WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw TopicNelsoc brengt ook nog de verwarring met een 'DPC' team aan de orde. Wat hiermee? Kent iemand een E. Frijters. Die zit op WCG, ex Grid.org onder het nieuwe team Dutch Cow opgericht op 27 april j.l.... zeer in z'n eentje en toch al stiekem ,5 miljoen puntjes.
Sekerob wijzigde dit bericht 27-07-2007 20:54 (0%)
Reden: 47 natuurlijk 27 April - mda Cow_Typping :D
47 aprilquote:Sekerob schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:39:
Heb met the WCG admin heen en weer gepost en 'nelsoc' heeft het verzoek gegund de challenge te aanvaarden als niemand zich van de DPC crew binnen 48 uur laat horen. Hij heeft een support bericht gestuurd naar the Captains account.
Nelsoc brengt ook nog de verwarring met een 'DPC' team aan de orde. Wat hiermee? Kent iemand een E. Frijters. Die zit op WCG, ex Grid.org onder het nieuwe team Dutch Cow opgericht op 47 april j.l.... zeer in z'n eentje en toch al stiekem ,5 miljoen puntjes.
The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist
Is dit CPU patroon trouwens normaal, ben van m'n OGR

Omdat er nog niet genoeg crewleden actief waren, heb ik besloten om nog even niet te accepteren... Ik hoop dit binnen nu en ongeveer 12 uur te doen, maar heb geen zin in een solo-actie...quote:Sekerob schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:39:
Heb met the WCG admin heen en weer gepost en 'nelsoc' heeft het verzoek gegund de challenge te aanvaarden als niemand zich van de DPC crew binnen 48 uur laat horen. Hij heeft een support bericht gestuurd naar the Captains account.
@ Burnhard : optimized heeft hier helaas geen zin, draait onder BOINC, en resultaten worden geverifieerd...
@ de rest : Van project wisselen mag altijd, tijdelijk of niet, het gaat er nu even om of we dit als officiële DPC-actie erkennen
Sekerob en anderen, zet je PB eens aan, hoef ik er het topic niet voor te vervuilen
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Even de configuratie aanpassen, als je dat doet zie je dat de client standaard op 60% staat.quote:SKiLLa schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:11:
Heb me ook net aangemeld, niemand daagt de DPC ongestraft uit![]()
Is dit CPU patroon trouwens normaal, ben van m'n OGRnamelijk een flatliner van 100% gewend
[afbeelding]
Waar staat dat dan, bij device settings zie ik die niet staanquote:Cow_tipping schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:14:
[...]
Even de configuratie aanpassen, als je dat doet zie je dat de client standaard op 60% staat.
Reg. datum: 04 maart 2004
lang leve de flatliners !
En als het goed is nog wat LA-ers
aka insomniac @ Los Alcoholicos
Dadelijk nog, of morgen heel erg vroeg?quote:FreezeXJ schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:12:
[...]
Omdat er nog niet genoeg crewleden actief waren, heb ik besloten om nog even niet te accepteren... Ik hoop dit binnen nu en ongeveer 12 uur te doen, maar heb geen zin in een solo-actie...
*snip*
Volgens mij zijn er al een leuk aantal personen bezig om wat computers op WCG te zetten. Dan is het toch geen probleem om het te accepteren? Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?quote:FreezeXJ schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:12:
[...]
Omdat er nog niet genoeg crewleden actief waren, heb ik besloten om nog even niet te accepteren... Ik hoop dit binnen nu en ongeveer 12 uur te doen, maar heb geen zin in een solo-actie...
@ de rest : Van project wisselen mag altijd, tijdelijk of niet, het gaat er nu even om of we dit als officiële DPC-actie erkennen[/offtopic]
Wij hebben iig drie leden die gaan meedraaien, Switch-leden schijnen te switchen en andere leden ook.
Humor toch zo'n uitdaging, zeker als er wat meer computers deze kant uitkomen waardoor de output (tijdelijk) zou gaan verdubbelen.
Gouden badge: Help Conquer Cancer + Help Fight Childhood Cancer + Human Proteome Folding 2
Zilveren badge: Nutricious Rice for the World
Bronzen badge: Discovering Dengue Drugs Together + Fight Aids At Home
.... let op dat de nieuweling elke 5 minuten alliantie verruild, dus neem hem niet als maatstaf of als spreker van de Cs.
Added: Nu dat ik net zie dat de acceptatie er door is "runne met de kudde".... des te eerder zijn we op plek 25 bij WCG.
mooooh
Sekerob wijzigde dit bericht 28-07-2007 11:28 (13%)
Ik heb alleen hun 'frontpage'gevonden op: http://www.shoutlife.com/groups_home.cfm?group_id=4298
Bovendien is WCG net een project waar dpc nog relatief "ver" staat in de overall ranking dus alle hulp is daar zoiezo wel welkom denk ik.
Kijk hier eensquote:Cow_tipping schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:33:
Sekerob heb jij een forum ofzo gevonden, of is dat met pm's/mail gegaan?
Ik heb alleen hun 'frontpage'gevonden op: http://www.shoutlife.com/groups_home.cfm?group_id=4298
http://www.worldcommunity...s/wcg/listthreads?forum=7
-AzErTy- wijzigde dit bericht 28-07-2007 11:36 (39%)
Alea iacta est
Reg. datum: 21 december 2005
oke, ik doe mee, ga bij nader inzien nog wel even rustig m'n eiwitorigamiprojectje afronden en wat eten
iceheart wijzigde dit bericht 28-07-2007 11:36 (38%)
No Stress hij draait nu seti boinc.quote:APClll schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:23:
[...]
Tsjek![]()
[...]
[...]
Het zou zonde zijn om zo'n systeempje niet te testen, toch?
Mischien dat ik daar binnenkort m'n pc's ook wel ga toevoegen aan het Grazzie collectief
Dual opteron 244, 2 150 GB schijven in raid 0 en een 6600gt videokaart
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
10 x SPR 225Wp ; SB 2500
SKiLLa wijzigde dit bericht 28-07-2007 12:14 (30%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last