Gisteren voor het eerst ook maar eens online een band gevormd met mensen die je dan verder niet kent. Heerlijk was dat zeg. Eerst had ik een band gevonden waarvan de zanger klonk als een schorre kraai, maar goed. De muziek was wel goed. Daarna kwam ik in een andere band terecht en deze persoon kon wel goed zingen.
Wat me opvalt is dat vooral de drummers eigenlijk altijd voor de Expert mode gaan, terwijl de gitaristeren (net als ik) eigenlijk nog wat vaker op Medium of Hard zitten.
Ik heb gisteren een nummer mee proberen te spelen op Hard. Ik kom aardig mee, en eindigde het nummer op 87% van de noten geraakt, maar damn...ten eerste gaat het natuurlijk sneller en met meer knoppen, maar ik merkte dat ik het op dat moment toch echt wel een nadeel vond dat het scherm een stuk smaller wordt voor jezelf. Vooral als je dan in Overdrive gaat, is het soms even een beetje onduidelijk welke toets je als volgende moet hebben.
In de Solo career heb ik nu alle nummers op medium uitgespeeld. Eigenlijk maar 2 of 3 nummers die ik op slechts 3 sterren kreeg, een aantal op 4 sterren, maar verreweg de meeste nummers speelde ik toch op 5 sterren weg. De hoogste score haalde ik op "Green Grass and High Tides", een slordige 185.000. Nu is dat ook een vreselijk lang nummer, dus zo overdreven goed was dat nu ook weer niet.
Als er nog Nederlanders zijn die dit spel spelen en weten hoe je aan de extra DLC komt voor dit spel (want er is verrekte veel)