Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik moet eerst qua gitaar de overstap gaan maken naar hard...op medium gaat het nu best heel goed..heel af en toe haal ik niet 5 sterren, maar het is zeldzaam aan het worden.

Drummen blijf ik lastig vinden omdat je daar al gelijk alles moet doen in tegenstelling tot gitaar..en vooral noten direct na het voetpedaal of in combinatie van het voetpedaal vind ik lastig.

Heb ook nog maar 1x in mijn leven achter een echt drumstel gezeten. Twee verschillende dingen doen met beide handen...no problemo...maar zodra het voetpedaal erbij kwam werd het effe lastig...dan ging 1 hand mijn voet nadoen...so far gaat dat beter in rock band...maar ja..wie weet neem ik wel een keer echt drumles.. :)

hey,

heb de ps3 versie, hoe kan ik extra nummers kopen?, ik kan het spel niet vinden in de playstation store en in het spel zelf bij de store staat 'purchased' terwijl ik nog niets gekocht heb... hoe zit dit?

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

galloooooooooooo

quote:
prinsrob schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:03:
hey,

heb de ps3 versie, hoe kan ik extra nummers kopen?, ik kan het spel niet vinden in de playstation store en in het spel zelf bij de store staat 'purchased' terwijl ik nog niets gekocht heb... hoe zit dit?
laat ik nou precies hetzelfde probleem hebben :?

Volgens mij komt dat doordat wij de US versie hebben. Kan me vergissen, maar je kijkt in de EU store, daar is ie nog niet uit...dus ook geen nieuwe nummers te koop. Ik heb namelijk ook het zelfde probleem. Beetje jammer dat je niet dezelfde mogelijkheden krijgt qua bijkopen, alleen maar omdat je europeaan bent...

galloooooooooooo

dat zou echt een beetje jammer zijn als dat het geval is

.Part of my particles are part

http://e3.g4tv.com/e32008...s_Conference_Archive.html

Rond (70 mins ofzo), damn ga toch twijfelen omdat GH WT waarschijnlijk WEL gelijk in de EU te krijgen is...

Er zit een midicontroller in de drumset van GH WT waardoor je je eigen drumset erop aan kan sluiten, dat deed et em toch wel voor mij.

deeltje wijzigde dit bericht 16-07-2008 14:06 (25%)

Gisteren voor het eerst ook maar eens online een band gevormd met mensen die je dan verder niet kent. Heerlijk was dat zeg. Eerst had ik een band gevonden waarvan de zanger klonk als een schorre kraai, maar goed. De muziek was wel goed. Daarna kwam ik in een andere band terecht en deze persoon kon wel goed zingen.

Wat me opvalt is dat vooral de drummers eigenlijk altijd voor de Expert mode gaan, terwijl de gitaristeren (net als ik) eigenlijk nog wat vaker op Medium of Hard zitten.

Ik heb gisteren een nummer mee proberen te spelen op Hard. Ik kom aardig mee, en eindigde het nummer op 87% van de noten geraakt, maar damn...ten eerste gaat het natuurlijk sneller en met meer knoppen, maar ik merkte dat ik het op dat moment toch echt wel een nadeel vond dat het scherm een stuk smaller wordt voor jezelf. Vooral als je dan in Overdrive gaat, is het soms even een beetje onduidelijk welke toets je als volgende moet hebben.

In de Solo career heb ik nu alle nummers op medium uitgespeeld. Eigenlijk maar 2 of 3 nummers die ik op slechts 3 sterren kreeg, een aantal op 4 sterren, maar verreweg de meeste nummers speelde ik toch op 5 sterren weg. De hoogste score haalde ik op "Green Grass and High Tides", een slordige 185.000. Nu is dat ook een vreselijk lang nummer, dus zo overdreven goed was dat nu ook weer niet. ;)

Als er nog Nederlanders zijn die dit spel spelen en weten hoe je aan de extra DLC komt voor dit spel (want er is verrekte veel)

quote:
dragonspirit76 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:39:

Als er nog Nederlanders zijn die dit spel spelen en weten hoe je aan de extra DLC komt voor dit spel (want er is verrekte veel)
Eh...kopen? ;) Ik speel elke dag, guitar op hard uitgespeeld, expert moet ik er nog 5 ofzo, qua drummen ook op hard uitgespeeld, nog 8 nrs op expert... gebruik alleen wel m'n eigen roland vdrums, is een stuk makkelijker;)

gamertag=splendiddd

wat ik wel jammer vind is dat je online alleen een band quickplay hebt. en geen world tour.

Ik kan die niet kopen splendiddd, die staat namelijk al als "Purchased" in de music shop. Overigens speel ik op de PS3, misschien dat dat nog verschil maakt. Er is natuurlijk nog geen versie uit in Nederland, wat zou verklaren dat er voor ons nog geen DLC is.

Ja, inderdaad wel jammer dat je geen volledige band online kunt vormen voor een world tour, dat zou echt te gek zijn, nu is het steeds 1 nummer tegelijk.

Ik zit dus wel met dat drumstelletje van Rockband te drummen. Wil nog een keer van die demp-pads hebben. Dan kan ik tenminste de drumgeluiden horen in plaats van mijn gemep op plastic.. ;)

Gitaar ben ik begonnen aan hard, drum aan medium, zang moet ik easy nog eens verder doen, heb een paar nummers gedaan.

Er staat ergens in dit forum hoe je de dlc kan kopen met de ps3, of het werkt weet ik niet, ik heb de 360 versie.

Wat betreft die demp-pads, er zijn verschillende, mijn broer heeft deze:

http://www.rockbandpads.com/products.html

ze werken goed zegt ie alleen na 3 weken elke dag erop rammen heeft er tot geleid dat de snare pad nu kapot is, hij heeft er 24 euro inc verzendkosten voor betaald.

bij dimension+ kan je ze ook kopen daar kosten ze rond de 15 euries

succes.

Reg. datum: 12 januari 2007

Bestaan er ook games als rock band en guitar hero, maar dan met een bredere muziekstijl? Die zijn er altijd wel geweest, maar worden die nog steeds gemaakt? Netzoals Frequency en Amplitude, heel wat jaar geleden voor de PS2.

Ik moet zeggen: als ze de Frequency/Amplitude muziekpack zouden aanbieden als download in Rock Band zou dat echt wel awesome zijn. Het is van dezelfde makers, dus ik hoop er stiekem nog altijd op. Alsook een Freezepop pack zou leuk zijn :).

Er is een goed alternatief dat hele coole techno/trance nummers heeft, maar daarvoor moet je een PS2 hebben die Japanse games kan afspelen. Indien dat het geval is moet je maar eens een kijkje nemen naar Beatmania IIDX
OK, ik weet niet wat voor spelletje EA nu weer speelt, maar in tegenstelling tot wat het nieuwsbericht beweert is Rock Band nog NIET beschikbaar in België. Ik ben zonet 6 game/multimediashops binnengestapt. 5 kwamen volledig uit de lucht gevallen toen ik om Rock Band vroeg, waarvan er eentje toch de reputatie heeft van echt ALLES te hebben. Game Mania vertelde me iets anders: dat Rock Band hier uitgesteld is tot 31 juli....
da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

Bedoelt tweakers niet volgende week donderdag? "Vanaf donderdag" staat er, beetje onduidelijk wel ja.

Grannd wijzigde dit bericht 24-07-2008 15:19 (37%)

quote:
EA heeft donderdag, acht maanden na de release in de Verenigde Staten, het spel Rock Band in zeven landen uitgebracht, waaronder Nederland.
* Boeboe gaat even de redactie schoppen :Y)

Boeboe wijzigde dit bericht 24-07-2008 15:33 (86%)

Het bericht is gebaseerd op een persbericht dat we van EA toegestuurd kregen. Daarin wordt de datum 24 juli genoemd. Hetzelfde bericht is hier terug te lezen: http://www.electronicarts.nl/news/24654/.

We hebben, voordat we het bericht plaatsten, ook nog even contact opgenomen met de uitgever en die bevestigde dat het spel vanaf vandaag leverbaar zou moten zijn.

Ik heb ze nu, naar aanleiding van de berichten hier, weer even gebeld en EA bevestigd nogmaals dat zij het spel aan elke winkel die het wilde hebben, geleverd hebben.

Dan blijft over:
- Winkel wil het niet
- Het is bij de betreffende winkel al uitverkocht
- Winkel is lui en heeft het nog in het magazijn liggen

Reg. datum: 28 november 2005

Klopt, ik kom net uit de stad en enkele winkels (Free Record Shop, Bart Smit) hebben hem al binnen. Ze zijn alleen allemaal zo slim geweest om hem zonder instrumenten te bestellen. Heel Zaandam (en enkele winkels in Amsterdam waaronder de MediaMarkt) hebben wel de game maar niet de accesoires. Echt heel debiel. Gelukkig krijgt de lokale FRS morgen 1 setje instrumenten binnnen en houden ze die liev voor me achter.

quote:
AM-PM schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:17:
Klopt, ik kom net uit de stad en enkele winkels (Free Record Shop, Bart Smit) hebben hem al binnen. Ze zijn alleen allemaal zo slim geweest om hem zonder instrumenten te bestellen. Heel Zaandam (en enkele winkels in Amsterdam waaronder de MediaMarkt) hebben wel de game maar niet de accesoires. Echt heel debiel. Gelukkig krijgt de lokale FRS morgen 1 setje instrumenten binnnen en houden ze die liev voor me achter.
bestel gewoon je gear in het buitenland (amazon enz) of bij dimension+ (import)
dan weet je zeker dat je kan drummen voor het weekend, en ja het is het waard.

;)

quote:
Splendiddd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:28:
[...]

bestel gewoon je gear in het buitenland (amazon enz) of bij dimension+ (import)
dan weet je zeker dat je kan drummen voor het weekend, en ja het is het waard.

;)
Ja had gekund.

quote:
Bedankt om te checken in ieder geval :).
Mijn vermoeden is dus dat ze specifiek voor België een andere launchdatum gekozen hebben en dat ze dit niet goed gecommuniceerd hebben, want ik kreeg toch echt te horen van 2 winkels (tweede heb ik zelf nog eens gebeld met het verhaal van Paul Hulsebosch) dat het pas op 31 juli komt.
galloooooooooooo

De dlc kan ik iig nog steeds niet krijgen op mijn ps3 :(

quote:
Boeboe schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:42:
[...]

Bedankt om te checken in ieder geval :).
Mijn vermoeden is dus dat ze specifiek voor België een andere launchdatum gekozen hebben en dat ze dit niet goed gecommuniceerd hebben, want ik kreeg toch echt te horen van 2 winkels (tweede heb ik zelf nog eens gebeld met het verhaal van Paul Hulsebosch) dat het pas op 31 juli komt.
In Nederland denken sommige winkels ook dat ie pas de 31e komt.

edit; die avatar van Sneak-NL _O-

AM-PM wijzigde dit bericht 25-07-2008 09:56 (3%)

quote:
AM-PM schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:55:
[...]
In Nederland denken sommige winkels ook dat ie pas de 31e komt.
Doet je dus echt afvragen waar dat vandaan komt. In heel de stad Sint-Niklaas is het nergens te vinden in ieder geval. Ik ga vandaag eens een ronde doen door de winkelstraten van Antwerpen.
Waar dan :?
Ben net terug van Antwerpen en heb de hele meir afgelopen
fnac: niets
free record shop: niets, wel een "pre-order now!" bord dat er al een paar maand staat.
bart smith: niets
Saturn: niets
Game Mania: niets, man zei tegen me "eind van de maand"

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws