Reg. datum: 08 november 2005
nieuwe pc samenstellen = leuk
Forum » Overige » Overige Mobiles » Het Nokia 6300 topic - deel 2
iemand al een keer de oplossing voor het Orange wap probleem ?quote:bear87 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:43:
Even een kleine update over de batterij, ik ben zeer te spreken daarover.
Zaterdag voor het eerst opgeladen, en heb nu nog steeds meer dan 1 streepje over!
Powered by: PowerBook G4 1670 MHZ | iMac G3 233 MHZ | AirPort Extreme N | AirPort Express | iPod 5G 30GB | iPod 2G 10 GB | Tiger
Ik heb hem twee dagen geleden ook gekregen van Vodafone en ik heb hetzelfde met de geheugenkaart. Het probleem was gisteren nog niet bij ze bekend. Als je hem terugstuurt naar het hoofkantoor krijg je een nieuwe, maar daar heb je niets aan, want die heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem.quote:Vortix schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 01:05:
Ik heb die van mij vandaag gekregen. Mooie telefoon, precies wat ik zoek. Alleen ook kuren met het geheugen... Morgen maar weer even naar de Vodafone winkel...
Oke dat ga ik dan doen na het weekend.quote:Booster schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:04:
Ik zou eerst gewoon een beroep doen op de winkelgarantie.
Ik heb ook een kale geimporteerde en heb ook 1 keer gehad dat de geheugenkaart wegviel. Ik heb mn 6300 nu al een tijdje, meer dan een maand nu.quote:Snoop schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:35:
Hm zo to horen ligt dit probleem dus alleen bij de gebrande versies? Ik heb zelf een kale, geimporteerde versie en helemaal geen problemen verder.
Dan ga ik wachten met aangeven totdat Apple iSync update, want ik heb geen zin om wéér al mijn contacts te moeten updaten. Heb een iPod, dus echt missen zal ik die 128 MB niet...quote:Arveeël schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:57:
[...]
Ik heb hem twee dagen geleden ook gekregen van Vodafone en ik heb hetzelfde met de geheugenkaart. Het probleem was gisteren nog niet bij ze bekend. Als je hem terugstuurt naar het hoofkantoor krijg je een nieuwe, maar daar heb je niets aan, want die heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem.
Bij een vodafone winkel kun je het toestel laten repareren. Als ik dit forum zo lees denk ik dat het probleem alleen bij branded telefoons voorkomt. (Of heeft iemand het ook bij een los gekocht toestel) Ze kunnnen bij het repareren het toestel terugbrengen naar de originele staat, nieuwe originele software erop zetten. Dan zou het weg moeten zijn. Dit lijkt mij tot nu toe de beste optie. Helaas ben je je toestel dan wel ff kwijt.
Iemand anders nog tips voor dit probleem?
Powered by: PowerBook G4 1670 MHZ | iMac G3 233 MHZ | AirPort Extreme N | AirPort Express | iPod 5G 30GB | iPod 2G 10 GB | Tiger
Dit al bekeken?quote:Vortix schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:12:
Dan ga ik wachten met aangeven totdat Apple iSync update, want ik heb geen zin om wéér al mijn contacts te moeten updaten. Heb een iPod, dus echt missen zal ik die 128 MB niet...
Voor muziek heb ik ook een iPod, maar de applcaties staan ook op de geheugenkaart. Bovendien maak ik zo af en toe eens een fotootje en dan is een kaart wel handig.quote:Vortix schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:12:
[...]
Dan ga ik wachten met aangeven totdat Apple iSync update, want ik heb geen zin om wéér al mijn contacts te moeten updaten. Heb een iPod, dus echt missen zal ik die 128 MB niet...
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Zoals ik een paar berichten geleden tikte.. ;-)quote:Arveeël schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:57:
[...]
Bij een vodafone winkel kun je het toestel laten repareren. Als ik dit forum zo lees denk ik dat het probleem alleen bij branded telefoons voorkomt. (Of heeft iemand het ook bij een los gekocht toestel)
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster
Met PC Suite eerst naar je harde schijf en vervolgens naar je kaartje.quote:energizer23 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:34:
Kan iemand me vertellen hoe ik nu die originele nokia programma's en spellen kan verplaatsen naar m'n nieuwe geheugenkaart?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ok thanks, inmiddels gelukt. Let wel: een update van 4.70 naar 4.71 was noodzakelijk!quote:Yohan schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:33:
[...]
Met PC Suite eerst naar je harde schijf en vervolgens naar je kaartje.
" I had a secret meeting in the basement of my brain "
Nope. Het lukt gewoon nietquote:Blaasijzer schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:20:
[...]
iemand al een keer de oplossing voor het Orange wap probleem ?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Was bij mij hetzelfde geval. Kraakte eerst ook een beetje, maar voelt nu even soepel aan als de andere drie richtingen. Had dit probleem ook al vaker voorbij zien komen, maar, volgens mij, ging dit bij iedereen na een tijdje weer over.quote:Jackdaw schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:08:
@johan12:
Ja heb hier ook last van gehad, maar is volgens mij vanzelf over gegaan na het toestel een tijdje gebruikt te hebben. Tenminste, zo voelt het.
Ik heb het probleem ook, maar dan met de toets naar links. Opengeschroeft om te kijken waar het aan ligt en mijn conclusie is dit:quote:johan12 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:45:
OK, nou ik kijk het aan tot dinsdag, dan is de belcompany weer open, mocht het niet weg zijn, dan ruil ik m om. Het is nu in ieder geval storend irritant. Ik moet erg hard drukken en soms merk ik niet eens of ik m indruk en dan drukt ie 2 of meer keer.

bittenhero wijzigde dit bericht 26-05-2007 23:07 (14%)
Ik kan niet zien in welke mate dit probleem aanwezig is bij jou, maar mijn toestel had het ook in hoge mate en ik heb hem teruggebracht. Mijn nieuwe toestel heeft nergens last van!quote:johan12 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:44:
Zo, ik heb mezelf ook een nokia 6300 verschaft.. mooi degelijk toestel. en een heel fijn scherm!
Nu ben ik er wat mee aan het spelen alleen wat me opvalt is dat bij de 4-richting toets naar onder drukken wat moeizaam gaat. Zeker in vergelijking met naar rechts, links en boven. ik moet harder drukken en hij drukt niet soepel naar onder. zijn er meer mensen die dit hebben?
en
Is dit voldoende om terug naar de winkel ermee te gaan?? Heb m bij belcompany gehaald namelijk.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."
bittenhero wijzigde dit bericht 27-05-2007 01:12 (26%)
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Iedereen is natuurlijk anders, maar mij persoonlijk boeit het geen ene moer wat voor resolutie de video aankan... Daarbij komt, dat het sowieso geen mooi beeld wordt, ook de 640x480 resolutie van de 6233 niet! Voor mooie video heb je een echte videocamera nodig! Net als dat je voor mooie foto's een goed fototoestel nodig hebt. Zelfs de fotokwaliteit van de N95 vind ik niks! Maar nogmaals, da's puur mijn mening, iedereen is anders...quote:Repeat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 02:00:
Ik zit echt met een dilemma. Vind deze mooi, maar ik wil de VGA filmer van de 6233, ik snap echt niet dat ze deze telefoon zo gelimiteerd hebben met die kut videoresolutie van maximaal een postzegel groot. Als je dat vergelijkt met de 640x480 video die de 6233 aankan vind ik dat echt een groot minpunt
Die voorbeeldfimpjes van de 6233 op mobile-review.com zijn anders behoorlijk goed. Dit itt tot de 6300 waar je niet eens kan zien wat er opgenomen wordt...quote:siam4me schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:07:
[...]
Iedereen is natuurlijk anders, maar mij persoonlijk boeit het geen ene moer wat voor resolutie de video aankan... Daarbij komt, dat het sowieso geen mooi beeld wordt, ook de 640x480 resolutie van de 6233 niet! Voor mooie video heb je een echte videocamera nodig! Net als dat je voor mooie foto's een goed fototoestel nodig hebt. Zelfs de fotokwaliteit van de N95 vind ik niks! Maar nogmaals, da's puur mijn mening, iedereen is anders...
Repeat wijzigde dit bericht 28-05-2007 10:47 (11%)
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Het zal slechts bij een bepaalde lichting of enkele modellen voorkomen, en dus wordt er geen algemene melding op de site gezet. Mijn toestel heeft helemaal geen problemen met de geheugenkaart, dus het kan geen softwareprobleem zijn.quote:Henky! schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:20:
Het probleem met de geheugenkaart schijnt een software probleem te zijn. Volgens medewerkers van Vodafone is Nokia druk bezig met het zoeken naar een oplossing. Wel vreemd dat de website van Nokia hier gen melding van maakt.
Waaruit concludeer jij dat?quote:Yohan schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:32:
[...]
Mijn toestel heeft helemaal geen problemen met de geheugenkaart, dus het kan geen softwareprobleem zijn.
Of een stukje verschillende hardware die niet goed botert met de software. Ik hoop dat het een software probleem is, ik koop morgen de 6300 en hoop gewoon dat de telefoon het dan goed doet. Zal in de winkel alle knopjes alvast testen. Wanneer het geheugenkaart probleem zich voordoet en ik kan de telefoon niet omruilen dan hou ik hem gewoon. Geen zin om hem op te sturen.quote:Blacksnak schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:40:
[...]
Waaruit concludeer jij dat?
Er kunnen toch best meerdere softwareversies in gebruik zijn waarbij het gekende probleem maar bij 1 versie optreedt?
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."
Mad_Demon wijzigde dit bericht 28-05-2007 17:00 (56%)
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
DIe kans bestaat maar is wel erg klein. Zoals gezegd komt het probleem maar bij enkele toestellen voor. En het is alleen geconstateerd door mensen die ná mij het toestel aangeschaft hebben. Dat zou betekenen dat een nieuwere softwareversie problemen geeft die een oudere versie niet gaf.quote:Blacksnak schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:40:
[...]
Waaruit concludeer jij dat?
Er kunnen toch best meerdere softwareversies in gebruik zijn waarbij het gekende probleem maar bij 1 versie optreedt?
Sychroniseren kon al vanaf de Nokia 6610 of zo ... als het al niet sids de Nokia 6210 kan. Ik heb al mijn contactgegevens, agenda, taken, notities gewoon kunnen synchen met PC Suite. Helemaal geen probleem.quote:whtv schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:22:
Hallo gebruikers,
Ik zou wel willen weten of die 6300 ook via outlook, agenda, contactpersonen kan synchroniseren.
Dus alle agenda afspraken e n contactpersonen overzetten naar de 6300.
Met vriendelijke groet,
Whtv
FongWan wijzigde dit bericht 28-05-2007 17:38 (7%)
Asus TF | HTC Desire Z | Canon S95 | Canon 500D | 10-22 | 50 f1.8 II | 35L | 24-70L | 100L | 430EX II | Flickr page
Uhm... nee, het is helaas een hardware matige fout...quote:Henky! schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:37:
Volgens de Vodafone mensen is het wel een software probleem. De Voda winkel in Nijmegen verwacht dat op een gegeven moment alle 6300 kopers voor een update naar de winkel worden geroepen terwijl ze in Arnhem dachten dat de gedupeerden naar een Nokia steunpunt moeten. Maar in beide gevallen zou de 'reparatie' slechts enkele minuten in beslag nemen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
Hoe weet je dit zo precies?quote:Ginz schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:26:
[...]
Uhm... nee, het is helaas een hardware matige fout...
Mensen waarbij de MicroSD niet kan worden gedetecteerd missen een weerstandje...![]()
En dit kan alleen maar worden gerepareerd bij NSP's die ook kunnen solderen en de missende weerstandjes op voorraad hebben en/of kunnen bestellen.
Op een ander forum liep iemand ook tegen dit probleem aan en daar was het bevestigd door iemand van Nokia dat het daar aan lag.quote:
Ok das wel weer lekker dan! Garantie zaakje lijkt me. Moet ik hiervoor naar de vodafone winkel?quote:DaannO schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:12:
[...]
Op een ander forum liep iemand ook tegen dit probleem aan en daar was het bevestigd door iemand van Nokia dat het daar aan lag.
Link niet, maar je kan daarvoor gewoon naar een Nokia Service Point zoals Ginz zegt.quote:Arveeël schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:55:
[...]
Ok das wel weer lekker dan! Garantie zaakje lijkt me. Moet ik hiervoor naar de vodafone winkel?
Heb je een link naar dat andere forum voor me?
Volgens mij kan je dan geen firmware update doenquote:Repeat schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:35:
Als je je firmware update met firmware van de nokia site, ben je dan gelijk van je branding af?
-
Ik wil de branding natuurlijk juist kwijtquote:Ginz schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:45:
Je kan gewoon updaten via de Nokia site, als de provider waarvan je het toestel gekocht heb, de update goed hebben gekeurd. Natuurlijk raak je je branding niet kwijt....
Repeat wijzigde dit bericht 29-05-2007 22:56 (19%)
2 kleine en onbelangrijke wijzigingen, daarom is de verandering in het typenummer ook zo klein.quote:Kaspers schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:28:
Is er ook ergens een changelog te zien van 4.71 ?
Ik heb 4.70 erop staan, werkt overigens zonder problemen, maar vroeg me gewoon af wat er aan 4.71 nieuw is..
-
Ligt eraan, als dit met tussenpozen van een wek gebeurt zou ik een nieuw toestel eisen, als je het toestel al langer hebt is het niet meer dan normaal dat ze een leentoestel meedoen.quote:[b][message=28127612,noline]gemasan schreef op woensdag 30 mei 2007 @
wat vinden jullie hiervan ?
specs | "B", "Y", "Z" Ondergoed, Bijzonder, Bijzonder goed!
De enigste legale manier is idd om even langs een NSP te lopen.quote:timsheen schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:23:
Ik heb mijn Nokia 6300 in Singapore gekocht. Ik wil hier graag de Nederlandse software op zetten, maar dit lukt me niet middels de online software van Nokia. Hij zet dan automatisch de Singaporese = Engelse + Chinese software erop. Bij een nokia dealer zou ik hier ongeveer 25-40 euro voor moeten betalen, maar wellicht heeft iemand een tip hoe ik dit zelf zou kunnen doen.
Dan zou ik er zeker niet mee akkoord gaan.quote:gemasan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:33:
eerste toestel geleverd 16/5
tweede toestel geleverd 23/5
Das goed nieuws. Waar activeer je die dienst precies? Dan kan ik dat misschien later even opnemen in de FAQ.quote:Yohan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:
Aan Blaasijzer en de anderen die hier naar op zoek waren:
Het internetten is gelukt via Orange, zowel met de ingebouwde Webbrowser als met Opera.
Ik had ergens gelezen dat de herkenning van headsets was verbeterd, klopt dat?quote:Ginz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:39:
2 kleine en onbelangrijke wijzigingen, daarom is de verandering in het typenummer ook zo klein.
Booster wijzigde dit bericht 30-05-2007 19:56 (40%)
World Entree kun je laten activeren door de klantenservice te bellen (1200 voor Orange-abonnees).quote:Booster schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:54:
Das goed nieuws. Waar activeer je die dienst precies? Dan kan ik dat misschien later even opnemen in de FAQ.
Ja, en de netwerklijst heeft een update gekregen.quote:Booster schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:54:
[...]
Ik had ergens gelezen dat de herkenning van headsets was verbeterd, klopt dat?
Ginz wijzigde dit bericht 30-05-2007 22:32 (5%)
-
Okay dus als ik het goed begrijp moet ik om world entree vragen en dan kost het me dus 1,50 voor 24 uur ? hoeveel Mb of heeft dat daar niets mee te maken ?quote:Yohan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:
Aan Blaasijzer en de anderen die hier naar op zoek waren:
Het internetten is gelukt via Orange, zowel met de ingebouwde Webbrowser als met Opera.
De 'key' is het volgende: alleen instellingen zijn niet genoeg. Door een behulpzame Orange-medewerker werd ik er op gewezen dat ik wel de instellingen had ontvangen voor Orange World, maar dat de dienst 'World Entree' niet geactiveerd was. Pas als deze dienst actief staat kun je van mobiel internet gebruikmaken.
Zodra 'World Entree' geactiveerd is werkt internet op de 6300, zowel de ingebouwde browser (Web in het menu) als Opera op de geheugenkaart. Het is een veredelde vorm van WAP, het programma geeft ook afbeeldingen (bijv. op nu.nl) weer! Ook het e-mailprogramma werkt vlekkeloos.
Wanneer je van internet gebruikmaakt krijg je direct een SMS'je. Daarin staat dat je de komende 24 uur van de dienst gebruik kunt maken. Hiervoor wordt ¤ 1,50 in rekening gebracht.
Je kunt ook in plaats van 'World Entree' kiezen voor 'Orange World Onbeperkt'. Dit kost ¤ 5,04 per maand (max 25 Mb).
I'm gonna chill to myself... Leave the stress of a world from inside me
I'm gonna walk all alone... And leave all my troubles behind me
I'm gonna chill to myself...
heeft de maken met een missende weerstand of zo. valt onder garantie dus gewoon naar een Nokia Service point of de winkel om het om te ruilen. Op een van de vorige pagina's staat meer info hiervover.quote:leurtje schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:51:
Weet iemand al iets of het probleem met die geheugenkaarten nu opgelost is? Ik heb inmiddels al mijn 3e toestel, en het werkt nog steeds niet...
Asus TF | HTC Desire Z | Canon S95 | Canon 500D | 10-22 | 50 f1.8 II | 35L | 24-70L | 100L | 430EX II | Flickr page
Er zijn maar weinig NSP's die dit kunnen repareren. Voordat je naar zo'n NSP ga, is het misschien aan te raden om ze eerste te bellen. Als ze het niet kunnen is het namelijk zonde om daar naartoe te gaan omdat ze ` dan toch maar moeten doorsturen.quote:FongWan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:12:
[...]
heeft de maken met een missende weerstand of zo. valt onder garantie dus gewoon naar een Nokia Service point of de winkel om het om te ruilen. Op een van de vorige pagina's staat meer info hiervover.
-
Die 24 uur is onbeperkt, maar je kunt in een dag niet veel MB's maken, hoorquote:Blaasijzer schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:26:
Okay dus als ik het goed begrijp moet ik om world entree vragen en dan kost het me dus 1,50 voor 24 uur ? hoeveel Mb of heeft dat daar niets mee te maken ?
Het zijn gewoon de instellingen van World, die je waarschijnlijk al hebt. Het belangrijkste is dat de de optie Entrée is ingeschakeld op jouw abonnement in de Orange-administratie. Pas dan gaat het werken.quote:en dan moet de orange medewerker me instellingen sturen van world entree ? of van world en dan world entree bij hun vrijzetten ?
hoe lang duurt het voordat dat verwerkt is ? want ik heb het net laten veranderen maar werkt nog steeds niet waar staan jou configuratie op ?quote:Yohan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:09:
[...]
Die 24 uur is onbeperkt, maar je kunt in een dag niet veel MB's maken, hoor
[...]
Het zijn gewoon de instellingen van World, die je waarschijnlijk al hebt. Het belangrijkste is dat de de optie Entrée is ingeschakeld op jouw abonnement in de Orange-administratie. Pas dan gaat het werken.
Have fun
Duurt ongeveer 24 uur na activatie.quote:Blaasijzer schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:54:
hoe lang duurt het voordat dat verwerkt is ? want ik heb het net laten veranderen maar werkt nog steeds niet waar staan jou configuratie op ?
Configuratie : WEB Accessquote:web -> instellingen -> configuratie instellingen ?
okay dan wacht ik even rustig afquote:Yohan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:04:
[...]
Duurt ongeveer 24 uur na activatie.
[...]
Configuratie : WEB Access
Account : Orange WAP
Mad_Demon wijzigde dit bericht 31-05-2007 21:07 (11%)
Heb je ook iets van serienr.s meegekregen?quote:Mad_Demon schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:07:
Even ter bevestiging van wat we al weten: heb een mailtje van het hoofdkantoor gekregen. Er is bij de eerste productie een verkeerd component geïmplementeerd. Het betreft alleen de eerste toestellen die centraal in NL zijn uitgeleverd. Oplossing: gebruik maken van de omruil garantie (meestal 5 werkdagen), daarna moet het toestel ter reparatie worden opgestuurd.
-
Overdinkel, Overrijssel
Noodzakelijk? natuurlijk niet. Maar het houd wel lekker vuil buiten. Ik zag laatst iemand lopen die gebruikte een toestel zonder frontje, met wat plakband oid om het keypadje op de plek te houden.quote:Demeteor schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:25:
Dat klepje is echt onmogelijk zonder kleine schroevendraaier of lange nagels te openen.
Dat vind ik niet "des Nokia's" waarvan ik verwacht dat het makkelijk en n00b-proof is.
Is dat klepje wel noodzakelijk? Moet je die na eerste gebruik verwijderen?
Er staat niets beschreven in de handleiding of ergens anders.
Dropbox - Online backup, file sync and sharing made easy
Ik heb het zelfde, af en toe hoor ik de andere kant niet. En de ander keer weer goed. Zijn wij de enige 2 met deze problemen? Lijkt me van niet toch?quote:gemasan schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:46:
lieve mensen
dit is toch ONGELOOFLIJK !!!
had ik dus een nieuw toestel .....
alles opnieuw geconfigureerd
(en dat is bij vodafone vwb email een gigantisch karwei )
heb ik een NIEUW probleem ..
als ik word gebeld, dan kan ik de beller NIET horen ..
(de beller kan mij wel horen)
wel als ik loudspeaker aanzet .. maar normaal hoor ik niks
heb simkaartje er uitgehaald om in ander (oude) toestel te stoppen
ben met vrouw uit eten geweest
kwam terug .. en probeerde het nogmaals
sim erin.. accu erin ..
en ... wie schetst m'n verbazing ...?? .. het werkte weer !!
opnieuw geconfigureerd (want ik had fabrieksinstellingen teruggezet .... dacht dat dat misschien
de oplossing was) ..
enfin... alles voor mekaar ... en wat gebeurt er ?
WEER geen geluid, als iemand me belt ...
om GEK van te worden ....
enfin .. vodafone maar weer bellen ...
voor weer een nieuw toestel ?? ..
of moet ik de moed qua 6300 opgeven ??
ik willem zo graag .. want het is verder zo'n fantastisch toestel !!
quote:
Blaasijzer wijzigde dit bericht 02-06-2007 01:22 (22%)
Ow chillquote:Yohan schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:23:
Mijn 6300 is zojuist gesneuveld tijdens een software-update. Het toestel viel halverwege de update uit. Misschien dat dit door de slaapstand komt?
Ik heb ook altijd alleen de telefoon in mijn broekzak en ik let zelfs op of ik geen zandkorreltjes of iets dergelijks in mijn zak heb. Het zijn ook geen hele diepe krassen, maar allemaal hele fijne die je vooral bij zonlicht ziet.quote:Kaspers schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:08:
Ik heb hem al een maand of twee, en hij is nog steeds krasvrij.
Ik vervoer hem trouwens als enig object in m'n rechterbroekzak.
Hij krast idd snel. Ik koop binnenkort een nieuwe (originele) Nokia cover. Sinds ik het hoesje heb zijn er geen krassen bijgekomen, dus kan ik de nieuwe covers dan mooi gaaf houdenquote:alvani schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:24:
Even een ander vraagje: heeft jullie 6300 ook zo snel last van krassen op de achtercover? Ik heb 'm nog geen week en ben er heel voorzichtig mee, maar de RVS achter cover zit al helemaal onder de krassen.
Je kunt in het kader van energiebesparing een slaapstand aanzetten in het menu. Dan gaat de telefoon als het ware op standby.quote:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: