Reg. datum: 03 juni 2001
Reg. datum: 03 juni 2001
Wij preferen goonfleet in plaats van Goons. Goons klinkt een beetje denigrerend naar mijn mening. Ik ben nu iets meer dan een jaar lid van GoonFleet, en moet zeggen dat ongeveer 80% van de mensen in EVE geen donder van de gemiddelde goonfleeter begrijpt.quote:wouter veltmaat schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:28:
Beter vriendjes met BoB dan met de Goons.
Als je ze bezig ziet op eve forums dan ga je vanzelf een nog grotere hekel aan de Goons krijgen.
Wij zien de eve-o forums een beetje als een zandbak waar je wat met zand gooit en de kinderen uitlokt.
Wat het spelletje zelf betreft wij geven geen donder om kill/death statistieken, de loss statistieken, iemands e-penis, internet eer of ander gezever.
Want wat een hoop eve spelers niet willen weten of accepteren is dat eve nog steeds een spelletje is. Wat niet betekent dat wij het niet serieus nemen, alleen houden wij wel een stukje realiteit in het oog en vergeten we niet om onszelf te vermaken. En om dat te bereiken moet ik eerlijk toegeven dat gedurende het lol maken we hier en daar wel eens iets gedaan hebben waar niet iedereen trots op zou zijn. Maar ach het is nog steeds een spelletje.