Het Samsung U600/U700 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 2
Reg. datum: 09 juni 2009
Reg. datum: 09 juni 2009
hallo iedereen,
aangezien ik hier al reageerde met het 'touchscreenknoppen-doen-het-niet probleem', heb ik nog een andere vraag.
ik heb ondertussen een andere u600 gekocht, deze werkt veel beter dan die ik op straat had gevonden (en goedkoop bij de phone house, 90 euro, solden!!).
maar nu de vraag.
een vriendin van mij heeft ook een samsung u600, maar zij heeft een ander thema/menu dan het welbekende 'kleurtjesmenu'. zij heeft een menu waarbij de pictogrammetjes oranje/zwart/grijs/wit zijn, en ze lijken een klein beetje op die van lg shine.
de vraag is, hoe kan dit?
ik dacht dat het niet mogelijk was om andere thema's te verkrijgen op de u600, of kan dit wel?
aangezien ik hier al reageerde met het 'touchscreenknoppen-doen-het-niet probleem', heb ik nog een andere vraag.
ik heb ondertussen een andere u600 gekocht, deze werkt veel beter dan die ik op straat had gevonden (en goedkoop bij de phone house, 90 euro, solden!!).
maar nu de vraag.
een vriendin van mij heeft ook een samsung u600, maar zij heeft een ander thema/menu dan het welbekende 'kleurtjesmenu'. zij heeft een menu waarbij de pictogrammetjes oranje/zwart/grijs/wit zijn, en ze lijken een klein beetje op die van lg shine.
ik dacht dat het niet mogelijk was om andere thema's te verkrijgen op de u600, of kan dit wel?
Reg. datum: 01 september 2007
Reg. datum: 01 september 2007
Toevallig een ander menu van ene provider? Zoals T-mobile of Vodafone branded?quote:lieza schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:44:
Reg. datum: 23 juni 2009
Reg. datum: 23 juni 2009
Bedankt voor je vorige antwoord KoffieNT, helaas is het me tot op de dag van vandaag nog niet gelukt. Een aantal vrienden van me heeft dit mooie toestel ook en bij de mensen die de versie van t-mobile hebben (staat onder het scherm gegraveerd) komt dit probleem ook voor. Bij de anderen is het geen probleem om de flitser als lamp te gebruiken. ik leg me er nu bij neer!
iddor wijzigde dit bericht 19-07-2009 23:06 (34%)
Hey luitjes,
Ik heb sinds een uur of 2 geleden een vaag probleem met mijn U700.
Als ik de camknop indruk om het scherm op te laten lichten, zie ik een beeld dat HORIZONTAAL omgekeerd is EN de kleuren zijn teruggebracht tot een palet van 16 kleuren!
En dit blijft zo, ook als ik het menu open of wat dan ook, er is dus niet mee te werken.
Heeft iemand dit eerder gehad?
Ik heb sinds een uur of 2 geleden een vaag probleem met mijn U700.
Als ik de camknop indruk om het scherm op te laten lichten, zie ik een beeld dat HORIZONTAAL omgekeerd is EN de kleuren zijn teruggebracht tot een palet van 16 kleuren!
En dit blijft zo, ook als ik het menu open of wat dan ook, er is dus niet mee te werken.
Heeft iemand dit eerder gehad?
Waarom werken troubleshooters nooit -_-
Reg. datum: 24 juli 2009
Reg. datum: 24 juli 2009
help!!!
Mijn beeldscherm is vanmiddag kapot gegaan. alleen links onder in het hoekje doed hij het nog un beetje.... wie kan mij vertelle hoe ik bij de u600 nummers van mijn telefoon naar mijn simkaart verplaats.(ik weet nummer moet je eigenlijk meteen op de simkaart opslaan
).
stufke
Mijn beeldscherm is vanmiddag kapot gegaan. alleen links onder in het hoekje doed hij het nog un beetje.... wie kan mij vertelle hoe ik bij de u600 nummers van mijn telefoon naar mijn simkaart verplaats.(ik weet nummer moet je eigenlijk meteen op de simkaart opslaan
stufke
Druk op het linkse drukgevoelige knopje>2>7>2>2>linkse drukgevoelige knopje. Dan staat alles op je SIM.
KoffieNT wijzigde dit bericht 24-07-2009 19:08 (25%)
Reg. datum: 15 juli 2007
Reg. datum: 15 juli 2007
kan iemand me vertellen of er op de gemarkeerde plaats nog een onderdeeltje hoort te zitten?

Het ding wil na reparatie niet meer op toetsenblokkering springen, schijnt.

Het ding wil na reparatie niet meer op toetsenblokkering springen, schijnt.
koektrommeltje wijzigde dit bericht 27-07-2009 15:14 (13%)
Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com
Reg. datum: 08 maart 2000
Reg. datum: 08 maart 2000
Daar zit een rubber stripje. Ik denk dat als een soort "bumper" moet werken als je de telefoon dichtdoet.
Reg. datum: 10 augustus 2009
Reg. datum: 10 augustus 2009
Hallo iedereen!! Weet iemand hoe men de ontvangstbevestiging voor berichten (zgn. rapporten) kan activeren? Alvast bedankt!!
Reg. datum: 02 december 2008
Reg. datum: 02 december 2008
Er zitten bij mij krassen op mijn u600, en een soort vlekken, al geprobeerd met krassen verwijderaar, maar dat helpt niet, het zit namelijk redelijk diep.
Samsung gebeld omdat ze niet reageerden op mijn email van een maand geleden. (0900 nummer afzetters)
Doen er niets aan omdat ik geen aankoopbon heb
Iemand een andere oplossing? want ik had iets gelezen over een businesscenter? wat is dat?
Samsung gebeld omdat ze niet reageerden op mijn email van een maand geleden. (0900 nummer afzetters)
Iemand een andere oplossing? want ik had iets gelezen over een businesscenter? wat is dat?
Mijn scherm zit ook onder de krassen. Bedoel je met die vlekken, een zwarte kleur? Dan is de lak eraf gesleten... heb ik ookquote:pgrferrari schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:38:
Er zitten bij mij krassen op mijn u600, en een soort vlekken, al geprobeerd met krassen verwijderaar, maar dat helpt niet, het zit namelijk redelijk diep.
Gamertag: DraaQ PC specs! | AtG | The Reality
Ik heb net op straat de voorkant van een U600 gevonden. Even meegenomen en uit elkaar gehaald
. Het enige wat ik er van heb over gehouden is het ronde bedieningsknopje en de camera/aan-uitknopje met datadraadje.
Mocht iemand er iets aan hebben, DM me effe, anders bewaar ik het voor spareparts of ik gooi het een keertje weg
.
Mocht iemand er iets aan hebben, DM me effe, anders bewaar ik het voor spareparts of ik gooi het een keertje weg
Pagina: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 last