Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
Ja dat is het, bedankt!

schaduw

Ik ben op zoek naar een oude adventure (486/pentium 1 tijd), maar ik weet niet meer hoe hij heet. Het enige wat ik me nog goed kan herinneren, is dat je in de game een mini-game had. Deze mini-game was een strategisch kaartspel met een sci-fi thema. Je kon het spel spelen in je huis of ruimteschip of iets dergelijks. Iemand een idee?

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

The Joy of Posting

quote:
schaduw schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:28:
Ik ben op zoek naar een oude adventure (486/pentium 1 tijd), maar ik weet niet meer hoe hij heet. Het enige wat ik me nog goed kan herinneren, is dat je in de game een mini-game had. Deze mini-game was een strategisch kaartspel met een sci-fi thema. Je kon het spel spelen in je huis of ruimteschip of iets dergelijks. Iemand een idee?
Klinkt mij een beetje als een Space Quest deel. Zoek daar anders even op?

Let's put a smile on your face! VCA Direct Examen & Cursus !

psn: f1rebladex

Een tijdje geleden had ik een filmpje gezien over een spel die voor ps3/xbox360 uitkomt, die ging over De tweede wereld oorlog maar dan in New york ofzo iets. ( tenminste dat lieten ze zien in de filmpje ).

Kwam een duitser uit de lucht vallen op een taxi, waarbij de taxi chauffeur die duitser inelkaar sloeg.

Weet iemand mischien hoe dit spel heet?

NVM :> beetje zoekwerk doet wondere :D Turning Point: Fall of Liberty was het :D

FireBladeX wijzigde dit bericht 14-06-2008 19:07 (10%)

arguing on the internet is like the special olympics, even if you !##%ing win, youre still retarded.

Van een userpic van iemand op een ander forum:

http://fi.somethingawful.com/customtitles/title-tato_chips_jones.gif

Mocht deze niet werken, http://forums.somethingaw...did=2876692#post344851776

Iemand hier op kantoor opperde al fallout, maar dat lijkt me stug, iemand anders?

freelance frontend/backend development: matttt.nl

Dat is inderdaad fallout/fallout 2/fallout tactics. Kan zo niet zeggen welke, 't is al een tijdje geleden.

het spel heette volgens mij evolved was van microsoft games als ik het me goed weet te herrineren. Probleem is alleen dat ik het nergens kan vinden. De alien/mutant (weet niet precies wat het was) kon je besturen vanuit third person en evolueerde na verloop van tijd. Ook kon je een eigen leger opbouwen. Kwam ongeveer in dezelfde periode uit als giants:citizen kabuto.

Iemand die mij kan helpen
quote:
dikki dik schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:40:
het spel heette volgens mij evolved was van microsoft games als ik het me goed weet te herrineren. Probleem is alleen dat ik het nergens kan vinden. De alien/mutant (weet niet precies wat het was) kon je besturen vanuit third person en evolueerde na verloop van tijd. Ook kon je een eigen leger opbouwen. Kwam ongeveer in dezelfde periode uit als giants:citizen kabuto.

Toevallig Black & White 2?

ik zoek ook een spel.

ik kan er niet zoveel meer over vertellen alleen dat je het eten moest verdedigen tegen mieren met als ik het goed heb een vlammenwerper bulldozer en nog een paar wapens.
wie o wie kan mij helpen

Ik ben op zoek naar een spel waarbij je in het begin 1 lazerstraal naar een goal moest leiden met behulp van spiegels. Verderop in het spel kreeg je 2 lazerstralen, en meer opjecten om je lazerstraal mee om te leiden langs diverse objecten...

Ik weet nog dat het spel op windows 95/98 draaide, het had een zwarte achtergrond met een raster van strepen. De strepen + obstakels + kader om het speelvlak hadden zo'n 'typische groene' kleur. De lazerstralen waren (als ik het me goed herinner) blauw en rood.
De naam van het spel was geloof ik vrij kort..

Hopelijk kan iemand mij helpen! Ik heb het spel alleen bij een kennis gespeeld een aantal jaar terug...

Ik ben verslaafd, geloof je me niet? Kijk zelf maar: last.fm Ik praat niet te snel! Jij luistert te langzaam..

Acties: [view]

Door: PromoX Moderator SGD/SPV/TC
Trotse mod van TC

Is volgens mij al 's vaker voorbij gekomen, maar de enige titel die ik zo snel tegenkom is Chromatron (gratis te downloaden), maar die zal het wel niet zijn?

PromoX wijzigde dit bericht 18-06-2008 23:22 (15%)

LP | House | AJ
If we were to care about every person suffering on this planet, life would shut down.

Als dat hem niet is, dan komt het in elk geval al dicht in de buurt! tnx, k zal hem morgen ff proberen
ff snel gedownload (is ook zo groot :9) en jawel! het is hem!!! Tnx :D

Ik ben verslaafd, geloof je me niet? Kijk zelf maar: last.fm Ik praat niet te snel! Jij luistert te langzaam..

hallo, ik zoek een spel waarbij je op een soort vliegend tapijt over verschillende eilandjes monsters moest doden, hier en daar waren er ook torens die je moest vernietigen. Die monsters waren een soort zwarte slangen. Het is een spel dat waarschijnlijk bijna 15 jaar geleden werd uitgebracht.
Iemand een idee?

Trotse mod van TC

LP | House | AJ
If we were to care about every person suffering on this planet, life would shut down.

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
dikki dik schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:40:

Dat spel heette Evolva. Je had 3 characters die je kon wisselen.
Ik herinner me het heel goed namelijk aangezien ze zeiden dat het artificial intelligence zou bevatten. Dus bijvoorbeeld zuur naar beneden spugen en dan met vlammen in de fik steken (dit zouden ze bijvoorbeeld zelf hebben gedaan als je ze een tijdje liet staan), maar niets van dit alles zat in het spel en het was uiteindelijk maar een mager spel. Heb het zelf nog liggen hier.

http://www.mobygames.com/game/windows/evolva

Voor zover ik kan zien is het niet van Microsoft.

Arunia wijzigde dit bericht 19-06-2008 09:50 (11%)

Ik zoek een rts die denk ik gratis is. Ik speelde hem een aantal jaren geleden maar zelfs toen was hij niet meer nieuw. Het was top-view en je werkte via een basis, en er waren geen loslopende units denk ik. Ik weet wel dat heel veel in het thema van het weer stond. (bliksem, wind,...)
het is een slechte beschrijving , ik weet het maar ik kan er niet zo heel veel meer over zeggen maar zou hem wel nog eens graag spelen.

quote:
ingdas schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:40:
Ik zoek een rts die denk ik gratis is. Ik speelde hem een aantal jaren geleden maar zelfs toen was hij niet meer nieuw. Het was top-view en je werkte via een basis, en er waren geen loslopende units denk ik. Ik weet wel dat heel veel in het thema van het weer stond. (bliksem, wind,...)
het is een slechte beschrijving , ik weet het maar ik kan er niet zo heel veel meer over zeggen maar zou hem wel nog eens graag spelen.
misschien deze http://www.mobygames.com/game/perimeter ?

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

bedankt voor de poging maar het is hem niet, sorry, 2D (3d animaties maar getekend, niet via opengl/directx) topview (ook geen isometrisch)
en zoals ik al zei, geen loslopende units.

Ik zoek een spel dat ik ongeveer 5 jaar geleden speelde. Het was een spel voor op de PC.

Het spel was een soort fantasie spel, ook was het meer voor meisjes dan voor jongens.
Het ging over een meisje en een moeder die elkaar kwijt raakten doordat het meisje in een put viel geloof ik.
Daardoor kwam ze in een andere wereld terecht. Je moet dan het ene level met die moeder spelen en het andere level met het meisje.
Het uiteindelijke doel is dan dat ze elkaar vinden.
Ik heb google afgezocht maar kon niks vinden.

Weet iemand hier het misschien?

Reg. datum: 15 februari 2007

Hoi mensen, ik zoek een spel wat ik een heeveel jaar geleden speelde, vaak samen met een vriend van mij (je kent het wel achter een computer met 1 toetsenbord ;-).
Je bent een tank en daarmee moet je de vlag van iemand anders zien te krijgen. Ik kan me herinneren dat de tankjes vel groen en rose/paars/rood waren. Je kon door muren heen schieten om zo iemands vlag te krijgen.

Dat is eigenlijk alles wat ik er nog van weet. Volgens mij speelde ik het op een 486 maar ook dat weet ik neit zeker. Iemand die dit bekent voor komt?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Trotse mod van TC

Fire Power of Return Fire :?

PromoX wijzigde dit bericht 23-06-2008 19:01 (34%)

LP | House | AJ

Reg. datum: 15 februari 2007

quote:
Jaaa return fire! lol ik dacht echt dat het iets met tanks was.

ThANKS ;-)

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Uitdrijvűrrrr!

Return Fire komt best vaak langs hier, is het niet? :P

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Trotse mod van TC

Inderdaad. De meeste spellen herinner ik me dan ook niet omdat ik ze zelf gespeeld heb, maar omdat ze in deze topicreeks voorbij komen :P.

LP | House | AJ

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws