Reg. datum: 20 januari 2004
Reg. datum: 16 oktober 2001
Edit : Geweldig nieuws van Dim+, ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling afgehaald kan worden
dapluiz wijzigde dit bericht 23-05-2008 10:44 (43%)
Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg
Daarom is het ook verstandig eerst even te bellen en hem te reserveren............ (lijkt mij logisch...)quote:nnndoh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 06:05:
idd, ikzelf ben ook gek genoeg om zoiets te doen, ben alleen bang dat als je daar aankomt het misschien wel al uitverkocht is
http://www.mediamarkt.de/...urg/duisburg-grossenbaum/
0049 203 71367 148 ( krijg je een directe lijn naar Software & Konsolen )
Er zijn er twee, je moet Grossenbaum hebben. Zorg ervoor dat je zeker weet dat die Duitsers je verstaan, mocht hij aanwezig zijn, vraag naar Holger, das de enige die nog een beetje Engels kan en over de consoles gaat.
deeltje wijzigde dit bericht 23-05-2008 11:15 (5%)
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
en ik krijg als antwoord:quote:Hoi,
Nemen jullie Rock Band binnen? (de frans/duits/UK versie). Ik ben op zoek naar de 360 versie (het spel zonder instrumenten).
Groeten,
Jimmy Van Hecke
Nu weet ik het helemaal niet meerquote:Hallo,
Wij wachten op de Belgische release volgende week.
Groeten
Ann
Gizmoxia
Ik ben iig blij dat ik m vanmiddag op kan halen
All right, that's it! No more Mr. Nice Gaius!
Reg. datum: 27 september 2006
Zit ook een Saturn in Tilburg, zou die hem ook moeten hebben neem ik aan? Dat lijkt me iets dichterbij voor sommige mensen.quote:kazuka schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:54:
Miscchien voor mensen een tip, wat dichterbij dan Duisburg voor sommigen misschien: De Saturn in Kleve, dit is 15 min. karren vanaf Nijmegen. De Saturn zou hem al sinds de 21e moeten hebben
(en dan eventueel de Media markt?)
Xdoos Gamertag: Postius
Neem maar aan van niet. RB wordt niet officieel verkocht in Nederland.quote:Postius schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:12:
[...]
Zit ook een Saturn in Tilburg, zou die hem ook moeten hebben neem ik aan?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
dus alleen drumset en gitaar.
futurezone kan je wel vergeten, daar kijken ze je raar aan wn vertellen dat ze hem alleen voor de ps3 hebben.
weet iemand waar ik wel het spel al voor dit weekend kan vinden? dan dimenision plus verwacht hem pas na woensdag
nnndoh wijzigde dit bericht 23-05-2008 16:18 (49%)
Engeland/Duitsland/Frankrijkquote:nnndoh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:11:
hij ligt voor me klaar bij dimension plus in delft en ik kan hem tot 30-5 ophalen...alleen zonder spel zo te zien.
dus alleen drumset en gitaar.
futurezone kan je wel vergeten, daar kijken ze je raar aan wn vertellen dat ze hem alleen voor de ps3 hebben.
weet iemand waar ik wel het spel al voor dit weekend kan vinden? dan dimenision plus verwacht hem pas na woensdag
Alle grote winkelketens hebben hem. Saturn/MediaMarkt in Duitsland is een goede optie lijkt me.
Ik moet zeggen dat het wel heeel erg tof is dat drummen, ik heb een nieuwe verslaving
vind het drummen nog lastiger dan ik dacht, gitaar speel ik zo op hard, maar drums op easy viel al aardig tegen. maar gaat nu wel beter.
heb gelijk ook weer een paar vrienden er verslaafd aan gemaakt en die er nu 1 voor de ps3 gaan zoeken
wat ik minder vind zijn de knopjes op de gitaar, ik vind die van guitar hero toch wat degelijker aanvoelen.deze klikken wat meer. de strumbar is wel oke.
en in het spel zie je niet echt duidelijk wanneer je een hammer-on of pull off kan toepassen.
maar toch. erg leuk speelgoed. straks maar even in de stad kijken of ik een beetje goedkope usb microfoon kan vinden
Reg. datum: 14 februari 2008
Er zitten wel een paar vete nummers tussen en de in-game music store lijkt me echt handig werken. Nummers previewen, totale albums die je kunt kopen.
Ik hou het toch maar bij GH3. Dat is tenminste een beetje een uitdaging, en dat is in tegenstelling tot RB niet makkelijk speelbaar terwijl je zittend in je bureaustoel tussendoor een beetje zit te internetten.
Reg. datum: 14 oktober 2006
is me ook niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat de ps3 geen dc heeft dus geen vette metellica songs ed, ik heb ook een ps3 staan maar alleen al daarvoor haak ik af voor de ps3 versie betreft.quote:SJOEŽDO schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:58:
Hoe zit het nou met de PS3 versie van Rock Band? Zijn daar nou wel of niet de Les Paul gitaren van de PS3 versie van GH3 bij te gebruiken?Ik las net weer ergens dat iemand gewoon de Rock Band game voor de PS3 los had gekocht en het spel speelde met z'n PS3 GH3 gitaar.. Snap er nu even niks meer van
heb de game inmiddels binnen, de drum kit enzo komt maandag aldan niet dinsdag, het is egt een vette game en minder frustrerend dan gh3, aldan niet veeel makkelijker, maar anyway geld waard en dan heb ik nog niet eens gedrum'd
Huh? PS3 versie heeft wel DLC. Je kan deze vanuit NL (nog) niet downloaden, tenzij je een amerikaanse creditcard hebt, of als er amerikaanse pre-pay kaarten te koop zijn.quote:Splendiddd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:13:
[...]
is me ook niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat de ps3 geen dc heeft dus geen vette metellica songs ed, ik heb ook een ps3 staan maar alleen al daarvoor haak ik af voor de ps3 versie betreft.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Reg. datum: 14 oktober 2006
daarom....dus het kan inderdaad 'nog' nietquote:Shiver23 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:20:
[...]
Huh? PS3 versie heeft wel DLC. Je kan deze vanuit NL (nog) niet downloaden, tenzij je een amerikaanse creditcard hebt, of als er amerikaanse pre-pay kaarten te koop zijn.
Dit soort spellen zijn volgens mij juist voor mensen die niet de echte instrumenten kunnen spelenquote:Enu schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:24:
Sorry maar ik vind dit echt heel erg, niet mijn smaak. Ik speel zelf écht basgitaar in een screamo/post-hardcore band, dat is toch veel leuker dan een beetje online met elkaar covers spelen. Het concept is vet maar ik vind het een beetje raar.
(al schijnt het drummen op expert nogal in de buurt van echt drummen te komen las ik ergens)
Voor de mensen die willen wachten op GH4
USD 190,- ....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last