Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHmm, vroegah kon je daar geen kanaal kiezen, behalve #tweakers.netquote:
En hoe je terugkomt? Gewoon bij dezelfde reisorganisatie de reis terug boeken?
Jeuhj, ik ga de race (iig het begin) vanavond live meemaken \o/
Grrrrrene wijzigde dit bericht 12-06-2007 13:50 (9%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Vroegâh was alles beter... behalve in dit geval dus (k*t, welke smiley plak ik er nu achter....?)quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:47:
[...]
Hmm, vroegah kon je daar geen kanaal kiezen, behalve #tweakers.net
En hoe je terugkomt? Gewoon bij dezelfde reisorganisatie de reis terug boeken?
Edit: Gefeliciteerd
Joss wijzigde dit bericht 12-06-2007 13:51 (3%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Gezelligquote:[13:31:34] * Joss has joined #F1time
[13:31:56] <Joss> just testing http://irc.tweakers.net
[13:31:58] * Joss has quit IRC (Quit: Leaving)
[13:46:36] * test has joined #F1time
[13:46:44] * test has quit IRC (Quit: test)
[13:56:01] * odan has joined #F1time
[13:57:12] * odan has quit IRC (Quit: Leaving)
Ik lees op het forum trouwens dat er mensen zijn die moeite hebben de warmup af te ronden, ze kunnen nml geen rondjes rijden. Ben benieuwd of dat gefixed wordt of dat we weer een uitstel van de race tegemoet kunnen zien
Volgensmij was dat maar één berichtje, en ging dat om het submit systeem. Ieder formulier (practice/warmup/quali/design/repair/factory) krijgt een bepaald ID mee. Als jij dus warmup aanklikt krijgt dat formulier ID A. Stel dat je nu ook de practice pagina opent, dan krijgt die ID B. Nu is de server zo ingesteld dat alleen het laatste ID als correct wordt ervaren, als je dan dus je warmup wil doen zal het niks doen, omdat dat niet het nieuwste ID is. Dit is een (raar, imho) systeem om dubbele submits te voorkomen. Verder geen probleem voor aanstaande race hoorquote:Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:05:
[...]
Gezellig
Ik lees op het forum trouwens dat er mensen zijn die moeite hebben de warmup af te ronden, ze kunnen nml geen rondjes rijden. Ben benieuwd of dat gefixed wordt of dat we weer een uitstel van de race tegemoet kunnen zien
@ Joss, vooruit, ik maak er en retourtje van
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
#F1Timequote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:26:
In zo'n volle groep met GoT-ers kan ik het natuurlijk niet maken niet mee te doen in de chat. Sluit me vanavond dus wel gezellig aan. (welk kanaal is het dan nu in de IRC van tweakers? spielerij?)
@ Joss, vooruit, ik maak er en retourtje van
als je via http://irc.tweakers.net joint, moet je bij channel F1Time invoeren.
Nee, in C4G21 en inmiddels 13 van de 21....te veel op dqp ipv setup geconcentreerd....op gevoel setup aangepast en hopelijk de overgang van dqp naar drp goed begrepen en het brandstofgebruik natuurlijk....maar dat is rond 17:30 wel bekend. Of eerder mocht ik het niet goed begrepen hebbenquote:Darkdemoman schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:06:
[...]
Zit jij ook in C4G17?
en op welke plek sta je nu????
ik heb mij training warmingup en Qualify flink verkloot, maar ik heb dan ook een coureur die echt zwaar slecht is.
Intel C2D 6600, Asus P5B-E, 2.0GB DDR2PC-5300 RAM, Asus 1950Pro 256MB
Uiteindelijk een 5e startplek van de (slechts) 19 auto's op de grid. Jammer dat er aan het begin van het seizoen al zoveel afvallers zijn.
Voor C4 is 19 best redelijk, zeker gezien het ellenlange tussenseizoenquote:Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:03:
Nog minder dan een uur voor de eerste race!![]()
Uiteindelijk een 5e startplek van de (slechts) 19 auto's op de grid. Jammer dat er aan het begin van het seizoen al zoveel afvallers zijn.
ff een toto doen hoeveel wagens er van die 19 door een benzinetekort de streep niet zullen halen?quote:Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:04:
[...]
Voor C4 is 19 best redelijk, zeker gezien het ellenlange tussenseizoen
Poll: Waar verwacht jij dit seizoen te eindigen?
• Kampioenen! (1)
• Promotie (2-3)
• Vechten voor promotie (4-6)
• Middenveld (7-12)
• Vechten voor lijfsbehoud (13-17)
• Degradatie (>18)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Mik dit seizoen op een 5e-7e plaats, maar na de race doe ik een meer gefundeerde uitspraak hierover
E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
laatste 20 minuten wachten..........en dan...gehts es looooos
Cheese_man wijzigde dit bericht 12-06-2007 15:39 (51%)
Ik verwacht ook elke race mee te doen voor punte. Constant seizoen zou fijn zijn met regelmaat in punten. Enkel uitschieter (podium) zou dan een extra bekroning zijn.quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:28:
Ik denk na de race veel meer duidelijkheid te kunnen geven, maar ik ga met goede hoop, vechtlust en in al mijn optimisme na een goede 1e kwalificatie voor "vecht voor promotie".
Mik dit seizoen op een 5e-7e plaats, maar na de race doe ik een meer gefundeerde uitspraak hierover
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ik denk overigens dat dit 2e topic vanavond eindelijk op slot mag... Wat ging het toch langzaam met dat tussenseizoen
@Cheeseman: Dat offices closes klopt natuurlijk niet meer. Op de een of andere manier telt die iedere keer een minuut vanaf de deadline (uur voor de race).
Joss wijzigde dit bericht 12-06-2007 15:41 (15%)
Hij is echt dicht hoor....en de race zal over 18 minuten gaan....dus geen idee of het start, maar ik zit klaarquote:Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:40:
Ik ben uiteraard niet tevreden met alles minder dan het kampioenschap! Moet alleen nog even uitvogelen hoe de competitie precies is en of mijn belabberde kwalificatie alleen voorkomt uit de pole-skill van mijn coureur. Vanavond zullen we het merken. Office closes in 2 hours, 20 minutes, 32 seconds.![]()
![]()
Ik denk overigens dat dit 2e topic vanavond eindelijk op slot mag... Wat ging het toch langzaam met dat tussenseizoen
@Cheeseman: Dat offices closes klopt natuurlijk niet meer. Op de een of andere manier telt die iedere keer een minuut vanaf de deadline (uur voor de race).
De auto's staan op de grid
Ben 1e in de practice met maar 10 rondjes. Had er natuurlijk meer moeten rijden, maarja, het was mijn eerste keer. Ben nu 4e in de kwalificatie van de 16 of 17. Ben erg benieuwd wat de avond mij gaat brengen. Kan de race alleen helaas niet live volgen.
Ik geef je anders af en toe wel ff een update via het forum...quote:Bluepanther schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:42:
hmm de chat wordt lastig vanavond. Java geeft problemen op werk...
Edit: ehhmmm, dom, race kan je wel volgen op het werk?! (ik kan nml niet op F1time komen op m'n werk)
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 12-06-2007 15:53 (17%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.