Hoofdcategorieën
Topicacties

WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Ben net ook maar even met mijn C2D E6600 tijdelijk van F@H naar WCG overgestapt:
- niemand daagt DPC ongestraft uit;
- om na de Stampede op F@H iets terug te doen voor DPC als geheel

Eens kijken hoe BOINC en WCG bevallen.
2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
xahmol schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:45:
Ben net ook maar even met mijn C2D E6600 tijdelijk van F@H naar WCG overgestapt:
- niemand daagt DPC ongestraft uit;
- om na de Stampede op F@H iets terug te doen voor DPC als geheel

Eens kijken hoe BOINC en WCG bevallen.
Dat was ongeveer mijn motivatie, hoewel die eerste een stuk zwaarder meerekende. Heb namelijk al vaker meegedaan met stampedes :)

PC Specs
Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8D | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3

IP in your face !

Was idd ook mijn reden.. tijd om weer eens een mooie 'in your face' dpch te bakken ;)

exit();

Reg. datum: 07 oktober 2002

Count me in, ik draai komende tijd ook mee. K'draai BOINC gewoon op mijn workstation, maar alle kleine beetjes helpen dacht ik zo ;)

..and remember: respect is everything!

doet wat met computers ....

plop :)

Tijd om na een paar weekjes weg de draad maar weer eens op te pakken en deze "uitdaging" met de juiste middelen te beantwoorden ....
De vorige werd stoffig :-)
Reg. datum: 02 februari 2006

Zijn hier power flushers on U die nu al aan het sparen zijn.... de eerste werkstukken kunnen wel een paar dagen nodig hebben voordat ze valideren, maar als je eenmaal op stoom bent en doorgaat lijkt het net of de dagelijkse productie direct in puntjes worden omgezet! Als eerder in deze draad aangegeven, met een buffer van 3 of 4 dagen zal het FiFo effect het werk bijna altijd direct in scoren vertalen zonder "Pending Validation".

48 namen er bij sinds 26 juli en per lunchtijd ongeveer 225k puntjes erbij sinds aantreden. Zie ook een paar nieuwe namen die bij DPC zijn gekomen vanuit bestaande, misschien slapende accounts. Dat ga goe, dat gaat heel goe _/-\o_

EN, de uitdager heeft de admin verzocht de titel in "Moh Down" te wijzigen.... we zullen dus tijdens het maaien ook nog veel moooh moeten voortbrengen :D

Sekerob wijzigde dit bericht 30-07-2007 15:20 (10%)

Reg. datum: 14 juni 2007

@Elteor: Komen er meer Monkeys deze kant op?

IP in your face !

Wat is er mis met Moh Down ?? Vind het wel een leuke woordspeling.

exit();

Proud member of TCF
Reg. datum: 17 mei 2002

De titel was Mow Down, of vrij vertaald neerslaan....

Daarom maken ze er waarschijnlijk Moh Down, op basis van ons basisgeluid, alhoewel dat basisgeluid van jou wel meer een brom is ;)

whatever..

Wij zijn mij er eentje
Reg. datum: 13 december 2000

quote:
Elteor schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:37:
plop :)

Tijd om na een paar weekjes weg de draad maar weer eens op te pakken en deze "uitdaging" met de juiste middelen te beantwoorden ....
* JoY kijkt naar Elteor's Usericon
Gaan Bruce's Angels meedoen ?!?
Quad Core P200MMX + Nitro
Reg. datum: 27 december 2002

Gaat lekker 3:40 voor een unit soms minder op mijn bakkie. }:O }:O
Jammer dat mijn 1950's niet mee kunnen doen..
Krijg staks mijn htc 710 ken die ook mee doen :P
@ice en heb die die smartphone gekoch Thomas ?

Neer haalen die c's...straks mijn quad ook maar eens aan het krunsjeh zetten..

warmonger wijzigde dit bericht 30-07-2007 17:27 (32%)

P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-

quote:
Sekerob schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:57 in antwoord op DukeBox:
[...]

De WCG default is 16 cores max, maar er is al een machine gezien met 96 cores. Heb een berichtje bij de techs achtergelaten om eventueel een hogere dag quota beschikbaar te stellen.... ze zijn daar voorzichtig mee omdat 'cyclers' (errors) een hele batch om zeep kunnen helpen.

Zelfde verhaal natuurlijk.... update om het profiel naar de cliënt te kopiëren. (Na het saven kijken of die 32 op de website is blijven staan in het geval). OF, ook in het global_prefs_override.xml bestandje zetten <max_cpus>32</max_cpus>
Okay, de knreed, de tech of de techs bij WCG bevestigde in bericht hieronder dat als je met > 16 core machines tegen de wand loopt je een mail moet sturen naar support@worldcommunitygrid.org t.a.v. knreed en uitleggen dat je met een 32 cores beest gaande bent en een hogere quota nodig hebt. Zet in email de Computer ID (6 cijferig nummer wat je bij startup in de logs ziet) en je handle, zodat hij kan bijstellen als tie droog loopt.
quote:
knreed
World Community Grid Tech

Status: Online

Re: Daily Quota Update request Reply to this Post
Reply with Quote
Yes - have him send an email and just have him flag knreed. I'll monitor the box and make sure that it gets the needed work to run full out :-)

Also - what is his member name so that I can check out that box now.

thanks,
professioneel gifmenger

quote:
trenza schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:38:
[...]

Dit begrijp ik niet.

Het verzoek om bij WCG over te gaan op dagtopics ligt er al meer dan twee maanden:

[...]

Hierop volgde het topic Dagtopics versus weektopics.
Hierna werd het stil, of ik heb het vervolg gemist. Het enige wat ik weet is dat er niets is veranderd.

Waarom kan en nu opeens (tijdelijk) wel overgeschakeld worden naar dagtopics?
Omdat de challenge een aparte aktie is die extra aandacht waard is hebben Pim. en ik, als moderators van /5, er geen bezwaar tegen als er gedurende de challenge wordt afgeweken van de huidige lijn. Dit staat dus los van wat er op de crewmeet hierover is gezegd.

(ik heb de notulant nogmaals gevraagd waar de notulen van deze crewmeet blijven..)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

IP in your face !

quote:
Sekerob schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:13:
[...]

Okay, de knreed, de tech of de techs bij WCG bevestigde in bericht hieronder dat als je met > 16 core machines tegen de wand loopt je een mail moet sturen naar support@worldcommunitygrid.org t.a.v. knreed en uitleggen dat je met een 32 cores beest gaande bent en een hogere quota nodig hebt. Zet in email de Computer ID (6 cijferig nummer wat je bij startup in de logs ziet) en je handle, zodat hij kan bijstellen als tie droog loopt.

[...]
Top, ik los het nu op door 2 instances van 16 te draaien.

exit();

IP in your face !

quote:
Pskutte schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:27:
De titel was Mow Down, of vrij vertaald neerslaan....

Daarom maken ze er waarschijnlijk Moh Down, op basis van ons basisgeluid, alhoewel dat basisgeluid van jou wel meer een brom is ;)
Volgens mij is het vrij vertaald eerder neer maaien.. wat ik echt een super naam vind. Zou het jammer vinden als ze het aanpassen :)

exit();

WorldCommunityGrid @ DPC
Reg. datum: 31 oktober 2005

:o Hij gaat lekkerrrrrrrrrrrrrrr! &gt;:) }:O }:O Alweer een mooi aantal nieuwe leden vandaag! Met al die hulp moeten we toch een heel eind gaan komen! :P
Al heb ik een voorgevoel dat die Chrisians zich niet zomaar gewonnen geven. Ze hebben een afgesloten forum ergens waar wij niet bij kunnen en ze hebben het de hele tijd maar over dat we ze nu 'even' voorbij zijn gekomen, maar dat de rollen snel omdraaien... Ik ben benieuwd! :P :P &gt;:)
quote:
DukeBox schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:28:
[...]

Top, ik los het nu op door 2 instances van 16 te draaien.
32 cores joh, dat gaat toch nergens meer over! :D Je staat dalijk met één machientje op #1 in de daily ofzo! _/-\o_ _/-\o_

Trouwens zo'n i2, is die nu verschrikkelijk snel of verschrikkelijk betrouwbaar (of allebei? :P )

priens wijzigde dit bericht 30-07-2007 17:39 (6%)

okay, DukeBox, knreed kijkt al op basis van je handle naar je machines. Neem aan dat de server het geheel momenteel als 2 verschillende hosts ziet.

quote:
DukeBox schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:29:
[...]

Volgens mij is het vrij vertaald eerder neer maaien.. wat ik echt een super naam vind. Zou het jammer vinden als ze het aanpassen :)
De dames van dat team hadden zoveel moeite na de uitleg, dat het toch echt wel "Moh Down" is geworden.
Een gevaar op de weg
Reg. datum: 11 maart 2001

Beetje in de trant van eerdere reacties, maar iets meer info in de startpost zou wel fijn zijn.

Ff heel in het kort wat dit project doet, wat die challenge inhoudt en hoe je mee kunt doen (of waar je de die info kunt vinden), dat kan echt helpen.

Het zal mij uiteindelijk wel lukken, maar voor iemand die gewoon ff die opvallende topictitel aanklikt is het allemaal net te veel moeite zo ben ik bang.

[DPC] Our Battle against cancer - help ook mee!

IP in your face !

quote:
priens schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:35:
Trouwens zo'n i2, is die nu verschrikkelijk snel of verschrikkelijk betrouwbaar (of allebei? :P )
Als iets in de cache uitgevoerd kan worden (met name database of render dingen) is hij erg snel. Anders is deze t.o.v. een core2 design een stuk langzamer.
De client loopt overigens niet stabiel, telkens allemaal ghost processen en blijf problemen houden met de proxy variabele. Ik probeer nog wel even te testen, maar dit is hoe dan ook alleen deze week nog.

exit();

Reg. datum: 16 april 2004

Onder het mom van alle kleine beetjes helpen, heb ik m'n pctje ook naar WCG omgezet. Nu nog ff wachten tot de wu's van R@H op zijn.

Quad Core P200MMX + Nitro
Reg. datum: 27 december 2002

<cpu_usage_limit>100.000000</cpu_usage_limit> zo da's beter 100% 24/7
Geen gehop van 30 naar 100 en terug meer. rammen..
Ale cores nu +- 55c moet makkelijk gaan.

Oh yeah..

DPC 439,320 vs Christians 360,417
plaats 27 nu ?

warmonger wijzigde dit bericht 31-07-2007 10:59 (31%)

P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-

@Dukebox,

Heb knreed verwittigd inzake die "ghost processes" en hem gevraagd die 32 core setting door te drukken als toegestane instelling (als het al niet gebeurd is).

In principe als je die in de 5.10.13 client lokale prefs zet of in the global_prefs_override.xml zou het moeten werken. Dan kan je die virtuele 2e client stoppen.... misschien dat 2xBOINC op 1 machine toch nog ergens lekken heeft. Dacht er iets over gelezen te hebben.

laat me weten.

ttyl
Reg. datum: 28 oktober 2003

quote:
Mist schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:42:
Beetje in de trant van eerdere reacties, maar iets meer info in de startpost zou wel fijn zijn.

Ff heel in het kort wat dit project doet, wat die challenge inhoudt en hoe je mee kunt doen (of waar je de die info kunt vinden), dat kan echt helpen.

Het zal mij uiteindelijk wel lukken, maar voor iemand die gewoon ff die opvallende topictitel aanklikt is het allemaal net te veel moeite zo ben ik bang.
Het is ook niet onze challenge geweest, normaal bereidt de crew dat soort dingen voor, dit kwam een halve week van te voren in het weekend binnenvallen. Zal nog wel komen, maar duurt even denk ik.
Een gevaar op de weg
Reg. datum: 11 maart 2001

Nou inmiddels is het al een nette topicstart geworden hoor!
Enige wat nog ontbreekt is hoe je lid van DPC wordt ;)

[DPC] Our Battle against cancer - help ook mee!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: