Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 05 november 2002

quote:
sonyfreakje schreef op maandag 16 juni 2008 @ 07:53:
Hoi Hoi allemaal ,

ik heb het idee in mijn hoofd gekregen om een media center pc te bouwen , hij moet op een panasonic plasma van 107 cm ( hdmi ) aangesloten worden . ik wil er op kunnen gamen en ik wil hem voor mijn digitale tv van TELE2 graag als video recorder gebruiken .

nu weet ik dat koeling vaak het grote probleem is , vandaar mijn vraag kan dit wel en kan ik hiermee wat ik wil gaan doen ? ik hoop dat iemand mijn kan helpen of misschien goede sugesties heeft wat ik aan moet passen.

1 BELANGRIJKSTE VRAAG IS DUS GAAT DIE KWA TEMPRATUUR EN KWA RUIMTE IN DE KAST.?

..........
De temp vraag is niet te beantwoorden want niemand (behalve) jij weet hoe de thuis situatie is, waar komt ie (in) te staan (gesloten/open) etc.....

Een veel belangrijker vraag lijkt me voor jou: hoe kan ik een HTPC als digitale videorecorder voor digitale tv van TELE2 gaan gebruiken.
Want dat kan namelijk niet!
Digitale tv van TELE2 is zgn. IPTV en daar heb ik nog geen of nauwelijks mogelijkheden voor gezien.
Tenzij je dit analoog via de stb/decoder en een video ingang van je Hauppauge 150 wilt gaan doen. De kwaliteit zal dan matig zijn, helemaal op een plasma als je het überhaupt al lukt.Als je toch nog een analoge tv kaart wil, zou ik een 'modernere' nemen; bijv. een Hauppauge 2200 of 1700.

Als je je budget enigszins in de hand wilt houden vraag ik me af waarom je een moederbord neemt met (goeie) onboard graphics en er toch een aparte video kaart bij neemt.

Ook zou ik de casefan van Coolermaster niet nemen en er meteen een goeie/stille inzetten, bijv. een Nexus/Scythe. Ook je CPU is een ietwat overkill, maar ik weet niet of je je HTPC ook nog voor andere dingen wilt gaan gebruiken. De kast is natuurlijk duur maar die zul je wel goed overwogen hebben.......

Maar goed, nu wordt het toch een 'welkemoet ik nemen' issue en dat is niet de bedoeling.......

quote:
Stien schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:51:
Is er een tooltje om eenvoudig te controleren of er gebruik wordt gemaakt van hardwarematige versnelling van HD films?

Momenteel doe ik dit door de cpu belasting te analyseren. Maar dit is natuurlijk altijd maar een aanname. Er zijn meerdere factoren die meespelen in de processor belasting; zoals Video bitrate ed.
Schijnt met DXVAChecker te kunnen......
(1.kijken of DXVA 'actief'/aanwezig is op je systeem, 2.een (media)bestand openen om te kijken of dat bestand DXVA gebruikt)

Ik vraag me dan toch even iets af, ik heb hiervoor upc digitale tv gehad en heb die aangesloten op mijn pc via 3 tullip stekkers, rood geel /wit. ik had dan prima tv en prima geluid . maar als ik nu dus een nieuwere tv kaart pak dan heb ik toch heel die drie tullip stekkers niet meer ?

Reg. datum: 01 januari 2001

quote:
Jordyvg schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:52:
ik krijg het maar niet voor elkaar om geluid over hdmi uit mijn GA-MA78GM-S2H bordje naar mijn panasonic plasma te krijgen. ik zoek al een tijdje op internet maar ik krijg het niet voor elkaar. ik heb de laatste drivers geïnstalleerd en draai op xp pro. maar ik kan niets anders selecteren als de Realtek HD Audio Output. Tussen hardware staat wel gewoon de ATI HDMI Audio, en dat deze correct werkt maar kan de HDMI dus niet selecteren onder het audio tapje. Ik heb ook in de bios gekeken maar kan daar niets over HDMI vinden.

kan iemand mij helpen?
Zelfde probleem hier, maar ik had nog niet de tijd gehad om dit uit te zoeken. Wel zag ik in de (online?) handleiding dat je ook HDMI output kon kiezen in de Geluidopties. Bij mij stond er dus ook alleen Realtek HD Audio Output. Ik had al wel de drivers gedownload van de giga site. Later maar even verder uitzoeken.

quote:
sonyfreakje schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:21:
Ik vraag me dan toch even iets af, ik heb hiervoor upc digitale tv gehad en heb die aangesloten op mijn pc via 3 tullip stekkers, rood geel /wit. ik had dan prima tv en prima geluid . maar als ik nu dus een nieuwere tv kaart pak dan heb ik toch heel die drie tullip stekkers niet meer ?
Dat ligt er aan op welke manier je tv wilt gaan kijken/opnemen. Gewone analoge tv; dan heb je idd aan een analoge tv tuner genoeg. Digitale tv via decoder (kabel/satelliet/digitenne) dat gaat of met een speciale digitale tuner of op de manier zoals je het deed; via de decoder/set top box. IP-TV gaat ook via de decoder of anders niet!

Ligt er ook nog aan hoe je het in het verleden via UPC deed; wat voor HTPC-software had je toen draaien?

ik had dit altijd gewoon met windows media center. in de setup kon je mooi aangeven dat je via een setup box keek . en dit werkte dan prima. maar ik begrijp dus dat er geen mogelijkheid is om het signaal echt digitaal op een htpc aan te sluiten ?

quote:
sonyfreakje schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:51:
ik had dit altijd gewoon met windows media center. in de setup kon je mooi aangeven dat je via een setup box keek . en dit werkte dan prima. maar ik begrijp dus dat er geen mogelijkheid is om het signaal echt digitaal op een htpc aan te sluiten ?
Dan begrijp je het toch niet goed. DVB-C (en T en S) kan inmiddels digitaal op een MCE machine bekeken/opgenomen worden. Nog even doorlezen zou mijn advies zijn......

En in principe kan jouw set top box methode nog steeds prima, maar dan natuurlijk niet echt digitaal en kwalitatief een stuk minder (waarschijnlijk via composiet) en omslachtiger (kastjes /ir blasters etc.)

quote:
psy schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:29:
@Moondust & Justchill

Problemen 24p MKV's lijken opgelost. Nadat ik een bluray disc had geprobeerd in mijn PS3 zag ik dat de tv 24p perfect weergeeft. De tv doet het dus perfect. Na het opnieuw installeren van een Vista install (nu een normale Ultimate zonder ingebakken codec's) en alleen het noodzakelijke (CCC 8.5, Haali, Ffdshow, PowerDVD7.3+update) ben ik voorzichtig weer gaan experimenteren.

Dit keer kon ik wel juddervrij 24p MKV laten afspelen, nadat ik de output van in Catalyst Control Center op 1080p/24Hz had gezet. Eindelijk, het ziet echt veel fijner uit! Het verschil is duidelijk te zien, vooral bij pan's. Op 50Hz is de judder weer terug, maar dat is niet erg natuurlijk.
Mooi, feli! Zeg ik het goed dat de oorzaak van de judder hoogstwaarschijnlijk de ingebakken codecs zijn? Wat bedoel je overigens met ingebakken codecs? Waar ingebakken?
quote:
Nu alleen zien uit te vogelen hoe ik snel kan switchen tussen 24Hz en 50Hz :)
Powerstrip heeft een mogelijkheid om snel tussen verschillende ingestelde profielen te switchen, ik geloof zelfs met een sneltoets, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.

quote:
kaajee schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:54:
[...]

Hoezo programma? Dat scherm moet toch gewoon als (computer)scherm fungeren? Als tweede monitor. In clone modus of extended buroblad en dan gewoon weergeven wat jij wilt dat er op weergegeven wordt........wat wil jij er (nog) meer mee dan?
Nou er zit een programma bij waarmee je oa de temperatuur, fansnelheid en processorbelasting en zo nog wat dingetjes af kan lezen (Zini heet dat), hiertussen kan je switchen met het touchscreen.(idd extended buroblad).
Ook is er een programma bij waarbij je een aantal knoppen krijgt waarmee je een programma kunt starten (werkt voor geen meter) maar dit is in de clone modus waardoor er, als ik bijv een film start, op beide schermen hetzelfde te zien is, dat is echt irritant want hij staat ongeveer een meter naast mijn tv.

Mooi zou zijn dat je bijvoorbeeld met het touchscreen muziek kan selecteren (zodat ik mijn tv niet aan hoef te zetten), of dat ik een programma op het tv scherm kan starten en ik dan op het kleine scherm wat extra knoppen krijg mbt dat programma.
Net als een philips pronto bijvoorbeeld, dus echt iets bedienen met dat touchscreen, nu is het niet echt functioneel (al ziet het er wel strak uit :) )

quote:
lun schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:41:
[...]

Zelfde probleem hier, maar ik had nog niet de tijd gehad om dit uit te zoeken. Wel zag ik in de (online?) handleiding dat je ook HDMI output kon kiezen in de Geluidopties. Bij mij stond er dus ook alleen Realtek HD Audio Output. Ik had al wel de drivers gedownload van de giga site. Later maar even verder uitzoeken.
@lun
het is gelukt. ff in de bios >> Advanced BIOS Features > Onboard VGA output connect to D-SUB/HDMI staat standaard op VGA

quote:
-Moondust- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:50:
[...]

Mooi, feli! Zeg ik het goed dat de oorzaak van de judder hoogstwaarschijnlijk de ingebakken codecs zijn? Wat bedoel je overigens met ingebakken codecs? Waar ingebakken?

[...]

Powerstrip heeft een mogelijkheid om snel tussen verschillende ingestelde profielen te switchen, ik geloof zelfs met een sneltoets, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.
Sinds catalyst 8.5 drivers kan je met elke leuke videokaart 1080p/24h gewoon op een hotkey zetten

Dillemma...

Als ik vista x64 ga draaien (vanwege 4gb limit in x86) krijg ik codec problemen als ik mkv's wil afspelen in mce. Maar eigenlijk valt MCE af want er is geen dxva support in mce.

Dus dat wordt Mediaportal....maar draait dat wel lekker op x64 en ik las dat je MPC-HC kan instellen als je player in MP, heb ik dan wel dxva support als ik mkv's ga afspelen?

Of moet ik gewoon Vista x86 installen en dan 500 mb ofzo opofferen?

Rainesh wijzigde dit bericht 16-06-2008 21:10 (4%)

Kamertje verbouwen in HT-room

Kennis is macht
Reg. datum: 12 oktober 1999

quote:
-Moondust- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:50:
[...]

[...]

Ik had eerst een speciale RC2 ultimate (met erbij gemaakte unattended install), waar allerlei software en codec's aan te vinken waren. Allemaal wel handig, maar je verliest zo wel de controle op wat er precies opstaat. Het was ook meer ter test. Nu heb ik een normale Ultimate gebruikt waar ik zelf achteraf nog alles op moest zetten. Vind ik toch fijner.

Wat nou de oorzaak was weet ik niet. Het zal een combinatie van factoren zijn. Ik weet wel dat het eerst echt niet lukte, 24hz output. Nog veel ergere judder als op 50hz. Nu is het zoals ik het verwacht: judder op 50hz, geen judder op 24hz. Nog steeds zie ik heel af en toe een heel klein hikje, maar dat beschouw ik als normaal (het blijft een download waarbij je niet altijd weet hoe goed de MKV encoding is geweest) en de pan's gaan nu echt perfect! Dit was op de good-old crt ook niet mogelijk, dus ik ben tevree :)

Core2duo6600 - Asus P5W-DH - 2GB PC6400 OCZ Xtc Dual Kit - MSI Geforce 7900GT passive - LSI Megaraid 320-2E 128MB/BBU - 4xMaxtor Atlas II 15k 36 GB RAID0 - Benq 1655 - Sony CPD-420GS - Antec P180B met NeoHE550W

quote:
Rainesh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:09:
Dillemma...

Als ik vista x64 ga draaien (vanwege 4gb limit in x86) krijg ik codec problemen als ik mkv's wil afspelen in mce. Maar eigenlijk valt MCE af want er is geen dxva support in mce.

Dus dat wordt Mediaportal....maar draait dat wel lekker op x64 en ik las dat je MPC-HC kan instellen als je player in MP, heb ik dan wel dxva support als ik mkv's ga afspelen?

Nou bijna 1 Gb opofferen dan.....maar dat zou ik maar doen......
Je krijgt natuurlijk ook met Mediaportal dezelfde problemen als zonder; codecs etc. (OS blijft per slot hetzelfde)

Maar waarom hang je zo sterk aan die 4gb? 2Gb is voor een HTPC (met Vista) ook nog steeds meer dan genoeg.....
Laat staan dat 64bits iets extra's zou toevoegen aan een HTPC.........

(btw x86 kan ook prima 64bits zijn hoor, maar dat terzijde)

quote:
-chiel- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:53:
[...]

Nou er zit een programma bij waarmee je oa de temperatuur, fansnelheid en processorbelasting en zo nog wat dingetjes af kan lezen (Zini heet dat), hiertussen kan je switchen met het touchscreen.(idd extended buroblad).
Ook is er een programma bij waarbij je een aantal knoppen krijgt waarmee je een programma kunt starten (werkt voor geen meter) maar dit is in de clone modus waardoor er, als ik bijv een film start, op beide schermen hetzelfde te zien is, dat is echt irritant want hij staat ongeveer een meter naast mijn tv.

Mooi zou zijn dat je bijvoorbeeld met het touchscreen muziek kan selecteren (zodat ik mijn tv niet aan hoef te zetten), of dat ik een programma op het tv scherm kan starten en ik dan op het kleine scherm wat extra knoppen krijg mbt dat programma.
Net als een philips pronto bijvoorbeeld, dus echt iets bedienen met dat touchscreen, nu is het niet echt functioneel (al ziet het er wel strak uit :) )
Maar je kunt toch elk willekeurig programma draaien? Ik snap je probleem niet zo...........Het is gewoon een 2e monitor, dus alles wat je normaal op een enkele monitor zou (willen) draaien, kun je nu ook draaien. Je sleept het naar je touch screen en klaar is kees.
Waar je op zou kunnen letten is een soort van 10-feet GUI wat inhoudt dat er grote knoppen zijn wat het indrukken met je dikke worste vingers wat vergemakkelijkt......... :9 :9
Maar in principe kun je elk programma bedienen.

MCE, MediaPortal zijn zulke 10-feet GUI programma's, die prima op dat kleine touchscreen te zien en te bedienen zijn. Je zou, als je Vista draait, ook SideShow kunnen overwegen.........

quote:
kaajee schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:38:
[...]

Nou bijna 1 Gb opofferen dan.....maar dat zou ik maar doen......
Je krijgt natuurlijk ook met Mediaportal dezelfde problemen als zonder; codecs etc. (OS blijft per slot hetzelfde)

Maar waarom hang je zo sterk aan die 4gb? 2Gb is voor een HTPC (met Vista) ook nog steeds meer dan genoeg.....
Laat staan dat 64bits iets extra's zou toevoegen aan een HTPC.........

(btw x86 kan ook prima 64bits zijn hoor, maar dat terzijde)
mmm dat wordt dan bijna 1gb opofferen..

Mn htpc wordt ook mijn werkpc, vandaar dat ik ook 4gb geheugen heb genomen. Vind ik zelf wat prettiger werken als ik grote files open etc.

Kamertje verbouwen in HT-room

Reg. datum: 14 november 2007

Misschien een beetje off-topic, maar stel het toch maar.
Ben nu al een tijdje aan het lezen om een htpc in elkaar te zetten, maar blijf zitten met een vraag.
Als gebruiksgemak en stabiliteit een absolute pre zijn( of is dit een beetje vloeken in de kerk, op een tweakers forum), zou ik dan niet beter af zijn met een home theater systeem ?
Iets als de JVC DD-8 of Denon S-302
Het systeem zal beeld weergeven via een Samsung LE37-S71 en mijn hifisetje heeft enige tijd geleden de geest gegeven.
Of is de beeld- & geluidskwaliteit van deze systemen niet te vergelijken met een HTPC in dezelfde prijsklasse ?
Ben niet overmatig geinterreseerd in bleu-ray of opnemen van serie's, wel van afspelen van audio via server die boven draait
Ik hoop dat jullie hier iets zinnigs over willen (en kunnen) vertellen.

UdoII wijzigde dit bericht 16-06-2008 23:01 (4%)

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
UdoII schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:53:
Misschien een beetje off-topic, maar stel het toch maar.
Ben nu al een tijdje aan het lezen om een htpc in elkaar te zetten, maar blijf zitten met een vraag.
Als gebruiksgemak en stabiliteit een absolute pre zijn( of is dit een beetje vloeken in de kerk, op een tweakers forum), zou ik dan niet beter af zijn met een home theater systeem ?
Iets als de JVC DD-8 of Denon S-302
Het systeem zal beeld weergeven via een Samsung LE37-S71 en mijn hifisetje heeft enige tijd geleden de geest gegeven.
Of is de beeld- & geluidskwaliteit van deze systemen niet te vergelijken met een HTPC in dezelfde prijsklasse ?
Ben niet overmatig geinterreseerd in bleu-ray of opnemen van serie's, wel van afspelen van audio via server die boven draait
Ik hoop dat jullie hier iets zinnigs over willen (en kunnen) vertellen.
Voordeel van een mediacenter is dat je er alles mee kan. Dus afspelen van alle soorten bestanden en codecs maar met een tv-kaart kun je er ook nog van tv mee opnemen en met een draadloos toetsenbord kun je er nog een beetje mee internetten ook.
Als je puur alleen audio wilt afspelen van een server ben je beter af met bijvoorbeeld een Squeezebox (of één van de alternatieven) die je aansluit op je gewone hifiset. Dan heb je geen beeldscherm nodig ook om je bestanden op te zoeken en je hebt nog hele goede geluidskwaliteit ook.

Vista ..... het ziet er mooi uit hoor, maar zelfs op een gloednieuwe pc werkt voor geen meter. Wanneer maken ze het nu eens eindelijk af zodat het werkt ?

quote:
@Moondust & Justchill

Problemen 24p MKV's lijken opgelost. Nadat ik een bluray disc had geprobeerd in mijn PS3 zag ik dat de tv 24p perfect weergeeft. De tv doet het dus perfect. Na het opnieuw installeren van een Vista install (nu een normale Ultimate zonder ingebakken codec's) en alleen het noodzakelijke (CCC 8.5, Haali, Ffdshow, PowerDVD7.3+update) ben ik voorzichtig weer gaan experimenteren.

Dit keer kon ik wel juddervrij 24p MKV laten afspelen, nadat ik de output van in Catalyst Control Center op 1080p/24Hz had gezet. Eindelijk, het ziet echt veel fijner uit! Het verschil is duidelijk te zien, vooral bij pan's. Op 50Hz is de judder weer terug, maar dat is niet erg natuurlijk.
Sweet!! Neem nu maar eerst een image van je systeempartitie hé, als het weer in de soep loopt, kan je snel herzetten (tip: acronis true image home 11)

En hoe ziet het eruit? Speel je 720p of 1080p ? Is je plasma gecalibreerd? (welke is het trouwens¿) Hoeveel verbruikt ie, weet je dat? Ga je via HDMI en hoe doe je geluid?
Welke media theatre software gebruik je nu?

quote:
Rainesh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:09:
Dillemma...

Ik zou geen x64 installen ze, dat is imo om problemen vragen. Speel op safe en go for vista 32 bitz. Je hebt geen 4GB nodig voor je HTPC!! in MP kan je idd een externe player kiezen, en zo MPC-HT gebruiken en dxva kiezen.
Maar mag ik je een tip geven: kijk je niet dik op die dxva, in de helft van de gevallen werkt dat toch niet goed of maar half; zorg vr een krachtige CPU en gebruik coreAVC pro..

quote:
kaajee schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:54:
[...]

Maar je kunt toch elk willekeurig programma draaien? Ik snap je probleem niet zo...........Het is gewoon een 2e monitor, dus alles wat je normaal op een enkele monitor zou (willen) draaien, kun je nu ook draaien. Je sleept het naar je touch screen en klaar is kees.
Waar je op zou kunnen letten is een soort van 10-feet GUI wat inhoudt dat er grote knoppen zijn wat het indrukken met je dikke worste vingers wat vergemakkelijkt......... :9 :9
Maar in principe kun je elk programma bedienen.

MCE, MediaPortal zijn zulke 10-feet GUI programma's, die prima op dat kleine touchscreen te zien en te bedienen zijn. Je zou, als je Vista draait, ook SideShow kunnen overwegen.........
Hoe bedien ik dan op mijn touchscreen MCE terwijl de film dan enkel op de tv te zien is?
Dus alleen knoppen op het kleine scherm!

Dat sideshow ziet er geinig uit, maar je raad het al, het beeldschermpje in de behuizing is niet compatible :X

Kennis is macht
Reg. datum: 12 oktober 1999

quote:
Justchill schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:32:
[...]

Sweet!! Neem nu maar eerst een image van je systeempartitie hé, als het weer in de soep loopt, kan je snel herzetten (tip: acronis true image home 11)

En hoe ziet het eruit? Speel je 720p of 1080p ? Is je plasma gecalibreerd? (welke is het trouwens¿) Hoeveel verbruikt ie, weet je dat? Ga je via HDMI en hoe doe je geluid?
Welke media theatre software gebruik je nu?
Ik ga inderdaad een image maken. De vorige image kon ik niet gebruiken dus dat moet ik even opneuw doen met nieuwe software (en laat dat net True image 11 zijn).
Veel heb ik nog niet kunnen kijken...hooguit wat digitale tv, maar nog geen mkv's. Ik heb een aflevering Desperate meegekeken en het ziet er erg goed uit. Natuurlijk ook omdat het beeld groter is, maar de hogere resolutie (series zijn 720p) is goed te zien. Heb een Panasonic 42PZ85, ongecalibreerd. Ook snel wat 1080p mkv's geprobeerd, dit is echt schitterend. Wat een diepte in het beeld! Echt heel mooi. Mijn oude 32 inch crt tv was al prima maar dit is toch wel een stuk mooier, niet te vergelijken. Verbruik weet ik nog niet.

Geluid gaat via optical naar mijn 5.1 receiver, hier hangen grote speakers aan (Magnat Vintage 550). Dat had ik al en dat voldoet perfect. Dolby 5.1 en DTS werken perfect. Alles gaat via Media Center. Is voorlopig toch wel mijn voorkeur.

offtopic:
Heb een chronisch gebrek aan tijd door de geboorte van mijn dochtertje drie weken geleden :)

Core2duo6600 - Asus P5W-DH - 2GB PC6400 OCZ Xtc Dual Kit - MSI Geforce 7900GT passive - LSI Megaraid 320-2E 128MB/BBU - 4xMaxtor Atlas II 15k 36 GB RAID0 - Benq 1655 - Sony CPD-420GS - Antec P180B met NeoHE550W

Reg. datum: 01 januari 2001

quote:
Jordyvg schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:54:
[...]

@lun
het is gelukt. ff in de bios >> Advanced BIOS Features > Onboard VGA output connect to D-SUB/HDMI staat standaard op VGA
Dank je :) Toch wel weer een nadeel van mijn bluetooth toetsenbord, kan niet in bios :P Vanavond maar even een toetsenbord lenen.

quote:
-chiel- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:40:
[...]

Hoe bedien ik dan op mijn touchscreen MCE terwijl de film dan enkel op de tv te zien is?
Dus alleen knoppen op het kleine scherm!
.....
Tja dat gaat niet, maar waarom zou je dat per se willen? Als je een film via MCE aan het kijken bent (op je TV) heeft het toch geen zin om met het touchscreen te werken, want acties die je dan daarmee zal uitvoeren zullen het film kijken beïnvloeden. Stel je bent een film aan het kijken en je wilt via je touchscreen muziek gaan luisteren. Dan zal MCE toch de film (moeten) stoppen om vervolgens je muziek ten gehore te kunnen brengen.

Lijkt overigens een beetje op mijn 'probleem' dat ik oa. hier beschrijf. Ook (nog) geen oplossing voor eigenlijk.....

Een dansend paartje, vieslel!

Heeft er iemand hier ervaring met Cyberlink PowerDVD BD Edition?

Deze krijg je namelijk bij de Sony Blu-Ray speler en ik vroeg me af of dit niet een versie is waar je net niet alles mee kan, wat vaker het probleem is met meegeleverde software. Kan je gewoon alle formaten aan enzo? Ook netjes 5.1 geluid (of 7.1) met de HD formaten? Zijn er problemen bekend met het populaire Gigabyte bordje?

Ik kan hier namelijk echt niks over vinden op het internet, zelfs op de site van Cyberlink zelf staat bar weinig info over deze software.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws