Reg. datum: 08 november 2005
neequote:bear87 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:39:
Ligt hij inmiddels al bij Belcompnay/ Phonehouse etc?
Heb hem helaas nog nergens gezien in de winkels!
edit phone house heeftr nog niet eens op de site staan en tfor telecom is wel erg duur...... 179 euro verlengen met 1 jaar ?
Blaasijzer wijzigde dit bericht 09-05-2007 22:54 (16%)
nieuwe pc samenstellen = leuk
Reg. datum: 22 februari 2004
"Other pre-installed apps include a Bluetooth presenter that lets you control PowerPoint presentations and Nokia's sensor app, which lets you share pictures and personal information over Bluetooth"
Over dat laatste kon ik me nog een filmpje herinneren die hier een keertje gepost was en waarbij je een soort van persoonlijke pagina kon maken die iedereen kon zien. Verder kon je dan ook berichtjes versturen via bluetooth.
Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Vraag me af of er andere mensen zijn die er gebruik van maken.
Juist ja! Die bedoelde ik. Ik zou niet weten hoe het werkt, dus vandaar mijn vraagquote:Booster schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:43:
Dit filmpje over Nokia Sensor denk ik?
Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Vraag me af of er andere mensen zijn die er gebruik van maken.
Kun je dat niet gewoon via de browser op de computer doen? Als je je simkaart in de telefoon hebt en dan gewoon bij berichten kijken op de computer. Als ze erin staan, dan kun je ze kopieren naar de geheugenkaart.quote:super-muffin schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:14:
Weet iemand trouwens hoe ik SMSjes van de SIM kaart naar de telefoon krijg?
HP Compaq 8510p (GB967EA#B1A)
Intel X25-M Postville 80GB (SSDSA2MH080G2C1) / Kingston ValueRAM 2x 2GB (KVR667D2S5K2/4G)
Creative Audigy 2 ZS Notebook (PCMCIA, 7.1) / Shinza ZeroShock III 15-Inch Widescreen (White)
Reg. datum: 10 mei 2007
Hallo Bartjeee,quote:Bartjeee schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 01:50:
Heb de 6300 nu een aantal weken, geweldig toestel. Meteen een 1GB kaart erbij gedaan en nog geen spijt van gehad. Net Google Maps erop gezet echt een aanrader. Het enige wat ik lastig vind is dat iedere keer als ik een bestand of programma wil openen ik gallery > memory card moet doen. Is er niet een mogelijkheid om bij het openen van gallery in het menu direct de memory card te tonen?
Ik wil graag de Nokia 6300 aanschaffen, en ook Google Maps er opzetten. Maar ik heb nog geen ervaring met Google Maps, dus misschien wel een rare vraag die ik ga stellen. Heb je een externe GPS ontvanger erbij nodig, of zit deze ingebouwd? Want wil er graag een routeplanner opzetten, dat lijkt me namelijk erg handig.
Bedankt
Bedoel je via PC Suite? Die kan ik helaas niet gebruiken, want er is geen PC suite voor de Macquote:Snoop schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:19:
[...]
Kun je dat niet gewoon via de browser op de computer doen? Als je je simkaart in de telefoon hebt en dan gewoon bij berichten kijken op de computer. Als ze erin staan, dan kun je ze kopieren naar de geheugenkaart.
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Reg. datum: 18 september 2006
die gaan ook branden als je een nieuw bericht hebt ontvangen of je hebt een oproep gemist !quote:Yohan schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:11:
Grappig dat de blauwe ledjes gaan branden als je kort op de 'aan-uit'-knop drukt (als het toestel uit staat).
Er zit geen GPS ingebouwd helaas. Maar daarbij moet gezegt worden dat Google Maps Mobile ook geen GPS ondersteund. Het is gewoon een atlas waarin je zelf moet bladeren zeg maar.quote:The Prowler schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:47:
Ik wil graag de Nokia 6300 aanschaffen, en ook Google Maps er opzetten. Maar ik heb nog geen ervaring met Google Maps, dus misschien wel een rare vraag die ik ga stellen. Heb je een externe GPS ontvanger erbij nodig, of zit deze ingebouwd? Want wil er graag een routeplanner opzetten, dat lijkt me namelijk erg handig.
Zie ook http://www.google.nl/gmm/index.html
Ja, dat is het doel van die Led's. Maar nieuw is voor mij dat je ze dus ook op commando kunt laten flashenquote:khalidb schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:14:
die gaan ook branden als je een nieuw bericht hebt ontvangen of je hebt een oproep gemist !
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Ik heb mijn 6300 binnen en alles, maar ik wil mijn SMSjes overzetten door te backuppen met een oude PC Suite (geschikt voor 3210) en dan te upgraden naar een nieuwe versie
[edit]
Freeware programma's heb ik niet kunnen vinden die zowel de 3210 als de 6300 ondersteunen
Booster wijzigde dit bericht 10-05-2007 15:18 (13%)
Ja inderdaad dat bedoelde ik. Jammer zeg, want nu zou ik het ook niet weten. Misschien is er wel een soortgelijk programma te vinden voor de Mac? Ik heb zelf overigens ook nog een oude simkaart waarop smsjes zijn opgeslagen. Ik zal het binnenkort eens proberen of het lukt via PC Suite.quote:super-muffin schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:53:
[...]
Bedoel je via PC Suite? Die kan ik helaas niet gebruiken, want er is geen PC suite voor de Mac
Over die Sensor applicatie: ik kan op de website van Nokia van een paar modellen de applicatie vinden, maar niet voor de 6300. Een mailtje is dus onderweg
De Presenter heb ik inmiddels wel kunnen vinden, zij het voor de 6230 geloof ik, maar die applicatie werkt wel op de 6300 gelukkig. Verder moet je ook iets op de pc installeren en dit heb ik gedaan. Ik kan het echter nog niet werkend krijgen
de leven is hard
Als je een toestel met navigatie wil ben je sowieso niet goed bezig met de 6300, aangezien die Series 40 draait en daar geen navigatie software voor bestaat.quote:The Prowler schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:47:
[...]
Hallo Bartjeee,
Bedankt
Je zal dan een E50 of een vergelijkbaar Series 60 toestel moeten aanschaffen.
Daar kan je TomTom, Route66, etc etc op draaien.
fabio-c wijzigde dit bericht 10-05-2007 18:03 (3%)
Klopt, ik heb het ook nog niet werkend gekregen via mijn bluetooth stick, hij kan de compoort niet goed benaderen oid. Is er iemand die dit al werkend gekregen heeft?quote:Snoop schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:06:
Met iSync zou het inderdaad moeten lukken lijkt mij?
Over die Sensor applicatie: ik kan op de website van Nokia van een paar modellen de applicatie vinden, maar niet voor de 6300. Een mailtje is dus onderweg![]()
De Presenter heb ik inmiddels wel kunnen vinden, zij het voor de 6230 geloof ik, maar die applicatie werkt wel op de 6300 gelukkig. Verder moet je ook iets op de pc installeren en dit heb ik gedaan. Ik kan het echter nog niet werkend krijgen
Samsung D600 | Sony P93
Reg. datum: 23 januari 2007
Ik heb me laten vertellen dat "import"toestellen Eurospec toestellen zijn, maar hoe herken ik dit nou als ik van het weekend mijn telefoon ga kopen in een webshop?
Het enige verschil zit hem in de boekjes die erbij geleverd zijn.quote:bear87 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:59:
Misschien een stomme vraag, maar hoe herken je zelf een "import" toestel en een "normaal" toestel?
Ik heb me laten vertellen dat "import"toestellen Eurospec toestellen zijn, maar hoe herken ik dit nou als ik van het weekend mijn telefoon ga kopen in een webshop?
De software, hardware etc is exact hetzelfde.
Nu eerst mijn Nokia 6233 zien te verkopen, want hier was ik toch voor gegaan gezien de lange levertijd van de 6300... (Ja ik weet het, dom, dom, dom...
Perso Moderator @ Scooter-freaks.nl
Reg. datum: 08 november 2005
WTF media markt heeft hem al wel en BC nog niet strange of misschien duitsers...quote:avanlunssen schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:17:
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien.(en een klein beetje mee kunnen spelen) Hij was werkend te zien bij MediaMarkt. Wat een mooi apparaatje! Echt veel kleiner dan dat ik had gedacht.
Nu eerst mijn Nokia 6233 zien te verkopen, want hier was ik toch voor gegaan gezien de lange levertijd van de 6300... (Ja ik weet het, dom, dom, dom...)
nieuwe pc samenstellen = leuk
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
Dit topic is gesloten.