Reg. datum: 26 februari 2008
Ja dat is het, bedankt!quote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400
Klinkt mij een beetje als een Space Quest deel. Zoek daar anders even op?quote:schaduw schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:28:
Ik ben op zoek naar een oude adventure (486/pentium 1 tijd), maar ik weet niet meer hoe hij heet. Het enige wat ik me nog goed kan herinneren, is dat je in de game een mini-game had. Deze mini-game was een strategisch kaartspel met een sci-fi thema. Je kon het spel spelen in je huis of ruimteschip of iets dergelijks. Iemand een idee?
Let's put a smile on your face! VCA Direct Examen & Cursus !
FireBladeX wijzigde dit bericht 14-06-2008 19:07 (10%)
arguing on the internet is like the special olympics, even if you !##%ing win, youre still retarded.

freelance frontend/backend development: matttt.nl
Toevallig Black & White 2?quote:dikki dik schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:40:
het spel heette volgens mij evolved was van microsoft games als ik het me goed weet te herrineren. Probleem is alleen dat ik het nergens kan vinden. De alien/mutant (weet niet precies wat het was) kon je besturen vanuit third person en evolueerde na verloop van tijd. Ook kon je een eigen leger opbouwen. Kwam ongeveer in dezelfde periode uit als giants:citizen kabuto.
Iemand die mij kan helpen
Ik ben verslaafd, geloof je me niet? Kijk zelf maar: last.fm Ik praat niet te snel! Jij luistert te langzaam..
PromoX wijzigde dit bericht 18-06-2008 23:22 (15%)
Ik ben verslaafd, geloof je me niet? Kijk zelf maar: last.fm Ik praat niet te snel! Jij luistert te langzaam..
Dat spel heette Evolva. Je had 3 characters die je kon wisselen.quote:dikki dik schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:40:
het spel heette volgens mij evolved was van microsoft games als ik het me goed weet te herrineren. Probleem is alleen dat ik het nergens kan vinden. De alien/mutant (weet niet precies wat het was) kon je besturen vanuit third person en evolueerde na verloop van tijd. Ook kon je een eigen leger opbouwen. Kwam ongeveer in dezelfde periode uit als giants:citizen kabuto.
Iemand die mij kan helpen
Arunia wijzigde dit bericht 19-06-2008 09:50 (11%)
misschien deze http://www.mobygames.com/game/perimeter ?quote:ingdas schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:40:
Ik zoek een rts die denk ik gratis is. Ik speelde hem een aantal jaren geleden maar zelfs toen was hij niet meer nieuw. Het was top-view en je werkte via een basis, en er waren geen loslopende units denk ik. Ik weet wel dat heel veel in het thema van het weer stond. (bliksem, wind,...)
het is een slechte beschrijving , ik weet het maar ik kan er niet zo heel veel meer over zeggen maar zou hem wel nog eens graag spelen.
| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Jaaa return fire! lol ik dacht echt dat het iets met tanks was.quote:
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea