I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 03 mei 2007
Euhhh Goons, Ra? die hebben toegegeven dat ze er op uit waren tijdens bepaalde fleetfights systemen te laten crashen zodat zij sneller zouden laden en dus zouden winnen. Dat hele verhaal over BOB en zijn crash machine is nooit bevestigd en zoals vaak in eve waarschijnlijk verzonnen.quote:Meister schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:33:
[...]
cheatenmetagamen die ik mocht ervaren (inbreken op een ts server en iederen kicken tijdens een fleet gevecht, ...), goh net een node-crash nadat BoB zwaar outnumbered een bubblecamp binnen-jumpt...dit met slechts 30 mensen in local etc. etc. Tja, het hoort er allemaal bij, he
Wat betreft het TS spy hebben, hoe weet je dat het BOB was? Bob heeft meerdermale toegegeven dat ze TS spy's hebben, maar dat ze die rustig gebruiken, zodat de volgende keer als ze weer intel nodig hebben ze hem weer kunnen gebruiken. Weet niet in welke corp je zit, maar die ene fleet moet wel erggggggg belangrijk zijn geweest om daar een ts spy die veel zinvoller in corp, dan er buiten is, te gebruiken en nu dus gekickt is.
Oja er is ook een groep genaamd "goon" bezig met ts hacken, die gaan een server binnen, beginnen iedereen te bannen en nemen de server over en mensen uitteschelden, etc, etc, etc. Hebben niks met eve te maken maar zijn gewoon een stelletje hackers, die weten hoe ts werkt. Staat al een stuk of wat threads over op eve-o
En nee, ik denk niet dat BOB niks verkeerds doet, maar ze zijn lang niet zo erg als sommige mensen waar wij ook wel eens tegen vechten
Voor de duidelijkheid: g00ns.net heeft niets met Goonswarm te maken, het is een zootje eikels die allerlei teamspeak servers kraken en toevallig bij een EVE corp server terecht waren gekomen.quote:The Dokter schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 18:00:
[...]
Oja er is ook een groep genaamd "goon" bezig met ts hacken, die gaan een server binnen, beginnen iedereen te bannen en nemen de server over en mensen uitteschelden, etc, etc, etc. Hebben niks met eve te maken maar zijn gewoon een stelletje hackers, die weten hoe ts werkt. Staat al een stuk of wat threads over op eve-o
En nee, ik denk niet dat BOB niks verkeerds doet, maar ze zijn lang niet zo erg als sommige mensen waar wij ook wel eens tegen vechten
And to think they once said that computers would take away jobs.
Vergeet niet te zwaaien, anders herken ik je niet denk ikquote:
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
En voor degene die nog niet in een corp zitten en niet in 0.0 en wel intresse hebben neem eens contact op.
want 0.0 is toch eve, vind ik persoonlijk
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]
Nog een voorkeur voor welke blasters ???quote:MM schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:22:
[...]
je mega fitten? Blasters erop en aanvullen met nossen. Armor tanken, daar is 'ie voor gemaakt, dus de lows gebruik je voor je armortank. Mids kun je gebruiken zoals je wilt, tracking mods, EW etc.
En hoewel ik het nog wel ga opzoeken, nossen ?? [i know, noob]
DUGG
Als je eens op het eve-online forum kijkt. Daar staat het vast wel bij.quote:Mach schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:38:
[...]
Nog een voorkeur voor welke blasters ???
En hoewel ik het nog wel ga opzoeken, nossen ?? [i know, noob]
Als jullie de Nosferatu item bedoelen, dan heb ik het gevondenquote:Pirate-Bozz schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:45:
[...]
Als je eens op het eve-online forum kijkt. Daar staat het vast wel bij.
DUGG
yup, da's inderdaad een nosquote:Mach schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:59:
[...]
Als jullie de Nosferatu item bedoelen, dan heb ik het gevonden
Misschien wist iemand in de leadership bij BoB er wel van, maar dan blijft staan dat 99.9% van BoB er dus niets van wist.quote:Meister schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:33:
[...]
BoD leadership wist er sowieso van, en die cheatende dev was "toevallig" degene die de cap ships bij ze coördineerde.
Welke alliance wil niet een zo groot mogelijk gebied innemen ? Dat inbreken op TS ois natuurlij knot done, maar als je ziet dat bijna alle grote alliances wel een keer betrapt zijn op een spy in de TS van de tegenstander zegt dat alleen dat er in elke alliance wel eikels zittenquote:Bovendien zijn er meer dan genoeg andere redenen om BoB aan te vallen, bijvoorbeeld dat ze heel 0.0 willen inpikken dus uiteindelijk kom je ze toch tegen, of de andere voorbeelden van BoB's cheatenmetagamen die ik mocht ervaren (inbreken op een ts server en iederen kicken tijdens een fleet gevecht, ...), goh net een node-crash nadat BoB zwaar outnumbered een bubblecamp binnen-jumpt...dit met slechts 30 mensen in local etc. etc. Tja, het hoort er allemaal bij, he
Verder over die node-crash, ten eerste vind ik je nogal paranoia als je denkt dat zelfs een cheatende dev een node express zou laten crashen om 10 BoB luitjes te redden (30 in local, BoB zwaar outnumbered geeft max 10-15 BoBs)
En als je het over node crashes hebt, ik weet niet of je gezien/gelezen hebt hoe LV neer is gegaan, maar dat was een nodecrash die met geen mogelijkheid een voordeel voor BoB was (LV was een van de grote bondgenoten van BoB)
Zowiezo blijf ik erbij dat als je een tijdje RA in de gaten hebt gehouden al deze dingen zelfs als ze waar zouden zijn nog in het niet zouden vallen bij wat die lui uitspoken.....
Srry, dit had dus als edit bij de vorige post moeten staan....
EVEmail me anders eens een keer.quote:
Ingame naam is Den enjen. We zijn voornamelijk een miningcorp. 0% tax en we hebben 0.0 acces
Desperadoz wijzigde dit bericht 05-05-2007 22:03 (49%)
Reg. datum: 05 april 2004
ach alle ervaring komt vanzelfquote:Desperadoz schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:02:
Zit nu al in een corpLeap Corp. Ben net gejoint vanochtend dus
Ik wisper je nog wel es ingame
eve-online
Reg. datum: 23 oktober 2000
Helemaal mee eens. Ze verzieken heel Eve met hun praktijken.quote:redwing schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:14:
Zowiezo blijf ik erbij dat als je een tijdje RA in de gaten hebt gehouden al deze dingen zelfs als ze waar zouden zijn nog in het niet zouden vallen bij wat die lui uitspoken.....
Wat Dark Shikari zei dat er 10 RA bobo's zelfs hun baan hebben opgegeven en met Eve meer verdienen is al een van de zoveel geruchten dat die gasten de boel lopen te belazeren op mega-grote schaal. En dat zou dan ook niet de 1e keer zijn dat er een aantal van de top van RA gebanned worden vanwege duistere praktijken.
waar wacht je dan nog op?quote:Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:08:
[...]
ben goede vrienden met aprok irl dus dat aanbod had ik al gekregen
Mijn Corp staat op de sovmap
onze corp heeft een aantal veranderingen ondergaan. (us timezone is weg gegaan bleken een hoop backstabbende veraders te zijn. mooie beloftes maar niets waar maken.) dus de reden dat ik zou gaan is dus weg. maar ik heb al met aprok contact gehad voor een aantal andere dingen.quote:
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Hahahahaha, prachtige troll.quote:The Dokter schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 18:00:
[...]
Euhhh Goons, Ra? die hebben toegegeven dat ze er op uit waren tijdens bepaalde fleetfights systemen te laten crashen zodat zij sneller zouden laden en dus zouden winnen.
Geloof me, niemand was er op uit om een hele avond naar een login scherm te kijken.
Hebben de andere mensen waar jij tegen vecht ook BPO's van developers gekregen? Hadden ze ook een developer als fleet commander die hun obscure POS bugs leerde misbruiken? Hadden ze ook maatjes in het event team waardoor ze gratis motherships enz gekregen hebben?quote:En nee, ik denk niet dat BOB niks verkeerds doet, maar ze zijn lang niet zo erg als sommige mensen waar wij ook wel eens tegen vechten
BoB draagt dan wel uit dat ze 'e-honor' hebben enzo maar ze doen net zo hard logoffski's en abusen alles wat maar kan.
Great minds think in parallel gutters.
Dat denkbeeld dat de Russen EVE spelen om geld te verdienen is deels racisme en deels propaganda. Die lui hebben een baan of zijn student en spelen het als ontspanning. In het verleden zijn er een paar gebanned omdat ze ISK ebayden, ja. So what? Elke alliance heeft wel een paar eikels.quote:wouter veltmaat schreef op zondag 06 mei 2007 @ 00:18:
[...]
Helemaal mee eens. Ze verzieken heel Eve met hun praktijken.
Wat Dark Shikari zei dat er 10 RA bobo's zelfs hun baan hebben opgegeven en met Eve meer verdienen is al een van de zoveel geruchten dat die gasten de boel lopen te belazeren op mega-grote schaal. En dat zou dan ook niet de 1e keer zijn dat er een aantal van de top van RA gebanned worden vanwege duistere praktijken.
Maar goed, ze zullen altijd wel gehaat blijven omdat ze nauwelijks posten op Eve-o. Dat geeft ook niets, ze zijn dermate competent in capital warfare dat ze niet snel uit Eve zullen worden verdreven.
Overigens vind ik het wel lachen dat je Dark Shikari als autoriteit aanhaalt, of all people
Geweldige discussie, ik vermaak me kostelijk, keep it comingquote:Count schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:41:
[...]
Dat denkbeeld dat de Russen EVE spelen om geld te verdienen is deels racisme en deels propaganda. Die lui hebben een baan of zijn student en spelen het als ontspanning. In het verleden zijn er een paar gebanned omdat ze ISK ebayden, ja. So what? Elke alliance heeft wel een paar eikels.
Maar goed, ze zullen altijd wel gehaat blijven omdat ze nauwelijks posten op Eve-o. Dat geeft ook niets, ze zijn dermate competent in capital warfare dat ze niet snel uit Eve zullen worden verdreven.
Overigens vind ik het wel lachen dat je Dark Shikari als autoriteit aanhaalt, of all people
DUGG
Troll? Ze hebben het admit op hun TS wat opgenomen is. dan is het geen troll meer maar waarheidquote:Count schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:26:
[...]
Hahahahaha, prachtige troll.
Geloof me, niemand was er op uit om een hele avond naar een login scherm te kijken.
[...]
Hebben de andere mensen waar jij tegen vecht ook BPO's van developers gekregen? Hadden ze ook een developer als fleet commander die hun obscure POS bugs leerde misbruiken? Hadden ze ook maatjes in het event team waardoor ze gratis motherships enz gekregen hebben?
BoB draagt dan wel uit dat ze 'e-honor' hebben enzo maar ze doen net zo hard logoffski's en abusen alles wat maar kan.
BPO's spawnen is erg jammer dat dat gebeurd is maar BOB had ze anders wel gewoon gekocht, ze hebben isk zat daar zal het niet aan liggen.
Developers als fleetcommander is bullshit want die ene dev die gepakt is was A) geen bughunter en
BOB heeft gewoon het tournament oprecht gewonnen, ze hebben er het meeste isk van allemaal ingestoken en goed nagedacht over de tactics. Maatjes in het eventteam is wel leuk en aardig maar ik heb ook een maat in het event team gehad van het eerste tournament, zegt niks.
Eerst zeg je dat andere niet moeten oordelen en daarna zeg je dat het denkbeeld dat RA isk sellers heeft/zijn racisme is. Dat is toch een beetje appart als je het mij vraagt.
Racisme in een spel erbij halen gaat me te ver en heeft niks met eve te maken. RA zijn grotendeels russen maar als je iets tegen RA hebt om te zeggen dat dat racistich is, is gewoon te triest voor woorden.
Donny343 wijzigde dit bericht 07-05-2007 13:28 (9%)
Reg. datum: 23 oktober 2000
Propaganda op zich zou wel kunnen want wat dat betreft mag je alles wel met een korreltje zou nemen. (Of soms zelf met een blok zout) Maar als je keer op keer op keer hoort dat RA aan het plexen is en je op hun eigen killboard T2 haulers losses ziet met een zooi faction gear etc voor letterlijk biljoenen dan hoef je geen raket wetenschapper te zijn om te weten dat er iets niet in de haak is. En waar blijft al die ISK?
Interessant, post es een bewijslinkje? En was het wel een director + serieus? Goons vinden het hip om lui een beetje te trollen en enorme dramabombs te maken enzo namelijkquote:Donny343 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:24:
[...]
Troll? Ze hebben het admit op hun TS wat opgenomen is. dan is het geen troll meer maar waarheid
Sowieso, lag/crashes blijft een nogal een willekeurig iets. Bij JV1V tegen LV was het inderdaad voordelig voor RedSwarm (voornamelijk omdat LV steeds opnieuw hun client starten zodat ze achteraan in de queue kwamen) maar in F-T bij BoB's capital yards was het een enorm nadeel en kwamen maar 200 schepen van RA/AAA/D2 tegenover 500 bob schepen naar binnen.
Lag is in het algemeen in het voordeel van BoB en andere spelers met veel SP, in veldslagen dan. Als iedereen namelijkt lagt dan zijn Drones (vooral Fighters dus) supergoed want die werken gewoon door serverside terwijl niemand kan repairen of schieten of wat dan ook. En BoB heeft heel veel carriers en motherships en wij vooral battleship fleets. Let wel; ik zeg niet dat dit oneerlijk is of zo, maar het beeld dat wij altijd moedwillig lag veroorzaken ofzo is echt weer een voorbeeld van succesvolle propaganda want we hebben er geen baat bij terwijl hun er heel slim op ingesteld zijn.
Kugutsumen.com heeft bewijs voor al deze zaken en nog veel meer.quote:Developers als fleetcommander is bullshit want die ene dev die gepakt is was A) geen bughunter endeed mee aan het supercapital project en dus geen fleetcommander kon zijn.
BOB heeft gewoon het tournament oprecht gewonnen, ze hebben er het meeste isk van allemaal ingestoken en goed nagedacht over de tactics. Maatjes in het eventteam is wel leuk en aardig maar ik heb ook een maat in het event team gehad van het eerste tournament, zegt niks.
Zeg ik dat? Ik wil wel zeggen dat je alles met een korreltje zout moet nemenquote:Eerst zeg je dat andere niet moeten oordelen
Sommige lui op EVE-O zeggen dingen in de trant van 'alle Russen zijn super arm zijn en daarom isk gaan farmen/sellen omdat dat meer betaald dan hun baan (als ze die al hebben)'. En dat grenst aan racisme.quote:en daarna zeg je dat het denkbeeld dat RA isk sellers heeft/zijn racisme is. Dat is toch een beetje appart als je het mij vraagt.
Racisme in een spel erbij halen gaat me te ver en heeft niks met eve te maken. RA zijn grotendeels russen maar als je iets tegen RA hebt om te zeggen dat dat racistich is, is gewoon te triest voor woorden.
Moet BoB het toch wel nageven dat ze de forum oorlogen wel beheersen. Iedereen lijkt Kugutsumen al weer vergeten te hebben en BoB is nu weer de nobele ridder in een wereld vol onrecht. Of misschien denken alleen de lui die BoB betalen of betaald worden door BoB dat.
Dat mensen dat Kugutsumen al vergeten zijn is alleen maar goed imo, okee het was goed dat hij er achter kwam dat T20 in BoB verkeerde dingen gedaan heeft maar de manier waarop en zeker waarop hij nu doorgaat is gewoon te grof en vernietigd voor sommige spelers die niks misdaan hebben (zoals TheEnslaver).
ik wil geen signature! :(
De reactie en consistentie van CCP op petitions is dermate slecht dat ze of compleet onbekwaam of partijdig zijn. Het idee dat een van de leiders van een alliantie die je het spel uit gewerkt hebt nu misschien degene is op wie je moet vertrouwen als je een probleem met het spel hebt is niet zo fijn. Aangezien CCP angstvallig geheim houdt wie Enslaver nu is kan je nooit uitsluitenquote:Maverick-X schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:05:
Mensen trekken op naar winnaars, in het begin dacht bijna iedereen dat BoB gesteamrolled zou worden door de coalition, maar die kunnen niet waar maken wat ze dachten te gaan doen.
Dat mensen dat Kugutsumen al vergeten zijn is alleen maar goed imo, okee het was goed dat hij er achter kwam dat T20 in BoB verkeerde dingen gedaan heeft maar de manier waarop en zeker waarop hij nu doorgaat is gewoon te grof en vernietigd voor sommige spelers die niks misdaan hebben (zoals TheEnslaver).
Ik zou voorbeelden kunnen geven maar dat is nou eenmaal verboden.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.