Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 584
Reg. datum: 21 maart 2002
Hangt denk ik (iig voor mij) wel af op welk project, ik moet wel achter het doel kunnen staan en het nut van de meeste wiskundige projecten of bv SETI vind ik persoonlijk wat erg abstract. Aan een Stampede daar zal ik daarom niet zo heel snel meedoen. De feel good factor van het vooruithelpen van de medische wetenschap waar ik op zijn minst theoretisch zelf ook nog wat aan heb is zeker belangrijk.quote:FreezeXJ schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:26:
[...]
Stampede = ongeveer dit effect, en opeens veeeel powerHoe meer mensen we mobiliseren, hoe spectaculairder de actie uiteraard.
Moet zeggen dat ik WCG eigenlijk voor deze challenge niet kende en ik alleen F@H deed, maar dat de onderzoeken van WCG bij mij in goede aarde vallen. Kortom: ik weet nog niet zeker of ik volledig naar F@H terugkeer.
Sommige projecten kun je prima naast elkaar draaien hoor. Draai b.v. WCG en OGR naast elkaar. Dat betekent dat OGR op ongeveer 50~60% van z'n max.snelheid loopt en WCG gewoon op 100%. Valt eventueel nog te tweaken ten gunste van OGR. Zou daarnaast nog een GPU client kunnen draaien voor b.v. F@H, maar heb "helaas" een Nvidia 8800gtx en geen ATI.
Zit dus met smart op een DPC project met een 8800gtx client te wachten ... En aangezien beide projecten elkaar niet bijten, blijf ik ook na 31 augustus WCG doen ... het is niet veel, maar toch
Zit dus met smart op een DPC project met een 8800gtx client te wachten ... En aangezien beide projecten elkaar niet bijten, blijf ik ook na 31 augustus WCG doen ... het is niet veel, maar toch
Waar we het voor doen.... De WCG voorpagina van 22 augustus 2007. Hadden we al een keer (zonder eervolle vermelding) de 5e plaats op punten haalden afgelopen zondag (aug.19), is het nu dan toch raak op de maatstaf "Results" of wel aantal Gevalideerde Taken. Nu weten allen dat de DPC bestaat op WCG waar een team draad met OP van 16.11.2004 heden met een 178e post aangevuld werd door een lid van de oppositie challenger als
Hulde!

Hulde!

Yay! Dat ziet er goed uit die WCG frontpage! 
WCG heeft net een kort artikel aan de Help FAQ's toegevoegd over GPU's/Gameboxes. Men wil wel, maar programmeurs en projecten zijn er niet in aanbod voor dit platform. WCG is een hoster die er filantropisch miljoenen in stopt en technische staff, maar is afhankelijk van wetenschappers die projecten v.a. de grond voor dit platform ontwikkelen EN met resultaten die algemeen beschikbaar zijn akkoord gaan! Alle WCG projecten van heden en verleden zijn voor de gehele wetenschappelijke wereld vrij toegankelijk.quote:SKiLLa schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:14:
.... Zou daarnaast nog een GPU client kunnen draaien voor b.v. F@H, maar heb "helaas" een Nvidia 8800gtx en geen ATI.
Welke projecten ondersteunen dan wel een GPU client? (8600 GT)
Reg. datum: 12 november 2004
Reg. datum: 12 november 2004
en @ Skillaquote:duarf schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:21:
Dnet client heeft volgens mij een beta client of ze zijn er mee bezig. De resultaten van de kaart zijn hoopgevend, zelfs voor RC-72 zou vele malen sneller gaan.
Er bestaan 10 verschillende mensen, zij die het binaire stelsel begrijpen en zij die het niet begrijpen.
Thanx jeroenathome. Die RC5 beta client heb ik gezien ja. Helaas kun je er niet 'echt' mee grazen (wu inleveren), het is puur een PoC / tech-demo. Nog vervelender is echter dat er al 3 maanden geen nieuws meer over is (althans, 2 weken geleden nog gecheckt) ... 
Reg. datum: 04 maart 2004
Reg. datum: 04 maart 2004
[RC5] PS3 clientquote:SKiLLa schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:23:
Thanx jeroenathome. Die RC5 beta client heb ik gezien ja. Helaas kun je er niet 'echt' mee grazen (wu inleveren), het is puur een PoC / tech-demo. Nog vervelender is echter dat er al 3 maanden geen nieuws meer over is (althans, 2 weken geleden nog gecheckt) ...
Staat voor mij intussen een goeie week (ofzo) braaf 2900 puntjes per dag eruit te pompen.
Het ging stiekem even over een GPU client, niet over de PS3 client 
SKiLLa wijzigde dit bericht 22-08-2007 20:49 (64%)
Reden: overbodige quote weggehaald, post staat er gewoon boven ... ;)
Zoek eens op GPU client op /5quote:duarf schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:21:
Je ziet dan topics zoals: [DPC] Projecten voor de GPU beschikbaar ?
Meerendeel gaat wel over de de ATi X19xx kaarten, van Nvidia is iets minder bekend...
Nvidia GPU berekeningen!! nu wachten op de progs
WCG & Folding for DPC Team_Pastis_51 F@H #12 | WCG #2
Rare vraag, is die er ook vooor de Xbox? 
Diie gaat er bij namelijk ook nog in huis komen
He, wat zonde dat mijn zoontje die wilde hebben

He, wat zonde dat mijn zoontje die wilde hebben
En hoe ga je hem dan koelen? Uurtje gamen en hij wordt zomaar effe 60 gradenquote:Wolfje666 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 05:56:
Rare vraag, is die er ook vooor de Xbox?
He, wat zonde dat mijn zoontje die wilde hebben![]()
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last