoon van het net en update ik via FTP, of kan ik de T3CH updater (bij de scripts) gebruiken?
Lezen:

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX

jah jah

quote:
EraZor schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:07:
Ja, je kunt de T3ch updater ook gebruiken. Je moet hem nog wel steeds uitpakken en kopieeren naar de juiste locatie. :)

Reg. datum: 14 december 2005

Zouden de mensen die de Xbox succesvol online hebben weten te krijgen met de wga54g even hier naar kunnen kijken: [Xbox] Linksys game adapter niet werkend te krijgen.

Ook nog een ander vraagje. Wanneer je een mapje met een .avi file en een .srt file (ondertitels) naar de Xbox kopieert, is XBMC dan in staat het af te spelen?

Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
Ook nog een ander vraagje. Wanneer je een mapje met een .avi file en een .srt file (ondertitels) naar de Xbox kopieert, is XBMC dan in staat het af te spelen?
Ja, wanneer je het SRT en het filmbestand dezelfde namen geeft speelt ie ook de ondetitel af!!

grox wijzigde dit bericht 02-08-2007 18:36 (34%)

quote:
GroteBozewolf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:55:
[...]

Heel raar dan. Zou je mij die complete uzg.log file kunnen sturen? (uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t].com)
Done. Ik moet er wel bij zeggen dat ik via BitTorrent een nogal eigenaardige build te pakken heb weten te krijgen: hij werkt dan wel perfect, is van een recente datum, heeft LinksBoks ingebouwd, maar heeft een oudere versie van MPlayer bijgeleverd (gelukkig, want daardoor ik een stuk minder problemen heb met streaming asf en wmv), en heeft ook helemaal geen webserver bijgeleverd (geen map 'web'). Misschien heeft deze echter ook wat andere oude componenten (Python interpreter ofzo?) waardoor ik nu op deze problemen stuit?

guillaume wijzigde dit bericht 02-08-2007 18:40 (7%)

snelst haas op deze aardekloot
Reg. datum: 26 oktober 2003

is er ook tool die je film op xbmc kan kijken via browser op je pc. Ik meende die ergens te lezen, weet niet waar, of slaat mijn fantasie gewoon op de hol.

quote:
guillaume schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:39:
[...]

Done. Ik moet er wel bij zeggen dat ik via BitTorrent een nogal eigenaardige build te pakken heb weten te krijgen: hij werkt dan wel perfect, is van een recente datum, heeft LinksBoks ingebouwd, maar heeft een oudere versie van MPlayer bijgeleverd (gelukkig, want daardoor ik een stuk minder problemen heb met streaming asf en wmv), en heeft ook helemaal geen webserver bijgeleverd (geen map 'web'). Misschien heeft deze echter ook wat andere oude componenten (Python interpreter ofzo?) waardoor ik nu op deze problemen stuit?
Tsja, testen doe ik met T3CH versies (Die je kan downloaden van een http site (google+t3ch+xbmc)), niet met Linksboks build. Het moet in iedergeval WindowsXML ondersteunen.

GroteBozewolf wijzigde dit bericht 02-08-2007 20:12 (3%)

Reg. datum: 10 augustus 2001

quote:
http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/PM3Mod/Mod4.png
Zou leuk zijn als je de menubalk aan de zijkant kon weg drukken zoals bij de 'Vision' skin.
Zodat je meer kwijt kunt op het beeld zelf. :)

Zoiets dus:
http://blackbolt.x-scene.com/skins/xbmc/vision/screenshots/Visionb-04.jpg

Voor de rest goed bezig! :D

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
Zandhaas schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:44:
is er ook tool die je film op xbmc kan kijken via browser op je pc. Ik meende die ergens te lezen, weet niet waar, of slaat mijn fantasie gewoon op de hol.
Ehmm....wat wil jenou precies :? .

De film die je op XBMC afspeeld tegelijkertijd bekijken in je browser?

Films die op je xbox staan bekijken op je PC?

Via je PC XBMC bedienen, film opstarten via de browser van je PC?

Via je browser een URL van streaming media doorgeven en afspelen op XBMC?

......?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: