Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N80 Topic | Deel 7

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Baahhh Rotlui!!

quote:
Repeat schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:19:
Weten jullie trouwens iets voor het iets schuivende batterijklepje?
een stukje papier/karton/plastic/boomblad tussen de accu en het klepje ?

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
Wat is er precies met het iets schuivende batterijklepje?

Dat ie 1mm beweegt als je er met je hand overheen gaat?

Ik heb de tijd nog niet eens gehad om me daar druk over te maken... :Y)

radar ov n35 in marienheem op de nijverdalseweg thv hmp 23.9 door een electrakast || De enige juiste manier: blu-ray

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
Twee of drie reepjes isolatietape plakken aan de onderkant van het klepje ;)

Is toch ook al eerder (hele tijd terug!) ter sprake gekomen in dit forum.

Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
JBNL1000 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:04:
[...]

Positieve punten:
- Beter geheugenbeheer (voordeel bij surfen);
- MultiMedia Knopje (2sec ingedrukthouden) is weer in te stellen;
- Gallery werkt sneller;

Iemand nog meer ?
Ik zou inderdaad wel een soort changelog willen zien desnoods samengesteld door de medetweakers!! _/-\o_

:')
Reg. datum: 27 februari 2002

quote:
JBNL1000 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:20:
[...]

Twee of drie reepjes isolatietape plakken aan de onderkant van het klepje ;)

Is toch ook al eerder (hele tijd terug!) ter sprake gekomen in dit forum.
Ik heb nu een plakbandje in een rondje gevouwen zodat het soort van dubbelzijdig is. Dit werkt ook wel.

Heb het nu vervangen voor een laagje of 6 (redelijk dunne) isolatietape. Dit ziet er goed uit :)

Repeat wijzigde dit bericht 28-06-2007 14:18 (11%)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
JBNL1000 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:31:
[...]

Ik woon in R'dam (oost) als je in de buurt bent geef je maar een gil, dan kan je het even testen. ;)
hehe, wordt zoiezo wat lastig, ben nooit in Amsterdam en kom ook niet uit de buurt.. (Brabant) Toch bedankt! Ken wel iemand waarbij ik het kan proberen maar die zie ik maar eens per maand.

Hebben jullie ook last van die 'bug' waardoor na de screensaver (datum / tijd) de telefoon vrijwel direct in slaapstand gaat (en de achtergrondverlichting nog een seconden of 10 aan blijft) ?

Had het bij v4.0707.0 (of wat het ook was) al.. en nu dus bij v5 nog steeds...

EDIT:
Wat die batterijklepjes betreft: De speling is dus niet bij elke N80 het geval.

Vriend van me heeft een kapje zonder speling, deze geeft bij mij ook geen speling. Mijne heeft dat inderdaad ook, wissel ik het klepje om met die van die vriend: probleem opgelost. Het is dus echt het klepje dat het hem doet.

Hiervoor heb ik hem opgestuurd naar Nokia maar ik kreeg hem terug zoals hij was. Toen zelf wat tape (soort van zwarte ducktape, 2 laagjes net onder de opening tegen de rand) geplakt. Je ziet er niets van en de speling is weg.

Mr_Q wijzigde dit bericht 28-06-2007 15:59 (29%)

Reg. datum: 31 augustus 2006

Ik heb er een 'niet-origineel' klepje opzitten, dat zit lekker muurvast.

Had onlangs ook zo n frontje erop gezet, maar dat er snel afgehaald, want kreeg hem amper nog opengeschoven, en dat leek me niet zo gezond...

:')
Reg. datum: 27 februari 2002

quote:
Mr_Q schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:53:
[...]

hehe, wordt zoiezo wat lastig, ben nooit in Amsterdam en kom ook niet uit de buurt.. (Brabant) Toch bedankt! Ken wel iemand waarbij ik het kan proberen maar die zie ik maar eens per maand.

Hebben jullie ook last van die 'bug' waardoor na de screensaver (datum / tijd) de telefoon vrijwel direct in slaapstand gaat (en de achtergrondverlichting nog een seconden of 10 aan blijft) ?

Had het bij v4.0707.0 (of wat het ook was) al.. en nu dus bij v5 nog steeds...

EDIT:
Wat die batterijklepjes betreft: De speling is dus niet bij elke N80 het geval.

Vriend van me heeft een kapje zonder speling, deze geeft bij mij ook geen speling. Mijne heeft dat inderdaad ook, wissel ik het klepje om met die van die vriend: probleem opgelost. Het is dus echt het klepje dat het hem doet.

Hiervoor heb ik hem opgestuurd naar Nokia maar ik kreeg hem terug zoals hij was. Toen zelf wat tape (soort van zwarte ducktape, 2 laagjes net onder de opening tegen de rand) geplakt. Je ziet er niets van en de speling is weg.
Dat van die verlichting die aanblijft ondanks dat ie standby gaat heb ik ook ja. Is maar heel even, dus daar stoor ik me niet zo aan.

En dat ik nu hoor dat niet alle N80's last hebben van speling op het klepje. Tsja, kan er wel mee teruggaan, maar ben toch bang dat ik mn telefoon dan lang kwijtben en net zo terugkrijg als toen ik hem inleverde. Ben dus bang dat het toch niet opgelost wordt :P

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Reg. datum: 21 april 2004

ik heb sinds kort het volgende probleem:

als ik bel komt er vaak geen enkel geluid uit de luidspreker (die je aan je oor moet houden) de andere luidspreker werkt wel. Dit zowel bij inkomende als uitgaande gesprekken.

Zijn er nog mensen met dit probleem?
Voor de rest is er niks ergs gebeurd met mijn toestel of zo...

Kan een Nokia Service point mij helpen hiermee?

Intel DX48BT2 - 4 GB DDR3 - ATI 4870 - WD Velociraptor 300 GB - 2x Samsung Spinpoint F1 1TB - Creative Xfi Gamer - Coolrmaster M850 Watt - Vista 32bit

Naar een Nokia Service Point kun je altijd gaan: als je nog garantie hebt sturen ze hem zelfs voor je op! Zij kunnen dan terplekken kijken of ze het kunnen oplossen of dat ze het op moeten sturen.

@Repeat:
Het heeft niets met standby te maken maar met slaapstand: zet je die uit blijf je gewoon de tijd zien. Alleen gaat het scherm namelijk nooit echt uit dan. Normaal kun je aangeven hoelang het duurt voordat hij in slaapstand gaat: welke tijd er ook gekozen wordt, het is altijd een aantal seconden NA het verschijnen van de 'screensaver'.

Je Nokia terug sturen naar Nokia heeft inderdaad geen zin: zij vinden het 'normaal' dat het af en toe wel is, en af en toe niet, erg merkwaardig.

Reg. datum: 03 oktober 2006

@Gameplayer

ja, daar heb ik ook af en toe last van even wiebelen met de schuif helpt vaak bij mij.

Reg. datum: 18 maart 2007

quote:
JBNL1000 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:30:
Mensen,

Nog interesse in Trend Micro Mobile Security, ziet er profesiioneel uit met veel mogelijkheden.

Het is een Anti-Virus & FireWall, ook voor de N80 !!!

Kan je hier gratis downloaden (is een vergevorderde bèta, maar dat mag de pret niet drukken):

Trend Micro Mobile Security
http://www.trendmicro.com/download/product.asp?productid=54
Aleen 't downloaden is gratis? Of 't is 'n tè vergevorderde bèta?

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

Het downloaden is gratis, het is een vergevorderde beta en als je hem langer dan 30 dagen wil gebruiken kost het je geld. Als aanvulling:
fabio-c in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..."

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Kwaak!
Reg. datum: 09 juni 2006

Is er enig verschil met de software van F-Secure? Die werkte wel aardig :)

btw. Ik had laatst een hele verzameling cd's naar m'n N80 overgezet met de music manager, maar als ik "Muziekbibliotheek Updaten" doe vindt ie geen enkel nummer. :?

Alles is netjes naar AAC geconverteerd, en ik kan ze wel zien in de filemanager, waar ik ze ook (een voor een) kan afspelen. Niet echt makkelijk. Doe ik iets fout ofzo?

_Eend_ wijzigde dit bericht 28-06-2007 23:24 (70%)
Reden: vraagje..

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

Ik zou gewoon een map muziek aanmaken op je telefoon, volgens mij maakt het niet uit welke "schijf". Daar pleur je je muziek in en klaar. Dan hoeft er niks geconverteerd te worden, wat vaak ook nog eens leidt tot kwaliteitsverlies. Via de verkenner kan je makkelijk alles kopiëren naar je telefoon.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Geen houthakker.
Reg. datum: 10 juli 2006

quote:
JBNL1000 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:41:
[...]

Nooit geen problemen met Bluetooth, gebruik je een speciale Bluetooth adapater of zo? Of zit hij ingebakken in je notebook ?

Ziet Windows wel je bluetooth adapter?
De adapter wordt gewoon herkend door W2k Pro SP4. Een BT Headset ofzo doet het er wel gewoon op. Maar goed, ik heb er nog niet genoeg meer gerammeld denk ik. Ik ben het ding een beetje moe, alleen jammer dat ik BTRemote dan niet kan testen.

Retteketet met dat banket.

quote:
_Eend_ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:18:
Is er enig verschil met de software van F-Secure? Die werkte wel aardig :)

btw. Ik had laatst een hele verzameling cd's naar m'n N80 overgezet met de music manager, maar als ik "Muziekbibliotheek Updaten" doe vindt ie geen enkel nummer. :?

Alles is netjes naar AAC geconverteerd, en ik kan ze wel zien in de filemanager, waar ik ze ook (een voor een) kan afspelen. Niet echt makkelijk. Doe ik iets fout ofzo?
Ach ze werken allemaal wel aardig, maar heb je ze ECHT nodig is meer de grote vraag ;)

Maar wat betreft Trend Micro Mobile Security vs F-Secure:
Trend, heeft ook Anti-Spam & Firewall aan boord weet niet of F-Secure dat ook heeft.
En je moet op den duur voor elke virusscanner betalen, dus ook voor deze!
Maar je kan hem even testen, is het niks, prullenbak!

En je MP3's gewoon met Verkenner naar de map op je SD-kaartje kopiëren zoals EnsconcE al zei.

SD Kaart: Map: Sounds\Digital dan moet het goedkomen en niet in je telefoongeheugen zetten natuurlijk!

Voor veel muziek...
Met kabel duurt het toch nog vrij lang vind ik tenminste... maar met een SD-kaartlezertje is het zo gepiept.

En gebruik meteen een ECHTE muziekspeler i.p.v van dat flutding wat standaard aanwezig is.
LGC JukeBox, is uitgebreid en goed en werkt toch lekker makkelijk!

quote:
Verstekbakker schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:12:
[...]

De adapter wordt gewoon herkend door W2k Pro SP4. Een BT Headset ofzo doet het er wel gewoon op. Maar goed, ik heb er nog niet genoeg meer gerammeld denk ik. Ik ben het ding een beetje moe, alleen jammer dat ik BTRemote dan niet kan testen.
Verwijder gewoon de BT-verbinding op je PC en laat hem even opnieuw verbinding maken/zoeken:

Probeer het even van N80 -> PC of van PC -> N80
Wel even opletten, want sommige BT-adpaters hebben tijdens het pairen een heel kort bereik van ca. 1 meter of zelfs korter (soort beveiliging!) dus de N80 even in de buurt v/d PC houden.

Kijk anders ook eens op het Nokia Support Discussions, misschien is daar iemand die je verder kan helpen.

JBNL1000 wijzigde dit bericht 29-06-2007 12:38 (14%)

Weet iemand eigenlijk een goede manier om RSS feeds van gmail uit te lezen?
RSS Feed: https://mail.google.com/mail/feed/atom/

Zou die graag dmv een simpele weergave willen uitlezen op m'n telefoon.. Heb wel een aantal progjes getest maar de meeste waren niet instaat om ze te lezen.

Vaak komt dit door https (nou werkt het via http ook, maar https vind ik wat veiliger) of door de HTTP-authentication...

NewsCopier en Opera Mobile kunnen het geloof ik, maar geven het niet fijn weer of maar een gedeelte (bijv. alleen maar de titel)....

Mr_Q wijzigde dit bericht 29-06-2007 23:44 (38%)

quote:
Mr_Q schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:42:
Weet iemand eigenlijk een goede manier om RSS feeds van gmail uit te lezen?
RSS Feed: https://mail.google.com/mail/feed/atom/

Zou die graag dmv een simpele weergave willen uitlezen op m'n telefoon.. Heb wel een aantal progjes getest maar de meeste waren niet instaat om ze te lezen.

Vaak komt dit door https (nou werkt het via http ook, maar https vind ik wat veiliger) of door de HTTP-authentication...

NewsCopier en Opera Mobile kunnen het geloof ik, maar geven het niet fijn weer of maar een gedeelte (bijv. alleen maar de titel)....
Heb je Resco News al geprobeerd?

Reg. datum: 03 december 2006

goedendag,

sinds het updaten naar firmware 5.xxxx ( of sinds die tijd valt het me pas op ) heb ik steeds meer last van het niet kunnen installeren van unsigned applicaties. Is dat jullie ook al opgevallen ? Is het echt de bedoeling om per programmatje te gaan signen ? Ik vind het namelijk een rothandeling die je moet maken om even snel een programmatje erop te zetten. ( ik draai osx en heb wel windows in een parallels sessie maar die moet ik dan ook elke keer opstarten en bestanden kopieren etc )

bijvoorbeeld rotateme leek me leuk om te proberen maar niet echt veel behoefte om voor elke probeersel dat te gaan doen.

Ik heb bij instellingen het online controleren uit staan.

erik

quote:
erikafoort schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:05:
goedendag,

sinds het updaten naar firmware 5.xxxx ( of sinds die tijd valt het me pas op ) heb ik steeds meer last van het niet kunnen installeren van unsigned applicaties. Is dat jullie ook al opgevallen ? Is het echt de bedoeling om per programmatje te gaan signen ? Ik vind het namelijk een rothandeling die je moet maken om even snel een programmatje erop te zetten. ( ik draai osx en heb wel windows in een parallels sessie maar die moet ik dan ook elke keer opstarten en bestanden kopieren etc )

bijvoorbeeld rotateme leek me leuk om te proberen maar niet echt veel behoefte om voor elke probeersel dat te gaan doen.

Ik heb bij instellingen het online controleren uit staan.

erik
Heeft gelukkig helemaal niks met de nieuwe firmware te maken ;)

Unsigned applicatie's of het nu probeerseltjes zijn of niet moeten helaas altijd gesigned worden.

Het is erg vervelend, maar goed zo werkt dat nu eenmaal bij Symbian!
Het is helaas niet anders :'(

quote:
Yep, wil ook niet / half :)

Reg. datum: 03 december 2006

quote:
JBNL1000 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:13:
[...]

Heeft gelukkig helemaal niks met de nieuwe firmware te maken ;)

Unsigned applicatie's of het nu probeerseltjes zijn of niet moeten helaas altijd gesigned worden.

Het is erg vervelend, maar goed zo werkt dat nu eenmaal bij Symbian!
Het is helaas niet anders :'(
heel erg jammer inderdaad :-(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: