WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw TopicAls op Windows met een beetje tweaken, en waarom heet het hier GoT, de BOINC instelling 100% maken en Threadmaster installeren. Krijg je een vrij strak gewenst percentage.quote:SKiLLa schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:51:
EDIT: ook te langzaam getypt![]()
Mijn CPU plaatje was trouwens met het default profiel van max. 60 CPU load ...
Hoop dat we de 1M per dag (steady) nog gaan halen deze maand !
Threadmaster how to's: http://www.msterminalserv...r-Rogue-Applications.html
http://bednorz.uni2.net/a...admaster/threadmaster.htm
http://www.worldcommunity.../wcg/printpost?post=62851
Enige waar op gelet dient te worden is de registry regel aan te passen bij een nieuwe versie of een regel toe te voegen als je een nieuw project aan BOINC hangt of als WCG er weer eentje bij krijgt... 2-3 weken waarschijnlijk. In ieder geval, agnost hier, zweer ik erbij.
Hier een plaatje hoe dat er uit ziet na het even op 100% te zetten en daarna op 80%. Daar het programma op gemiddelden werkt van alle lopende applicaties, zoekt het even de balans wat aan de curve te zien is.
wijziging van het percentage is makkelijk door
a. de registry key te wijzigen
b.de Threadmaster service te herstarten.
Let op dat op een dual core 50% gelijk is aan 100% van een core, dus 80% vereist een waarde van 40 en op een quad 20 etc.
WCG voert behoorlijk druk uit op Mr. Anderson (David Anderson van de BOINC dev matrix) om de regeling A. verfijnder te maken zonder die rare fluctuaties die slecht zijn voor bepaalde componenten, op 60% in het bijzonder (fan bijv.) en B. het rekening te laten houden met overall systeem prestatie zoals die UD agent throttle control al deed.... maw Threadmaster capaciteit. Probleem is het x-cross platform, en het vanuit 1 en dezelfde code compileren. Schijnt een behoorlijke issue te zijn.
Ik ben op dit moment bezig om een groep vrienden zover te krijgen dat ze mee gaan doen.. echter zou ik hier dan een subteam voor willen maken.. ik heb net in de FAQ gekeken en op dutchpowercows.org of er iets van terug te vinden is hoe dit moet.. maar kon het niet vinden.. heeft iemand misschien een link waar dit uitgelegt word.. sorry voor de vele vragen..
Een subteam bij WCG kan je als het volgt doen. Maak je naam naar: Subteamnaam.Nickquote:NiCKYsTyLe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:35:
oke bedankt voor je duidelijke antwoord.. ik ga het vanaaf/morgen nog even op het gemak lezen..
Ik ben op dit moment bezig om een groep vrienden zover te krijgen dat ze mee gaan doen.. echter zou ik hier dan een subteam voor willen maken.. ik heb net in de FAQ gekeken en op dutchpowercows.org of er iets van terug te vinden is hoe dit moet.. maar kon het niet vinden.. heeft iemand misschien een link waar dit uitgelegt word.. sorry voor de vele vragen..
In mijn geval is dat dus: Los Alcoholicos.Xaverius en ja, spaties worden geaccepteerd.
Dan kom je vanzelf als subteam in de stats.
Gouden badge: Help Conquer Cancer + Help Fight Childhood Cancer + Human Proteome Folding 2
Zilveren badge: Nutricious Rice for the World
Bronzen badge: Discovering Dengue Drugs Together + Fight Aids At Home
Wat Xaverius zegt! Overigens staat het ook keurig op DPC wikiquote:NiCKYsTyLe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:35:
[...]
ik heb net in de FAQ gekeken en op dutchpowercows.org of er iets van terug te vinden is hoe dit moet.. maar kon het niet vinden.. heeft iemand misschien een link waar dit uitgelegd wordt.. sorry voor de vele vragen..
WCG & Folding for DPC Team_Pastis_51 F@H #12 | WCG #2
It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos
Die 1 M hebben we precies toch gehaaldquote:KoW schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:08:
20 gaan we niet halen als we niet heel snel meer zeilen bijzetten. Dan moet de output toch echt boven de 1M uitkomen. Daar heb je nog een boel nieuwe leden voor nodig, maar alles is mogelijk.
edit :ALS boinc dan zou kunnen draaien op de pleestations
mastadizzy wijzigde dit bericht 09-08-2007 11:51 (25%)
10 x SPR 225Wp ; SB 2500
Bestaat wel voor de PS2 is een losse adapter...in de slanke PSTwo zit ie zelfs standaard inquote:mastadizzy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:50:
Jammer dat er geen ethernet/internet voor PS2 bestaatanders had ik hem ook ingezet
Ja en nu volhoudenquote:duarf schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:47:
Die 1 M hebben we precies toch gehaalden zelfs nog een klein schepje erbovenop
![]()
Het moet kunnen.
Nu ook in Schiedam
Reg. datum: 14 juni 2007
edit: blijkbaar gaat het niet zo eenvoudig, soms wordt alleen de laagste waarde gepakt. Zonde van al die geclaimde credits.
tuxnl wijzigde dit bericht 14-08-2007 16:05 (15%)
GerjanPeelen wijzigde dit bericht 18-08-2007 14:45 (4%)
En inderdaad, het lijkt wel een gelopen race. Wij winnen
Maar nu halen we gewoon de andere teams in. Met een beetje hulp kunnen we de #20 nog halen voor het einde van de challenge.
KoW wijzigde dit bericht 18-08-2007 14:50 (86%)
Nu ook in Schiedam
Voor meer stats zie ook:
quote:
Nu ook in Schiedam
- Van alle nieuwe leden installeert 80% de BOINC versie alhoewel overal ongeveer 60% nog UD draait (op 1 core !!!!!)
- De week van 20 augustus gaat "Discovering Dengue Drugs - Together" de lucht in, alleen op BOINC.
- De systeem eisen op papier voor BOINC zijn veel te hoog opgegeven... zelfs met een 200mhz CPUtje krijg je werk als er maar genoeg RAM in zit en virtueel geheugen groot genoeg kan groeien (600mb minstens wegzetten)
mbt DPC zelf, Nieuw dagrecord van 1.119 miljoen en een nooit tevoren bezette plaats 5 in the WCG punten top team dailies en net niet top 5 voor Results om op de voorpagina van WCG te komen (6 staan/stonden we in die ranking).
Valt wel tegen.quote:
De statsbakker heeft alleen van een beperkt aantal teams de members in deze stats staan.
Gelukkig zit DPC erbij, dat dan weer wel.
* Cow_tipping denkt met weemoed terug aan de tijd dat Dyyrath en Statsman nog bakkers waren.
The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist
Stille hoop dat iedere gast ernstig geïnfecteerd wordt met het WCG virus.quote:Wessie schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:29:
Ligt het nou aan mij of hebben die Christians nou alleen maar een grote mond gehad.
Ze gaan toch niet zo heel veel harder ...
Ben overigens wel nieuwsgierig hoe DPC zich houd vanaf 1 sep.
Voor de statistici onder u enige wetenwaardige cijfers, beperkt tot 12:
- Nieuw Gearriveerden (NGees) sinds de Challenge start: 113 (inclusief 3 die 'langzaam' in naam hebben)
- NGees die punten hebben bijgedragen: 106 (individuelen, niet team)
- NGees die geen punten hebben bijgedragen: 7 (3 van voor en 4 na begin Challenge)
- Punten van NGees sinds aankomst: 10569148
- Punten van NGees gedurende Challenge: 10081359 (augustus 20 dus 10 meloen gepasseerd)
- Challenge Punten percentage NGees v pre-NGees: 59,7%
- Aantal Individuele flushers op 20 Augustus: 179
- Percentage flushers / totale leden op 20 Augustus: 34,75%
- Aantal meloen dagen tot/met 20 Augustus: 3
- Aantal keren de Challenger gelapt tot/met 20 Augustus: 14 (70%)
- Aantal keren top 5 All Teams WCG All Time: 1
- Aantal keren top 10 All Teams WCG All Time: 20

Denk alleen wel dat er met dit soort stats wat minder uitdagingen zullen volgen...quote:Sekerob schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:20:
[...]
Stille hoop dat iedere gast ernstig geïnfecteerd wordt met het WCG virus.
Voor de statistici onder u enige wetenwaardige cijfers, beperkt tot 12:Waar een uitdaging om neergemaaid te worden al niet toe kan leiden.
- Nieuw Gearriveerden (NGees) sinds de Challenge start: 113 (inclusief 3 die 'langzaam' in naam hebben)
- NGees die punten hebben bijgedragen: 106 (individuelen, niet team)
- NGees die geen punten hebben bijgedragen: 7 (3 van voor en 4 na begin Challenge)
- Punten van NGees sinds aankomst: 10569148
- Punten van NGees gedurende Challenge: 10081359 (augustus 20 dus 10 meloen gepasseerd)
- Challenge Punten percentage NGees v pre-NGees: 59,7%
- Aantal Individuele flushers op 20 Augustus: 179
- Percentage flushers / totale leden op 20 Augustus: 34,75%
- Aantal meloen dagen tot/met 20 Augustus: 3
- Aantal keren de Challenger gelapt tot/met 20 Augustus: 14 (70%)
- Aantal keren top 5 All Teams WCG All Time: 1
- Aantal keren top 10 All Teams WCG All Time: 20
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Reg. datum: 07 augustus 2001
En jij verwacht dat wij dan onze projecten voor jou in the steek laten...quote:FreezeXJ schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:47:
Tja, dan gaan wij toch andere teams uitdagen?
MathFox wil meer flushende members in de (RC5) top 30
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last