Golf? The 2008 GoT-Open!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Landen is niet zo'n probleem:quote:Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:31:
't is mij indertijd maar één keer gelukt een vliegtuig te landen, grrrr![]()
Binnenkort ook maar weer eens proberen
Golf? The 2008 GoT-Open!
Let's put a smile on your face! VCA Direct Examen & Cursus !
Startopiaquote:Filve schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:40:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een redelijk oud spel,
Ik had altijd gedacht dat het spel iets van Utopia heette, maar op die naam kan ik helemaal niets meer terug vinden, iig niet wat ik bedoel. Weet iemand welk spel dit was?
Er is een variant, Incredible Toon Machine, die ik ook erg veel gespeeld heb...quote:XO101 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:21:
Ik zoek de naam van een puzzle game die ik vroeger veel gespeeld heb (1995-96 denk ik)
Het doel is met de gegeven artikelen een soort domino te bouwen waar mee je aan het eind een bepaald doel behaald. Bijv. een waterstraal valt in een emmer, de emmer valt op een plank, de plank lanceert een bal, deze land op een knop en je hebt de level zodoende uitgespeeld.
In latere levels soms wel 25 tot 50 artikelen om deze domino te bouwen.
Wie o wie weet de naam hiervan
TheZeroorez wijzigde dit bericht 16-07-2008 11:19 (11%)
NOLF?quote:superman12 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:32:
Ik zag een tijdje terug een game waar je een vrouwelijke spion had en een mannelijk zwaar wapen persoon. Nu hoor of zie ik de laatste tijd niks meer van dit spel dus ik ben de naam eingelijk een beetje vergeten. Het was een coop spel en op welk platform die moest komen ben ik ook vergeten. Weet iemand toevallig de naam van dit spel.

"Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by."
Juist dat was het Caveland!quote:tomwas54 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:46:
[...]
Caveland? De beschrijving kwam me bekend voor en deze kwam ik tegen in een oude Compukids...
Antec Performance TX1050B - Enermax Liberty 500W - Gigabyte GA-MA790X-DS4 - AMD Phenom X4 9850 - 2x2gb OCZ DDR800 - Geforce 8800GT - Win Vista64 Ultimate sp1 - 19'' SyncMaster 940BW
Voor de PC is er sinds Juni ook een nieuw spel uit.quote:Aangezien The Incredible Machine hier zo ongeveer het meest gevraagde spel is, leek het me de meest geschikte plaats om dit te laten zien: Crazy Machines op de Nintendo DS. Misschien een leuk alternatief voor wie het alsnog wil spelen en nergens kan vinden.
Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT
Solo rondsluipen klinkt echt als de Splinter Cell serie en de eerste komt uit 2002 (nieuwste is van 2006 en een nieuwe is onderweg). Misschien is dat alleen iets té sneak-erig voor jequote:blackadder75 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:14:
Hoi Gamers.
Ik ben iet opzoek naar een specifiek spel, maar naar een spel, maakt me niet uit welk dat aan mijn wens voldoet.
Ik ben op zoek naar een First Person Shooter waarin de nadruk in single play wordt gelegd op het solo rondsluipen / vechten.
Veel huidige shooters hebben het model van jij de speler + je hele garnizoen en dat rent en knalt maar door elkaar heen (a la Call of Duty), ook heel mooi, maar niet wat ik nu wil.
Ik wil rustig de map verkennen, beetje sluipen. de juiste aanval kiezen. Dat het uiteindelijk op een flinke schietpartij uitloopt is prima. Het moet geen silent assasin game worden.
Ik ben erg uit de game scene de laatste jaren vandaar mijn vraag. Dus ken je een FPS die hier aan voldoet, please post het hier. Het hoeft niet een supernieuw spel te zijn, (mag wel) jaren oud is prima, als het nog maar te koop is.
Oh ik verzin net een spel dat ik vroeger speelde en dat precies was zoals ik wil. Return to castle wolfenstein. dat was uit 2000? 2001? zoiets dus!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona