Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N80 Topic | Deel 7

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 mei 2006

Ik heb sinds gisteren een N80. Bij proximus kan je je belwaarde opvragen door #121#. Dit heeft bij al mij GSM's gewerkt maar nu niet meer!? als ik het intoets komt er te staan "verzoek wordt verwerkt" en dan gebeurt er niks meer (normaal komt er dan te staan "u resterende belwaarde is..."). Ik heb al naar proximus gebeld en die zeggen dat het aan de instellingen van de GSM ligt (met mijn andere GSM lukt het wel). Ik heb al wat liggen bladeren en instellingen veranderen maar krijg het niet opgelost. Het vreemde is dat als ik herlaad via mijn GSM (#124*15#) mijn kaart wel wordt herladen, het is eigenlijk enkel de teks die niet wordt weergegeven. (weerga infodienst dtaat aan)

Nog een 2de vraagje, als ik een software update wil doen kan ik de hele procedure volgen en krijg ik dan de melding dat hij geen telefoontoestel vind? (pc suite werkt wel gewoon met de datakabel. Zou het kunnen dat het toezstel CID-lockt is (zoals bij een PDA)

Reg. datum: 01 oktober 2004

Welke software versie heb je nu? Kun je o.a. zien bij Connectiviteit - App.Beh...

Versie 4.0707.0 had hier inderdaad last van, athans, dat las ik. Verder heb ik weinig ervaring met gelockte toestellen. Het lijkt me dat hij de telefoon wel gewoon zou moeten vinden via NSU. Het kan natuurlijk zijn dat hij zegt dat er geen firmware update is: branded telefoons hebben een andere productcode en daar geeft Nokia minder snel updates voor vrij.

Mr_Q wijzigde dit bericht 01-07-2007 18:06 (98%)

quote:
Mr_Q schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:01:
Welke software versie heb je nu? Kun je o.a. zien bij Connectiviteit - App.Beh...

Versie 4.0707.0 had hier inderdaad last van, athans, dat las ik. Verder heb ik weinig ervaring met gelockte toestellen. Het lijkt me dat hij de telefoon wel gewoon zou moeten vinden via NSU. Het kan natuurlijk zijn dat hij zegt dat er geen firmware update is: branded telefoons hebben een andere productcode en daar geeft Nokia minder snel updates voor vrij.
ik heb inderdaad die 4.0707.0 , ik ga nog eens een poging wagen, misschien omdat pc suite ook open stond...

quote:
chundo schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:05:
[...]

ik heb inderdaad die 4.0707.0 , ik ga nog eens een poging wagen, misschien omdat pc suite ook open stond...
Anders even alle software verwijderen, de nokia pc suite cleaner draaien van nokia zelf, en vervolgens de NSU. misschien helpt het..

Overigens zit ik zelf met het volgende, het 'veel besproken' onderwerp, de batterij is < 1 dag leeg. Als ik er zo'n kleine 20 minuten op een dag wat op internet (gprs, geen wlan) dan moet ik blij zijn dat ik het eind van dag haal. Mijn neefje echter, kan er ook gewoon aantal keer op een dag 'mee spelen' en hij heeft maar 1 indicatiepuntje verlies op een hele dag. Hij kan er dan ook zo'n 3-4 dagen mee doen, met regelmatig internet via wlan.

Ik heb mijn netwerk op GSM-only gehad (ipv dual band) en het zendvermogen van de WLAN terug gebracht naar 4mW. Verder zoekt hij niet automatisch naar wlan-netwerken en bluetooth staat ook uit.

Nou vroeg ik me dus af of jullie dat ook hadden, en hoelang jullie er ongeveer mee kunnen doen.
En zijn er mensen die hem voor deze korte batterij-duur al terug gestuurd hebben? En zoja, was het verbeterd na terugkomst?

quote:
Mr_Q schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:07:
[...]

Anders even alle software verwijderen, de nokia pc suite cleaner draaien van nokia zelf, en vervolgens de NSU. misschien helpt het..
Ik heb op mijn laptop een zuiver geinstaleerde XP, daar enkel de NSU opgezet en ik blijf met het probleem zitten dat hij de telefoon niet vind, de tip van mindcrash helpt ook niet bij mij want er heeft zelfs nooit een pc suit opgestaan...

Baahhh Rotlui!!

quote:
[...]

Overigens zit ik zelf met het volgende, het 'veel besproken' onderwerp, de batterij is < 1 dag leeg. Als ik er zo'n kleine 20 minuten op een dag wat op internet (gprs, geen wlan) dan moet ik blij zijn dat ik het eind van dag haal. Mijn neefje echter, kan er ook gewoon aantal keer op een dag 'mee spelen' en hij heeft maar 1 indicatiepuntje verlies op een hele dag. Hij kan er dan ook zo'n 3-4 dagen mee doen, met regelmatig internet via wlan.

Ik heb mijn netwerk op GSM-only gehad (ipv dual band) en het zendvermogen van de WLAN terug gebracht naar 4mW. Verder zoekt hij niet automatisch naar wlan-netwerken en bluetooth staat ook uit.

Nou vroeg ik me dus af of jullie dat ook hadden, en hoelang jullie er ongeveer mee kunnen doen.
En zijn er mensen die hem voor deze korte batterij-duur al terug gestuurd hebben? En zoja, was het verbeterd na terugkomst?
hoe verander je in vredesnaam et zendvermogen van de n80... :o
en probeer eens van accu te wisselen met je broertje, mijn 2e accu (ongeveer 3 maanden oud) gaat zo een halve dag langer mee dan mn originele (nu zo een jaar oud)

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
[...]

Ik weet niet hoe lang je hem al hebt, maar na een paar keer volledig opladen/ontladen gaat hij een heel stuk langer mee.
Bij mij werkt hij net zo goed als van je neefje, via WiFi & GPRS ;)
Ik verbreek wel de WiFi verbinding meteen na een Internet-sessie. (Rode knop even blijven indrukken) en heb geen idiote screensavers draaien.

JBNL1000 wijzigde dit bericht 02-07-2007 06:57 (17%)

quote:
chundo schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:05:
[...]

En welke productcode heb je dan ?

productcode? van NSU v1.3.84en

chundo wijzigde dit bericht 01-07-2007 20:12 (44%)

@Moning2:

Even kijken bij Instrumenten - Instellingen - Verbinding - Wireless LAN - Opties - Geavan. instellingen - Automat. configuratie: uitgeschakeld en dan Energieniveau Transmissie kun je op 100 mW / 10 mW en 4 mW zetten.

Het is m'n neefje, niet m'n broertje. Kan inderdaad wel eens wisselen met zijn accu maar ik heb ookal een 1000 mA accu gekocht en daar zit tot nu toe nog geen verschil in.

@JBNL1000:
Ik heb'm denk ik nu een maand echt in gebruik en dus zoals hierboven te lezen al een 1000 mA batterij aangeschaft: deze heb ik nu pas 1x goed opgeladen.

Van het verbreken van de verbinding wist ik ja.. Rode knop inhouden. Ik ga inderdaad even uitzoeken of het aan de batterij ligt, of aan m'n telefoon, en de batterij van mijn neefje proberen is inderdaad geen slecht idee.

Overigens: Wat voor geheugenkaart gebruiken jullie? Ik had er direct een 2GB bijgekocht maar het schijnt nogal veel te schelen per merk en stroomverbruik ervan. Heb nu om ook maar even te testen de originele Nokia 256MB erin gedaan ipv mijn SanDisk.

@chundo, Productcode staat aan de binnenkant van je telefoon, achter je batterij.

quote:
Mr_Q schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:23:
@Moning2:

Overigens: Wat voor geheugenkaart gebruiken jullie? Ik had er direct een 2GB bijgekocht maar het schijnt nogal veel te schelen per merk en stroomverbruik ervan. Heb nu om ook maar even te testen de originele Nokia 256MB erin gedaan ipv mijn SanDisk.
Klopt inderdaad...
Ik heb een 2GB Kingston (low budget dingetje iets van 14 eurie's of zo!).

JBNL1000 wijzigde dit bericht 02-07-2007 07:09 (5%)

Reg. datum: 21 februari 2004

quote:
chundo schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:00:
[...]

Ik heb op mijn laptop een zuiver geinstaleerde XP, daar enkel de NSU opgezet en ik blijf met het probleem zitten dat hij de telefoon niet vind, de tip van mindcrash helpt ook niet bij mij want er heeft zelfs nooit een pc suit opgestaan...
kijk eens of je in toepassingsbeheer het programma mmsync hebt staan. verwijder deze dan als het goed is heb je dan weer connectie met je pc. heb dit zelf ook gehad en lang naar gezocht.

Baahhh Rotlui!!

quote:
Mr_Q schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:23:
@Moning2:

Even kijken bij Instrumenten - Instellingen - Verbinding - Wireless LAN - Opties - Geavan. instellingen - Automat. configuratie: uitgeschakeld en dan Energieniveau Transmissie kun je op 100 mW / 10 mW en 4 mW zetten.

Het is m'n neefje, niet m'n broertje. Kan inderdaad wel eens wisselen met zijn accu maar ik heb ookal een 1000 mA accu gekocht en daar zit tot nu toe nog geen verschil in.
waar ik em ook op instel, bij verbindingbeheer staat ie altijd op 1 mW, enne 100 mW is wel koleresveel of is dat weer een andere aanduiding.. :?
en een 1000mA accu is niet per se beter dan de originele van 700 mA (ofzoiets), volgens wij was de originele foto het beste van alle accu's die je kan krijgen voor de N80

Geen houthakker.
Reg. datum: 10 juli 2006

Dat sports tracker is wel hendig geinige software. Alleen is het niet makkelijk te gebruiken. Hoe laat ik hem automatisch aangeven dat ik een lap heb gehad? Als je zeg maar een circuit hebt vastgelegd, dat hij automatisch ziet wat je rondetijden zijn enzo. Leuk om jezelf uit te dagen met sprintjes. Al dan niet met voertuig.

Retteketet met dat banket.

Reg. datum: 28 juni 2003

Ik kan helaas niet updaten naar versie 5. Als ik de update start krijg ik een fout:

"Update startup failed: Internal module error".

Ik heb nu een N80 (RM-92) met firmware 4.0707.0.7
Die versie heb ik er een tijdje geleden zelf opgezet. Dus geen idee wat ik nu fout doe :?

[b]Update[/b]: heb op het Nokia forum gelezen dat MSXML 4.0 geinstalleerd moet zijn. Helaas is die niet beschikbaar op Vista. :&#039;(

Iemand een suggestie?

Na een herinstallatie van NSU wordt de update wel uitgevoerd. :*)

pvtonger wijzigde dit bericht 02-07-2007 17:09 (27%)

quote:
Moning2 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:00:
[...]
waar ik em ook op instel, bij verbindingbeheer staat ie altijd op 1 mW, enne 100 mW is wel koleresveel of is dat weer een andere aanduiding.. :?
en een 1000mA accu is niet per se beter dan de originele van 700 mA (ofzoiets), volgens wij was de originele foto het beste van alle accu's die je kan krijgen voor de N80
De kwaliteit van de originele is misschien wel beter, maar de capaciteit van een batterij zegt wel degelijk iets over de duur van de standby tijd...

Die 1000mA ziet er echt bagger uit en helemaal niet netjes afgewerkt: niet vlak, losse boven en onderkant.

Maar, sinds vanmorgen heb ik de Nokia mini-sd erin en deze 1000mA accu. En nog steeds alle 7 indicatiepuntjes! Nou kan dat wel eens bedrog zijn en dattie ineens naar 1-2 indicatiepuntjes schiet.. Maar ik heb er _nog_ goede hoop in :)

@pvtonger: mooi dat het gelukt is! :)

EDiT: Even wat verduidelijkt.

Mr_Q wijzigde dit bericht 02-07-2007 18:06 (7%)

Baahhh Rotlui!!

quote:
Mr_Q schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:46:
[...]

De kwaliteit van de originele is misschien wel beter, maar de capaciteit van een batterij zegt wel degelijk iets over de duur van de standby tijd...

Die 1000mA ziet er echt bagger uit en helemaal niet netjes afgewerkt: niet vlak, losse boven en onderkant.

Maar, sinds vanmorgen heb ik de Nokia mini-sd erin en deze 1000mA accu. En nog steeds alle 7 indicatiepuntjes! Nou kan dat wel eens bedrog zijn en dattie ineens naar 1-2 indicatiepuntjes schiet.. Maar ik heb er _nog_ goede hoop in :)

@pvtonger: mooi dat het gelukt is! :)

EDiT: Even wat verduidelijkt.
zie de nokia accu als V-Power van Shell ( :z ), je doet er minder van in maar je krijgt er meer voor ;)

quote:
Moning2 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:00:
[...]

zie de nokia accu als V-Power van Shell ( :z ), je doet er minder van in maar je krijgt er meer voor ;)
Ja wat jij wil :p ik zal het wel is testen door telefoon aantal dagen niet te gebruiken @ vakantie, met nieuwe batterij, en die van nokia :)

Overigens houd mijn telefoon het VEEL langer vol nu, met die Nokia-geheugenkaart.. Maar, still testing :)

Baahhh Rotlui!!

quote:
Mr_Q schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:19:
[...]

Ja wat jij wil :p ik zal het wel is testen door telefoon aantal dagen niet te gebruiken @ vakantie, met nieuwe batterij, en die van nokia :)

Overigens houd mijn telefoon het VEEL langer vol nu, met die Nokia-geheugenkaart.. Maar, still testing :)
heb ook eens gehoord dat een geheugenkaart met een hogere capaciteit ook wat meer slurpt

Reg. datum: 15 oktober 2006

http://kevinhenrikson.com...for-symbian-nokia-phones/

Gevonden.

Koekiee wijzigde dit bericht 03-07-2007 13:04 (87%)

iPhone 3G v2.2 8GB black // iPod Classic 80GB Black //

quote:
Moning2 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:47:
[...]

heb ook eens gehoord dat een geheugenkaart met een hogere capaciteit ook wat meer slurpt
Ja en nee, technisch gezien zou dit weinig uit moeten maken: zelfde voltage en transfer rates zijn niet sneller. Toch kan mijn neefje en een vriend van me met een 2GB kaartje 3/4 dagen doen.. Maar beide hebben geen SanDisk (1 van hen heeft Transcend).

Ga binnenkort mijn 1GB mini-sd proberen van kingston, kijken wat voor effect dat heeft. :)

Baahhh Rotlui!!

quote:
dit 'probleem' was toch al opgelost sinds de 2e uitgebrachte firmware ofniet ? tenminste als je probleem was dat ie steeds om een certificaat zat te zeuren bij jou bij het verbinden met je mailbox

Reg. datum: 15 oktober 2006

quote:
Moning2 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:17:
[...]

dit 'probleem' was toch al opgelost sinds de 2e uitgebrachte firmware ofniet ? tenminste als je probleem was dat ie steeds om een certificaat zat te zeuren bij jou bij het verbinden met je mailbox
Ik heb de nieuwste firmware maar gewoon zeuren om certificaat hoor.

Misschien heb jij het over de IE versie, ik heb de gewone N80 namelijk.

iPhone 3G v2.2 8GB black // iPod Classic 80GB Black //

quote:
Koekiee schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:21:
[...]

Ik heb de nieuwste firmware maar gewoon zeuren om certificaat hoor.

Misschien heb jij het over de IE versie, ik heb de gewone N80 namelijk.
Hoe haal jij je mail op dan? Via de browser neem ik aan?

Ik heb dan Google Apps for your domain (=gmail maar dan met eigen domein) en het ophalen van e-mail gaat zonder problemen via standaard e-mail functie in symbian.

Reg. datum: 12 februari 2001

Change log welke ik op internet vond (geen idee of die van Nokia vandaan komt)

Nokia N80 - FW 5.0719.0.2
Messaging
* Correction for SMS receiving problems
* Correction for received SMS timestamps
* General stability improvements for Messaging application
* Fix for Freemail email download
WLAN
* Correction for using WLAN wizard from Active Standby in encrypted networks. WLAN wizard help localisation corrections.
* Correction for VoIP call when in edge of WLAN coverage
Diverses
* Correction for USSD commands
* Fix for voice activated dialling and contact name playback
* Fixes for forwarding DRM protected content
* Fix for Multimedia key customization

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: