Great minds think in parallel gutters.
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicAMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB
DVD collection | Specs | DPAD #6
I know, maar met een full set +4's kom ik sowieso niet in lowsec.quote:FreeMen schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:50:
[...]
Tip: don't fly what you can't afford to loose![]()
Hangt uiteraard wel beetje af van waar je zit maar alleen in een T2 raven in lowsec is niet echt aangenaam (damn wat zijn die krengen traag als je weg wil komen...)
Daar heb ik een hele mooie plantless clone voor met een hele zwik T1 frigjes en wat ECM Blackbirds
En die Raven moet gewoon voor het "semi-afk missies speedrunnen" gaan zorgen om bakken geld binnen te slepen
EDIT:
En een mining-op zal heus wel meer opleveren maar persoonlijk vind ik daar dus echt geen ene flikker aan in verhouding tot missies runnen. En met krap 5mil skillpoints waag ik mezelf liever niet aan all-out PvP
MazeMouse wijzigde dit bericht 13-08-2007 22:44 (15%)
Reg. datum: 23 oktober 2000
Het upgraden van trial account naar 'normaal' account kost maar 20 dollar.quote:WhiteViper schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:46:
[...]
je zag het wel (deels) goed.
je koopt het spel voor 30 euro, en daar krijg je 30 dagen tijd bij. na die 30 dagen gaat je abbonnement in van 15 euro p/m
Reg. datum: 05 april 2004
+4 set nu nog maar 92 mil....quote:wouter veltmaat schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:27:
Hoe kom je na 5M SP al met een +4 set aanzetten? Je kan amper een Raven vliegen.
implant market is ook gecrashed..
en ik maak met mijn magere 5/6 mill sp char makelijk 100 mill op een dag dus..
oh en een leuke corp hebben met ops inc missies etc heeft ook veel voordelen:)
eve-online
Ik wou dat ik in een player corps zat.
Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P
lvl3 missies + salvagen (Drake + Salvage Cormorant)quote:wouter veltmaat schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:27:
Hoe kom je na 5M SP al met een +4 set aanzetten? Je kan amper een Raven vliegen.
En samen met corp-mates lvl4's runnen (en zelfs dan nog aardig kunnen tanken in je T1 Drake
En inderdaad zoals gezegd een gecrashte implant markt. (Ik heb in totaal 83 mil voor die volle set betaald. En voor mijn alt heb ik er in totaal 87mil voor betaald
En ik kan al een Raven vliegen skillwise. Alleen ben ik nu dus nog bezig voor T2 fittings en T2 Drones.
(Nooit iets kopen wat je toch nog niet fatsoenlijk kunt fitten)
correctie: 20 euroquote:archetta schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:54:
[...]
Het upgraden van trial account naar 'normaal' account kost maar 20 dollar.
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P
Aangezien je implants tegenwoordig redelijk goedkoop kunt krijgen voor LP's zijn de meeste implants niet meer zo heel duur. +5's zitten nu rond de 115 mil oid en de +3 en +4's zijn ook een heel stuk goedkoper geworden.quote:NitroX infinity schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:45:
Is die implant markt alweer bijgetrokken ofzo? In Lonetrek ben je zoveel kwijt voor 1 implant.
Wat voor voordeel halen mensen uit het vernielen van capsules? Ik zie geen enkele reden om dit te doen namelijk. (Of heeft het te maken met de 2 giant secure containers met "no loot for you, mofo's" als naam die ik achtergelaten heb toen mijn schip vernield werd?)
Reg. datum: 28 december 2005
Waarom niet? Als ik de kans krijg dan pod ik ook. Je hebt kans om iemand zijn implants te venielen, hij gaat terug naar zijn clone station en hij moet een nieuwe clone aanschaffen. Alleen maar voordeel dus.quote:Boeboe schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:47:
Wat voor voordeel halen mensen uit het vernielen van capsules? Ik zie geen enkele reden om dit te doen namelijk. (Of heeft het te maken met de 2 giant secure containers met "no loot for you, mofo's" als naam die ik achtergelaten heb toen mijn schip vernield werd?)
Tenzij je in een bubble zit is het überhaupt niet nodig om gepod te worden. As iemand toch besluit te blijven hangen in zijn pod dan zitten daar wel consequenties aan.
Welk voordeel dan juist? Ik zie enkel nadeel voor het slachtoffer.quote:machiel.com schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:56:
[...]
Waarom niet? Als ik de kans krijg dan pod ik ook. Je hebt kans om iemand zijn implants te venielen, hij gaat terug naar zijn clone station en hij moet een nieuwe clone aanschaffen. Alleen maar voordeel dus.
Nu niet dat je schrik moet hebben dat het slachtoffer in zijn iteron wraak gaat nemen he. Als ik wraak wil nemen moet ik vrienden erbij gaan halen en dan maken implants niet veel uit
(en ja, ik was gefrustreerd, zat plots 12 jumps extra van mijn pick-up plaats vandaan
Misschien dat voordeel niet het juiste woord is in dit geval. Voldoening is een betere omschrijving denk ik. Je zou het ook leedvermaak kunnen noemen. Het feit dat het slachtoffer er nadeel van heeft is wat mij beterft geen reden om het niet te doen.quote:[Welk voordeel dan juist? Ik zie enkel nadeel voor het slachtoffer.
Nu niet dat je schrik moet hebben dat het slachtoffer in zijn iteron wraak gaat nemen he. Als ik wraak wil nemen moet ik vrienden erbij gaan halen en dan maken implants niet veel uit
(en ja, ik was gefrustreerd, zat plots 12 jumps extra van mijn pick-up plaats vandaan)
Great minds think in parallel gutters.
ik wil geen signature! :(
Ik wil niet vervelend doen maar eve zegt bij mij het volgende:quote:
quote:Reactivate Trial Account
Upgrade your trial account to a paying one. This has the fee of $19.95 and includes 30 days of game time. You will be able to continue playing all your characters.
ik wil geen signature! :(
AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.