Reg. datum: 20 november 2006
Reg. datum: 13 februari 2009
Nu moet ik eigenlijk alleen van RB1 nog de eurpese versie op de kop zien te tikken zodat ik alle nummers in RB2 kan spelen. Is er misschien iemand in Amsterdam of omstreken die deze heeft, misschien kunnen we ze dan uitwisselen om even die nummers te kopieren. Ik vraag me uberhaupt af of dit gewoon kan, neem aan dat een spel niet aan een Ps3 systeem is gekoppeld.
Maar op een nieuwe PSN account moet je wel een nieuwe export key (5 euro) kopen, maar je kan ook op dezelfde PSN account inloggen op de tweede PS3 en dan de export key nog een keer installeren dan gaat het ook met één export key
Reg. datum: 13 februari 2009
Nu dus nog iemand vinden met RB1
"You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)."
Ik heb een ander email adres gebruikt in de US account dan in de EUR account. Hoe komt het dat het niet werkt?
[ Samsung LE32S71 | Playstation III | ACRyan PlayON MiniHD ]
[ Samsung LE32S71 | Playstation III | ACRyan PlayON MiniHD ]
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).
Ik hoop dat ze nog wel wat nieuwe gameplay toevoegen. Nieuwe modussen waarbij je een doel hebt tijdens een nummer. En ook eens dat je de moeilijkheidsgraad kunt veranderen tijdens een nummer zonder dat je af hoeft te gaan. En ook misschien uitgebreidere weergave van de score na een nummer. Vaak wil ik wel weten hoeveel ik nou precies heb gedaan en wat mijn fouten zijn geweest.
Verder vind ik de DLC vaak veel beter dan in Guitar Hero. Zoiezo dat ik nu veel meer nummers heb omdat het allemaal compatible is, helpt een hoop. Daarom speel ik ook liever RB2. Al vind ik die gameplay ook veel beter.
Gaan we in dit topic trouwens ook verder praten over The Beatles Rock Band? Of wordt dat een apart topic?
Martinspire = X360 Gamertag ; BF3 Battlelog
Ik dacht dat ik al veel nummers had met zo'n 230 stuksquote:Martinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:
Ben de laatste paar weken lekker bezig geweest met Rock Band 2.
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).
Gaan we in dit topic trouwens ook verder praten over The Beatles Rock Band? Of wordt dat een apart topic?
Ik speel gitaar/bass en ik zweer bij de GHWT gitaar. In het begin had ik wel last van het piepen maar dat heb ik kunnen verhelpen.
Ik denk dat we het gewoon bij 1 topic kunnen houden. Dit topic is toch nagenoeg dood.
edit: die 282 nummers. Is dat DLC+RB1&2? Want die 230 van mij is enkel DLC
Marrruuuk wijzigde dit bericht 22-07-2009 17:55 (4%)
Wel netjes zoveel nummers. Al heb ik de laatste paar weken minder interessante nummers gedownload. Want het is weer ff een dipje. Maroon 5 vond ik dan wel weer leuk, al zijn die niet echt moeilijk om te spelen en eerlijk gezegd ook niet echt interessant om te spelen. Nummer zelf is wel leuk, maar de noten niet echt denderend. Laatst wel weer veel The Offspring en No Doubt (voordeel dat je die muts daarvan niet hoeft te zien) gedownload. Vond dat altijd wel leuke nummers, al kan het wel beter.
Kun je dat piepen verhelpen dan? Want die van mij doet dat ook een beetje. Al stoort het me niet. Zet de muziek best hard
Wordt die Beatles game trouwens ook nog compatibel met de huidige DLC? Lijkt me wel, maar je weet het nooit. Ik zie dat het een op zichzelfstaande game is en er geen DLC gebruikt kan worden of dat je RB1 & 2 content over kan zetten. Ook kun je de Beatles nummers niet overzetten naar RB1 of 2.
En zijn het alleen Beatles nummers? Ja
Het wordt opgegeven als technisch en artistiek niet mogelijk, maar grote kans dat het geklooi is met de rechten.
Martinspire wijzigde dit bericht 23-07-2009 10:25 (14%)
Reg. datum: 12 februari 2000
Helaas kom je online vrij vaak mensen met geen/weinig DLC tegen, dus speel in de praktijk vooral met een paar mensen waarvan ik weet dat ze een redelijk overlap hebben.
Qua hardware staat hier de Rock Band set en een GH3 gitaartje. De RB gitaar is imho veel fijner dan het GH3 exemplaar, maar ik heb geen ervaring met GHWT hardware.
Overigens is het na de "Rock Band is een platform" praat en de export functie in elke andere Rock Band schijf wel matig dat de Beatles game niet geëxporteerd kan worden. Ik vermoed echter dat Harmonix het ook liever anders had gezien
Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.quote:Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 03:55:
Kun je dat piepen verhelpen dan? Want die van mij doet dat ook een beetje. Al stoort het me niet. Zet de muziek best hard
@Grandmaster wat is je tag?
GT = d2mGmRquote:Marrruuuk schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:16:
[...]
Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.
@Grandmaster wat is je tag?
Afaik is de RB gitaar de enige die stil strumt, maar die heeft dan weer knoppen die meer geluid maken
Van die strumbar wordt door sommigen ook weer gezegd dat ie te "mushy" is (ws dus doordat ie minder feedback lijkt te geven), dus smaken verschillen nogal wat strummen betreft.
quote:Martinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:
Ben de laatste paar weken lekker bezig geweest met Rock Band 2.
brtausi wijzigde dit bericht 24-07-2009 12:38 (84%)
Jup. Alle gitaren zijn met elk spel compatible geloof ik (zweeft ergens wel zo'n afbeelding van op internet).quote:brtausi schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:36:
Kan ik hieruit opmaken dat de GH-world tour gitaar met RB1 werkt?
[...]
Je hebt alleen wel bij de RB gitaren dat je zo'n extra hendeltje eraan hebt zitten om te kiezen voor flanger, echo, wahwah e.d. Die werkt dus niet, maar verder is er amper verschil.
Reg. datum: 05 maart 2000
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Dank je wel. Rock Band is inmiddels besteld voor E 18,- op ebay.quote:Redlum schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:16:
Hier kun je zien wat allemaal compatible met elkaar is:
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Aangezien ik geeneen nummer kan kopen nu op mijn EU account.
Reg. datum: 25 augustus 2006
http://www.insidegamer.nl...-Damone-en-Blink182-.html
Ik vind ze nergens terug, kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).quote:brtausi schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:10:
Kan het kloppen dat ik met een amerikaanse rock band niet in de EU winkel kan kopen?
Aangezien ik geeneen nummer kan kopen nu op mijn EU account.
Hier bijvoorbeeld: http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=65_130
Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooienquote:DaitoX.nl schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:03:
[...]
Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).
Hier bijvoorbeeld: http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=65_130
8$ op een 50$ kaart.
Vraag me af wanneer je ze op de officiële PS3 site kan kopen voor de echte waarde
Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.quote:brtausi schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:20:
[...]
Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooien
8$ op een 50$ kaart.
Vraag me af wanneer je ze op de officiële PS3 site kan kopen voor de echte waarde
Oh en als je daar bestelt moet je opletten dat je het verzend adres op "cards" zet, dan betaal je geen shipping kosten (je krijgt de code met email).
Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?quote:DaitoX.nl schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:48:
[...]
Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.
Oh en als je daar bestelt moet je opletten dat je het verzend adres op "cards" zet, dan betaal je geen shipping kosten (je krijgt de code met email).
Laatste keer had ik om 17:01 besteld (order confirmatie in de e-mail direct) en om 17:15 de code binnen. Dus vrij snel.quote:brtausi schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:53:
[...]
Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?
In mijn ervaring is er het altijd binnen het uur.
Reg. datum: 21 november 2008
MACBOOK
|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5
Reg. datum: 10 september 2007
Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.quote:NN2 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:16:
Weet iemand ook waar en of je het drumstel van rockband 2 al ergens is nederland kunt open? Dus de draadloze versie ipv die met draad.
Op de officiele Rock Band website staat een overzicht met instrumenten, games en platforms.quote:greatgonzo schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:48:
vraagje: is deze game ook te spelen met een GH- World tour guitar? Ik heb al wel lijstjes gevonden, maar daar kwam ik niet echt uit
http://www.rockband.com/compatibility
Of de GH:WT drumset of de Ion set (deze heb ik zelf en is zeer goed).quote:buran schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:53:
[...]
Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.
Laatst nieuwe xbox gekocht ivm ban. Kon nu eindelijk weer liedjes downloaden.
Ten live pack van Pearl Jam, Slipknot Pack, Crooked Vultures en wat Lady Gaga voor mijn vriendin.
Eind dit jaar komt als het goed is Rock Band 3 uit.
Hopelijk kunnen de liedjes worden overgezet en krijg je er een vette drum bij
Owja en wacht ook nog op die Pearl Jam 'Live' editie.
Is alleen verdacht stil rond die game
Floris-K wijzigde dit bericht 17-04-2010 15:45 (12%)
en
Erg leuke nummers, al zijn ze op de gitaar nog iets te lastig om op expert te spelen.
Omdat ik de vorige twee RB's ook in mijn bezit heb (en dit US versies zijn) heb ik ook de US versie van RB3 besteld. Los daarvan heb ik ook het keyboard/keytar in bestelling staan (wel in NL) en zit ik dus te wachten tot de twee bestellingen binnenkomen.
Wat ik me wel afvroeg, en misschien meerdere mensen, is of je opnieuw moet betalen om de liedjes uit RB1 te exporteren naar RB3. Gelukkig is dit niet het geval. Als je de nummers van RB1 al geexporteerd hebt voor gebruik in RB2, zal RB3 ze automatisch herkennen en importeren zonder dat je extra hoeft te betalen. Om de nummers uit RB2 te exporteren zal je wel 10 dollar moeten lappen. Dat zal bij de EU versie rond de 8 euro zijn denk ik.
Verder wacht ik op de "echte" gitaar die ergens volgende jaar leverbaar wordt. Lijkt me helemaal geweldig.
Meer mensen die hier naar uitkijken?
PSN: Sluuz
Maar pfoe, 500 dollar is toch wel best veel. Ik kan geen gitaar spelen dus dan is het wel een flinke uitgaaf.
Enige shop waar ik hem tot nu toe heb gezien is bol.com.
Bij de FRS, gamemania en bijv. in de pricewatch staat het nergens vermeld.
Vraagje in het algemeen:
Ik heb de drumset van Rb1 en GH:WT.
De pads van de RB1 drum zijn behoorlijk hard en dempen dus slecht. Daarnaast kost het veel meer energie omdat je drumsticks niet terug veren zoals op de GH:WT set. Het lijkt wel alsof je op een houten plankje aan het drummen bent. Is dit bij het nieuwe drumset verbeterd of weinig verandering?
Floris-K wijzigde dit bericht 27-10-2010 13:33 (52%)
Ik ben in de markt voor de nieuwe drumset (incl. die pro-cymbals). Ik vraag me inderdaad ook af of dit de standaard Rock Band rikketik drumset is, of dat er eindelijk rubber is gebruikt?
Nu maar wachten tot die echte gitaar hier uit komt. De keyboard mode zie ik zelf ook wel zitten
Collaborator wijzigde dit bericht 27-10-2010 13:55 (21%)
What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?
Reg. datum: 10 september 2007
Bij Amazon UK geen verzendkosten en een gunstige wisselkoers Euro/GBP. Bij Dimension Plus staat ie ook te koop maar voor hetzelfde bedrag als bij bol.comquote:Floris-K schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:26:
Ja ik heb zelf een xbox 360
Enige shop waar ik hem tot nu toe heb gezien is bol.com.
Bij de FRS, gamemania en bijv. in de pricewatch staat het nergens vermeld.
Zelf ga ik waarschijnlijk alleen het spel en de MIDI adapter/converter kopen, ik heb hier namelijk al een Yamaha keyboard staan. Ik ben erg benieuwd of er nog een update komt om alle eerder uitgebrachte (DLC) muziek, te kunnen spelen met een keyboard.
Je zou de No-Fail mode aan kunnen zetten en de pro-gitaar controller aan kunnen sluiten om die te laten liggen. Misschien dat het anders met de performance-mode kan, maar daar is ook nog maar weinig over bekend.quote:Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.
Bweuh.
De game zelf is ook uitgesteld naar deze datum, maar gelukkig is hij al naar mij onderweg vanuit Canada.
Sluuz wijzigde dit bericht 28-10-2010 15:17 (3%)
Stuur me een PM, misschien kan ik je helpen.quote:Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.
@anderen
Ik heb zelf mijn roland drums aangesloten op GH:WT. Dat werkt opzich prima, maar je leert er niet mee drummen. Voornamelijk omdat je niet zelf maat hoeft te houden, het spel gaat wel op het zelfde tempo door. Daarnaast was GH eigenlijk niet streng genoeg op het gebied van timing.
Denk daarom ook niet dat je gitaar zal kunnen leren spelen van deze RB. Zoals ik het nu zie zorg er met je juiste aanslagen alleen maar voor dat de gitaar track van een bepaald nummer weer aan gaat, je hoort zeg maar niet je eigen spel.
Overigens zal het vast wel weer heel leuk zijn natuurlijk, daar niet van
https://www.jaofnee.nl/ - Schrijf je online in als orgaandonor!
Las op sommige sites dat het spel was uitgesteld tot 3 november 2010?
Reg. datum: 14 april 2004
Het is jammer dat er geen goedkope manier is om een GH drumstel te upgraden naar een Pro-uitvoering.
Trui=liev O+ | Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?quote:budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:41:
Is RB3 ook leuk spelen op de 'ouderwetse' manier? Dus zonder Pro instrumenten? Ik mag toch aannemen dat ze er zelf ook wel vanuit gaan dat er maar weinig gamers zijn die die dure instrumenten willen gaan kopen? Ik overweeg enkel de piano, dat lijkt me wel leuk, de rest is me vast te moeilijk.
SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP
Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.quote:ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:30:
[...]
Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?
Budi, don't feed the troll (hij heeft duidelijk je post niet goed gelezen)
budi wijzigde dit bericht 31-10-2010 18:14 (4%)
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.quote:budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:13:
[...]
Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.
Budi, don't feed the troll (hij heeft duidelijk je post niet goed gelezen)
ElBarto wijzigde dit bericht 31-10-2010 20:39 (4%)
SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP
Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?quote:Damon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 05:19:
Mmm, vrijdag mijn RB3 opgehaald en ik kon onmiddelijk zowel de gratis nrs en het betaalde pakket vd Doors binnenhalen (X360), en Hoedje de RBN nummers kunnen we voorlopig sowieso niet binnenhalen omdat dat voorlopig nog niet in NL beschikbaar is, helaas...
Op zich heb ik een aardige muziekverzameling met de geëxporteerde nummers uit RB1, RB2 en LRB. Maar in RBN zitten toch ook nog wel wat leuke nummers / bands.
Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.quote:ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:39:
[...]
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.
Het is een heerlijke game, wel even wennen aan de opbouw omdat het nu veel meer geintegreerd is. Eind van de week dan eigenlijk met het keyboard aan de gang. Ben benieuwd!
RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.quote:Hoedje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:31:
[...]
Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?
Op zich heb ik een aardige muziekverzameling met de geëxporteerde nummers uit RB1, RB2 en LRB. Maar in RBN zitten toch ook nog wel wat leuke nummers / bands.
[...]
Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.
Trui=liev O+ | Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Jammer, alles wat ik kan vinden is van eind 2008. Dat belooft weinig goedsquote:Damon schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:37:
[...]
RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.
Vanaf 11 november beschikbaar:
Bon Jovi – “Bad Medicine”
Bon Jovi – “Blaze of Glory”
Bon Jovi – “Have a Nice Day”
Bon Jovi – “I’ll Be There For You”
Bon Jovi – “It’s My Life”
Bon Jovi – “Lay Your Hands On Me”
Bon Jovi – “Livin’ on a Prayer (RB3 version)” X
Bon Jovi – “Runaway” X
Bon Jovi – “Wanted Dead or Alive (RB3 version)” X
Bon Jovi – “We Weren’t Born to Follow”
Bon Jovi – “Who Says You Can’t Go Home”
Bon Jovi – “You Give Love a Bad Name (RB3 version)” X
Deftones – “My Own Summer (Shove It)” X
New Order – “Blue Monday” X
Talking Heads – “Burning Down the House” X
Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.quote:
Reg. datum: 20 januari 2004
maar mocht je ook je pedaal net als mij veranderd hebben naar een Roland kd-8 in kombinatie met een kickbox, is het misschien handiger om die kickbox te vervangen voor 1 met 2 uitgangen
denk ik...voor de hi-hat
Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.quote:ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]
Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.
Er komt dus een nieuwe versie waarvan wordt gezegd dat hij werkt met Rock Band 3 en zoals je ziet heeft hij ook een cymbal meer. Of dat inhoudt dat de huidige set er niet mee werkt weet ik niet.
Of moeten we nog steeds 11-11-10 aanhouden?
Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.quote:Sluuz schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:48:
[...]
Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.
Er komt dus een nieuwe versie waarvan wordt gezegd dat hij werkt met Rock Band 3 en zoals je ziet heeft hij ook een cymbal meer. Of dat inhoudt dat de huidige set er niet mee werkt weet ik niet.
Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezenquote:whiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:
Heeft iemand Rock Band 3 al binnen (Xbox360) ?
Spel is al een weekje te koop.quote:whiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:
Heeft iemand Rock Band 3 al binnen (Xbox360) ?
en over die ion drum kit, ik heb ook die premium versie. en 3 cymbals erop waarvoor er de nodige aansluiting voor is.
er mist alleen een aansluitng voor een extra pedaal maar dat zou waarschijnlijk opgelost kunnen worden met
een ding zoals in deze link
http://www.rockbandparts.com/hihat_kickbox.html
zelf heb ik deze voor me dubbele pedaal
http://www.rockbandparts....kbox_kickbox_classic.html
nnndoh wijzigde dit bericht 07-11-2010 20:45 (13%)
Hij wordt verstuurd op 25 november en is binnen 3 tot 7 dagen in mijn huiskamer te bewonderen!
Ik bedoel geen import. Vergeten erbij te vermelden.quote:Hoedje schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:05:
[...]
Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.
[...]
Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezenEr zijn meerdere mensen die hem al een week binnen hebben, waaronder ik.
Ja, 100%, ik gebruik de ION-controller om Pro drums te spelen in combinatie met mijn Roland TD-4quote:ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]
Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.
Ik hoop dat die MIDI-kit snel uitkomt, dan hoef ik niet meer met kabels te klooien (en kan ik mijn ION Drum set compleet verkopen).
Ik ben tot nu toe best tevreden over Rock Band 3, vooral de interface is veel verbeterd tov Rock Band 2, en ik speel eigenlijk vooral altijd drums en Pro Drums was net wat ik nodig had, een nieuwe uitdaging
Als die Midi-kit uit komt kan ik ook keyboard eens proberen, heb hier nog een keyboard staan met midi-uitgang dus dat moet volgens mij gewoon werken, keyboard spelen met de gitaar is een beetje duf.
bol.com geeft nu weer 11-11-2010 aan. heb geen zin om van het weekend weer de stad in te gaan dus laat ik het maar zo
nnndoh wijzigde dit bericht 08-11-2010 20:02 (164%)
APPARTEMENT TE KOOP IN AMSTERDAM WEST, DM me voor meer info!
Volgens deze site: http://www.wired.com/gamelife/2008/11/official-guitar/quote:Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:38:
Sta op het punt de nieuwe pro drumset + RB3 voor de Wii aan te schaffen. Ik vraag me alleen af of dit nieuwe drumstel gaat werken op GH5 en World Tour?
Iniedergeval niet bij World Tour, aangezien de RB3 drums volgens mij hetzelfde zijn als de RB2 (kwa module zegmaar), dus ik acht de kans klein dat hij op Guitar Hero 5 wel werkt, maar misschien wel.
morgen gelijk even ophalen en dan maar weer lekker drummen !!
bij rockband 2 maakte het niet uit welke van de 2 je raakte, met rock band 3 wel, geweldig
ik weet alleen niet hoe je dat zou moeten zien wanneer je de hi-hat moet gebruiken ( heb daar nog geen pedaal voor enzo) maar dat mis je niet in het spel
zitten wel een aantal saaie nummers tussen, en helaas ontbreekt een aantal nummers van rockband 2 als je die importeerd, incl "black hole sun" van soundgarden
Hi-hat pedaal is voorzover ik weet optioneel in plaats van je gele cymbal, die dus twee 'activatiepunten' heeft. A la de gele en blauwe toms/cymbals in Rock Band 2 als je met een Ion Drum Rocker speelde dus.quote:nnndoh schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:15:
heerlijk zeg die onderscheid tussen de cymbals en de thoms op mijn ion drum rocker premium
bij rockband 2 maakte het niet uit welke van de 2 je raakte, met rock band 3 wel, geweldig
ik weet alleen niet hoe je dat zou moeten zien wanneer je de hi-hat moet gebruiken ( heb daar nog geen pedaal voor enzo) maar dat mis je niet in het spel
zitten wel een aantal saaie nummers tussen, en helaas ontbreekt een aantal nummers van rockband 2 als je die importeerd, incl "black hole sun" van soundgarden
Die importkwestie heeft met rechten te maken. Vind het daarom vooral vreemd dat juist die nummers van Harmonix bands ontbreken. Hoewel ik wel blij ben dat het absolute schijtnummer Rob the Prez-O-Dent nu niet meer in iedere random setlist opduikt. Denk trouwens dat je Spoonman van Soundgarden bedoelt
vond ik erg leuk drummen
En de Mustang wordt weer elke keer uitgesteld. Nu weer naar 24-11-10
hij vertelde me toen ook dat ie van de keyboards maar 2 exemplaren binnen zou krijgen.

Hij is zo'n 1,5 jaar oud maar werkt nog goed. Hij staat ook te koop op marktplaats voor zo'n 175,- maar over de prijs valt wel te praten.
wil toch eens die pads vervangen voor rolands , en de snare een slagje groter
Degene die hem van je overneemt zal er geen spijt van hebben.
ElBarto wijzigde dit bericht 28-11-2010 16:36 (5%)
Had hiervoor een drumkit van GH4 en dit is wel een stap vooruit. Werkt prima, mist niks en geen dubbele hits of rare vertragingen gemerkt. Tevens is hij ook nog niet stuk (was bij de GH4 kit wel anders).
Ik ben helemaal nieuw in de RB scene (en tevens GH). Kan ik (Wii versie) online multiplayeren tegen een maat van me, die gisteren toevallig de xbox-versie gekregen heeft?
anyway, het bevalt me tot nu toe goed die drumkit. Het is weer 5 jaar ofzo geleden dat ik achter een drumstel gezeten heb, maar The Cure op pro-drums + expert zit ik alweer op 94%, dus dat is een leuke opsteker
APPARTEMENT TE KOOP IN AMSTERDAM WEST, DM me voor meer info!
Cross-platform multiplayer werkt voorzover ik weet voor geen enkele game, uitgezonderd wat shooters waarbij een van de platforms de PC is. Helaas.quote:Sjaak_Afhaak schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:38:
Ik heb 'm gisteren ook uit mogen pakken van Sinterklaas
Ik ben helemaal nieuw in de RB scene (en tevens GH). Kan ik (Wii versie) online multiplayeren tegen een maat van me, die gisteren toevallig de xbox-versie gekregen heeft?
anyway, het bevalt me tot nu toe goed die drumkit. Het is weer 5 jaar ofzo geleden dat ik achter een drumstel gezeten heb, maar The Cure op pro-drums + expert zit ik alweer op 94%, dus dat is een leuke opsteker
prijs: $ 279
Release: 1 maart 2011
http://www.rockband.com/blog/squier-pricing-release-date
Dit ziet er wel super vet uit. Echter ben benieuwd of het "akoestische" geluid van de gitaar niet irritant is tijdens het spelen van Rock Band 3 Pro Mode.
Reg. datum: 03 februari 2002
Die Squier is nogal ruk, er zijn veel betere gitaren..
Wel cool dat je hiermee echt gitaar kan leren spelen cq verbeteren (als je zelf al speelt
Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.quote:kegeltje26 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:37:
Ik hoop dat straks iemand zo slim is (of Harmonix zelf) om de ingebouwde mini-converter los te verkopen, zodat ik mn eigen electrische gitaar kan aansluiten.
Die Squier is nogal ruk, er zijn veel betere gitaren..
Wel cool dat je hiermee echt gitaar kan leren spelen cq verbeteren (als je zelf al speelt)
In het begin las ik iets over een soort van camera systeem maar dat werkt volgens mij niet echt. Als de snaren worden vervangen enz zal de kromming van de hals niet bij elke gitaar hetzelfde zijn. Vraag mezelf dan af hoe je het onderhoud moet doen enz om een goede werking van het systeem te garanderen.
Floris-K wijzigde dit bericht 11-12-2010 15:48 (3%)
Reg. datum: 26 februari 2005
Reg. datum: 21 juli 2000
Maar is de pro guitar van Mad Catz al in een winkel te verkrijgen? Ik zag bij pricewatch dat de gitaar via bol.com te verkrijgen is maar mijn voorkeur gaat uit naar fysieke winkels (Mediamarkt o.i.d.)
Mom's gonna fix it all soon. Mom's comin' round to put it back the way it ought to be.
Reg. datum: 27 december 2010
Heeft de Logitech Wireless Guitar geen last van de firmware (PS3) updates? Was bij mij niet bekend en heb 2 Nyko Frontman's in huis gehaald maar die doen het niet (tenzij je wilt gaan glitchen). Kon verder nergens info vinden of de Logitech wel of geen last had van de updates. Voor 60e wil ik wil ik ze wel proberen maar heb geen zin om weer "kapotte" gitaren te kopen.
Weten jullie het?
Reg. datum: 26 februari 2005
Reg. datum: 03 februari 2002
Het zou een aanraakgevoelige hals zijn? Hmmquote:Floris-K schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:48:
[...]
Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.
In het begin las ik iets over een soort van camera systeem maar dat werkt volgens mij niet echt. Als de snaren worden vervangen enz zal de kromming van de hals niet bij elke gitaar hetzelfde zijn. Vraag mezelf dan af hoe je het onderhoud moet doen enz om een goede werking van het systeem te garanderen.
Jammer, dan wordt het moeilijk modden. En een aanraakgevoelige hals op je eigen gitaar modden wordt denk ik dan net zo prijzig als zo'n kant-en-klare Squier te kopen..
Reg. datum: 21 september 2001
Wil ik ook graag weten. Zocht er een tijdje naar maar die van RB2 waren alleen in Amerika te koop. Hoop dat het nu anders is.quote:pipo01 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:19:
Weet iemand waar ik, voor een zacht prijsje, de pro-cymbal set kan halen? Ik heb al de drums van de Beatles set, maar ik zou ook graag de cymbals erbij willen.
Disagree with me? That's dumb 'cause I'm Kimble and I'm AWESOME
Reg. datum: 21 september 2001