Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik weet dat het hier niet helemaal hoort maar zou niet weten waar ik hem anders moet posten (staat ook al in A2DP topic maar dat is nogal dood)

probleem, ik wil graag bluetooth icm Windows Server 2003 aan de gang krijgen. Zou je zeggen dat het niet zo`n probleem mag zijn maar schijnbaar toch wel.
Ik heb op dit moment een Sitecom CN-512 dongle (bluesoleil) liggen maar die wil niet samen met PC Suite door 1 deur. Op Vista en XP heb ik hem wel aan de gang gekregen maar onder Server 2003 doet hij het gewoon niet
Ik wil bluetooth gebruiken in combinatie met m`n Nokia N95 en een bluetooth headset. Kort gezegt komt dat erop neer dat de dongle overweg moet kunnen metServer 2K3, PC Suite en A2DP moet ondersteunen.

Kan iemand mij een beetje een richting op sturen want zie door de bomen het bos echt niet meer voornamelijk door het geneuzel met PC Suite....

Als iemand een manier weet om m`n Sitecom dongle aan de praat te krijgen is natuurlijk ook altijd welkom!

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Kan iemand me uitleggen waarom sommige topics na 80 pagina's worden gesloten en andere al na 40? Wat is er op tegen om een topic 'oneindig' te laten doorgaan?

Om deze post legitiem te maken ook nog iets op het onderwerp:
quote:
dafmay schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:32:
Ik vind zowieso de maploader erg beperkt. Het is, of nieuwe landen toevoegen, of ALLES verwijderen. Dat is natuurlijk niet handig als je slechts een gedeelte van de opgeslagen landen wilt verwijderen.
Wat ik ook irritant vind: Als je de kaarten er weer af gooit, dan duurt dit superlang. Ik dacht eerst dat de handel vastgelopen was, maar je moet er gewoon erg veel geduld mee hebben.

Je kunt toch ook gewoon de kaarten er in één keer af kiepen? (Bijvoorbeeld via Y-browser.) Of is dat niet verstandig?

quote:
Ginz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:53:
Deze gaat tijdelijk op slot, totdat 'deel 6' meer dan 1000 posts heeft.

Graag dus nog even tot de 1000 (géén onzin)posts. Dan open ik deze weer.

Nokia N95 Deel 6
Hmm... Ok dat diegene te vroeg besloten heeft voor een nieuw deel snap ik... Maar geeft dan een waarschuwing voor een eventueel volgend deel. Want nu gaan er berichten kriskras door elkaar... zonde

quote:
Mau_Maus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:04:
[...]

Hmm... Ok dat diegene te vroeg besloten heeft voor een nieuw deel snap ik... Maar geeft dan een waarschuwing voor een eventueel volgend deel. Want nu gaan er berichten kriskras door elkaar... zonde
Deze zogenaamde mods hebben never een reden kunnen noemen wwaarom dit zo moet. Het begint hier een zooitje te worden :(

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
Gurneyhck schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:55:

En deze is weer vol.
Hier graag verder:
Nokia N95 deel 7

Modjes, deze mag op slot.

Nieuwe startposts worden pas gemaakt als er minimaal 1000 posts zijn.... Nog eventjes geduld dus
quote:
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:02:
Kan iemand me uitleggen waarom sommige topics na 80 pagina's worden gesloten en andere al na 40? Wat is er op tegen om een topic 'oneindig' te laten doorgaan?
Als men wilt, mag de topicstarter een nieuw topic openen na 1000 posts. Dit is omdat de startpost dan weer eens een keer goed nagekeken kan worden. Wat niet verplicht is, dus topic kunnen ook veel langer worden dan 1000 posts.

Aangezien Gurneyhck graag een nieuw topic wilt openen, mag hij na de 1000ste posts een nieuw deel openen. Als iemand ander dat wilt, zal die dat eerst even moeten overleggen met de oorspronkelijke topicstarter.
quote:
Kweetnieniks schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:06:
[...]

Deze zogenaamde mods hebben never een reden kunnen noemen wwaarom dit zo moet. Het begint hier een zooitje te worden :(
Anders gaan mensen steeds eerder een nieuw deel openen. 1000 posts is een mooie regel, niet nodig omdat te veranderen....

En graag nu verder ontopic!

Ginz wijzigde dit bericht 08-08-2007 17:09 (15%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
KSH schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:26:
Ben in het bezit van een simlockvrije N95 (laatste firmware) en een motorola headset S9.
http://www.one2remember.n...y=EUR&products_id=886

Het komt echter vaak voor dat het geluid even wegvalt, heel irritant natuurlijk.
Het ligt niet aan de headset aangezien die met mijn vario 2 wel goed functioneert.

Hebben meer mensen problemen met de N95 i.c.m. een draadloos bluetooth stereo headset?
Ik heb ook die combinatie en bij mij werkt die perfect. Ik heb de N95 dan in die meegeleverde armtas en heb geen enkele onderbreking. Heb je wel de laatste softwareversie?
Als ik hem ergens neerleg dan begint die bij mij vanaf een meter om 3 soms te stotteren.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

[quote]Ginz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

Mods : mischien handig om de huidige pagina's van deel 7 te verplaatsen/kopieren naar eind van deel 6. Zodat de open vragen uit deel 7 behandeld kunnen worden, en het verloop duidelijk blijft / te volgen is.

dafmay wijzigde dit bericht 08-08-2007 17:28 (17%)

quote:
dafmay schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:22:
[quote]Ginz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar mischien handig om dan de huidige pagina's van deel 7 te verplaatsen/kopieren naar eind van deel 6. Opdat de open vragen uit deel 7 behandeld kunnen worden, en het verloop duidelijk blijft / te volgen is.
Ik vroeg waarom dit zo moest. Maar een of ander figuur heeft mijn bericht in de bittenbak gedaan.

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Mooizo, meer dan 1000 posts....

Nieuw deeltje: Nokia N95 Deel 7

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws