Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
wouter veltmaat schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:28:
Beter vriendjes met BoB dan met de Goons.
Als je ze bezig ziet op eve forums dan ga je vanzelf een nog grotere hekel aan de Goons krijgen.
Wij preferen goonfleet in plaats van Goons. Goons klinkt een beetje denigrerend naar mijn mening. Ik ben nu iets meer dan een jaar lid van GoonFleet, en moet zeggen dat ongeveer 80% van de mensen in EVE geen donder van de gemiddelde goonfleeter begrijpt.

Wij zien de eve-o forums een beetje als een zandbak waar je wat met zand gooit en de kinderen uitlokt.
Wat het spelletje zelf betreft wij geven geen donder om kill/death statistieken, de loss statistieken, iemands e-penis, internet eer of ander gezever.
Want wat een hoop eve spelers niet willen weten of accepteren is dat eve nog steeds een spelletje is. Wat niet betekent dat wij het niet serieus nemen, alleen houden wij wel een stukje realiteit in het oog en vergeten we niet om onszelf te vermaken. En om dat te bereiken moet ik eerlijk toegeven dat gedurende het lol maken we hier en daar wel eens iets gedaan hebben waar niet iedereen trots op zou zijn. Maar ach het is nog steeds een spelletje.

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
brainball schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:30:
[...]

Wij preferen goonfleet in plaats van Goons. Goons klinkt een beetje denigrerend naar mijn mening. Ik ben nu iets meer dan een jaar lid van GoonFleet, en moet zeggen dat ongeveer 80% van de mensen in EVE geen donder van de gemiddelde goonfleeter begrijpt.

Wij zien de eve-o forums een beetje als een zandbak waar je wat met zand gooit en de kinderen uitlokt.
En dat is precies waar ik niet van houd en waarom ik dus een hekel heb aan de goons. Er zitten er veels te veel die alleen maar met zand aan het gooien zijn en een hoop onzin uitkramen, anderen beledigen, flamen etc. Kan wel zijn dat het alleen om te geinen is, maar ik heb er iig een hekel aan. Mensen uitdagen en een beetje plagen is geen probleem, maar zoals veel goons doen dus wel :)

...
Reg. datum: 18 februari 2002

Ik mag het juist wel dat uitdagen en die arrochantie. Ook de historie met eerst alleen maar kleine T1 scheepjes, maar met enorme aantallen aanvallen naar de huidige situatie met al het zware geschut. :)

Lijkt me best gezellig bij de Goonfleet, de Youtube 101 filmpjes zijn ook erg handig. ;)

Over handig gesproken, hebben mensen hier nog goede bronnen voor info over fittings/tactics/industrial etc. Die Goonfleet wiki lijkt me handig die langsgekomen is hier, maar daarvoor moet je een username en pass hebben. ;)

Reg. datum: 28 augustus 2000

quote:
redwing schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:36:
[...]

En dat is precies waar ik niet van houd en waarom ik dus een hekel heb aan de goons. Er zitten er veels te veel die alleen maar met zand aan het gooien zijn en een hoop onzin uitkramen, anderen beledigen, flamen etc. Kan wel zijn dat het alleen om te geinen is, maar ik heb er iig een hekel aan. Mensen uitdagen en een beetje plagen is geen probleem, maar zoals veel goons doen dus wel :)
Iedereen doet dat wel. BoB meestal op alts.

Hier een voorbeeldje van hoofd-BoB forumwarrior DB Preacher
quote:
Their alliance is a joke, there is no leadership, there is no teamwork.

There is nothing but a bunch of idiots playing eve solo while asslicking a retard.

Those who remain will be griefed, harrassed, killed, mocked and abused until the servers go down.

They will never be allowed to build up in any sector of 0.0 space and whose alliance will be slaughtered whenever we feel like it.

Goons in space?

No,

Corpses in space.
Deze profetische smack kwam niet echt tot vervulling overigens :)

Maar goed, misschien beter om dit soort drama op EVE-O te houden.

Great minds think in parallel gutters.

bla bla!

quote:
-CKY2K- schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:35:
Ik mag het juist wel dat uitdagen en die arrochantie. Ook de historie met eerst alleen maar kleine T1 scheepjes, maar met enorme aantallen aanvallen naar de huidige situatie met al het zware geschut. :)

Lijkt me best gezellig bij de Goonfleet, de Youtube 101 filmpjes zijn ook erg handig. ;)

Over handig gesproken, hebben mensen hier nog goede bronnen voor info over fittings/tactics/industrial etc. Die Goonfleet wiki lijkt me handig die langsgekomen is hier, maar daarvoor moet je een username en pass hebben. ;)
de eve fora zelf natuurlijk (hele lijsten met fittings) en er is hier een website voorbijgekomen (scrapheap oid, zou je even moeten zoeken) met aardig wat leuke fittings

edit:
http://scrapheap-challenge.com/
...

quote:
craze_ schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

de eve fora zelf natuurlijk (hele lijsten met fittings) en er is hier een website voorbijgekomen (scrapheap oid, zou je even moeten zoeken) met aardig wat leuke fittings

edit:
http://scrapheap-challenge.com/
Thx, voor de fittings heb ik nu wel goede links, maar nu voor andere aspecten uit het spel? Een hele goede mining guide heb ik alvast gevonden. :)

Op het eve forum staan een aantal goede guides. Je zal er wel even voor moeten zoeken want er staat ook genoeg rotzooi tussen.

Misschien dat je in deze topics nog wat handige guides vindt:
http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=433027
http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=148807
http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=437508

archetta wijzigde dit bericht 09-08-2007 15:38 (51%)

bla bla!

quote:
craze_ schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:31:
[...]

zijn geen quests :P je zit hier niet in wow

maargoed een copy paste uit de eve forums

Eve Forum Search
A site created by Chribba that allows easy searching of the Eve Online Forums.

Eve Files
A easy to use site created and run by Chribba for players to upload files related to EVE.

Connecting to IRC
Want to connect to the IRC Server and talk with other eve players? Have a look at this guide.

How to create a sig
This guide teach you how to create a banner for your signature on the forums that complies with all the rules.

Ingame Tips/Guides - These guides/tips will help you with challanges or questions you may face ingame

Official Players Guide
This is the official Eve players guide, many of your questions can be answered here.

Ombey's 2D Maps
A maintained and up to date set of maps that make the eve universe easier to see. A must see for anyone wanting to know their surroundings

Battleclinic's Guide to Amarr Frigates [yellow]New![/yellow]
A very comprehensive flash guide Amarrian tech 1 frigates. Includes recommended fittings and strategies.

Guide Library
A page that contains many useful guides, from traveling safely and how to avoid pirates to common eve terms and a basic guide to fighting.

10 Safety tips for new players
Ten useful tips for new eve players that will keep you alive!

Eve Lingo for New Players
MAPC, RCU, CPR huh? Find what those abbreviations mean.

Contract System
Got a question about how the new contract system works? Have a look in here.

New players guide to Ships, Systems and Equipment
A very useful thread that gives you details on the different types of weapons and modules and how they operate.

New Players Guide to Tanking
Want to know how to tank your ship properly? This is the place.

Electronic Warfare
Want to start using electronic warfare or simply want to learn how it works? Have a look at this.

Complete Miners Guide
This thread contains a link to a PDF document that is a complete mining guide, covering new players all the way to advanced 0.0 mining.

How to: Building from a blueprint
Interested in knowing how to build from a blueprint? This guide includes step by step instructions and includes pictures.

New CEO? Under attack? Here's how to defend yourself
An indepth guide on what problems you may face and how to counter them if your corporation is war decced.

A New players guide to Caldari ships
Interested in flying Caldari ships? This guide will explain it all from ship roles to module suggestions.

Aggression and Criminal Flagging - Deja Thoris' Guide to Criminal Flagging and Aggression in High Sec. Find out what happens when you shoot someone in non-0.0 space

edit:
en het belangrijkste
http://myeve.eve-online.c...hannel&channelID=3509 <-- beginners forum voor eve spelers. Verder veel fora lezen en vragen stellen in de newbie channel
om mezelf nog maar eens te quoten, de eve-o forums zijn echt een schat van informatie als je doe moeite neemt om even goed te zoeken :)
Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
brainball schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:30:
En vice versa. Op wat veteranen na begrijpt de goon niet echt veel van de geschiedenis van Eve.
Goons hebben niet echt door dat ze nu op het verkeerde pad zitten. Want ze gedragen zich nu niet veel anders dan BoB destijds en daar hebben een heleboel spelers een hekel aan. En gek genoeg spelen ze daar BoB mee in de kaart.

Zowieso moet ik ook aan de hoogtijdagen van de CA denken.
Van buitenaf leek het een grote stoere oranisatie maar voor de insiders was het bekend wat voor een vuiligheid er allemaal afspeelde intern. Al helemaal als van die akkefietjes zoals Remedial had leest.

Evolution

Mensen....kan de hele "Goons zijn retards, BoB zijn forumsmackers" gewoon lekker op het Eve-Online forum blijven?
http://myeve.eve-online.c...hannel&channelID=3521

Dan kunnen we het hier over leuke/nuttige zaken hebben....

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

EVE zou niet half zo leuk zijn zonder kleurrijke vendetta's en rivaliteiten tussen leiders en hun allianties die publiek worden uitgevochten. Zonder dat gaat echt niemand een half uur naar een blanco scherm staren als 2 vloten van 250 man elkaar tegenkomen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Sorry hoor Brain. Maar mag ik zelf bepalen wat ik hier wil posten?

Als je er een probleem mee hebt dan kan je een mod inlichten.
En reageren wordt afgeraden. Dat staat er iig in de regeltjes.
(En nou niet de slimme harrie gaan uithangen om mij te wijzen dat ik op de reaktie reageer)

Lost in Space?
Reg. datum: 09 juni 2002

Achja, lekker belangrijk allemaal, dit gepeupel tussen allianties hoort ook bij EVE. Politics tot droevigheids toe ;)

ossu!

is er trouwens een manier om market data van een region te exporteren naar xml of csv?
...

quote:
craze_ schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:02:
[...]

om mezelf nog maar eens te quoten, de eve-o forums zijn echt een schat van informatie als je doe moeite neemt om even goed te zoeken :)
Zo gelukkig heb jij (of iemand anders) die moeite al genomen. ;)
Thx nu heb ik voorlopig genoeg leesvoer op mijn werk. :P

Reg. datum: 28 december 2005

quote:
Boeboe schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:03:
is er trouwens een manier om market data van een region te exporteren naar xml of csv?
Voor zover ik weet kan dat alleen per prodduct. Er zit een knop daarvoor op het market scherm,

Is net nieuw

quote:
machiel.com schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:31:
[...]

Voor zover ik weet kan dat alleen per prodduct. Er zit een knop daarvoor op het market scherm,
Goeie keus van CCP om de marktdata niet te makkelijk te exporteren te maken. Als je alles met een druk op de knop in Excel kan gooien is de hele markt in no time overal hetzelfde omdat iedereen ziet waar de verschillen zijn. Om nu geld te verdienen aan handel zal je tijd moeten spenderen aan het bestuderen van de markt, en het grote aantal regio's en items maakt het onmogelijk om een totaal beeld te krijgen.

En er is nog zat geld te verdienen, je kan zelfs in Jita nog buy orders gevuld krijgen die laag genoeg zijn om wat je koopt te reprocessen en de mineralen met winst te verkopen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

quote:
Rudios schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:08:
Achja, lekker belangrijk allemaal, dit gepeupel tussen allianties hoort ook bij EVE. Politics tot droevigheids toe ;)
Ja, echter de moddergooi-in-de-zandbak-bij-de-kleuterspeelzaal praktijken tussen BoB en Goon mogen echter wat mij betreft op de EvE-O forums blijven :P

Je zet een zooitje nerds bij elkaar en laat ze hun gang gaan. Dat is vragen om 'gedoe'.
Het hoort er iig bij, of je het nou wilt of niet.

Wat dat betreft is Eve een bak met mieren die zich verdacht veel als (abnormale) mensen gedragen.

ossu!

quote:
wouter veltmaat schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:44:
Je zet een zooitje nerds bij elkaar en laat ze hun gang gaan. Dat is vragen om 'gedoe'.
Het hoort er iig bij, of je het nou wilt of niet.

Wat dat betreft is Eve een bak met mieren die zich verdacht veel als (abnormale) mensen gedragen.
wel, nu heb je de omschrijving gegeven van zowat iedere mmo die er bestaat :p
bla bla!

zoals ik al eerder heb aangegeven interesseert het ongeveer 80% van de eve players niet en voor de 20% die er wel om geeft kan je prima terecht op de eve-o fora in "Corporation, Alliance and Organization Discussions" .

Het hier discussiëren van bob, goon, etc zitten de meeste mensen denk ik echt niet op te wachten en sowieso loopt het in 99,9% van de gevallen toch uit op de bekende argumenten en meningen...

Dus houd deze discussie uit deze thread als het even zo kunnen :)
EVE is a way of life

Dit is toch nog steeds een EVE discussie topic? BoB en Goons en zooi is toch ook EVE?

Dat jij het niet wil lezen okee, maar beetje vreemd om te zeggen dat de rest het hier niet mag discusieren als ze dat willen, gewoon over de posts heen skimmen als er iets van BoB of Goon instaat doe ik ook :)

ik wil geen signature! :(

bla bla!

naja laat ik het even iets andere formuleren, ja bob en goons zijn ook een onderdeel van even. Maar op een bepaald punt is er over bepaald onderwerp al zoveel gediscusseerd, geflamed, smacktalked, etc dat er gewoon niks nieuws meer over te vertellen valt. Iedereen weet ondertussen wel dat veel mensen de goons zien als irritante lui die fora verzieken en Bob als de duivel zelf. En iedereen is aan het klagen over het gedrag van goons op de fora (negatieve aandacht is ook aandacht?)... en voordat de goons op het toneel verschenen ging het wel over ascn en bob... de discussie begint nu een beetje oud te worden en een beetje het dagelijkse leven een beetje te erg te domineren.

Laten we eerlijk wezen, zo'n 70% van de eve populatie leeft in empire en nog eens 10% procent in lowsec het maar zo'n 20% die in 0.0 leeft waar misschien de helft echt dagelijks direct te maken heeft met de grote oorlogen die daar gaande zijn.

Het is daarom in mijn ogen daarom ook een beetje belachelijk om de bob-goon discussie zo uitgebreid te voeren, zeker als je bedenkt dat dit topic imho meer voor de dagelijks dingen in eve gaat zoals je inkomen, kills, leuke trades die je hebt gedaan etc.
In die context is het ook prima om te posten over een fleetbattle in 0.0 waar de partijen bijvoorbeeld, the southern coalition en de alliance zijn. Dat is ook niet het probleem, waar het mij puur om gaat is om het moddergooien tussen de twee partijen. Iedereen weet ondertussen al lang en breed hoe men over elkaar denkt dus vind ik het een beetje zonde om dat weer en weer en weer en nog een keer tegen te komen.
Airbus A320
Reg. datum: 19 november 2000

Dit topic loopt doorgaans niet zo hard. Laat mensen maareens discussieren als ze dat willen... Zelf vind ik het hele politieke zeur gebeuren wel grappig :).

Reg. datum: 14 augustus 2001

Tja persoonlijk heb ik ook genoeg bob crap discussies gezien voorlopig. Nu blijf ik lekker in hun space beetje ratten totdat ik die 70% dat in empire zit kan gaan pesten :&#039;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: