P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-
WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw TopicDe OP is ge-auto-update en kijk die uiers nou toch eens in uitmuntende staat zijnde.... op de hand gemolken.... en ziene ge al dat bekijks hier met plek negen in de daily team lijst ;>)quote:warmonger schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 03:22:
Volgens mij kunen ze het weer beter MOW down noemen denk.
Bijna het dubbele van Christians... en had gedacht 500k.. pfft.t...

Sekerob wijzigde dit bericht 02-08-2007 04:18 (31%)
Zijn dat een stel Christians die daar, een beetje moedeloos kijkend, jouw koe bewonderen?quote:Sekerob schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 03:23:
[...]
De OP is ge-auto-update en kijk die uiers nou toch eens in uitmuntende staat zijnde.... op de hand gemolken.... en ziene ge al dat bekijks hier met plek negen in de daily team lijst ;>)
[afbeelding]
\TP51/
Reg. datum: 21 maart 2002
lol. Heb hier wat moeite om me in te houden, maar die Christians zijn op hun forum zo christelijk dat je bijna politiek incorrecte grappen gaat maken. Maar grappen over geloof vind ik nooit zo'n goed plan, dus doe het maar niet.quote:JoY schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:44:
[...]
Zijn dat een stel Christians die daar, een beetje moedeloos kijkend, jouw koe bewonderen?
Wat zijn hun reacties na de eerste dag ? Ik neem niet aan dat ze zitten te vloekenquote:xahmol schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:58:
[...]
lol. Heb hier wat moeite om me in te houden, maar die Christians zijn op hun forum zo christelijk dat je bijna politiek incorrecte grappen gaat maken. Maar grappen over geloof vind ik nooit zo'n goed plan, dus doe het maar niet.
NC #1 WW@RC5,TSC Phase 1&2 | Join us now ! |
Holy cow ??quote:ParaNoiMia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:03:
Wat zijn hun reacties na de eerste dag ?
exit();
quote:
..and remember: respect is everything!
Leg plat hiero Duke bijna mijn koffie over mijn mooie g15 met +- 100gram aan shag erinquote:
P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-
Topic van DPC
Topic van Christians
En nog een topic over de "battle" in het chat gedeelte
MarcyDarcy wijzigde dit bericht 02-08-2007 21:55 (18%)
Alcohol is for people who can afford to lose a few brain cells
Dengue is dit weekend in Beta gegaan hetgeen met FightAids@Home Update inhoud dat WCG v.a. eind augustus weer 3 projecten draait. Kanker staat op een trillerige september/oktober lancering. Alpha tests zijn heel goed verlopen.
Voor wie UD agent draait, ALLE nieuwe projecten komen alleen op BOINC uit. Makkelijker voor onderhoud zodat nog meer projecten gestart kunnen worden en meer OS platforms tot de mogelijkheid gaan behoren. WCG draait al op Woz > 95, Linux, MAC Intel, MAC PPC, FreeBSD.
PS vraag me toch af hoe het met die 32 cores I2 gaat en spatten de vonken er dit weekend helemaal ongenaakbaar af?
Krijg hem niet draaiend, start allemaal processen op.. 100% cpu maar daar staat ie nu al 3 dagen op.. zie geen werk opgehaald worden of verstuurd worden. Snap het niet helemaal.quote:Sekerob schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 10:31:
PS vraag me toch af hoe het met die 32 cores I2 gaat en spatten de vonken er dit weekend helemaal ongenaakbaar af?
exit();
Ben het even kwijt maar wat voor OS en als je in BOINCmgr tasks tab kijkt, hoeveel processen zie je dan en telt de CPU tijd ook op en het vorderings percentage?quote:DukeBox schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:34:
[...]
Krijg hem niet draaiend, start allemaal processen op.. 100% cpu maar daar staat ie nu al 3 dagen op.. zie geen werk opgehaald worden of verstuurd worden. Snap het niet helemaal.
Hoe een mega flush te organiseren op WCG.
- Zet work fetch op kort tot een afgesproken datum (Connect to every 0.3 days - default). Additional buffer op nul.
- Zet Beta testing deelname *uit*.
- Laat de werk buffer langzaam leeg lopen.
Op afgesproken datum,
- zet Connect to every 1.0 days en additionele buffer op 8 als je FA@H doet, resp.10 dagen als je *Alleen* HFP2 doet).
- Laat BOINC 5.10.13 of beter, de buffers vol laden. Kan enige uren tot een dag duren!!!!
- Zet Network Activity *Suspended*.
Downloaden van werk is beperkt to 50 stuks per core per dag en 10 per keer met 5 minuten onderbreking dus het vraagt enig geduld. BOINC rekend continue of je koetjes het aan kunnen na elke download van 10 voordat de volgende 10 gehaald worden.
Bovenstaande werkt alleen met 5.10.17.... ja die is er en laat niet een obscure 'hang' zien zoals onder 5.10.13 (alles lijkt te werken maar de CPU staat stil). Zeer sporadisch plus de eerder genoemde en opgeloste SOCKS proxy in .17
EN wees gewaarschuwd dat v.a. versie 5.8 het Update knopje de net-lijn automatisch 5 minuten opent. Eerste keer worden de "Result Files" geflushed (wat niet erg is), Tweede keer gaan de "Ready to Report" acknowledgment.... einde opgebouwde flush.
Heb het succesvol getest met het oog op bijv. reizen en MF'en. Wist er 7 dagen uit te halen voordat een deadline een flush afdwong (en me naar plaats 3 in de dailies schoot). Er zou dus om die Cs hun dagje te geven een kleine *Network Activity Suspend* ingesteld kunnen worden.
Let wel op de deadlines. Als je teveel blijkt te hebben na een aantal dagen crunchen, het te veel suspenden, zodat het niet per abuis op de 10e (FA@H) dan wel de 12e dag (HPF2) verwerkt wordt. Als je het toch verwerkt en terugstuurt VOOR de reserve kopie van een ander terug is krijg je nog punten. Zo niet, krijg je een "too late" met nul.
PS maakt niet uit welk profiel, maar wel "Custom" kiezen en de CPU resource op 100% zetten anders gaat het maar op 60% van de kracht volgens het Minimum Impact profiel. Je kunt ook "Maximum Output" kiezen.... dan is het echt feest (voor WCG)
Due dates zijn onderhavig aan wijziging dus let wel op je queue of op het member nieuws op WCG.
Sekerob wijzigde dit bericht 06-08-2007 17:57 (11%)
Dit zie je alleen in de geavanceerde weergave van de client en alleen bij de hogere versies
Edit:
Je kan het ook handmatig in %INSTALL_DIR% \ global_prefs_override.xml zetten.
Sekerob houd ervan om informatie in brokjes aan te leverenquote:Sekerob schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:07:
...wat er in het global_prefs_override.xml gezet dient te worden:
code:
1 2 3 4 <global_preferences> <work_buf_min_days>1.000000</work_buf_min_days> <work_buf_additional_days>4.000000</work_buf_additional_days> </global_preferences>
KoW wijzigde dit bericht 06-08-2007 15:53 (59%)
Nu ook in Schiedam
Daarvoor moet je wel BOINC versie 5.10.x hebben volgens mij.
Team Black Bulls - WhatPulse: #14
Lisa,The Simpson! | Simpsons Realities Gallery
Dat zegt hij ook:quote:Paddixx schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:13:
@Hierboven:
Daarvoor moet je wel BOINC versie 5.10.x hebben volgens mij.
Volgens mij zegt ie dat je 5.10.17 moet hebben en dat 5.10.13 af en toe een probleem geeft.quote:Sekerob schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:52:
Bovenstaande werkt alleen met 5.10.17.... ja die is er en laat niet een obscure 'hang' zien (alles lijkt te werken maar de CPU staat stil) van 5.10.13. Zeer sporadisch plus de eerder genoemde en opgeloste SOCKS proxy in .17
Waar te downloaden:
quote:Paddixx schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:02:
5.10 kan je hier downloaden: http://boinc.berkeley.edu/download_all.php
Nu ook in Schiedam
Sekerob wijzigde dit bericht 07-08-2007 14:12 (32%)
The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist
Reg. datum: 03 augustus 2005
Shit happens
Van 880K naar slechts 836K ... hopelijk is morgen weer een goede dag !
Iemand nog nieuws van/over de C's ?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last