Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3/360] Rock Band

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 januari 2004

idd, ikzelf ben ook gek genoeg om zoiets te doen, ben alleen bang dat als je daar aankomt het misschien wel al uitverkocht is :s

Jammer dat hij niet in belgie te krijgen is, daar zit ik dit weekend :P

Edit : Geweldig nieuws van Dim+, ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling afgehaald kan worden :D :D

dapluiz wijzigde dit bericht 23-05-2008 10:44 (43%)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

.Part of my particles are part
Reg. datum: 01 maart 2005

quote:
nnndoh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 06:05:
idd, ikzelf ben ook gek genoeg om zoiets te doen, ben alleen bang dat als je daar aankomt het misschien wel al uitverkocht is :s
Daarom is het ook verstandig eerst even te bellen en hem te reserveren............ (lijkt mij logisch...)

http://www.mediamarkt.de/...urg/duisburg-grossenbaum/

0049 203 71367 148 ( krijg je een directe lijn naar Software & Konsolen )

Er zijn er twee, je moet Grossenbaum hebben. Zorg ervoor dat je zeker weet dat die Duitsers je verstaan, mocht hij aanwezig zijn, vraag naar Holger, das de enige die nog een beetje Engels kan en over de consoles gaat.

deeltje wijzigde dit bericht 23-05-2008 11:15 (5%)

Loser For Life

en wat kostte de game bij de Mediamarkt in Duitsland? ik weiger meer dan 50-55 euro neer te tellen voor een game los...

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

ossu!

Dit is vreemd, ik stuur de volgende mail naar een Belgische winkel waarop ik regelmatig kan rekenen voor imports:
quote:
Hoi,

Nemen jullie Rock Band binnen? (de frans/duits/UK versie). Ik ben op zoek naar de 360 versie (het spel zonder instrumenten).

Groeten,
Jimmy Van Hecke
en ik krijg als antwoord:
quote:
Hallo,

Wij wachten op de Belgische release volgende week.

Groeten
Ann
Gizmoxia
Nu weet ik het helemaal niet meer :?
Misschien ook import uit Duitsland en/of Engeland zoals Dim+ ?
Ik ben iig blij dat ik m vanmiddag op kan halen :) Kan ik eindelijk drummen :)

No more Mr. Nice Gaius!
Reg. datum: 03 juli 1999

Miscchien voor mensen een tip, wat dichterbij dan Duisburg voor sommigen misschien: De Saturn in Kleve, dit is 15 min. karren vanaf Nijmegen. De Saturn zou hem al sinds de 21e moeten hebben :)

All right, that's it! No more Mr. Nice Gaius!

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
kazuka schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:54:
Miscchien voor mensen een tip, wat dichterbij dan Duisburg voor sommigen misschien: De Saturn in Kleve, dit is 15 min. karren vanaf Nijmegen. De Saturn zou hem al sinds de 21e moeten hebben :)
Zit ook een Saturn in Tilburg, zou die hem ook moeten hebben neem ik aan? Dat lijkt me iets dichterbij voor sommige mensen.
(en dan eventueel de Media markt?)

Xdoos Gamertag: Postius

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Postius schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Zit ook een Saturn in Tilburg, zou die hem ook moeten hebben neem ik aan?
Neem maar aan van niet. RB wordt niet officieel verkocht in Nederland.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

hij ligt voor me klaar bij dimension plus in delft en ik kan hem tot 30-5 ophalen...alleen zonder spel zo te zien.
dus alleen drumset en gitaar.
futurezone kan je wel vergeten, daar kijken ze je raar aan wn vertellen dat ze hem alleen voor de ps3 hebben.
weet iemand waar ik wel het spel al voor dit weekend kan vinden? dan dimenision plus verwacht hem pas na woensdag

nnndoh wijzigde dit bericht 23-05-2008 16:18 (49%)

Ik heb m! :P Nu ff uitpakken en aansluiten _/-\o_

jij hebt wel het spel erbij?

quote:
nnndoh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:11:
hij ligt voor me klaar bij dimension plus in delft en ik kan hem tot 30-5 ophalen...alleen zonder spel zo te zien.
dus alleen drumset en gitaar.
futurezone kan je wel vergeten, daar kijken ze je raar aan wn vertellen dat ze hem alleen voor de ps3 hebben.
weet iemand waar ik wel het spel al voor dit weekend kan vinden? dan dimenision plus verwacht hem pas na woensdag
Engeland/Duitsland/Frankrijk

Alle grote winkelketens hebben hem. Saturn/MediaMarkt in Duitsland is een goede optie lijkt me.

Yep, maar die had ik al eerder los.
Ik moet zeggen dat het wel heeel erg tof is dat drummen, ik heb een nieuwe verslaving :) Al ga ik ook wel even op zoek naar van die drum-pads, ze maken nu wel aardig herrie :)

ik kon het niet laten, aangezien ik ook nog een console hebt die gebanned is, heb ik maar in afwachting van het orgineel het spel maar even gedownload en ik moet zeggen...ECHT VET!!
vind het drummen nog lastiger dan ik dacht, gitaar speel ik zo op hard, maar drums op easy viel al aardig tegen. maar gaat nu wel beter.

heb gelijk ook weer een paar vrienden er verslaafd aan gemaakt en die er nu 1 voor de ps3 gaan zoeken :)

wat ik minder vind zijn de knopjes op de gitaar, ik vind die van guitar hero toch wat degelijker aanvoelen.deze klikken wat meer. de strumbar is wel oke.
en in het spel zie je niet echt duidelijk wanneer je een hammer-on of pull off kan toepassen.
maar toch. erg leuk speelgoed. straks maar even in de stad kijken of ik een beetje goedkope usb microfoon kan vinden

Reg. datum: 14 februari 2008

Ik heb hem ook even getest. Als je voor de SP ervaring gaat kun je beter voor GH3 gaan. Rock Band is duidelijk puur voor de fun met een paar vrienden. Zelfs op Expert zijn de nummers met gitaar totaal niet moeilijk en speel je vaak constant dezelfde paar noten.

Er zitten wel een paar vete nummers tussen en de in-game music store lijkt me echt handig werken. Nummers previewen, totale albums die je kunt kopen.

Ik hou het toch maar bij GH3. Dat is tenminste een beetje een uitdaging, en dat is in tegenstelling tot RB niet makkelijk speelbaar terwijl je zittend in je bureaustoel tussendoor een beetje zit te internetten.

Reg. datum: 08 januari 2001

Hoe zit het nou met de PS3 versie van Rock Band? Zijn daar nou wel of niet de Les Paul gitaren van de PS3 versie van GH3 bij te gebruiken? :) Ik las net weer ergens dat iemand gewoon de Rock Band game voor de PS3 los had gekocht en het spel speelde met z'n PS3 GH3 gitaar.. Snap er nu even niks meer van >:)

quote:
SJOEŽDO schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:58:
Hoe zit het nou met de PS3 versie van Rock Band? Zijn daar nou wel of niet de Les Paul gitaren van de PS3 versie van GH3 bij te gebruiken? :) Ik las net weer ergens dat iemand gewoon de Rock Band game voor de PS3 los had gekocht en het spel speelde met z'n PS3 GH3 gitaar.. Snap er nu even niks meer van >:)
is me ook niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat de ps3 geen dc heeft dus geen vette metellica songs ed, ik heb ook een ps3 staan maar alleen al daarvoor haak ik af voor de ps3 versie betreft.

heb de game inmiddels binnen, de drum kit enzo komt maandag aldan niet dinsdag, het is egt een vette game en minder frustrerend dan gh3, aldan niet veeel makkelijker, maar anyway geld waard en dan heb ik nog niet eens gedrum'd :)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Splendiddd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:13:
[...]

is me ook niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat de ps3 geen dc heeft dus geen vette metellica songs ed, ik heb ook een ps3 staan maar alleen al daarvoor haak ik af voor de ps3 versie betreft.
Huh? PS3 versie heeft wel DLC. Je kan deze vanuit NL (nog) niet downloaden, tenzij je een amerikaanse creditcard hebt, of als er amerikaanse pre-pay kaarten te koop zijn.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Het Katvis Syndroom
Reg. datum: 25 mei 2008

Sorry maar ik vind dit echt heel erg, niet mijn smaak. Ik speel zelf écht basgitaar in een screamo/post-hardcore band, dat is toch veel leuker dan een beetje online met elkaar covers spelen. Het concept is vet maar ik vind het een beetje raar.

quote:
Shiver23 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:20:
[...]

Huh? PS3 versie heeft wel DLC. Je kan deze vanuit NL (nog) niet downloaden, tenzij je een amerikaanse creditcard hebt, of als er amerikaanse pre-pay kaarten te koop zijn.
daarom....dus het kan inderdaad 'nog' niet ;)

quote:
Enu schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:24:
Sorry maar ik vind dit echt heel erg, niet mijn smaak. Ik speel zelf écht basgitaar in een screamo/post-hardcore band, dat is toch veel leuker dan een beetje online met elkaar covers spelen. Het concept is vet maar ik vind het een beetje raar.
Dit soort spellen zijn volgens mij juist voor mensen die niet de echte instrumenten kunnen spelen :P
(al schijnt het drummen op expert nogal in de buurt van echt drummen te komen las ik ergens)

ik speel zelf echt ook gitaar , en vind het spelen met guitar hero en rockband juist vermakelijk

ossu!

Zowiso vreemd om te gaan roepen dat je dan maar "echt" moet gaan spelen. Ik wil me even uitleven op een nummer, ik wil even de illusie hebben van een "rock star" te zijn. Tuurlijk KAN ik daarvoor jarenlang lessen volgen en oefenen, maar ik kan ook leuk onder mijn vrienden dat plastic geval oppakken en direct beginnen met spelen. Sterker nog: IEDEREEN kan meedoen.

nieuws: 'Guitar Hero IV wordt duurder dan Rock Band'

Voor de mensen die willen wachten op GH4

USD 190,- ....

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: