Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3/360] Rock Band

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
Tja, wie weet hoe duur GH4 gaat worden. Al zouden ze nu wel van Rock Band kunnen leren :)
Ik ben zelf nog steeds heel tevreden met mijn Drum Set, al ga ik denk ik nog wel kijken voor van die pads, hij maakt nu wel heel erg veel herrie :)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

Reg. datum: 08 januari 2001

Ik heb hem nu ook eindelijk! 8)

http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Sjoerd_Mark01.jpg
Eerste indrukken na een avondje spelen. Gitaar speelt soepeler dan mijn GH3 gitaar. Mis wel meer noten op de een of andere manier. Drummen is echt verdomd lastig en ik had iets meer feedback van de drumpads verwacht, je bent nu gewoon op een paar plankjes aan het rossen. Verder erg positief tot nu toe! :D

.Part of my particles are part
Reg. datum: 01 maart 2005

quote:
SJOEŽDO schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:37:
Ik heb hem nu ook eindelijk! 8)

[afbeelding]
Eerste indrukken na een avondje spelen. Gitaar speelt soepeler dan mijn GH3 gitaar. Mis wel meer noten op de een of andere manier. Drummen is echt verdomd lastig en ik had iets meer feedback van de drumpads verwacht, je bent nu gewoon op een paar plankjes aan het rossen. Verder erg positief tot nu toe! :D
Leuk dat je er een foto bij hebt geplaatst, ik vind zelf de GH3 gitaar lekker robuust, het speelt misschien wat stugger maar dat komt dan wel erg overeen met een echte Fender en een echte Gibson. Gibsons spelen stroef maar altijd raak en Fenders spelen soepel maar iets wat slordig ;)

P.S.: Zou jij je kussenslopen van je bank niet eens in de was doen, die hoofdkussens zien er niet uit ;)

Reg. datum: 20 januari 2004

gister spel van dim plus verstuurd, als het goed is krijg ik die vandaag binnen en kan ik eindelijk online en metallica downloaden :D, en de microfoon van informatique, kan ik stiekum zingen " black hole sun, won't you come. and wash the rain away...". wel jammer dat ik het niet gister al had want had een erg leuke meid op viste samen met een maat van me, en ze kan best goed zingen. alleen had ik dan waarschijnlijk teveel misgeslagen op de drums >:)

nnndoh wijzigde dit bericht 30-05-2008 13:15 (28%)

quote:
deeltje schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:59:
P.S.: Zou jij je kussenslopen van je bank niet eens in de was doen, die hoofdkussens zien er niet uit ;)
Hehe, ik verwachtte deze opmerking al ;) Ja ik vergeet die er steeds af te halen als ik de was ga doen, maar dat staat op de planning, bedankt voor de tip! :D Ja ik vind het wel een nadeel dat je niet goed hoort wanneer je een mishit hebt. Dat is bij Guitar hero wel duidelijker.

Heb gisteren ook gelijk even de US Store geplunderd, voor 17 dollar aan tracks aangeschaft, zitten wel leuke nummers tussen :)

SJOEŽDO wijzigde dit bericht 30-05-2008 13:22 (11%)

Xbox Tag: xDarkPrince
Reg. datum: 12 april 2003

Vandaag de bestelling van DimensionPlus binnen gekregen. Ben nu Metallica pack aan het downloaden :) Ride the Lightning ftw.
Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
SJOEŽDO schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:21:
[...]

Hehe, ik verwachtte deze opmerking al ;) Ja ik vergeet die er steeds af te halen als ik de was ga doen, maar dat staat op de planning, bedankt voor de tip! :D Ja ik vind het wel een nadeel dat je niet goed hoort wanneer je een mishit hebt. Dat is bij Guitar hero wel duidelijker.

Heb gisteren ook gelijk even de US Store geplunderd, voor 17 dollar aan tracks aangeschaft, zitten wel leuke nummers tussen :)
Hoe heb je dat gedaan dan? Of heb je een amerikaanse Creditcard?

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Yep...
Reg. datum: 06 juni 2001

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:36:
[...]

Ik heb zelf (nog) geen Rock Band, maar ik heb een Amerikaanse account, waar gewoon mijn Nederlandse creditcard aan gekoppeld is.
Een jaar xbox Live kost me hierdoor maar iets van 35 Euro (50 dollar) en ook MS points zijn goedkoper. :)
Zijn er op een Amerikaanse account ook andere (meer?) nummers beschikbaar dan op een Europese account?

Signature

ossu!

Een jaar xbox live op een europese account kan ik voor 30 euro op ebay kopen, veel verschil zal dat dus niet uitmaken :p

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:36:
Idd zoals hierboven wordt verteld.. Ik heb een europese en een us PSN account, waar alle2 mijn NL creditcard aan is gekoppeld.. Het vreemde is alleen dat ik dus vroeger nooit betaalde content kon kopen uit de US store en sinds calling all cars in de us store kwam, kon het ineens.. Ideaal voor Rock Band dus nu, maar ik heb er helaas geen logische verklaring voor..

quote:
Kogando schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:01:
Zo, ben ook lekker aan het drummen geslagen. :P

Als ik vanuit Rock Band naar de shop ga staat er bij alle nummers 'Purchased', dit terwijl ik er nog geen heb gekocht. Als ik dan 'download again' kies krijg ik de melding dat het nummer niet beschikbaar is op het moment.

Iemand enig idee hoe ik dit kan repareren?
US account aanmaken, dan via US account het spel spelen wanneer je dan in de shop kom kan je alles kopen wat je hart begeert en je credit card toelaat!

2X2L calling CQ

Xbox Tag: xDarkPrince
Reg. datum: 12 april 2003

ff copy paste vanuit het gitaar topic (foutje :') )

Spelen er al genoeg mensen om een bandje te kunnen vormen?
Ik speel bass/gitaar, ieder niveau op de xbox360, iemand die wat nummers wil spelen?
Reg. datum: 31 augustus 2001

Ik dacht dat bandjes toch alleen lokaal konden worden gemaakt? (ben nog steeds aan het wachten op de 'altijd trage' levering van play).

Wat is de duitste mediamarkt/saturn prijs ondertussen voor het instrumenten pakket? Op amazon.de kost het spel nu rond de 50 en het instrumenten pakket rond de 150. Ik ga volgende maand een weekend naar duitsland en vroeg me af of het loont om hem dan in de winkel op te halen ipv evt te bestellen via amazon.

Niemand meer hier die het speelt ? ;)
Ik heb er zelf nog niet al te veel tijd voor gehad, maar het drummen blijft leuk :)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

taking over the world!

Hmm, was vanmiddag bij dimension plus in r'dam en daar zag ik em staan voor 199,-

heb toch de verleiding kunnen weerstaan, moet eerst tentamens halen :'( :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

quote:
dapluiz schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:26:
Niemand meer hier die het speelt ? ;)
Ik heb er zelf nog niet al te veel tijd voor gehad, maar het drummen blijft leuk :)
Ja elke dag alleen dan wel met een aangepaste drumkit...

:P

http://thumb4.webshots.net/t/69/469/6/90/24/2895690240103622764bltolU_th.jpg

ossu!

Waar ben je aan de midi converter geraakt om dit aan te sluiten? Of heb je die zelf gemaakt? Indien zelfgemaakt: waar kan je de plannen daarvoor terugvinden? :)
taking over the world!

ik ben er uit, na nog een paar filmpje te hebben gezien heb ik besloten om m'n GHIII voor de wii te verkopen en Rock Band te halen voor mn 360. Ik heb dus begrepen dat het bij amazon.de het goedkoopst is?

Nog ff een ander vraagje: kan je ook gewoon 'jammen' op je drumstel? dus zonder muziek erbij

quote:
Boeboe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:46:
Waar ben je aan de midi converter geraakt om dit aan te sluiten? Of heb je die zelf gemaakt? Indien zelfgemaakt: waar kan je de plannen daarvoor terugvinden? :)
gekocht bij highly liquid, beetje kunnen solderen is wel een vereiste ;) staat een compleet how to op het net, en zeker ook op de rock band site zelf, volg de links maar via deze site ;)

http://theflashspeaks.wor...-yamaha-dtxplorer-how-to/

werkt vrijwel met elk midi drumset.

overigens lijkt het lastiger dan het is, ik had het binnen 2 uurtjes voor elkaar, en het is het echt waard, al is het alleen al voor het kickpedal, en de rebound van de pads.... oh man zoveel beter _/-\o_

cheers 8)

Splendiddd wijzigde dit bericht 12-06-2008 00:01 (22%)

quote:
amahusu schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:13:
ik ben er uit, na nog een paar filmpje te hebben gezien heb ik besloten om m'n GHIII voor de wii te verkopen en Rock Band te halen voor mn 360. Ik heb dus begrepen dat het bij amazon.de het goedkoopst is?

Nog ff een ander vraagje: kan je ook gewoon 'jammen' op je drumstel? dus zonder muziek erbij
hmm ik heb nog een ongebruikt spel + drumkit (nieuw in doos) liggen...

intresse?

taking over the world!

quote:
Splendiddd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:02:
[...]

hmm ik heb nog een ongebruikt spel + drumkit (nieuw in doos) liggen...

intresse?
u got mail :)

quote:
SJOEŽDO schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 01:53:
[...]

Idd zoals hierboven wordt verteld.. Ik heb een europese en een us PSN account, waar alle2 mijn NL creditcard aan is gekoppeld.. Het vreemde is alleen dat ik dus vroeger nooit betaalde content kon kopen uit de US store en sinds calling all cars in de us store kwam, kon het ineens.. Ideaal voor Rock Band dus nu, maar ik heb er helaas geen logische verklaring voor..
Mijn NL credit card pakte die niet, ik heb met Entropay gewerkt (voor een vriendin van me). Hoe krijg je een NL credit card dan aan een US PSN accuont gekoppeld???

Is hier iemand z'n 360 drumkit al zat? Ben nog zoekende naar <99 euro oplossing hiervoor. :)

taking over the world!

Zo, de laatste tentamens van het jaar achter de rug en mezelf maar eens getrakteerd op een dikverdiend presentje waarmee ik de zomer mee kan doorkomen ;)

hele set besteld op ebay, voor 200 dollar inclusief verzenden. Das omgerekend zo'n 120,- euro. Beats the hell out of die graaiers in europa die er 199,- euro voor willen hebben. Morgen komt als het goed is de game binnen (55,- bij play.com) en dan wordt het knallen geblazen :D

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: