Hoofdcategorieën
Topicacties

Probleem met XFX GeForce 8800 Ultra XXX (??)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 juli 2007

quote:
MetalRush schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:34:
Dit is de Asus EN8800ULTRA/HTDP (Retail, TV-Out, 2x DVI-I), dus nee dit is níet de OC versie :)

Grappig om te zien dat mensen vooral géén kritiek willen zien/lezen... aldus mijn review bij Alternate :/

offtopic:
Dat filmpje van Blaine vind ik ook in de ROFLMAOPIMP-sectie vallen :D
haah ik had de review gelezen vandaar dat gelijk hier effe ben wisten kijken ben weer wat wijzer geworden O-)

PAS OP HÈ !

Dan hoop ik dat je wat aan deze info hebt gehad, __Mattie__ :)
Het kan je een hoop ellende besparen.
Aan de andere kant, kan het dus blijkbaar ook goed gaan (aldus Rudy_X). Ik lees echter meer negatieve geluiden dan positieve... hoewel het menselijk is om lekker te bashen als een product slecht is en niet van de toren te schreeuwen als het een hartstikke goed product is.
Ik weet wel dat ik nu lekker kan gamen en heb mijn systeempje nu ook naar 3 Ghz weten te klokken. Rete-stabiel en geen arti's of andere grafische ellende.
Ik denk dat ik de graka zelf niet ga OC'en omdat ik geen merkbaar verschil ervaar t.o.v. de XXX-kaart. Ergo: ik schiet er dan dus niks mee op...
Mazzeltje is dat afgelopen maandag de Asus weer 5 tientjes in prijs is gedaald... het wachten heeft zichzelf dus ook weer terug betaald :+

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) Metal's Farmpje | AutoFans | GarageTest

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009