Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3/360] Rock Band

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
ossu!

Waar dan :?
Ben net terug van Antwerpen en heb de hele meir afgelopen
fnac: niets
free record shop: niets, wel een "pre-order now!" bord dat er al een paar maand staat.
bart smith: niets
Saturn: niets
Game Mania: niets, man zei tegen me "eind van de maand"
kan ik trouwens met de gitaar van Rockband ook het spel van GH3 spelen?

2X2L calling CQ

Reg. datum: 15 maart 2004

Is het al mogelijk om met de Nederlandse versie nummers te downloaden en gaat dit per CC of met MS points.

quote:
steefje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:48:
Is het al mogelijk om met de Nederlandse versie nummers te downloaden en gaat dit per CC of met MS points.
Op de xbox360 kan het al vanaf eind mei, met ms points. ;)

quote:
Splendiddd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Op de xbox360 kan het al vanaf eind mei, met ms points. ;)

Gisteren besteld bij bestelstudio, slechts 139 euries voor de set en 59 voor de game. Ben erg benieuwd, wanneer ik hem binnenkrijg. Heb er iig zeer veel zin in.

Belde eerst op naar MM in Alphen ad Rijn, "ja we hebben de instrumenten" Ik daar heen, hadden ze het spel niet besteld, omdat ze dachten dat dit erbij zat:(

Even geduld dus nog

Dinsdag bestelt en nu al alles binnen. Alleen herkent mijn xbox de mic niet. Ik neem aan dat dit gewoon een kwestie is van de usb poort aansluiten? Of zie ik iets over het hoofd.

Als ik mn headset aansluit om mijn controller herkent hij wel de mic.

Doe ik iets verkeerd?

Is het trouwens mogelijk om de solo tour met de andere instrumenten te spelen of alleen met de gitaar

steefje wijzigde dit bericht 31-07-2008 20:09 (15%)

ossu!

Vanaf vandaag was hij ook in België te koop :)

Ben hem dus maar gaan afhalen. Wel duur: 64 euro voor het spel, zo'n 230 euro (!) voor spel+instrumenten (die hier WEL samen zitten).
Reg. datum: 21 februari 2005

Ik heb hem ook gehaald van de week :). Het spel was 60 euro en de drumset 90, omdat deze ietwat gedeukt was (de doos dan). Drummen is echt leuk, alleen was ik vergeten om de settings op LCD TV te zetten waardoor ik alles mis sloeg 8)7

Imodium wijzigde dit bericht 31-07-2008 20:54 (37%)

Credulous at best, your desire to believe in angels in the hearts of men

Reg. datum: 20 januari 2004

quote:
steefje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:08:
Dinsdag bestelt en nu al alles binnen. Alleen herkent mijn xbox de mic niet. Ik neem aan dat dit gewoon een kwestie is van de usb poort aansluiten? Of zie ik iets over het hoofd.

Als ik mn headset aansluit om mijn controller herkent hij wel de mic.

Doe ik iets verkeerd?

Is het trouwens mogelijk om de solo tour met de andere instrumenten te spelen of alleen met de gitaar
microfoon moet je in combinatie van een controller gebruiken...zoals de draadloze controller
der is geloof ik op youtube een filmpje waar ze het laten zien

nnndoh wijzigde dit bericht 31-07-2008 22:22 (5%)

ossu!

Wel ik had ook gehoopt van gewoon mijn logitec microfoons gewoon op de USB aan te sluiten. Niet dus :|. Ook een misser is dat je je live headset niet op je gitaar kan aansluiten om zowel gitaar te spelen als te zingen (wat ongelofelijk cool is :)). Nu moet je die extra controller ook nog ergens kwijt.

Oh bedankt voor de tip mbt de mic, dan zal het wel gaan werken. Kwam er niet uit gisteren. Moet zeggen dat er wel heel erg vette nummers in zitten zeg, Radiohead, REM, Rolling Stones, en heel veel etcs. Ben zelf altijd slecht in namen van nummers, dus toen ik aan het spelen was werd ik helemaal blij.

Alleen wel jammer dat je de solo tour niet alleen in zang of als drummer kan doen, had ik wel leuk gevonden.

XBOX live tag: MauBro
Reg. datum: 11 december 2000

quote:
steefje schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:47:
...

Alleen wel jammer dat je de solo tour niet alleen in zang of als drummer kan doen, had ik wel leuk gevonden.
Je moet voor elk instrument een nieuwe character maken om een solo tour mee te spelen :) .

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

iemand al voorbij fall out boys op expert op drums gekomen? het lukt mij echt niet, kom niet verder dan 15 procent, vind het echt ondertussen een graf nummer..:)

Reg. datum: 21 februari 2005

Ik heb steeds veel plezier met drummen, alleen jammer dat er een rustig Nirvana nummer in zit (net als in GH2), ze hadden Breed moeten doen ofzo, die zou me tof lijken om te drummen :)

Credulous at best, your desire to believe in angels in the hearts of men

ossu!

Iemand die weet waar je de drums apart kan kopen? Het volledige instrumentenpakket kost hallicunant veel, dus speel ik momenteel met de guitar hero gitaar. De voice kan ik ook met de hoofdtelefoon doen, dus heb ik enkel nog de drums nodig.
taking over the world!

dimension plus heeft em voor 99,-

http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780172&z=108

hoe zitten jullie trouwens achter je drums (hoogte/afstand ten opzichte van de pads)? Ik merk dat ik na 2 nummers vrijwel altijd kramp in m'n voet/kuit krijg. Volgens mij zit ik te laag, maar als ik hoger ga zitten ram ik te vaak mis :+

amahusu wijzigde dit bericht 03-08-2008 05:38 (57%)

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Xbox Tag: xDarkPrince
Reg. datum: 12 april 2003

ik zou zeggen bol.com.
89 euro en volgende dag in huis, in dit geval dinsdag dus :P
quote:
amahusu schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 05:36:
dimension plus heeft em voor 99,-

http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780172&z=108

hoe zitten jullie trouwens achter je drums (hoogte/afstand ten opzichte van de pads)? Ik merk dat ik na 2 nummers vrijwel altijd kramp in m'n voet/kuit krijg. Volgens mij zit ik te laag, maar als ik hoger ga zitten ram ik te vaak mis :+
Probeer te 'stampen' op je basspedal kijk maar is op youtube: (rechtsbovenin)

http://www.youtube.com/watch?v=MSu-6rpvKJU&feature=iv

Drummen is erg lastig vind ik. Ik stoor me wel zwaar aan het geluid van de drums. Die overklanken de muziek bijna. Tevens is het storrend als je met zn tweeen speelt en je bent zelf de gitaar, dan ga ik bijna mee in het ritme van het gedrum.

Heb hier al gelezen dat er een soort dempingssets te koop zijn, dus daar ga ik eens naar kijken.

Drumpads zijn binnen...aanrader. Veel minder herrie en veel meer het gevoel van drummen. Gisteren ook ff wat nummers gedownload van oasis, Red Hot Chillie Peppers en The Who. Hopelijk komen er nog wat nummers van Coldplay, direstraights en CCR in de shop.

hoop dat we snel de rock band 2 drums hier in nederland kunnen kopen, of die van het merk ion

die dingen zien er echt vet uit
in amerika gaan ze 300 dollar kosten, europa het dubbele?

ossu!

300 dollar? Voor dat geld kan je al beter een midi drumstel kopen.

mijn fout, rockband 2 zal eenzelfde soort drumset hebben als rockband.
alleen die van ion vind ik wel interessant.
anders koop ik idd wel zo'n setje van feedback ban 330 euro. sloop de rockband drumstel uit mekaar en knutsel wat aan mekaar.

ga vandaag de voetpedaal modden, heb een oude pedaal boven liggen, al een kabel met raam sensor in mekaar gezet die nog werkt ook. en bij feedback een practive pad halen voor de kick waar ik dan de sensor inbouw

http://www.gamespot.com/f...multimodule;picks;title;3

http://www.engadget.com/2...t-for-rock-band-unveiled/

toch wel een geil dingetje

quote:
steefje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:16:
Drumpads zijn binnen...aanrader. Veel minder herrie en veel meer het gevoel van drummen.
Zijn dat gewoon dezelfde als van www.rockbanddrumpads.com ?
Wil ze zelf ook namelijk aangezien het anders aardig wat herrie maakt ja :)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: