Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw Topictijd per WU is niet afhankelijk van de snelheid denk ik, heb hier een P3 en die doet ze sneller als een Dual Core Opteronnetje
C's werken vooral aan lange termijn versterking, daarmee gaan ze de race niet winnen.quote:SKiLLa schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:06:
Damn, de daily output is gisteren (stats van vandaag) voor het eerst niet gestegen![]()
Van 880K naar slechts 836K ... hopelijk is morgen weer een goede dag !
Iemand nog nieuws van/over de C's ?
En deze is omdat we grafiekjes zo lekker vinden;

The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist
Je bedoelt het moment dat de verlosser terug zal keren op aarde en een eind aan WCG zal maken?quote:Cow_tipping schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:49:
[...]
C's werken vooral aan lange termijn versterking, daarmee gaan ze de race niet winnen.
Doet F@H bij Schapie
Waarom zou ik een einde aan WCG maken?quote:jeronimo2003 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:04:
[...]
Je bedoelt het moment dat de verlosser terug zal keren op aarde en een eind aan WCG zal maken?
\TP51/
hoelang duurt het valideren normaal? ik heb nog 5 tests staan die op "pending validation" staan, de eerste staat er al 13 uur
Reg. datum: 04 maart 2004
Dat kan zomaar dagen duren. Het quorum moet gehaald worden voordat punten toegekend worden. Als jij heel snel je wu weer inlevert, terwijl anderen die dezelfde unit hebben gekregen 'm net voor de deadline inleveren, dan krijg jij ook pas je punten na die deadline. En als dan blijkt dat er verschillen zitten tussen de resultaten en er nog meer units uitgezet moeten worden, dan kan het nog langer duren...quote:duarf schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:21:
hoelang duurt het valideren normaal? ik heb nog 5 tests staan die op "pending validation" staan, de eerste staat er al 13 uur
Dat ligt er aan. Kan wel een paar dagen duren. Dit faah project loopt op z'n eind en die willen zij zo snel mogelijk valideren dus dat zal wel rap gaan. Mijn project is eigenlijk E@H en daar komt het momenteel voor dat je wel eens meer als een maand op validatie moet wachten als jouw wingman met een langzame machine kauwt. Deadlines zijn daar al twee/drie weken.quote:duarf schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:21:
Souls ain't born, souls don't die
Dus als ik het goed begrijp kan het zijn dat mijn tests pas op het einde van de Moh down worden meegetelt?
dat KAN ... maar de kans is heel klein
mijn langste validatie duurde 3 - 4 dagen 
10 x SPR 225Wp ; SB 2500
Goed, hier wat beloofde cijfertjes na 1 week 'full metal jacket':
Dit plaatje konden we al:

Maar wist je dat:
- Het standaard WCG punten grafiekje nu ook in de OP header staat....het ziet er 'amazing' uit.
- De nieuwe members die sinds de challenge gearriveerd zijn in die week 2,954,394 punten hebben ingebracht en 3,442,183 sinds hun 'Arrival' met een gemiddelde van 422,056 per dag
- Dat de bestaande leden de productie ondanks de zomer opgeschroefd hebben van 312,207 op 1 augustus naar 371,712 op 7 Augustus
- Dat DePriens amper met de top 5 kan meekomen (en hij en wij het allemaal prachtig vinden)
- Dat de NoizyCows, echt noizy zijn en voor reverbiraties in de overall WCG top 10 veroorzaakt.... en het komend weekend in zn eentje misschien in de daily boven Marist College staat.
- De opponent zo ver achter ligt dat er een wonder boven wonder nodig is (klein buffer dagje misschien) om hun een dag overwinning te laten. Dan pakken we er tussendoor misschien ook nog een WCG top 5, maar in ieder geval User Friendly.org.
- Dat er bij andere teams over DPC actie gepraat wordt en zij er ook een schepje bij lijken te doen ten faveure van WCG, maar aangezien
- Dinsdag meestal de top flush dag is, anderen waarschijnlijk komende dagen lagere scores laten zien voor betere DPC plaatsering.
Hoort zegt het voort
mooh
* EN, de DPC crew ons op WCG nog steeds adverteerd als "Going for 50 - Now"
Dit plaatje konden we al:
Maar wist je dat:
- Het standaard WCG punten grafiekje nu ook in de OP header staat....het ziet er 'amazing' uit.
- De nieuwe members die sinds de challenge gearriveerd zijn in die week 2,954,394 punten hebben ingebracht en 3,442,183 sinds hun 'Arrival' met een gemiddelde van 422,056 per dag
- Dat de bestaande leden de productie ondanks de zomer opgeschroefd hebben van 312,207 op 1 augustus naar 371,712 op 7 Augustus
- Dat DePriens amper met de top 5 kan meekomen (en hij en wij het allemaal prachtig vinden)
- Dat de NoizyCows, echt noizy zijn en voor reverbiraties in de overall WCG top 10 veroorzaakt.... en het komend weekend in zn eentje misschien in de daily boven Marist College staat.
- De opponent zo ver achter ligt dat er een wonder boven wonder nodig is (klein buffer dagje misschien) om hun een dag overwinning te laten. Dan pakken we er tussendoor misschien ook nog een WCG top 5, maar in ieder geval User Friendly.org.
- Dat er bij andere teams over DPC actie gepraat wordt en zij er ook een schepje bij lijken te doen ten faveure van WCG, maar aangezien
- Dinsdag meestal de top flush dag is, anderen waarschijnlijk komende dagen lagere scores laten zien voor betere DPC plaatsering.
Hoort zegt het voort
mooh
Sekerob wijzigde dit bericht 08-08-2007 11:54 (10%)
Ik was niet duidelijk. Ik zit eigenlijk op Einstein@Home en daar kan die validatie wel eens langer dan een maand duren. Ikzelf heb hier hoogstens 5 dagen op wu punten moeten wachten. Als je op enig moment een flinke pending rij hebt staan, heb je het niet eens meer in de gaten.quote:duarf schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:30:
Dus als ik het goed begrijp kan het zijn dat mijn tests pas op het einde van de Moh down worden meegetelt?
Souls ain't born, souls don't die
Zullen we die 0 gewoon wegdenken?quote:Sekerob schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:41:
Als die lijn al zo hard stijgt bij een PRE stampede niveau, hoe moet het er dan wel niet uitzien eens dat het zover is ...
Leuk feitjes Sekerob, thanx 
Reg. datum: 14 juni 2007
Reg. datum: 14 juni 2007
Ik denk dat 20 een beter doel is voor deze maand, de 5 is voor een echte stampede.quote:
20 gaan we niet halen als we niet heel snel meer zeilen bijzetten. Dan moet de output toch echt boven de 1M uitkomen. Daar heb je nog een boel nieuwe leden voor nodig, maar alles is mogelijk.
Nu ook in Schiedam
ik ga vanaf vandaag ook mee draaien... een E6600 komt erbij ^^ jullie krijgen 1 core..
andere blijft bij men hoofd project.. Rosetta, maar alle kleine beetjes helpen 
welcome
en idd
alle kleine beetjes helpen
ben ook maar een beetje 
10 x SPR 225Wp ; SB 2500
Ik zal men best doen
ik denk dat ik wel voor een 4500 punten per dag kan zorgen (als ik mij niet mistelt heb)
duarf wijzigde dit bericht 08-08-2007 18:21 (15%)
Als je nu gewoon WCG's Human Proteome Folding Phase 2 aankiest en op al je cores zet, zie je in de process manager niets als Rosetta. Op die manier hoef je geen gewetenswroeging te hebbenquote:NiCKYsTyLe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:18:
ik ga vanaf vandaag ook mee draaien... een E6600 komt erbij ^^ jullie krijgen 1 core..andere blijft bij men hoofd project.. Rosetta, maar alle kleine beetjes helpen
haha dat is ook een mogelijkheid.. maar ik nog even een vraag aan jullie..quote:Sekerob schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:30:
[...]
Als je nu gewoon WCG's Human Proteome Folding Phase 2 aankiest en op al je cores zet, zie je in de process manager niets als Rosetta. Op die manier hoef je geen gewetenswroeging te hebben
Momenteel maak ik gebruik van BOINC 5.10.13 en deze houd zich niet echt aan het limiet wat ik instel.. ik laat hem namelijk 80% van mijn CPU gebruiken, maar als ik dat ga controleren via taakbeheer bijvoorbeeld zie ik hem steeds heen enw eer springen, van 20% naar 100% en soms weer wat andere getallen.. iig hij is niet stabiel, hebben jullie daar ook last van.. of weten jullie een oplossing??
Hij is idd niet stabiel
maar het gemiddelde van zijn verspringingen zal wel 80% zijn 
10 x SPR 225Wp ; SB 2500
jaah dat denk ik ook wel ja
maar ik kan me niet herinderen dat hij ooit zo erg geschommeld heb (doe pas 2 maanden mee) this ook best irritant, aangezien ik het maximum gebruik afstel op de temperatuur van mijn CPU... en nu schommelt die ook..
erg irritant.. maja als jullie het ook hebben is er nix aan te doen
hier nog ff een plaatje voor de schommelingen

@priens en mastadizzy bedankt voor jullie antwoord ! het hoort dus ^^ had geen tijd om 9 pagina;s door te lezen haha
bedankt !:D
hier nog ff een plaatje voor de schommelingen

@priens en mastadizzy bedankt voor jullie antwoord ! het hoort dus ^^ had geen tijd om 9 pagina;s door te lezen haha
NiCKYsTyLe wijzigde dit bericht 08-08-2007 18:52 (13%)
Allereerst welkom!quote:NiCKYsTyLe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:38:
[...]
haha dat is ook een mogelijkheid.. maar ik nog even een vraag aan jullie..
Momenteel maak ik gebruik van BOINC 5.10.13 en deze houd zich niet echt aan het limiet wat ik instel.. ik laat hem namelijk 80% van mijn CPU gebruiken, maar als ik dat ga controleren via taakbeheer bijvoorbeeld zie ik hem steeds heen enw eer springen, van 20% naar 100% en soms weer wat andere getallen.. iig hij is niet stabiel, hebben jullie daar ook last van.. of weten jullie een oplossing??
[edit] Sorry, weer eens te langzaam getypt...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last