F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Ghehe heb geen toegang helaas tot Mcafeequote:Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:53:
[...]
Ik zou ontslag nemen... Na 18.00 werken, zucht![]()
![]()
Problemen met mIRC
Overigens wil mcAfee virusscan nog wel eens mIRC blocken, klik dan met je rechtermuisknop op het McAfee icoontje en ga naar Virusscan console. Vervolgens Taak>Eigenschappen (niet eigenschappen v/d scanner). Haal daar de vinkjes weg bij IRC blokken.
Iedereen veel succes
Verwacht dat ik nu wel race direct kan volgen dit keer en geen 20 minuten hoef te wachten
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
en ook overal ontploft rubber
Cheese_man wijzigde dit bericht 12-06-2007 16:20 (76%)
Intel C2D 6600, Asus P5B-E, 2.0GB DDR2PC-5300 RAM, Asus 1950Pro 256MB
heeft ook deels wel met je coureur te maken natuurlijk.quote:Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:
Zo te zien werkt het overtakingsysteem beter dan vorig jaar, zat achter een veel langzamere rijder klem maar heb hem uiteindelijk binnen 3 rondes ingehaald (terwijl overtaking op 0 staat).
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ik merk het inderdaadquote:Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:
Zo te zien werkt het overtakingsysteem beter dan vorig jaar, zat achter een veel langzamere rijder klem maar heb hem uiteindelijk binnen 3 rondes ingehaald (terwijl overtaking op 0 staat).
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Racetijden zijn op de schop gegooit na de stormloop aan Nederlanders vorig seizoenquote:Marzman schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:14:
Ik ben ook aan het racen (12e en ik denk dat het zoiets blijft als ik naar de rondetijden kijk). Dacht dat de race pas vanavond was.
lol, de eerste twee na 10 rondjes zonder fuel!
het regende bij de start maar na 9 rondes werd het droog.
Nu rijdt iedereen dus op een dry band terwijl ik nu op een intermediate rij.
En Daar gaan me ronde tijden.
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Hmm, hadden dus best kunnen toto-enquote:Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:11:
In onze groep zitten allemaal coureurs die vorig seizoen ook al geraced hebben, met uitzondering van een incidenteel rekenfoutje verwacht ik iedereen met genoeg in de tank. De tijden waren op zich best gelijkwaardig (ongeveer 15 man binnen 2 seconde).
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
En zo rij je plots tweede... als iedereen binnen 12 rondjes al naar binnen komtquote:Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:19:
Veel coureurs met bandenproblemen zo te zien (10 rondjes onderweg), zelfs al een paar klapbanden. Ik ben toch maar weer blij dat ik wat meer geld aan een bandenleverancier heb uitgegeven.
lol, de eerste twee na 10 rondjes zonder fuel!
Reg. datum: 02 november 2002
Beetje hetzelfde probleem hier. Stond op plek 2 inmiddels 6 door die intermediates vermoed ikquote:Darkdemoman schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:20:
Ik heb nu al door dat ik een foute gok gedaan heb met mijn banden keuze.
het regende bij de start maar na 9 rondes werd het droog.
Nu rijdt iedereen dus op een dry band terwijl ik nu op een intermediate rij.
En Daar gaan me ronde tijden.
Ik dacht dat ze alle C4-ers die niet gepromoveerd waren bij elkaar hadden gestopt (zie veel bekende namen), maar zo te zien ook een berg newbee's erbij.
@ joss: rondje 17 moet ik
Sempy wijzigde dit bericht 12-06-2007 16:24 (6%)
Hier is het ook erg aan het fluctueren....ik denk dat ik uiteindelijk 4x in de pits zal staan.....als ik de brandstof maar goed heb berekend...ik zie ook dat er een hoop mensen geen pitcrew hebben geregeldquote:Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:22:
[...]
En zo rij je plots tweede... als iedereen binnen 12 rondjes al naar binnen komt
toch wordt het lastig als je steeds 6 ronden eerder dan gepland naar binnen moet.....straks rubber mayhem deel 2
poef....tweede keer bandenplof voor mij...en in de race is de derde motor in rook opgegaan.....
wanneer de brandstof goed is, zit er een puntje voor me in....hoop ik...go auto go
Cheese_man wijzigde dit bericht 12-06-2007 16:49 (26%)
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Ben benieuwd of ik voldoende brandstof heb vanavond
Grrrrrene wijzigde dit bericht 12-06-2007 16:47 (21%)
Imitation is the sincerest form of flattery
De gok valt wel redelijk mee.quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:47:
Ik ga niet degraderen, dat weet ik al vrij zeker, maar een top10 plaats wordt best lastig. Dat ligt eraan hoe de rest zich ontwikkelt, maar het is te doen theoretisch
Ben benieuwd of ik voldoende brandstof heb vanavondHet is best een gok die ik neem
Ben zelf ook wel benieuwd, want heb niet een enorm grote marge genomen op m'n fuel...
Maarre Grrrene, je gaat dus volle bak door het veld heen proberen te buffelen straks?
Edit: Natuurlijk totdat je Panter tegenkomt die je sowieso tegenhoudt
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 12-06-2007 16:50 (6%)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Ik zal zeker wat plekken winnen. Die overtake-bug was eruit gehaald toch?quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:49:
[...]
De gok valt wel redelijk mee.
Ben zelf ook wel benieuwd, want heb niet een enorm grote marge genomen op m'n fuel...
Maarre Grrrene, je gaat dus volle bak door het veld heen proberen te buffelen straks?
Edit: Natuurlijk totdat je Panter tegenkomt die je sowieso tegenhoudt
Dus tsja, m'n auto gaat misschien wel helemaal aan gort, maar er staat een compleet nieuwe in aanbouw
Hoezo valt die gok wel redelijk mee? Ik heb alleen m'n brandstofverbruik op 90% vrij exact berekend, op hogere percentages (ik wil nog niet verraden hoe hoog
Ik krijg net trouwens via PM het verzoek om in mijn groep met alle Nederlanders een team te vormen
Overigens: als je op IRC binnenkomt, highlight me dan ff, want ik zit niet continu te kijken of er iemand isquote:From: [knip]
Date: 2007-06-12 17:01:56
Subject: Team
Hoi,
Heb je interesse om met de rest van alle Nederlanders een team te vormen?
Groet,
[knip]
Grrrrrene wijzigde dit bericht 12-06-2007 17:02 (22%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Reg. datum: 14 april 2006
Dat ploegen zou ik nog maar eens over nadenken.....die engines gaan als vliegen tegen de voorruit van je auto op de houtribdijk op een veel te warmte zomeravond....quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:00:
[...]
Ik zal zeker wat plekken winnen. Die overtake-bug was eruit gehaald toch?
Dus tsja, m'n auto gaat misschien wel helemaal aan gort, maar er staat een compleet nieuwe in aanbouw
Hoezo valt die gok wel redelijk mee? Ik heb alleen m'n brandstofverbruik op 90% vrij exact berekend, op hogere percentages (ik wil nog niet verraden hoe hoog) wordt dat een heel ander verhaal misschien
Lijkt me niet echt nodig... In je eentje is setup al vrij makkelijk, laat staan met 2, laat staan met alle Nederlanders bij elkaarquote:Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:00:
[...]
Ik krijg net trouwens via PM het verzoek om in mijn groep met alle Nederlanders een team te vormen
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.