Reg. datum: 05 januari 2004
Ik heb ook een http mirror gevonden maar dat werkt ook niet.quote:
deb http://apsy.gse.uni-magdeburg.de/debian etch main non-free
GoT Index » Opslagmedia & I/O Controllers » [NAS] Conceptronic CH3SNAS / Dlink DNS-323
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Ik heb ook een http mirror gevonden maar dat werkt ook niet.quote:GenetiX schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 09:48:
Geen clou helaas. Blijkbaar gaat er iets fout bij het communiceren naar die ftp mirror. Kan je deze wel gewoon pingen? Je zou eventueel http mirrors kunnen gebruiken, deze zijn er ook. Voor de rest, google even op de laatste foutmelding. Blijkbaar zijn er meer mensen met dit probleem. Laat ook de oplossing even weten!
Heb je trouwens al # apt-get -f clean geprobeerd?
ik weet nix, maar wil wel leren
nameserver 217.19.16.131 nameserver 194.151.228.18
130.89.175.33 ftp.nl.debian.org 193.1.193.65 ftp.ie.debian.org
TD-er wijzigde dit bericht 29-03-2008 14:03 (4%)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Forgive them, for they know not what they do
Ben nog eens helemaal overnieuw begonnen en nu werkte de howto feilloos. Bedankt!quote:GenetiX schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:57:
We hebben de installatie van Debian net gedaan, volgens mij eigen howto. Het enige wat we nog toegevoegd hebben is "# apt-get update" voor het commando "# apt-get dist-upgrade" in stap 16, omdat dat niet goed werkte. Alles werkt verder prima zonder fout, met de standaard Debian server regel in /etc/apt/sources.list (deb ftp://ftp.ie.debian.org/debian etch main)
Fantastischquote:raven22 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:47:
[...]
Ben nog eens helemaal overnieuw begonnen en nu werkte de howto feilloos. Bedankt!
Nu alleen slimserver er nog op.......iemand instructies/ervaringen?
Forgive them, for they know not what they do
De aanwijzingen op die handleiding werken niet. Maar toen ik apt-get install slimserver deed, begon de zaak te lopen en ik denk dat het nu geinstalleerd is. Ik heb echter nog geen Squeezebox (is afhankelijk van een succesvolle installatie) dus kan niet testen of het werkt. Hoe kan ik zien of de slimserver is opgestart?quote:GenetiX schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:26:
[...]
FantastischWat slimserver betreft: Slimserver is een Debian package, deze moet je dus heel gemakkelijk in de etch omgeving kunnen installeren (met #apt-get) Zie hier een aardige handleiding.
Aanvullingen op de howto zijn altijd welkom als je dit gedaan krijgt.
op de site van slim server kan je een emulator downloaden voor op je pc,quote:raven22 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 10:51:
[...]
De aanwijzingen op die handleiding werken niet. Maar toen ik apt-get install slimserver deed, begon de zaak te lopen en ik denk dat het nu geinstalleerd is. Ik heb echter nog geen Squeezebox (is afhankelijk van een succesvolle installatie) dus kan niet testen of het werkt. Hoe kan ik zien of de slimserver is opgestart?
-Jaap-io wijzigde dit bericht 30-03-2008 13:48 (6%)
Dank u
Wat bedoel je met "de 2 ip-adressen"?quote:RDuno schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:46:
[...]
Op advies van TD-er heb ik in etch/etc/hosts de twee IP-adressen toegevoegd. Ik ga ervan uit dat het alleen het IP-adres zelf betreft. Geen commandos ervoor of erachter. Dit alles zonder resultaat.
[...]
213.239.154.35 tweakers.net
213.239.154.35 tweakers.net www.tweakers.net
194.109.6.66 194.109.9.99
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Offere mien Offere
Het is een vage bug en geen idee of de 1.03 final er ook echt een oplossing voor bied.quote:Valley schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:45:
was er nou een aparte fix / workaround voor de bug die een disk spindown tegenhield van een van de twee disks? Of staat dat nog steeds op de roadmap voor de 1.03 final?
Vakantiebruin dankzij Tropisch Bruin!, mkbOK en Safe2Shop gecertificeerd!
Vakantiebruin dankzij Tropisch Bruin!, mkbOK en Safe2Shop gecertificeerd!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Opslagmedia & I/O Controllers » [NAS] Conceptronic CH3SNAS / Dlink DNS-323
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus