Anoniem: 221993 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:43:
[...]
Beetje late reactie, heb al een tijdje niet gekeken op dit forum. Zoals gezegd is banding wel degelijk een probleem bij anderenen de reactie die je krijgt is belachelijk. Die scartaansluitingen zijn gewoon rot en dat hebben ze maar te fixen. Ik heb al een tijd niets van ze gehoord, waarschijnlijk door het onderdelen leverings probleem, maar volgens mij is er voor mij een nieuwe printplaat in bestelling (nieuw model). Als dit mijn probleem oplost kan het jou wellicht ook helpen.
Ik post de vorderingen, duurt alleen even geloof ik. morgen maar weer eens bellen. Is al bijna drie weken geleden dat de monteur kwam.
Ahh, kzat al te hopen op nieuws van u,
wie weet hebben jij en ik wel een zeldzame ziekte aan onze ogen ofzo???
gisteren heb ik een derde samsung LE40M86 hier gehad, waar volgens mijn verkoper een nieuwe printplaat instak, en die hebben ze meteen terug mee kunnen nemen, want die had het ook...
dit weekend ga ik hem eens op hdmi testen (ps3)dat ik het het zeker weet dat het aan de tv ligt, en dat het niet een of andere storing is van stroom ofzo

ik vind het zooo raar dat er zoveel zijn die geen problemen hebben, ik bedoel, ok, je kan minder kritisch zijn, maar deze strepen zijn écht duidelijk!!!
ik heb mijn digibox nu maar via zo een rood wit geel kabel aangesloten, en dat is beter beeld...
mijn verkoper heeft me in ieder geval aangeboden om een andere tv te kiezen,
ik heb mijn oog laten vallen op een philips 42 PF 7641
ik hoop dat jij nog snel nieuws hebt, want ik vind het echt wel jammer om de samsung om te ruilen,
qua uiterlijk vind ik hem namelijk het mooist,
maar als ik er geen fatsoenlijk beeld uitkrijg, moet ik wel ruilen he
grtzzz