Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N80 Topic | Deel 7

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
:')
Reg. datum: 27 februari 2002

Kan iemand een selectie maken met hele strakke theme's? Want er zijn er zo onwijs veel en veel daarvan zijn gewoon bagger. Ik zoek moderne, OSX achtige themes, met metaal en glas ed?

:)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
Repeat schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:40:
Die webcam app lijkt me trouwens wel tof, jammer dat het slecht een gratis probeerversie is en dat je daarna moet dokken ;(
Of even googlen... je moet er natuurlijk wel wat voor doen! ;)

quote:
Repeat schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:57:
Kan iemand een selectie maken met hele strakke theme's? Want er zijn er zo onwijs veel en veel daarvan zijn gewoon bagger. Ik zoek moderne, OSX achtige themes, met metaal en glas ed?

:)
Ik gebruik een hele mooie.
Vista Glass Look, echt mooi, ook dus met andere icoontjes.
Professioneler dan al die andere troep.

vistaultim_ttcmtwv8.sis

Kan je hier vinden...
http://sabotage.free.fr/SKINS%20N80/vistaultim_ttcmtwv8.sis

Eventueel kan je daarna zelf even één of meerdere mappen aanmaken en de programma's verplaatsen enz. Zodat bijvoorbeeld de tools v/d telefoon netjes onder het mapje met het tools-icoontje komen te staan enz.

Of wil je totaal iets anders dan de geijkte theme's kijk dan eens naar (wel eerst Flash Lite v2.1 installeren) deze menu's werken dus onder Flash:

Flash Lite v2.1
http://www.adobe.com/devnet/devices/nokia.html

Best XP Theme 3rd (ook voor N80/IE)
http://news.mobile9.com/s...-xp-theme-3rd-version-13/

iTheme 3rd
http://www.handango.com/a...Id=0&productId=208594

Succes.

JBNL1000 wijzigde dit bericht 18-06-2007 19:21 (28%)

quote:
gram501 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:00:
is die nieuwe firmware sneller t.o.v. 4.xxxxx.38?
en dan met name foto's bekijken en of inzoomen enzo??

graag response.
Nee hoor Ik merk totaal geen verschil qua snelheid enz.

Maar als je v4.0632.0.38 hebt, dan zou ik beslist NIET updaten !!!
De nieuwe is echt niet beter! en bevat nog steeds fouten...
Er is hier en daar wat bijgekomen maar ook weer afgenomen! dus schiet het niet op! Op het Nokia forum beweren sommige dat het zelfs een bèta-firmware is omdat er zoveel fouten inzitten en Nokia hierook niet op reageerd.

Dus gewoon lekker v4.0632.0.38 houden en even zelf de WLAN Wizzard apart downloaden v/d Nokia Site, of zie wat berichtjes terug, daar heb ik ook de links gezet!
Dan heb je toch de stabiele firmware met het enigste nieuwe snufje v/d nieuwe firmware!

Succes.

quote:
JBNL1000 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:22:
[...]

Ik gebruik een hele mooie.
Vista Glass Look, echt mooi, ook dus met andere icoontjes.
Professioneler dan al die andere troep.

vistaultim_ttcmtwv8.sis

Kan je hier vinden...
http://sabotage.free.fr/SKINS%20N80/vistaultim_ttcmtwv8.sis

Eventueel kan je daarna zelf even één of meerdere mappen aanmaken en de programma's verplaatsen enz. Zodat bijvoorbeeld de tools v/d telefoon netjes onder het mapje met het tools-icoontje komen te staan enz.

Of wil je totaal iets anders dan de geijkte theme's kijk dan eens naar (wel eerst Flash Lite v2.1 installeren) deze menu's werken dus onder Flash:

Flash Lite v2.1
http://www.adobe.com/devnet/devices/nokia.html

Best XP Theme 3rd (ook voor N80/IE)
http://news.mobile9.com/s...-xp-theme-3rd-version-13/

iTheme 3rd
http://www.handango.com/a...Id=0&productId=208594

Succes.
Ziet er goed uit, maar denk dat dat flash er veel van je batterij vraagt. En dat thema van jou is idd onwijs mooi, ben alleen niet zo'n windows fan :P

Overigens doet de theme creator link in de startpost het niet.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Even een post vanaf mn n80. Gaat opzich prima alleen ging ie zeuren dat het geheugen vol was. Laden duurt wel lang, ik zit via wlan maar toch duurt het veel langer dan op een pc.

En even een edit :P Weet iemand hoe ik een sms beltoon kan instellen. Heb namelijk een mp3'tje wat ik daarvoor wil gebruiken maar die komt niet in de beltonen lijst voor. En als ik het mp3'tje selecteer kan je alleen kiezen voor instellen als beltoon en niet voor instellen als sms. :)

Repeat wijzigde dit bericht 18-06-2007 22:46 (44%)

Baahhh Rotlui!!

quote:
Repeat schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:38:
Even een post vanaf mn n80. Gaat opzich prima alleen ging ie zeuren dat het geheugen vol was. Laden duurt wel lang, ik zit via wlan maar toch duurt het veel langer dan op een pc.

En even een edit :P Weet iemand hoe ik een sms beltoon kan instellen. Heb namelijk een mp3'tje wat ik daarvoor wil gebruiken maar die komt niet in de beltonen lijst voor. En als ik het mp3'tje selecteer kan je alleen kiezen voor instellen als beltoon en niet voor instellen als sms. :)
instrumenten -> profielen -> kies profiel -> volgt wel

quote:
Moning2 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:50:
[...]

instrumenten -> profielen -> kies profiel -> volgt wel
moet ie dr wel tussen staan he, en dat staat ie dus niet...

Baahhh Rotlui!!

quote:
Repeat schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:21:
[...]

moet ie dr wel tussen staan he, en dat staat ie dus niet...
staat het mp3 bestand in sounds/digital/ ? (of in geluidsclips/dig. geluiden)

quote:
Repeat schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:12:
[...]

Overigens doet de theme creator link in de startpost het niet.
Ja dat is al tijden zo... maar daar ga ik niet over!
Maar gewoon even googlen dan heb je meteen een nieuwe versie!

Edem Kleetun

hmm. Mijn T9 woordenboek doet een beetje vreemd. Sommige 'nieuwe' woorden slaat hij wel op, maar anderen niet, terwijl ik die zelfs vaker gebruik. Iemand enig idee hoe ik daar de instellingen van aanpas?

Geen houthakker.
Reg. datum: 10 juli 2006

Ik heb vanmiddag wat geklooid met de pc en blijkbaar mijn USB verlengkabel die met het uiteinde op het bureau ligt in een ander USB poortje gestoken. Ik steek dus zonet mijn telefoon in om er wat muziek op te zetten, begint de pc naar drivers te zoeken. Uiteraard begint mijn bloed langzaam te koken, je kent dat gevoel wel.

Met geen mogelijkheid krijg ik het ding meer aan de praat. Het liep allemaal zo goed: USB, bluetooth, alles werkte zoals het hoorde. Plug n play zoals het bedoeld is. Maar goed, verwissel je van USB poort en het hele ding loopt in de soep.

Ik heb alles van Nokia nu gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar het spul komt nog steeds met de melding dat het niet klopt. Godverdomme denk je dan, dit gebeurt 9 van de 10 keer.

Na het bij elkaar rapen van een stapel cd's die op mijn bureau lag voor dit alles begon (agressie moet ergens naartoe...), ben ik weer rustig gaan zitten. Alles deinstalleren en opnieuw beginnen.

PC suite en de aparte file voor de drivers van de kabel gedownload (Nokia_Connectivity_Cable_Driver_rel_6_83_9_0_dut.msi) van de Nokia site. ALS EERSTE!!! die .MSI geinstalleerd! Dan de telefoon ingestoken. Eindelijk, de pc herkent allerlei dingen en begint te installeren. Daarna PC Suite pas geinstalleerd. Bingo. Het werkt.

Dus voor iedereen die hetzelfde doormaakt als mij, houd deze volgorde aan als het niet meer wil.

Retteketet met dat banket.

quote:
Moning2 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:39:
[...]

staat het mp3 bestand in sounds/digital/ ? (of in geluidsclips/dig. geluiden)
Ik hem em verplaatst naar de map tonen, nu stond ie wel in de lijst. Bedankt!

Reg. datum: 21 februari 2003

quote:
Verstekbakker schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 03:01:
Ik heb vanmiddag wat geklooid met de pc en blijkbaar mijn USB verlengkabel die met het uiteinde op het bureau ligt in een ander USB poortje gestoken. Ik steek dus zonet mijn telefoon in om er wat muziek op te zetten, begint de pc naar drivers te zoeken. Uiteraard begint mijn bloed langzaam te koken, je kent dat gevoel wel.

Met geen mogelijkheid krijg ik het ding meer aan de praat. Het liep allemaal zo goed: USB, bluetooth, alles werkte zoals het hoorde. Plug n play zoals het bedoeld is. Maar goed, verwissel je van USB poort en het hele ding loopt in de soep.

Ik heb alles van Nokia nu gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar het spul komt nog steeds met de melding dat het niet klopt. Godverdomme denk je dan, dit gebeurt 9 van de 10 keer.

Na het bij elkaar rapen van een stapel cd's die op mijn bureau lag voor dit alles begon (agressie moet ergens naartoe...), ben ik weer rustig gaan zitten. Alles deinstalleren en opnieuw beginnen.

PC suite en de aparte file voor de drivers van de kabel gedownload (Nokia_Connectivity_Cable_Driver_rel_6_83_9_0_dut.msi) van de Nokia site. ALS EERSTE!!! die .MSI geinstalleerd! Dan de telefoon ingestoken. Eindelijk, de pc herkent allerlei dingen en begint te installeren. Daarna PC Suite pas geinstalleerd. Bingo. Het werkt.

Dus voor iedereen die hetzelfde doormaakt als mij, houd deze volgorde aan als het niet meer wil.
Toevallig Windows Vista geinstalleerd? Laat de installatie dan zoeken naar drivers in de map c:\windows\system32. Dit schijnt een bekende bug te zijn in Windows Vista (ik had hier ook last van, dus misschien is het de oplossing! :) )

Reg. datum: 14 mei 2004

Heb net de nieuwe firmware geinstalleerd V5.0719.0.2. Heb helaas nog geen Changelog. Ga nu eerst even alles testen en opnieuw installeren. Zal mijn bevindingen dan later posten >:)

I-Phone 3GS | Wii | Digitenne |

Geen houthakker.

quote:
vandiekie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:24:
[...]

Toevallig Windows Vista geinstalleerd? Laat de installatie dan zoeken naar drivers in de map c:\windows\system32. Dit schijnt een bekende bug te zijn in Windows Vista (ik had hier ook last van, dus misschien is het de oplossing! :) )
Het probleem is opgelost, staat ook in de post... Het was louter een tipje voor mensen met dit probleem.

En ik gebruik (nog steeds) Windows 2000 Pro.

quote:
Maite schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:28:
Heb net de nieuwe firmware geinstalleerd V5.0719.0.2. Heb helaas nog geen Changelog. Ga nu eerst even alles testen en opnieuw installeren. Zal mijn bevindingen dan later posten >:)
Tof.. ik wacht met smart af, wat je bevindingen zijn.
Want ik heb géén zin om op de officiële changelog te wachten, zelfs de officiële changelog van v4.0707.07 is nog niet bekend!

Geen houthakker.

Is er trouwens al een IRremote van Psiloc voor de N80?

Als ik gebeld heb over voip dan blijft mn wlan verbinding verbonden, terwijl ik deze normaal altijd uit heb staan. Weten jullie of deze ook automatisch weer verbroken kan worden ? :)

En als ik wlan uitzet, staat ie even later vrolijk weer aan en staat het voip symbooltje op mn scherm. Het sip profiel is dan "geregistreerd", zelfs terwijl dit op "wanneer nodig" staat :? :?

Ik denk dat ik het al snap. Hij blijft een kwartiertje ofzo na het gesprek nog verbonden en geregistreerd, hierdoor verbindt hij ook opnieuw als ik em daarvoor al kill. Want nu stopt ie met verbinden.
Kan dit het zijn?

edit: nu is wlan alweer verbonden en staat dat telefoontje met wereldbolletje er alweer :{

wlan verbroken en nu is dat klereding alweer verbonden :r hoe krijg ik dit in godsnaam uit :r

Repeat wijzigde dit bericht 20-06-2007 15:59 (70%)

Reg. datum: 25 december 2003

quote:
Verstekbakker schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:18:
Is er trouwens al een IRremote van Psiloc voor de N80?
Helaas heeft Psiloc nog geen versie die geschikt is voor 3rd Edition. Wel jammer ;(

Reg. datum: 20 juni 2007

8Berichten: 1
Reg. datum: 20 juni 2007
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb net een display headset ontvangen, die compateble is met de N80, zo staat overal. Maar als ik hem in mijn telefoon plug zegt hij niet ondersteund. Wat/hoe/waar kan ik ik dit veranderen?? Of is het gewoon helaas pindakaas??
Ik heb me gek gegoogld maar kan niets hierover vinden en ook binnen dit forum zie ik dit nog niet staan.
Ik hoop op hulp, leek me een ideaal headsetje omdat ik veel loop en muziek luister (4 daagse) en dan niet steeds met een telefoon in de handen hoef te lopen om te bedienen. Lijkt nu kat in de zak

Reg. datum: 14 mei 2004

quote:
JBNL1000 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:14:
[...]

Tof.. ik wacht met smart af, wat je bevindingen zijn.
Want ik heb géén zin om op de officiële changelog te wachten, zelfs de officiële changelog van v4.0707.07 is nog niet bekend!
so, had weliswaar minder tijd op te testen als verwacht, maar heb in die tijd helaas geen grote veranderingen waargenomen. Nu moet ik wel zeggen dat ik met de V7.0707.07 al zeer tevreden was een geen problemen ermee had, maar ik had mij toch al een beetje erop verheugd dat ze de zelfde veranderingen aangebracht hadden als bij de nieuwe N73 firmware. Enig lichtpuntje is dat ik de Multimedia toets weer aan een andere applicatie kan koppelen

I-Phone 3GS | Wii | Digitenne |

Baahhh Rotlui!!

quote:
Repeat schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:24:
Als ik gebeld heb over voip dan blijft mn wlan verbinding verbonden, terwijl ik deze normaal altijd uit heb staan. Weten jullie of deze ook automatisch weer verbroken kan worden ? :)

En als ik wlan uitzet, staat ie even later vrolijk weer aan en staat het voip symbooltje op mn scherm. Het sip profiel is dan "geregistreerd", zelfs terwijl dit op "wanneer nodig" staat :? :?

Ik denk dat ik het al snap. Hij blijft een kwartiertje ofzo na het gesprek nog verbonden en geregistreerd, hierdoor verbindt hij ook opnieuw als ik em daarvoor al kill. Want nu stopt ie met verbinden.
Kan dit het zijn?

edit: nu is wlan alweer verbonden en staat dat telefoontje met wereldbolletje er alweer :{

wlan verbroken en nu is dat klereding alweer verbonden :r hoe krijg ik dit in godsnaam uit :r
ik heb hetzelfde 'probleem', je moet gaan naar Internet -> Internettelefoon -> verbonden access point selecteren -> opties -> verbinding verbreken
dan verbreekt ie de verbinding maar bij mij blijft het wereldbolletje dan nog steeds staan

quote:
Maite schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:58:
[...]

so, had weliswaar minder tijd op te testen als verwacht, maar heb in die tijd helaas geen grote veranderingen waargenomen. Nu moet ik wel zeggen dat ik met de V7.0707.07 al zeer tevreden was een geen problemen ermee had, maar ik had mij toch al een beetje erop verheugd dat ze de zelfde veranderingen aangebracht hadden als bij de nieuwe N73 firmware. Enig lichtpuntje is dat ik de Multimedia toets weer aan een andere applicatie kan koppelen
OK bedankt voor je info, als ik thuiskom ga ik deze firmware ook maar even updaten.

quote:
Moning2 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:58:
[...]

ik heb hetzelfde 'probleem', je moet gaan naar Internet -> Internettelefoon -> verbonden access point selecteren -> opties -> verbinding verbreken
dan verbreekt ie de verbinding maar bij mij blijft het wereldbolletje dan nog steeds staan
Helpt ook niet echt...
Maar dat probleem heb ik ook al vanaf het begin, wat ik ook doe dat @#!!@# ding gaat na het bellen niet meer uit, blijft verbinding maken...
Zal wel een SIP-bug in de firmware zijn!

Enigste wat mij rest is de telefoon even uit- en weer aanzetten, maar ja dat schiet allemaal niet echt op, maar werkt wel :(

Ik ga morgen even de nieuwe firmware v5.xxxx updaten, kijken of dat probleem dan is opgelost!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: