Hoofdcategorieën
Topicacties

WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
[DPC]Team Grazzie

quote:
Diabolical schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:23:
Wel.. zojuist een Pentium D930 voorzien van WCG.... eens zien of we iets kunnen bijdragen....
Dat moet wel lekker gaan hoor... Al mijn output hier komt van een D940. Goed, ik had liever gezien dat 'ie twee keer zo snel was, 5 uur per WU is niet bepaald 't toppunt van snelheid...

Over een jaar of wat maar weer investeren in een sneller modelletje ;)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

tijd per WU is niet afhankelijk van de snelheid denk ik, heb hier een P3 en die doet ze sneller als een Dual Core Opteronnetje
On the run
Reg. datum: 10 oktober 2001

quote:
SKiLLa schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:06:
Damn, de daily output is gisteren (stats van vandaag) voor het eerst niet gestegen :(
Van 880K naar slechts 836K ... hopelijk is morgen weer een goede dag !

Iemand nog nieuws van/over de C's ?
C's werken vooral aan lange termijn versterking, daarmee gaan ze de race niet winnen.

En deze is omdat we grafiekjes zo lekker vinden;
http://www.geocenter.com/tempimages/dChvrsDPC.png

The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist

Reg. datum: 21 september 2003

quote:
Cow_tipping schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:49:
[...]

C's werken vooral aan lange termijn versterking, daarmee gaan ze de race niet winnen.
Je bedoelt het moment dat de verlosser terug zal keren op aarde en een eind aan WCG zal maken?

Doet F@H bij Schapie

Wij zijn mij er eentje
Reg. datum: 13 december 2000

quote:
jeronimo2003 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:04:
[...]

Je bedoelt het moment dat de verlosser terug zal keren op aarde en een eind aan WCG zal maken?
Waarom zou ik een einde aan WCG maken? O-)
-Kuffy-
Reg. datum: 16 mei 2007

hoelang duurt het valideren normaal? ik heb nog 5 tests staan die op "pending validation" staan, de eerste staat er al 13 uur

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
duarf schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:21:
hoelang duurt het valideren normaal? ik heb nog 5 tests staan die op "pending validation" staan, de eerste staat er al 13 uur
Dat kan zomaar dagen duren. Het quorum moet gehaald worden voordat punten toegekend worden. Als jij heel snel je wu weer inlevert, terwijl anderen die dezelfde unit hebben gekregen 'm net voor de deadline inleveren, dan krijg jij ook pas je punten na die deadline. En als dan blijkt dat er verschillen zitten tussen de resultaten en er nog meer units uitgezet moeten worden, dan kan het nog langer duren...

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
duarf schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:21:
Dat ligt er aan. Kan wel een paar dagen duren. Dit faah project loopt op z'n eind en die willen zij zo snel mogelijk valideren dus dat zal wel rap gaan. Mijn project is eigenlijk E@H en daar komt het momenteel voor dat je wel eens meer als een maand op validatie moet wachten als jouw wingman met een langzame machine kauwt. Deadlines zijn daar al twee/drie weken.

Souls ain't born, souls don't die

-Kuffy-

Dus als ik het goed begrijp kan het zijn dat mijn tests pas op het einde van de Moh down worden meegetelt?

2250Wp op men dakje
Reg. datum: 14 juni 2007

dat KAN ... maar de kans is heel klein ;) mijn langste validatie duurde 3 - 4 dagen :)

10 x SPR 225Wp ; SB 2500

De vorige werd stoffig :-)
Reg. datum: 02 februari 2006

Goed, hier wat beloofde cijfertjes na 1 week 'full metal jacket':

Dit plaatje konden we al:

http://tinyurl.com/397sk3

Maar wist je dat:
- Het standaard WCG punten grafiekje nu ook in de OP header staat....het ziet er 'amazing' uit.

- De nieuwe members die sinds de challenge gearriveerd zijn in die week 2,954,394 punten hebben ingebracht en 3,442,183 sinds hun 'Arrival' met een gemiddelde van 422,056 per dag

- Dat de bestaande leden de productie ondanks de zomer opgeschroefd hebben van 312,207 op 1 augustus naar 371,712 op 7 Augustus

- Dat DePriens amper met de top 5 kan meekomen (en hij en wij het allemaal prachtig vinden)

- Dat de NoizyCows, echt noizy zijn en voor reverbiraties in de overall WCG top 10 veroorzaakt.... en het komend weekend in zn eentje misschien in de daily boven Marist College staat.

- De opponent zo ver achter ligt dat er een wonder boven wonder nodig is (klein buffer dagje misschien) om hun een dag overwinning te laten. Dan pakken we er tussendoor misschien ook nog een WCG top 5, maar in ieder geval User Friendly.org.

- Dat er bij andere teams over DPC actie gepraat wordt en zij er ook een schepje bij lijken te doen ten faveure van WCG, maar aangezien

- Dinsdag meestal de top flush dag is, anderen waarschijnlijk komende dagen lagere scores laten zien voor betere DPC plaatsering.

Hoort zegt het voort

mooh

* EN, de DPC crew ons op WCG nog steeds adverteerd als "Going for 50 - Now" :P

Sekerob wijzigde dit bericht 08-08-2007 11:54 (10%)

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
duarf schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:30:
Dus als ik het goed begrijp kan het zijn dat mijn tests pas op het einde van de Moh down worden meegetelt?
Ik was niet duidelijk. Ik zit eigenlijk op Einstein@Home en daar kan die validatie wel eens langer dan een maand duren. Ikzelf heb hier hoogstens 5 dagen op wu punten moeten wachten. Als je op enig moment een flinke pending rij hebt staan, heb je het niet eens meer in de gaten.

Souls ain't born, souls don't die

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Sekerob schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:41:
* EN, de DPC crew ons op WCG nog steeds adverteerd als "Going for 50 - Now" :P
Zullen we die 0 gewoon wegdenken? :+

-Kuffy-

Als die lijn al zo hard stijgt bij een PRE stampede niveau, hoe moet het er dan wel niet uitzien eens dat het zover is ...

quote:
anboni schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:06:
[...]

Zullen we die 0 gewoon wegdenken? :+
Ik denk dat 20 een beter doel is voor deze maand, de 5 is voor een echte stampede.

Parse parsed te veel

20 gaan we niet halen als we niet heel snel meer zeilen bijzetten. Dan moet de output toch echt boven de 1M uitkomen. Daar heb je nog een boel nieuwe leden voor nodig, maar alles is mogelijk.

Nu ook in Schiedam

nickbogerd.nl

ik ga vanaf vandaag ook mee draaien... een E6600 komt erbij ^^ jullie krijgen 1 core.. :P andere blijft bij men hoofd project.. Rosetta, maar alle kleine beetjes helpen :D

2250Wp op men dakje

welcome _o_ en idd :) alle kleine beetjes helpen ;) ben ook maar een beetje :)

10 x SPR 225Wp ; SB 2500

-Kuffy-

Ik zal men best doen ;) ik denk dat ik wel voor een 4500 punten per dag kan zorgen (als ik mij niet mistelt heb)

duarf wijzigde dit bericht 08-08-2007 18:21 (15%)

De vorige werd stoffig :-)
Reg. datum: 02 februari 2006

quote:
NiCKYsTyLe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:18:
ik ga vanaf vandaag ook mee draaien... een E6600 komt erbij ^^ jullie krijgen 1 core.. :P andere blijft bij men hoofd project.. Rosetta, maar alle kleine beetjes helpen :D
Als je nu gewoon WCG's Human Proteome Folding Phase 2 aankiest en op al je cores zet, zie je in de process manager niets als Rosetta. Op die manier hoef je geen gewetenswroeging te hebben >:)
nickbogerd.nl

quote:
Sekerob schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:30:
[...]

Als je nu gewoon WCG's Human Proteome Folding Phase 2 aankiest en op al je cores zet, zie je in de process manager niets als Rosetta. Op die manier hoef je geen gewetenswroeging te hebben >:)
haha dat is ook een mogelijkheid.. maar ik nog even een vraag aan jullie..

Momenteel maak ik gebruik van BOINC 5.10.13 en deze houd zich niet echt aan het limiet wat ik instel.. ik laat hem namelijk 80% van mijn CPU gebruiken, maar als ik dat ga controleren via taakbeheer bijvoorbeeld zie ik hem steeds heen enw eer springen, van 20% naar 100% en soms weer wat andere getallen.. iig hij is niet stabiel, hebben jullie daar ook last van.. of weten jullie een oplossing??

2250Wp op men dakje

Hij is idd niet stabiel :) maar het gemiddelde van zijn verspringingen zal wel 80% zijn ;)

10 x SPR 225Wp ; SB 2500

nickbogerd.nl

jaah dat denk ik ook wel ja ;) maar ik kan me niet herinderen dat hij ooit zo erg geschommeld heb (doe pas 2 maanden mee) this ook best irritant, aangezien ik het maximum gebruik afstel op de temperatuur van mijn CPU... en nu schommelt die ook.. :P erg irritant.. maja als jullie het ook hebben is er nix aan te doen

hier nog ff een plaatje voor de schommelingen

http://img65.imageshack.us/img65/4492/cpugj7.jpg

@priens en mastadizzy bedankt voor jullie antwoord ! het hoort dus ^^ had geen tijd om 9 pagina;s door te lezen haha :P bedankt !:D

NiCKYsTyLe wijzigde dit bericht 08-08-2007 18:52 (13%)

WorldCommunityGrid @ DPC
Reg. datum: 31 oktober 2005

quote:
NiCKYsTyLe schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:38:
[...]

haha dat is ook een mogelijkheid.. maar ik nog even een vraag aan jullie..

Momenteel maak ik gebruik van BOINC 5.10.13 en deze houd zich niet echt aan het limiet wat ik instel.. ik laat hem namelijk 80% van mijn CPU gebruiken, maar als ik dat ga controleren via taakbeheer bijvoorbeeld zie ik hem steeds heen enw eer springen, van 20% naar 100% en soms weer wat andere getallen.. iig hij is niet stabiel, hebben jullie daar ook last van.. of weten jullie een oplossing??
Allereerst welkom! _/-\o_ Voor zover ik weet ziet BOINC 80% benutting als xx tijd "aan" en xx tijd "uit". Als het goed is ziet taskmgr er ongeveer zo uit: SKiLLa in "WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-..."

[edit] Sorry, weer eens te langzaam getypt...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: