Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3/360] Rock Band

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 31 augustus 2001

quote:
Tja die 190 dollar vind ik niet representatief, het is en blijft de grote vraag of ze dezelfde EA euro koers aanhouden die inhoud dat 160 dollar blijkbaar 240 euro is.

Ik denk zelf dat GH niet boven die 240 euro uit zal komen, en in iedergeval niet een half jaar later beschikbaar zal zijn hier in europa :)

Reg. datum: 20 januari 2004

rockband is nu al bij elkaar gerekend meer dan 240 euro...heb nu de drums en gitaar, straks het spel, dat is bij elkaar al 240 euro...microfoon heb ik besteld voor 28 euro. dus bij elkaar toch wel bijna 270 euro uitgegeven.
maar wel erg veel plezier

hou me hart vast als guitar hero uit komt

microfoon wat ik bij informatique heb besteld is de logitech vantage usb voor de xbox

nnndoh wijzigde dit bericht 26-05-2008 17:43 (13%)

.Part of my particles are part
Reg. datum: 01 maart 2005

http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=68863

Rock Band komt met Rookmachine en Stroboscoop ????
Het wordt steeds belachelijker, maar wel vetter ;) :)

Xbox 360 RockBand Stage Kit

http://www.blogsmithmedia.com/www.xbox360fanboy.com/media/2008/05/itzastagekitinfleshy.jpg

deeltje wijzigde dit bericht 27-05-2008 14:01 (46%)

Humordenaar
Reg. datum: 18 februari 2001

Zo, ben ook lekker aan het drummen geslagen. :P

Als ik vanuit Rock Band naar de shop ga staat er bij alle nummers 'Purchased', dit terwijl ik er nog geen heb gekocht. Als ik dan 'download again' kies krijg ik de melding dat het nummer niet beschikbaar is op het moment.

Iemand enig idee hoe ik dit kan repareren?

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Humordenaar

quote:
deeltje schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:59:
http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=68863

Rock Band komt met Rookmachine en Stroboscoop ????
Het wordt steeds belachelijker, maar wel vetter ;) :)

Xbox 360 RockBand Stage Kit

[afbeelding]
Lol, ik durfde al nauwelijks tegen vrienden en collega's te zeggen dat ik een plastic nepgitaar heb, met guitar hero. Over Rock Band zeg ik meestal maar niks, laat staan rookmachines en stroboscopen. Haha.. maar wel vet inderdaad. :D

Ik zie het al voor me, al die nerds stiekem in de kelder en op zolder. :P

daarom zit ik altijd met de lamellen dicht, en toch zijn vrienden jaloers :D
drum toch meer dan dat ik gitaar spel, gek he
een vriendin van me komt ook steeds spelen, heb haar al verslaafd gemaakt aan gitaar hero

nnndoh wijzigde dit bericht 27-05-2008 14:48 (27%)

Dim+ heeft volgens mij een beetje leverings problemen, de release van de solus stond op 27 mei, maar staat nu op "onbekend". Heeft iemand toevallig z'n play.com bestelling al binnen? (dat duurt altijd zo verschrikkelijk lang helaas, maar wou toch op totale kosten bezuinigen)

Reg. datum: 21 februari 2005

quote:
Stefmeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:38:
Dim+ heeft volgens mij een beetje leverings problemen, de release van de solus stond op 27 mei, maar staat nu op "onbekend". Heeft iemand toevallig z'n play.com bestelling al binnen? (dat duurt altijd zo verschrikkelijk lang helaas, maar wou toch op totale kosten bezuinigen)
Ik heb ook overwegen om bij Play.com te bestellen, maar ik vraag me af of ze de instrumenten buiten de UK vervoeren. Op de site staat dat games gratis worden vervoerd, maar ik weet dus niet of de instrumenten daar onder vallen. Heb een mailtje gestuurd, maar nog (steeds) geen antwoord.

Credulous at best, your desire to believe in angels in the hearts of men

Ergens in dit topic zei iemand dat ze de instrumenten niet buiten de UK versturen. Amazone.de wel in iedergeval (helaas tegen duurder tarief)

Ik ben blij dat ik mijn drumset gewoon zo bij Dim+ op kon halen :) Scheelde maar 3 euro ofzo met play.com omgerekend.

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

quote:
dapluiz schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:07:
Ik ben blij dat ik mijn drumset gewoon zo bij Dim+ op kon halen :) Scheelde maar 3 euro ofzo met play.com omgerekend.
Moet je die dan reserveren? Want bij de site van dim+ staat hij vooralsnog op niet voorradig. Wat een gezeik zeg, lag hij maar gewoon in de winkels :(

Ja dat was 2 weken geleden, toen moesten ze hem nog binnenkrijgen :)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

Reg. datum: 12 februari 2000

quote:
Stefmeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:58:
Ergens in dit topic zei iemand dat ze de instrumenten niet buiten de UK versturen. Amazone.de wel in iedergeval (helaas tegen duurder tarief)
amazon.co.uk verstuurt wel buiten de UK en is ook nog goedkoper dan de .de en .fr variant

quote:
Imodium schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:24:
[...]

Moet je die dan reserveren? Want bij de site van dim+ staat hij vooralsnog op niet voorradig. Wat een gezeik zeg, lag hij maar gewoon in de winkels :(
kijk anders op marktplaats, daar staat 1 advetentie uit diemen, op voorraad voor 209,95euro, zonder spel.
advetentie is van vandaag

nnndoh wijzigde dit bericht 28-05-2008 14:44 (4%)

quote:
nnndoh schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:43:
[...]

kijk anders op marktplaats, daar staat 1 advetentie uit diemen, op voorraad voor 209,95euro, zonder spel.
advetentie is van vandaag
Tja, ik wil hem best kopen, maar de gangbare prijs is ongeveer 170 euro voor instrumenten MET game, dan vind ik 210 voor alleen de instrumenten wel erg duur.

De levertijd bij amazon.co.uk is 1-2 maanden voor de instrumenten.

* Imodium wordt een beetje moe van dit gezeik

je kan wachten tot rock band in nederland uit komt en dat ze dan misschien idd zakken naar 170 euro compleet. of als je hem echt graag wilt hebben zou je naar die vent op marktplaats kunnen bellen. weet niet of hij de game ook heeft. maar dan kan je wel lekker drummen van het weekend :D

Humordenaar

Game Freak in Almere, 200 euro voor het hele pakket. :)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Ik las dat in Engeland de prijs voor het pakket nog maar 150 pond is. Of is dit zonder spel?

Bij gameshop Twente (enschede) zag ik trouwens ook nog een PS3-versie staan voor 200 euro.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:53:
Ik las dat in Engeland de prijs voor het pakket nog maar 150 pond is. Of is dit zonder spel?

Bij gameshop Twente (enschede) zag ik trouwens ook nog een PS3-versie staan voor 200 euro.
Dat kan kloppen, bij play.com kost het intrumenten pakket 100 pond , en het spel 40 pond wat bij elkaar dus zo'n 195 euro kost.

tippie van mij, als je hem snel wilt, bestel dan via amazon.de mijn broer heeft dat gedaan, de levertijd 2 a 3 dagen, is wel wat duurder (game+drum= 166 eurie) maar dan weet je zeker dat je um snel hebt (hebben het ook op vooraad) heb zelf 2 weken geleden bij dim+ besteld en nog steeds nix binnen :( (de game hebben ze nog niet binnen)

heb inmiddels de game ziek gespeeld op gitaar, maar wil hem zelf! (en drummen)

:O

Reg. datum: 12 februari 2000

quote:
Stefmeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:10:
[...]

Dat kan kloppen, bij play.com kost het intrumenten pakket 100 pond , en het spel 40 pond wat bij elkaar dus zo'n 195 euro kost.
Voor amazon.co.uk geldt dus hetzelfde (play.com levert de BIAB niet buiten de UK).
Amazon is schijnbaar nog vrij snel ook, gisteren de BIAB en de solus besteld, de BIAB is zojuist verzonden en estimated delivery is morgen :)
De solus wordt echter pas 2 juni hier verwacht.
Als de levertijd van de BIAB meevalt (staat nu 1 a 2 maanden, maar dat kan haast niet kloppen) is de goedkoopste manier om het geheel snel te krijgen dus ws de BIAB bij amazon.co.uk halen en de solus bij de .de variant :)

wa is dat stomme nummer van the hyves en dat leuke nummer van faith no more op hard lastig...heb moeite met de bass drum..als ik het 2 keer snel achtermekaar moet trappen, doe ik het met de rechterhand steeds op de snare..

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Ondanks dat dit het Rockband topic is toch maar een link naar de Guitar Hero set. Filmpje even doorspoelen tot over de helft. Grappig om te zien dat ze een soort bassdrum / logo ervoor hebben. Ziet er meteen uit als een echt drumstel (soort van dan ;))

http://www.engadget.com/2...-hero-world-tour-debuted/

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:30:
Ondanks dat dit het Rockband topic is toch maar een link naar de Guitar Hero set. Filmpje even doorspoelen tot over de helft. Grappig om te zien dat ze een soort bassdrum / logo ervoor hebben. Ziet er meteen uit als een echt drumstel (soort van dan ;))

http://www.engadget.com/2...-hero-world-tour-debuted/
"This is called Guitar Hero World Tour, where they get to play many different instruments also with guitar's".

"Isn't that called Rock Band?"

_/-\o_

ossu!

Tja, ik gun Guitar Hero momenteel echter stukken meer dan Rock Band eigenlijk. Harmonix behandelt Europa gewoonweg als afval.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: