Klopt die Scythe Ninja mini. En ik zou em graag in een winkel in Leeuwarden ophalen maar dat kon nog wel es lastig worden denk ik.quote:
Reality is just an illusion due to the lack of alcohol..
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid
Pagina's: 1 2 3 4 ... 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 last
[Nieuw Topic]Klopt die Scythe Ninja mini. En ik zou em graag in een winkel in Leeuwarden ophalen maar dat kon nog wel es lastig worden denk ik.quote:drZymo schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:36:
[...]
Bedoel je mischien de Scythe Ninja?
En wat bedoel je met lwd?
Kijk hier eens:quote:XraiDeD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:15:
Bedankt voor je snelle reply. Dan ben ik er iig uit welke HD ik kies.
Nu hoop ik dat het geheugen goed is maar daar ga ik maar van uit.
Processor wordt dan ook een 5200+. Weet iemand toevallig of die scitech ninja turtle in lwd is is te krijgen?
Denk idd niet dat norrod of Home productions (of zoiets) deze hebben.quote:XraiDeD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:02:
[...]
Klopt die Scythe Ninja mini. En ik zou em graag in een winkel in Leeuwarden ophalen maar dat kon nog wel es lastig worden denk ik.
Ophalen wordt lastig ja. Maar waarom ophalenquote:XraiDeD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:02:
[...]
Klopt die Scythe Ninja mini. En ik zou em graag in een winkel in Leeuwarden ophalen maar dat kon nog wel es lastig worden denk ik.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik heb toevallig een ticket open staan bij digitaleverywhere m.b.t. een hardware conflict (keiharde bluescreen bij gebruik van een CAM in m'n floppydtv s2), en heb het volgende advies gekregen dat jou misschien ook kan helpen:quote:rsvmark schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:06:
Vista gaat bij mij probleemloos in standby ...... tot ik de floppydtv installeer
Dit topic lezen? [DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 2]quote:XraiDeD schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:33:
Bedankt voor jullie info gister. Heb het ingebouwd en het werkt prima!
Wat is eigenlijks de goedkoopste oplossing tbt het gratis digitale zenders van Ziggo ontvangen?
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
quote:jingaling schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:49:
Ik heb de 8.7 driver nu geinstalleerd en alle kanalen weer opnieuw opgezocht en heb tot nu toe weer beeld en ook de dvd's speelt mediacenter weer af.
Hopen dat het nu goed blijft.
Hebben jullie die uitgelekte 8.7 geinstalleerd? Dat ging verder prima? Geen side-effects?quote:Only schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:48:
Zo idd, echt een verademing weer die 8.7, ik was er vanmorgen vroeg al mee aan het stoeien geweest (ik kreeg ook groen geblokt beeld in WMC) maar vanmorgen was het nog niet gelukt, als ik er een dvd instopte dan reboote de pc meteen. Nu net nog maar eens een poging gewaagd en nu speelde de dvd in 1 keer goed af:) Overigens wel een rare fout in Catalist 8.6.
quote:DynaMikeY schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:03:
Ik heb de CPU in mijn gamebak geupgrade; daar zit nu een E6750 in (@ 3.4GHz), en de E6400 die er eerst in zat wil ik als hart van een mediacenter gaan maken.
Ik ben de volgende hardware bij elkaar aan het grabbelen:
Intel Core2Duo E6400 @ 2.13GHz - Uit mijn gamePC, ivm vervanging.
GEiL PC6400 2x 512MB (4-4-4-12) - Trek ik uit mijn gamePC, die heeft toch 5GB.
Samsung Spinpoint 500GB SATA300 - Trek ik uit mijn server.
Asus P5B-MX (S775, mATX, Intel 946GZ chipset) - Onderweg.
Antec Fusion 430 Black - Besteld.
Logitech Harmony 525 (die ik al in gebruik heb in mijn homecinema)
Nu had ik enkele vragen over deze specs:
- Zal de onboard VGA van de P5B-MX het in combinatie met de E6400 aan kunnen om HD content (met name MKV met AC3) te kunnen afspelen? Of heb ik een extra PCI-e VGA kaart nodig?
- Zal de Harmony 525 samenwerken met de IR interface van de Antec case? (met name: kan ik de PC aanzetten met de AB?)
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
xAndyx wijzigde dit bericht 17-07-2008 14:42 (16%)
BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3
Nog geen probleem kunnen ondervinden tot nu toe.quote:stefimke schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:13:
[...]
[...]
Hebben jullie die uitgelekte 8.7 geinstalleerd? Dat ging verder prima? Geen side-effects?
Interessante kastjes van Shuttle. de door jou genoemde kost 319 euro ShuttleShop . Staat ook nog een andere HD barebone op. Maar dit ding bevat toch al een moederbord en videokaart. Waarom vraag je dan naar hoe deze presteert met een 780g?quote:xAndyx schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:39:
Ik zie dat Shuttle nu een nieuwe barebone heeft gebaseerd rondom "de nieuwe nvidia chipset" met geintregeerde geforce 8200. Welke dx10 compatible is en ook vloeiend HD zou moeten kunnen afspelen.
Ik vraag me af in hoeverre deze presteerd met de alom bekende 780g chipset (ati 3200hd). Klinkt in iedergeval ook interresant voor een htpc.
offtopic:
ben wel een beetje in de war welk topic we nou verder gaan, deze of de nieuwe
Ik weet dat het een barebone is en dus alleen maar een cpu / geheugen en hd in moet. Ik bedoelde hoe deze barebone presteerd in vergelijking met een 780g setup. Zal wel neerkomen op alleen het vergelijken van hoe de 2 videokaarten presteren, aangezien in beide een Phenom cpu kan.quote:Ransom_nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:05:
[...]
Interessante kastjes van Shuttle. de door jou genoemde kost 319 euro ShuttleShop . Staat ook nog een andere HD barebone op. Maar dit ding bevat toch al een moederbord en videokaart. Waarom vraag je dan naar hoe deze presteert met een 780g?
BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3
www.DigitalRacing.nl
Dinsdag kan ik je daar uitgebreid informatie over gevenquote:BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:43:
Twee vraagjes. De eerste gaat over dit moederbord, de Gigabyte GA-MA78GM-S2H. De ene zegt dat je daar HD materiaal mee kunt afspelen zonder extra videokaart, maar ik zie anderen er toch nog een videokaart bijsteken in hun setup. Wat is waar?![]()
De tweede gaat over de voeding. Bij een Antec Fusion zit een 430W standaard. De meeste mensen gaan toch nog voor een andere voeding, liefst passief uiteraard. Is de standaard voeding van de Antec niet stil genoeg?
Kamertje verbouwen in HT-room
Je hebt met dit moederbord geen extra videokaart nodig om HD content af te kunnen spelen. Dat is nou juist het mooie van deze chipset. Wil je echter ook gamen op deze pc, dan is het aan te raden een extra videokaart aan te schaffen.quote:BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:43:
Twee vraagjes. De eerste gaat over dit moederbord, de Gigabyte GA-MA78GM-S2H. De ene zegt dat je daar HD materiaal mee kunt afspelen zonder extra videokaart, maar ik zie anderen er toch nog een videokaart bijsteken in hun setup. Wat is waar?![]()
De tweede gaat over de voeding. Bij een Antec Fusion zit een 430W standaard. De meeste mensen gaan toch nog voor een andere voeding, liefst passief uiteraard. Is de standaard voeding van de Antec niet stil genoeg?
Je kunt inderdaad inderdaad HD afspelen met dit onboard videokaart maar dan raad ik je aan om er een stevige CPU in te zetten...want er zitten veel haken en ogen aan de hardware acceleratie van de onboard videokaart bij HD films...zoveel dat het niet echt bruikbaar is.quote:BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:43:
Ja, alleen met een redelijk zware cpu. Die vorige chipset (690G obv een ATi 1250) heeft geen hardware acceleratie.quote:XraiDeD schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:10:
Het is vast voorbij gekomen maar is die voorloper van die GA-MA78GM-S2H ook geschikt voor HD materiaal zonder extra videokaart? Dat was de GA-MA63GM-S2H ofzo
Ook ik heb dit probleem al vanaf de aanschaf van mijn HTPC ca. 2 maanden geleden. Ik ben nog steeds ermee aan het spelen en heb ondertussen diverse combinaties aan sfotware gehad en bij ALLE combinaties datzelfde probleemquote:stefimke schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:02:
nieuw probleem: zijn er meer mensen met een imon-vfd waarvan Vista op hol slaat als je met een willekeurige afstandsbediening iets gaat doen (receiver volume bijvoorbeeld)?
Ik zat al maanden met het probleem dat ik elke avond m'n HTPC wel een keer moet resetten omdat hij onbedienbaar is geworden. Menu's klappen niet uit, start-knop doet niks, rechts-klik menu's doen 't niet, muisklikken fungeren alsof er steeds CTRL-rechtsklik wordt geklikt... kortom: onbedienbaar. Gisteren viel me opeens op toen ik een film aan het kijken was, en met een afstandbediening m'n receiver wat harder zette, dat de mousepointer even in beeld kwam... dat was het dus. Tengevolge van een signaal wat binnenkomt op de IR-interface wordt m'n Vista dus genekt. Het simpelweg disablen van de imon software is niet afdoende... ik heb nu een stuk duct-tape voor het display geplakt. Maar dat is natuurlijk niet de meest ideale optie.
Ben ik de enige met dit fenomeen?
sl1200 wijzigde dit bericht 20-07-2008 23:57 (3%)
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid
Pagina's: 1 2 3 4 ... 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos