Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Ik heb mijn N95 ook veelvuldig gebruikt tijdens de (mini) vakantie (in Nederland).
Maar dat navigeren werkt nog steeds niet naar behoren. Ik moest ergens op de veluwe zijn maar het apparaat wilde me elke keer vage weggetjes opsturen. Ik had de routebeschrijving voor de zekerheid ook uitgeprint. Ook tijdens de vakantie ging het veelvuldig mis en wilde mijn N95 me omleiden ipv een directe snellere weg te kiezen. De applicatie ziet er mooi uit maar werkt helaas niet naar behoren. Ook duurt het soms te lang voordat de fix er is.
Wat wel goed werkt is filmpjes en foto's maken. Ook muziek afspelen doet hij prima.
Ik gebruik nu een holux 240 bluetooth gps ontvanger (met een zeer snelle fix) icm tomtom.
Dat werkt prima.

Reg. datum: 22 november 2005

Ben in het bezit van een simlockvrije N95 (laatste firmware) en een motorola headset S9.
http://www.one2remember.n...y=EUR&products_id=886

Het komt echter vaak voor dat het geluid even wegvalt, heel irritant natuurlijk.
Het ligt niet aan de headset aangezien die met mijn vario 2 wel goed functioneert.

Hebben meer mensen problemen met de N95 i.c.m. een draadloos bluetooth stereo headset?

HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

En deze is weer vol.
Hier graag verder:
Nokia N95 deel 7

Modjes, deze mag op slot.

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

Yup's

Heb net ff de "test" versie van R66 "geprobeerd" maar deze ligt er meteen weer af ook!

Wat een verschil met Nokia Maps zeg en de settings zijn ook niet mijn ding, lekkah voor 99 pleuries Nokia Maps voor 3 jaar qua prijs valt da wel mee (geen idee of ik phone zolang in bezit houd maar toch ;) )

Edem Kleetun

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:19:
Yup's

Heb net ff de "test" versie van R66 "geprobeerd" maar deze ligt er meteen weer af ook!

Wat een verschil met Nokia Maps zeg en de settings zijn ook niet mijn ding, lekkah voor 99 pleuries Nokia Maps voor 3 jaar qua prijs valt da wel mee (geen idee of ik phone zolang in bezit houd maar toch ;) )
nah precies, 3 jaar is echt belachelijk. maar goed, 9 euro voor een maand vind ik prima voor een test.

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:19:
Yup's

De prijs voor Nokia Maps is inderdaad zeker niet slecht, vooral de keus voor aanschaf van licentie voor een beperkte periode vind ik handig. Tot nu toe gebruik ik echter R66 omdat ik nu eenmaal niet zo vaak op de weg zit. Het is vooralsnog wachten totdat TT compatibel is, dan maak ik mijn keus pas.

Tweaker Dealer

Hoe zit dat trouwens met POI's? Hoe voeg je deze aan Nokia maps toe of TT en R66?

Reg. datum: 31 januari 2007

Ik krijg mijn SIS bestanden maar niet signed...!!!

Ik heb een certificaat voor mijn IMEI nummer. Dan wil ik het sis bestand signen met BiNSign. Bij binsign vul ik vervolgens alle velden in. Als ik dan op !Sign it! click dan krijg ik altijd de foutmelding "File signing failed. Maybe certificate is wrong, or you entered the wrong password?" .
Ook zie ik in het dos schermpje het volgende staan: "error:06065064:digital envelope routined:EVP_DecryptFinal:bad decrypt"

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe? Het password zou goed moeten zijn, de maker van het certificaat heeft mij namelijk het wachtwoord 12345 doorgegeven.

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Reg. datum: 11 april 2007

Is de 12345 wel degelijk ingevuld???bij mij stond daar alleen 1234 zonder de vijf.Controleer ff.

Met of zonder de 5 maakt geen verschil... Ik heb echt vanalles al geprobeerd.

Reg. datum: 11 april 2007

Zoek in topic 4 daar zou een link moeten staan hoe het precies moet.

quote:
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:28:
Ik krijg mijn SIS bestanden maar niet signed...!!!

Ik heb een certificaat voor mijn IMEI nummer. Dan wil ik het sis bestand signen met BiNSign. Bij binsign vul ik vervolgens alle velden in. Als ik dan op !Sign it! click dan krijg ik altijd de foutmelding "File signing failed. Maybe certificate is wrong, or you entered the wrong password?" .
Ook zie ik in het dos schermpje het volgende staan: "error:06065064:digital envelope routined:EVP_DecryptFinal:bad decrypt"

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe? Het password zou goed moeten zijn, de maker van het certificaat heeft mij namelijk het wachtwoord 12345 doorgegeven.
Wachtwoord 12345 is juist. Ik heb je zojuist de .key file ook toegestuurd. Het kan zijn dat de combinatie van mijn .key file en gesignde .cer file + paswoord de enige juiste combinatie is. Succes !

Reg. datum: 04 november 2003

quote:
Gurneyhck schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:53:
Change Log

-links naar gratis themes erbij gezet
-slider probleem oplossing toegevoegd (=>neem contact op met een nokia service point!)
Ik zou nog even bovenaan de FP deel 6 in 7 veranderen, en als het even kan een linkje naar deel 5 en 6 erbij zetten. En bij extern geheugen kan 4GB ipv 2GB gezet worden (icm de juiste firmware).

Zelf heb ik nog geen N95 trouwens, hopelijk kan ik eind deze maand een abbonement aflsuiten met deze telefoon :)
Een van de weinige dingen waar ik wel mee zit is de accuduur, ik ben nog gewend om mijn telefoon 1x in de week op te laden :P Elke avond opladen is op zich niet echt een probleem, maar het zal ongetwijfeld niet altijd mogelijk zijn. Ik kwam op een site zo'n poweraccu tegen die de telefoon wel wat dikker maakt maar ongeveer een dubbele capaciteit beloofd. Heeft iemand ervaring hier mee?

quote:
dafmay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:42:
[...]

Wachtwoord 12345 is juist. Ik heb je zojuist de .key file ook toegestuurd. Het kan zijn dat de combinatie van mijn .key file en gesignde .cer file + paswoord de enige juiste combinatie is. Succes !
Bedankt dafmay, het werkt nu wel!

Hoe kan ik de map System vinden en hier bestanden aan toe voegen?

Tweaker Dealer

quote:
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:05:
Kaartje in cardreader in pc stoppen ;)

schumi2004 wijzigde dit bericht 07-08-2007 23:12 (198%)

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:11:
[...]

Kaartje in cardreader in pc stoppen ;)
Ik heb geen cardreader, maar heb al een andere oplossing gevonden. Als je in windows verborgen mappen weergeven aanvinkt en vervolgens bij het aansluiten van de N95 massaopslag kiest kan je gewoon de verborgen mappen (en dus ook de system map) zien.

Maar... Nu heb ik eindelijk route66 erop, maar als ik nu route66 opstart dan sluit hij meteen weer af (kom eigenlijk nieteens in het programma). Ik heb eens ergens gelezen dat je dan je telefoon moet formatteren ofzoiets, maar ik weet niet precies hoe dat werkt en wil ook het liefst de bestanden en programma's die nu op de telefoon staan gewoon behouden... Moet ik dan alleen de geheugenkaart formatteren of ook het telefoongeheugen zelf? En als ik het telefoongeheugen ook moet formatteren, hoe behoud ik dan alle applicaties die ik geinstalleerd heb?

Spurlie wijzigde dit bericht 08-08-2007 00:01 (11%)

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
KSH schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:26:
Ben in het bezit van een simlockvrije N95 (laatste firmware) en een motorola headset S9.
http://www.one2remember.n...y=EUR&products_id=886

Het komt echter vaak voor dat het geluid even wegvalt, heel irritant natuurlijk.
Het ligt niet aan de headset aangezien die met mijn vario 2 wel goed functioneert.

Hebben meer mensen problemen met de N95 i.c.m. een draadloos bluetooth stereo headset?
Ik heb een Sony DR-BT30Q en deze hapert ook af en toe. Geluid vervormt ook in de buurt van magnetron en routers. Maar wel hoog gadgetgehalte dus kan er mee leven :D .
http://www.ecat.sony.co.j...?PD=25458&KM=DR-BT30Q

Holleboomer wijzigde dit bericht 08-08-2007 00:03 (4%)

Jules

Intentionally Left Blank
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
aapenootjes schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:49:
[...]

Ik zou nog even bovenaan de FP deel 6 in 7 veranderen, en als het even kan een linkje naar deel 5 en 6 erbij zetten. En bij extern geheugen kan 4GB ipv 2GB gezet worden (icm de juiste firmware).

Zelf heb ik nog geen N95 trouwens, hopelijk kan ik eind deze maand een abbonement aflsuiten met deze telefoon :)
Een van de weinige dingen waar ik wel mee zit is de accuduur, ik ben nog gewend om mijn telefoon 1x in de week op te laden :P Elke avond opladen is op zich niet echt een probleem, maar het zal ongetwijfeld niet altijd mogelijk zijn. Ik kwam op een site zo'n poweraccu tegen die de telefoon wel wat dikker maakt maar ongeveer een dubbele capaciteit beloofd. Heeft iemand ervaring hier mee?
Aangaande die Accuduur : Deze wordt beter als je het toestel wat langer gebruikt (met de standaard accu). Als je momenteel een week doet met een opgeladen toestel en je gaat niet excessief spelen met de extra functies van een N95 (WLAN / Routeplanner / Camera / Internet....) dan kun je met je huidige bel gedrag ook wel een dag of 4 á 5 halen.

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:30:
[...]

Ik heb geen cardreader, maar heb al een andere oplossing gevonden. Als je in windows verborgen mappen weergeven aanvinkt en vervolgens bij het aansluiten van de N95 massaopslag kiest kan je gewoon de verborgen mappen (en dus ook de system map) zien.

Maar... Nu heb ik eindelijk route66 erop, maar als ik nu route66 opstart dan sluit hij meteen weer af (kom eigenlijk nieteens in het programma). Ik heb eens ergens gelezen dat je dan je telefoon moet formatteren ofzoiets, maar ik weet niet precies hoe dat werkt en wil ook het liefst de bestanden en programma's die nu op de telefoon staan gewoon behouden... Moet ik dan alleen de geheugenkaart formatteren of ook het telefoongeheugen zelf? En als ik het telefoongeheugen ook moet formatteren, hoe behoud ik dan alle applicaties die ik geinstalleerd heb?
Al je SMS berichten uit je inbox verwijderen of verplaatsen naar andere map will do the trick...

quote:
Roy1985 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:06:
[...]

Alle je SMS berichten uit je inbox verwijderen of verplaatsen naar andere map will do the trick...
Bedankt voor de gouden tip. Vind wel raar dat de inbox hier iets mee te maken heeft. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?

Tweaker Dealer

quote:
wimmel_1 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:05:
[...]

Aangaande die Accuduur : Deze wordt beter als je het toestel wat langer gebruikt (met de standaard accu). Als je momenteel een week doet met een opgeladen toestel en je gaat niet excessief spelen met de extra functies van een N95 (WLAN / Routeplanner / Camera / Internet....) dan kun je met je huidige bel gedrag ook wel een dag of 4 á 5 halen.
Klopt idd.
d8 eerst dat het aan firmware update lag aangezien hij eerste keer echt zo leeg was maar hij wordt gaande weg beter ;)
quote:
Spurlie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:29:
[...]

Bedankt voor de gouden tip. Vind wel raar dat de inbox hier iets mee te maken heeft. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?
Beschikbaar geheugen mss? geen idee wat situatie is bij jouw, extra geheugen of iets dergelijks. Ik moest alleen de maps erbij zetten en klaar maar het ziet er niet uit verder dus heb gewoon nokia maps aangeschaft :) nu alleen die POI's nog, iemand?

Reg. datum: 29 maart 2005

Vraag aan Robert,

Je zei in Deel 5 dat je een dvd hebt van Route 66 versie 7.3.545. Op www.route66.nl zie ik dat de nieuwste versie nog steeds 7.3.520 is.

Dus mijn vraag is, waar heb je deze dvd vandaan?

quote:
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:05:
Y-browser laat alle systeem-mappen standaard zien.

Reg. datum: 25 april 2007

quote:
broodjepoep schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:25:
Ik heb mijn N95 ook veelvuldig gebruikt tijdens de (mini) vakantie (in Nederland).
Maar dat navigeren werkt nog steeds niet naar behoren. Ik moest ergens op de veluwe zijn maar het apparaat wilde me elke keer vage weggetjes opsturen. Ik had de routebeschrijving voor de zekerheid ook uitgeprint. Ook tijdens de vakantie ging het veelvuldig mis en wilde mijn N95 me omleiden ipv een directe snellere weg te kiezen. De applicatie ziet er mooi uit maar werkt helaas niet naar behoren. Ook duurt het soms te lang voordat de fix er is.
Wat wel goed werkt is filmpjes en foto's maken. Ook muziek afspelen doet hij prima.
Ik gebruik nu een holux 240 bluetooth gps ontvanger (met een zeer snelle fix) icm tomtom.
Dat werkt prima.
Stond je navigatie misschien op "te voet"?

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: