Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 augustus 2000

Je kan 14 dagen gratis trial doen en dan een timecard van ~11 euro gebruiken = 6 weken speeltijd.

Het is slimmer om timecards te gebruiken omdat je dan profiteert van de zwakke dollar. Bovendien kost een timecard $15 en de 1e termijn via creditcard E20. Ik koop de mijne bij ShatteredCrystal.

Daar bellen ze je de 1e keer op om te bevestigen dat je legit bent trouwens (dit om creditcard fraude tegen te gaan). Ik moest allerlei vage vragen beantwoorden als 'hoe heet het park waar je in de buurt woont' en dergelijke :)

Great minds think in parallel gutters.

Let it rain! als ik binnen ben

Gaan die vragen in het nederlands dan? Leek me toch een amerikaanse website.

AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB

bla bla!

ik koop mijn timecards via evetimecodes.com (weet het zo niet uit mijn hoofd, maar ze staan in de lijst op de eve website) via paypall en ik werd netjes uit amerika opgebeld met die vragen, weliswaar in het engels, maar ze maakten geen probleem van mijn brakke engels :P
waki miko Reimu

Ze zullen wel met google maps dat soort info van je vragen, en als dat dan te lang duurt weten ze dat het een faker is..
Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

quote:
FreeMen schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:50:
[...]

Tip: don't fly what you can't afford to loose ;)

Hangt uiteraard wel beetje af van waar je zit maar alleen in een T2 raven in lowsec is niet echt aangenaam (damn wat zijn die krengen traag als je weg wil komen...)
I know, maar met een full set +4's kom ik sowieso niet in lowsec.
Daar heb ik een hele mooie plantless clone voor met een hele zwik T1 frigjes en wat ECM Blackbirds ;)

En die Raven moet gewoon voor het "semi-afk missies speedrunnen" gaan zorgen om bakken geld binnen te slepen :)

EDIT:
En een mining-op zal heus wel meer opleveren maar persoonlijk vind ik daar dus echt geen ene flikker aan in verhouding tot missies runnen. En met krap 5mil skillpoints waag ik mezelf liever niet aan all-out PvP ;)

MazeMouse wijzigde dit bericht 13-08-2007 22:44 (15%)

Reg. datum: 23 oktober 2000

Hoe kom je na 5M SP al met een +4 set aanzetten? Je kan amper een Raven vliegen.

quote:
WhiteViper schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:46:
[...]

je zag het wel (deels) goed :) .

je koopt het spel voor 30 euro, en daar krijg je 30 dagen tijd bij. na die 30 dagen gaat je abbonnement in van 15 euro p/m ;)
Het upgraden van trial account naar 'normaal' account kost maar 20 dollar.
quote:
wouter veltmaat schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:27:
Hoe kom je na 5M SP al met een +4 set aanzetten? Je kan amper een Raven vliegen.
+4 set nu nog maar 92 mil....

implant market is ook gecrashed..

en ik maak met mijn magere 5/6 mill sp char makelijk 100 mill op een dag dus..

oh en een leuke corp hebben met ops inc missies etc heeft ook veel voordelen:)

eve-online

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

Een leuke player corps is inderdaad een pré. Helemaal op de lange termijn, dan is alleen spelen haast niet te doen qua vermaak.

Ik wou dat ik in een player corps zat.
spoiler:
Oh wacht, ik ben zelf oprichter en eigenaar van een player corps
:+

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

quote:
wouter veltmaat schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:27:
lvl3 missies + salvagen (Drake + Salvage Cormorant)
En samen met corp-mates lvl4's runnen (en zelfs dan nog aardig kunnen tanken in je T1 Drake :P)

En inderdaad zoals gezegd een gecrashte implant markt. (Ik heb in totaal 83 mil voor die volle set betaald. En voor mijn alt heb ik er in totaal 87mil voor betaald ;))

En ik kan al een Raven vliegen skillwise. Alleen ben ik nu dus nog bezig voor T2 fittings en T2 Drones.
(Nooit iets kopen wat je toch nog niet fatsoenlijk kunt fitten)

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

quote:
archetta schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:54:
[...]

Het upgraden van trial account naar 'normaal' account kost maar 20 dollar.
correctie: 20 euro

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

Is die implant markt alweer bijgetrokken ofzo? In Lonetrek ben je zoveel kwijt voor 1 implant.

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
NitroX infinity schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:45:
Is die implant markt alweer bijgetrokken ofzo? In Lonetrek ben je zoveel kwijt voor 1 implant.
Aangezien je implants tegenwoordig redelijk goedkoop kunt krijgen voor LP's zijn de meeste implants niet meer zo heel duur. +5's zitten nu rond de 115 mil oid en de +3 en +4's zijn ook een heel stuk goedkoper geworden.

ossu!

gisteren weer eens een (zo goed als lege) iteron III kwijtgespeeld. Low sec zone met 4 kills in last hour. Had gehoopt er wel door te geraken met men warp stabilisers, maar als je direct verschillende heavy missiles tegen je bek krijgt sta je vrij kansloos :(. Men ei werd vervolgens gewarpjammed en vernield...nieuw zijn in dit spel is hard.

Wat voor voordeel halen mensen uit het vernielen van capsules? Ik zie geen enkele reden om dit te doen namelijk. (Of heeft het te maken met de 2 giant secure containers met "no loot for you, mofo's" als naam die ik achtergelaten heb toen mijn schip vernield werd?)
Reg. datum: 28 december 2005

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:47:
Wat voor voordeel halen mensen uit het vernielen van capsules? Ik zie geen enkele reden om dit te doen namelijk. (Of heeft het te maken met de 2 giant secure containers met "no loot for you, mofo's" als naam die ik achtergelaten heb toen mijn schip vernield werd?)
Waarom niet? Als ik de kans krijg dan pod ik ook. Je hebt kans om iemand zijn implants te venielen, hij gaat terug naar zijn clone station en hij moet een nieuwe clone aanschaffen. Alleen maar voordeel dus.

Tenzij je in een bubble zit is het überhaupt niet nodig om gepod te worden. As iemand toch besluit te blijven hangen in zijn pod dan zitten daar wel consequenties aan.

ossu!

quote:
machiel.com schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:56:
[...]

Waarom niet? Als ik de kans krijg dan pod ik ook. Je hebt kans om iemand zijn implants te venielen, hij gaat terug naar zijn clone station en hij moet een nieuwe clone aanschaffen. Alleen maar voordeel dus.
Welk voordeel dan juist? Ik zie enkel nadeel voor het slachtoffer.
Nu niet dat je schrik moet hebben dat het slachtoffer in zijn iteron wraak gaat nemen he. Als ik wraak wil nemen moet ik vrienden erbij gaan halen en dan maken implants niet veel uit :p
(en ja, ik was gefrustreerd, zat plots 12 jumps extra van mijn pick-up plaats vandaan :s)
Reg. datum: 23 oktober 2000

Elk nadeel heeft z'n voordeel.
In dit geval bloedlust.

quote:
[Welk voordeel dan juist? Ik zie enkel nadeel voor het slachtoffer.
Nu niet dat je schrik moet hebben dat het slachtoffer in zijn iteron wraak gaat nemen he. Als ik wraak wil nemen moet ik vrienden erbij gaan halen en dan maken implants niet veel uit :p
(en ja, ik was gefrustreerd, zat plots 12 jumps extra van mijn pick-up plaats vandaan :s)
Misschien dat voordeel niet het juiste woord is in dit geval. Voldoening is een betere omschrijving denk ik. Je zou het ook leedvermaak kunnen noemen. Het feit dat het slachtoffer er nadeel van heeft is wat mij beterft geen reden om het niet te doen.

Reg. datum: 28 augustus 2000

Het voordeel is dat je een killmail krijgt :)

Great minds think in parallel gutters.

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Voordeel is dat je de ander benadeeld, niets is zo leuk als weten dat je de ander aan het huilen maakt \o/

ik wil geen signature! :(

bla bla!

trouwens in lowsec en empire is er geen reden om gepodkilled te worden, gewoon op het moment dat je weet dat je een schip gaat verliezen (zeg 50% hull) een locatie kiezen en als een gek op warp klikken. Als je schip vernietigd word zit je bijna gelijk in warp met je pod.
quote:
Ik wil niet vervelend doen maar eve zegt bij mij het volgende:
quote:
Reactivate Trial Account
Upgrade your trial account to a paying one. This has the fee of $19.95 and includes 30 days of game time. You will be able to continue playing all your characters.
EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

In europa moet je met euro's betalen en zijn de bedragen gelijk vanwege europese belastingen. Daarom is met gametimecards in de US kopen het ook goedkoper om EVE te spelen :)

ik wil geen signature! :(

Let it rain! als ik binnen ben

Dat staat er wel maar dat klopt niet ;). Wij betalen immers ook E14,95 per maand en niet $14,95

AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB

Tenzij je, zoals Maverick al zei, GTC's koopt voor dollars. Dan ben je goedkoper uit.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: