Hoofdcategorieën
Topicacties

[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Het was een spelletje op een 99 in 1 cd. Je moest met een klein shuif platform de bal tegen de blokken kaatsen boven je (net zoals dxbal) maar deze was 'space' aangekleed, en je kon wapens kopen op platform.

Beetje een vage omschrijving maar misschien dat iemand het herkent :)

Reg. datum: 24 december 2006

Ik zoek de namen van 2 (recente) spellen,

1. Een Japans(?) spel. Je moet een ding/ een bol voortbewegen en alles waar het mee in aanraking komt word opgenomen door die bol, die word dan ook steeds groter. The End.
Is een maand of wat geleden op de fronpage voorbij gekomen.
Moet niet al te moeilijk zijn denk ik ;)

2. Ook Japans vermoedelijk. Een soort Barbapapa figuurtje (of meerdere) rolt naar beneden door een soort rivierbedding. Onderweg moet ie allerlei dingen ontwijken. Leuke vrolijke kleurtjes. 2D achtig.

Ik heb deze spellen nooit gespeeld en dit is alles wat ik erover weet.
Wie weet meer?

edit: aanraking is 1 woord niet 2

Dropwaterr wijzigde dit bericht 24-06-2008 01:35 (4%)

Reg. datum: 10 augustus 2001

Die eerste is Beautiful Katamari waarschijnlijk.

You never end up where you thought you were going to be.

Reg. datum: 24 december 2006

Woohoo! Dat is 'm.

Bedankt, dat was snel :)

Reg. datum: 23 juni 2008

Weet iemand mijn spel misschien? :$

Hij zal misschien al eens langs geweest zijn, maar alsnog.

Ik zoek een spel, soort van early 2d race spel.
Je racede over allemaal gave gekleurde blokjes, en je moest hier en daar over een gat springen. Ook had je soms van die halfronde tunnels waar je òf doorheen kon, òf op kon rijden.

Better a weekend wasted, then a wasted weekend.. PTC website

|\|()()|3
Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
Smoke. schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:32:
Ik zoek een spel dat ik ongeveer 5 jaar geleden speelde. Het was een spel voor op de PC.

Het spel was een soort fantasie spel, ook was het meer voor meisjes dan voor jongens.
Het ging over een meisje en een moeder die elkaar kwijt raakten doordat het meisje in een put viel geloof ik.
Daardoor kwam ze in een andere wereld terecht. Je moet dan het ene level met die moeder spelen en het andere level met het meisje.
Het uiteindelijke doel is dan dat ze elkaar vinden.
Ik heb google afgezocht maar kon niks vinden.

Weet iemand hier het misschien?
King's Quest VII: The Princeless Bride ?

http://www.adventureclassicgaming.com/images/galleries/14/14_2_medium.jpg

Warfare wijzigde dit bericht 25-06-2008 12:46 (5%)

Xbox Live Tag: Nightwish1980

Chevrolet Corvette rocks
Reg. datum: 22 januari 2003

quote:
Ezechiel schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:58:

Je racede over allemaal gave gekleurde blokjes, en je moest hier en daar over een gat springen. Ook had je soms van die halfronde tunnels waar je òf doorheen kon, òf op kon rijden.
Niet echt 3d, maar het doet mij denken aan Skyroads.
Demo: http://www.bluemoon.ee/history/skyroads/ en op Google zijn betere plaatjes te vinden

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1 en Athlon Thunderbird 1,2ghz

Reg. datum: 23 juni 2008

quote:
Warfare schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:44:
[...]

King's Quest VII: The Princeless Bride ?

[afbeelding]
Ja die was het dankje wel. :)

quote:
TagTag schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:52:
[...]

Niet echt 3d, maar het doet mij denken aan Skyroads.
Demo: http://www.bluemoon.ee/history/skyroads/ en op Google zijn betere plaatjes te vinden
Zoals ik al zei, 2D ;)
Maar dat maakt verder niet uit, dat was het spel wat ik zocht, bedankt!

Better a weekend wasted, then a wasted weekend.. PTC website

Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
Dropwaterr schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:33:
Ik zoek de namen van 2 (recente) spellen,

1. Een Japans(?) spel. Je moet een ding/ een bol voortbewegen en alles waar het mee in aanraking komt word opgenomen door die bol, die word dan ook steeds groter. The End.
Is een maand of wat geleden op de fronpage voorbij gekomen.
Moet niet al te moeilijk zijn denk ik ;)

2. Ook Japans vermoedelijk. Een soort Barbapapa figuurtje (of meerdere) rolt naar beneden door een soort rivierbedding. Onderweg moet ie allerlei dingen ontwijken. Leuke vrolijke kleurtjes. 2D achtig.

Ik heb deze spellen nooit gespeeld en dit is alles wat ik erover weet.
Wie weet meer?

edit: aanraking is 1 woord niet 2
Locoroco?

SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
En Beautiful Katamari denk ik.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

heeft werk.

Hier op GoT heb ik een hele tijd de volgende avatar gebruikt:

http://gathering.tweakers.net/usericons/92368/Herowatching.jpg
size: 200%

Ik had, toen ik de avatar maakte, een screenshotje van een ad van vermoedelijk een RPG game gemaakt. Het was iig een ad die stond op MMORPG.com

Ik vroeg me af iemand herkent waar de ad-pic, die ik dus omgebouwd heb tot avatar, vandaan komt.
Reg. datum: 15 september 2002

Zoek het volgende spelletje;
Je bent een ventje en je moet goud uit de grond halen, je ziet het zeg maar ook zitten. Dan moet je ook nog bomen omhakken voor hout etc. Een huisje had je al staan dacht ik. En meer weet ik er niet van :D

Vrolijk
Reg. datum: 22 april 2003

quote:
console schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:04:
Je bent een ventje en je moet goud uit de grond halen, je ziet het zeg maar ook zitten. Dan moet je ook nog bomen omhakken voor hout etc. Een huisje had je al staan dacht ik. En meer weet ik er niet van :D
Knights & Merchants?

http://kam.vanmeijeren.nl/

Woj'n lik an de bek heb'n? Is ok mooi..

Reg. datum: 12 september 2002

Okey, ik zoek een spel, eerlijk gezegd het eerste spel wat ik ooit heb gespeeld. Dit was in 1993, op een 486dx onder DOS.
Weet er eigenlijk bijna niets meer van. Je was een mannetje, en je moest het level doorkomen waarbij je een soort van slangetjes moest ontwijken. Ik weet niet meer of die slangen alleen beten, of ook nog konden schieten oid. Volgens mij waren ze geel. Wie-o-wie kent dit spel. Het stond op een floppy :)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

quote:
console schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:04:
Harvest Moon?

Antec 900, Asus A8N-SLI Deluxe, AMD X2 4200+, 4 x 512 MB Corsair TwinX C3200PT, ATI 3850 256 MB, 2 x 250GB Maxtor Diamondmax 10, 1 x 750GB Samsung Spinpoint

The Joy of Posting

quote:
Bebob_NL schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:04:
Okey, ik zoek een spel, eerlijk gezegd het eerste spel wat ik ooit heb gespeeld. Dit was in 1993, op een 486dx onder DOS.
Weet er eigenlijk bijna niets meer van. Je was een mannetje, en je moest het level doorkomen waarbij je een soort van slangetjes moest ontwijken. Ik weet niet meer of die slangen alleen beten, of ook nog konden schieten oid. Volgens mij waren ze geel. Wie-o-wie kent dit spel. Het stond op een floppy :)
Slangen ontwijken klinkt als de oude indiana jones. Zoek daar anders eens op?

Let's put a smile on your face! VCA Direct Examen & Cursus !

Fas est et ab hoste doceri
Reg. datum: 07 februari 2002

Dit is een moeilijke (denk ik)

Het was een spel op de PS1. Je was een char die in een toren moest gaan, daar kwam je allemaal monsters tegen en moest je telkens 1 lvl omhoog. Als je dood ging of je ging terug naar het dorp kon je met het geld huizen etc kopen. Ging je de toren opnieuw in, dan moest je weer onderaan beginnen.

Je moest ook eieren verzamelen, en die moest je uit laten komen. Daar kwamen dan kleine monstertjes uit. (hatchen)

Ik weet echt niet hoe het spel heette.. iemand van jullie?

Azure dreams

Weet iemand of hier een PC versie van is?

Fuelke wijzigde dit bericht 01-07-2008 23:46 (5%)

War is the only proper school of the surgeon.

Acties: [view]

Door: Fuelke
Moderator SPV/SGD
Forza Ferrari

Als je later iets wil toevoegen aan je post kan dat met http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Khaine schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:47:
[...]

Slangen ontwijken klinkt als de oude indiana jones. Zoek daar anders eens op?
nee, helaas, dat is het niet... Volgens mij was het nog veel minder grafisch... iets met groen en geel. verder bewogen de slangen volgens mij en moest je een soort van balletjes verzamelen...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Pitfall?

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

quote:
Ezechiel schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:58:

Stunts!

Wikipedia: Stunts (video game)

Gebruik de editknop eens ;)

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: