Reg. datum: 21 mei 2006
Reg. datum: 21 mei 2006
Ik heb sinds gisteren een N80. Bij proximus kan je je belwaarde opvragen door #121#. Dit heeft bij al mij GSM's gewerkt maar nu niet meer!? als ik het intoets komt er te staan "verzoek wordt verwerkt" en dan gebeurt er niks meer (normaal komt er dan te staan "u resterende belwaarde is..."). Ik heb al naar proximus gebeld en die zeggen dat het aan de instellingen van de GSM ligt (met mijn andere GSM lukt het wel). Ik heb al wat liggen bladeren en instellingen veranderen maar krijg het niet opgelost. Het vreemde is dat als ik herlaad via mijn GSM (#124*15#) mijn kaart wel wordt herladen, het is eigenlijk enkel de teks die niet wordt weergegeven. (weerga infodienst dtaat aan)
Nog een 2de vraagje, als ik een software update wil doen kan ik de hele procedure volgen en krijg ik dan de melding dat hij geen telefoontoestel vind? (pc suite werkt wel gewoon met de datakabel. Zou het kunnen dat het toezstel CID-lockt is (zoals bij een PDA)
Nog een 2de vraagje, als ik een software update wil doen kan ik de hele procedure volgen en krijg ik dan de melding dat hij geen telefoontoestel vind? (pc suite werkt wel gewoon met de datakabel. Zou het kunnen dat het toezstel CID-lockt is (zoals bij een PDA)