Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 maart 2006

quote:
Exorcist schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:15:
[...]

Ik heb alles al geprobeerd, echt. Ook backlight minimaal (maar ik raak de telefoon dan een dag niet aan, backlight springt dus niet eens aan). GPRS en alles uit, niets helpt.
Ik heb dit toestel ook een kleine anderhalf jaar gebruikt, en deed makkelijk 2 á 3 dagen met een accu. Met reglematig smsen en bellen. In mn naaste omgeving hadden nog 3 mensen de U600 en het verschilt per telefoon heel erg hoe lang de accu mee gaat. Bij de ene ging de accu ook maar 1 dagje mee, en bij de andere twee maximaal 2 dagen ongeveer.
Heel vreemd, maar een reden ervoor heb ik nooit kunnen verzinnen 8)7

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Haazzz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:10:
[...]

Ik heb dit toestel ook een kleine anderhalf jaar gebruikt, en deed makkelijk 2 á 3 dagen met een accu. Met reglematig smsen en bellen. In mn naaste omgeving hadden nog 3 mensen de U600 en het verschilt per telefoon heel erg hoe lang de accu mee gaat. Bij de ene ging de accu ook maar 1 dagje mee, en bij de andere twee maximaal 2 dagen ongeveer.
Heel vreemd, maar een reden ervoor heb ik nooit kunnen verzinnen 8)7
Nog 15 dagen en ik mag m vervangen..neig naar een Omnia 900, maar weet het nu even niet..

/edit

iets eerder verlengd en de i900 besteld

Exorcist wijzigde dit bericht 07-04-2009 13:26 (3%)

The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

Reg. datum: 01 april 2009

quote:
Dirkonly schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:23:
[...]

Wat maf, bij mij doet ie het gewoon... alleen heb hem niet via de wap site geinstalleerd maar de jad en jar files gedownload.

in ieder geval misschien zit hier iets bij wat je kan helpen

4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"General Diagnostics:
*#0*# -- LCD Test Menu.
*#06# -- Show the IMEI number.
*#367# -- DB Profile Setting Menu.
*#1234# -- Displays the Firmware Version
*#9324# -- Phone Monitor. Press up and down to display more.
*#0228# or *#9998*228# -- (BAT) Battery statistics. Press up and down to display more.
*#0289# or *#9998*289# -- (BUZ) Buzzer test.
*#0638# or *#9998*638# -- (NET) SIM network ID.
*#0746# or *#9998*746# -- (SIM) SIM Information.
*#0778# or *#9998*778# -- (SST) SIM Service Table. Press up and down to display more.
*#0782# or *#9998*782# -- (RTC) Real Time Clock Display. Press the "#" key to refresh
*#0842# or *#9998*842# -- (VIB) Vibrator test.
*#1111# or *#9998*1111# -- Displays the Software Version.
*#1234# -- Displays the Firmware Version.
*#2222# or *#9998*2222# -- Displays the Hardware Version.
*#4357# or *#9998*4357# -- (HELP) Code help screen. Press up and down to display more.
*#4777*8665# -- GPRS Test and Configuration Menu.
*#5002*8376263# -- Additional handset information. Press up and down to display more.
*#9998*76# -- (PN) Production Number.
*#9998*377# -- (ERR) NVM error log. Press up and down to display more.
*#9998*667# -- (MMS) MMS Debug.
*#9998*968# -- Yamaha test.
*#9998*982# -- Edit IM settings
*#9998*2576# -- (BRKN) SIM Error.
*#9998*3323# -- (DEAD) Forced Crash.
*#9998*5282# -- (JAVA) Java Profile Menu. The "Install MIDlet" password is "235282"
*#9998*5646# -- (LOGO) GSM Logo set. Press up and down to set.
*#9324# -- Displays distances the nearest transmitter towers and their numbers.
WAP Configuration:

*#82# -- Display WAP User Agent.
*#92782# -- Edit the WAP User Agent. Default setting is "SEC-SGHD807/1.0 TSS/2.5"
*#827# -- Display WAP UA Profile.
*#927827# -- Edit WAP UA Profile. Default is setting "http://wap.samsungmobile.com/uaprof/d807_10.xml"\
Digital Audio Interference:

*#3243948# -- Digital Audio Interference (DAI) OFF (Resets Phone)
*#32436837# -- Digital Audio Interference (DAI) ON
Bluetooth Configuration:

#*3888# -- Bluetooth test mode
*#232337# -- Displays Current Bluetooth MAC address
*#7263232337# -- Changes Bluetooth MAC address. A random number is chosen and you will lose all your previous bluetooth connections. Use with caution!
Reset Codes: Data in the phone will be deleted!

*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset
Auto call pickup:

*#22766# -- Automatically receive call (incoming calls are picked up without you pushing any button)
*#227633# -- Manually receive call (disables above setting)
*#732982# -- Unknown. Screen quickly says "Saved" but gives no indication as to what is saved.

Zijn niet de officiële codes van de u600 maar sommige doen het wel gewoon, heb ze niet allemaal uitgeprobeerd

succes ermee
deze dingen helpen meestal wel :D

misschien werkt deze wel: ==> |||||*2767*3855# -- Full reset||||| <== je moet alleen al je data die je wilt bewaren niet op je telefoon hebben, sla ze ergens op je computer op

Reg. datum: 16 april 2009

Hallo,
ik weet niet of ik na al die tijd dat de u600 is verschenen nog een antwoord krijg..
Nu ik heb een probleem/wens,
gisteren heb ik mij een u600 aangeschaft, ik kreeg de originele doos en zette de gsm op en wat bleek, hij is gebrand door mobistar -_-", nu heb ik gelezen in dit forum dat je de u600 kunt laten flashen,
mijn vraagje is: mijn firmwareversie is momenteel " u600gcihi1 " is het dan goed dat ik mijn gsm direct flash naar de firmwareversie U600XXGG4 of moet er eerst nog iets anders gebeuren?

Een moderator wijzigde dit bericht 29-04-2009 11:09 (1%)
Reden: groeten/danken niet nodig

quote:
FlashBang schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:32:
net mijn u600 geupdate naar U600XXGG4.... werkte goed hier :)

Jammer dat ik de phone gereset heb zonder mijn telefoonnummers op te slaan :')
een late reactie, maar ik ben echt radeloos... :p
was je gsm gebrand voordat je hem hebt geupdated?

Een moderator wijzigde dit bericht 29-04-2009 11:09 (1%)
Reden: groeten/danken niet nodig

Reg. datum: 04 juli 2003

Je kunt hem inderdaad flashen om van je branding af te komen. Goed de stappen volgen, de sim- en geheugenkaart uit de telefoon halen en ervoor zorgen dat de batterij vol is.

Met een beetje zoekwerk is er trouwens wel nieuwere firmware dan U600XXGG4 te vinden...

Ik heb ook een samsung U600 en ook ik heb een probleem.
Het toestel maakt geen verbinding meer met een netwerk, en als hij wel een verbinding heeft is het echt een hele zwakke.
Dit is het geval bij KPN, vodafone en T-mobile andere profiders zijn niet uitgeprobeerd.
Is er een code oid dat dit opgelost kan worden?
Ik hoor het graag

Reg. datum: 17 april 2009

Ik heb een Samsung U700 en ben waarschijnlijk heel dom geweest.

Ik heb zitten zoeken in de gebruikershandleiding en op internet, maar vind niet onmiddellijk iets terug. Ik heb een nummer toegevoegd aan mijn weigerlijst, maar ik vind niet terug hoe ik dit ongedaan kan maken.
Als ik een nummer toevoeg aan mijn weigerlijst, kan ik dan ook nog sms'jes van die persoon ontvangen?

Reg. datum: 21 april 2009

Heeey! Ik heb het zelfde probleem als har0.
Ik wil een wachtwoord op mijn berichten,
alleen ze vragen om een wachtwoord..
het is NIET 8 x 0 of 5 x 1 of iets dergelijks..
Zou iemand kunnen helpen?
Bedankt alvast!

ps. Ik had deze functie nog nooit eerder gebruikt, dus ik kan ook niet ooit zomaar wat in hebben gevoerd?
want er staat op : mijn berichten, bestanden of iets anders geen wachtwoord..

Reg. datum: 06 juli 2005

Wat is nu de laaste versie van de firmware voor de U700v...

Ik heb een Vodafone prepaid gekocht, inmiddels simlock vrij, maar wil het originele samsung os.

Acties:

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Ray schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:10:
tja @mobreak. snappen doe ik het wel maar goed... Je hebt dit type phone dus wat is het probleem als je zelf op eigen risico met firmware gaat spelen. we praten hier niet over doelbewust unlocken of unbranden maar een simlockvrij phone gewoon updaten. je kan daar een da vrij voor nemen om naar een service point te gaan / het ding opsturen etc. maar het is even simpel het zelf uit te voeren.
Klopt, is niet zo heel moeilijk om het zelf te doen, maar mag gewoon niet, omdat er copyright rust op de firmware en de software die je gebruik om dit toestel te voorzien van een update.
quote:
afin in het geval van mijn vriend (zie topic) heeft het dus zijn probleem verholpen. Zijn volledige legale phone kan hij nu weer normaal gebruiken met een simpele flash van 5 minuten werk. wel is alle phone data weg inclusief phonebook voor zover dit in de phone stond.
Héél mooi. Vergeet niet dat het mogelijk is dat ze bij een toekomstige reparatie zien dat je zelf hebben lopen flashen en ze dan een garantieclaim weigeren.
quote:
persoonlijk vindt ik dat er hier snel paniek is over wat mogelijk op warez lijkt terwijl het volledig legitiem is. maar goed wellicht is dit inherent aan de regels van het forum. imho is alle software die legaal en gratis verkrijgbaar is bij bepaalde hardware geen enkel probleem om onderling te verspreiden en elkaar te helpen.
Dacht ik in het begin ook. Toch wil Samsung niet dat deze software zomaar vrij te verkrijgen is op het internet. En aangezien er dus, zoals hierboven al vermeld copyright op rust, staan wij links naar zulke software of firmware niet toe.

Een beetje te vergelijken met Windows. Wij staan ook niet toe dat hier links naar Windows versie worden gepost. Dat is net als de firmware namelijk een copyrtighted programma.
quote:
edit. het leuke is dat ik onder dit topic direct een ad zie 'meteen simlock vrij'........ als we dan toch zo correct bezig zijn hoe kan zo'n advertentie dan op got staan terwijl iets wat dat maar op lijkt hier direct in de ban gaat ?

Meteen Simlock Vrij
In enkele minuten goedkoop uw GSM simlock vrij maken. Voor elk merk! www.onlinesimlockvrijmaken.com
Graag zulke meldingen via TR, MSN, Mail of iets anders. Dan gaan wij ervoor zorgen dat zulke ads hier niet meer komen te staan. Dat willen wij namelijk niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 09 juni 2009

Hallo iedereen, bijna 10 maand geleden vond ik een samsung U600 op straat. en ik heb hem eigenlijk meegenomen naar huis. sindsdien werkte hij nog heel erg goed, de camera werkte perfect, eigenlijk alles nog.
Maar sinds een weekje heb ik een serieus vervelend probleem, als ik hem openschuif & ik wil op de touchscreenknopjes drukken, lichten ze wel op, maar er gebeurt niks. als ik hem dan een beetje naar onder schuif, werken ze wel. Het toetsenbord werkt wel nog.
Kan iemand helpen, want het is zeer irritant :P

was Bl44t44p

quote:
lieza schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:48:
Hallo iedereen, bijna 10 maand geleden vond ik een samsung U600 op straat. en ik heb hem eigenlijk meegenomen naar huis. sindsdien werkte hij nog heel erg goed, de camera werkte perfect, eigenlijk alles nog.
Maar sinds een weekje heb ik een serieus vervelend probleem, als ik hem openschuif & ik wil op de touchscreenknopjes drukken, lichten ze wel op, maar er gebeurt niks. als ik hem dan een beetje naar onder schuif, werken ze wel. Het toetsenbord werkt wel nog.
Kan iemand helpen, want het is zeer irritant :P
Bekend probleem bij U600/U700 :) Kan zo ter plekke gerepareerd worden bij bijv Business Center (repair & go), maarja je hebt natuurlijk geen kassabon dus dat wordt een beetje lastig.

:)

Reg. datum: 15 juni 2009

Even een vraagje. Heb zojuist bij mijn U600 Vodafone Abbo de Zorgeloos internet blox aangesloten.. ik denk ga eens een maandje proberen voor dat tientje.

Youtube zegt bij mij 'Kan netwerk niet vinden' en als ik radio wil luisteren via bijvoorbeeld nederland.fm dan zie ik geen stream of iets dergelijks.

Zijn beide dingen wel mogelijk op de U600? Zo ja, hoe?

quote:
jelle. schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:51:
[...]

Bekend probleem bij U600/U700 :) Kan zo ter plekke gerepareerd worden bij bijv Business Center (repair & go), maarja je hebt natuurlijk geen kassabon dus dat wordt een beetje lastig.
Zeggen dat je hem hebt gekregen als cadeau :+

Gamertag: DraaQ PC specs! | AtG | The Reality

whoeiz!
Reg. datum: 08 september 2002

Is het mogelijk om de sms-berichten die ik op mijn U700 heb op de computer te zetten? Ik heb net een nieuwe telefoon namelijk en zou graag een aantal smsjes overzetten daarnaartoe, maar weet niet hoe.

Too much is never enough!

quote:
Southern Sun schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:44:
Is het mogelijk om de sms-berichten die ik op mijn U700 heb op de computer te zetten? Ik heb net een nieuwe telefoon namelijk en zou graag een aantal smsjes overzetten daarnaartoe, maar weet niet hoe.
PC Studio -> Massage Manager ;)

whoeiz!
Reg. datum: 08 september 2002

quote:
KiPKaKDutcH schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:59:
[...]

PC Studio -> Massage Manager ;)
Hmm kan de pc studio die bij de U700 zat niet op vista installeren en met de nieuwste ziet ie m niet :')

Too much is never enough!

quote:
Southern Sun schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:11:
[...]

Hmm kan de pc studio die bij de U700 zat niet op vista installeren en met de nieuwste ziet ie m niet :')
PC Studio(3.2.3 IE2) ff van de Samsung site halen, het duurt soms ff voordat de PC Studio je tel ziet. Heeft ie met mijn u600 ook last van :') :P

Reg. datum: 23 juni 2009

ook ik heb de schitterende u600 sinds 2 weken in mijn bezit. ben er tot nu toe zeer tevreden over.
wat ik mij afvraag is het volgende:

hoe laat ik de filtser als gewoon een lampje branden????

de volumeknop aan de zijkant indrukken als het toestel is opengeschoven werkt bij mij niet!

alvast bedankt!

Wittenie

Als het goed is kun je ergens bij de settings kiezen waarvoor de 'zijkantknopjes' dienen. Je kunt ze bv ook instellen als 'binnenkomend gesprek weigeren' oid.

Mijn Twingo kan 360!

Reg. datum: 15 maart 2007

quote:
SystemF schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:37:
Wat is nu de laaste versie van de firmware voor de U700v...

Ik heb een Vodafone prepaid gekocht, inmiddels simlock vrij, maar wil het originele samsung os.
Ik heb em ook en wil graag de originele samsung software erop zetten en de vodafone versie eraf vegen
hoe kan ik dit het beste doen :? :? :?

edit:
Ik heb het hele forum afgestruind alleen niks bruikbaars gevonden, iemand anders een reactie pb me maar!

alvast bedankt,

groeten kupsani

kupsani wijzigde dit bericht 25-06-2009 18:55 (11%)

Ik heb me U600 gister laten updaten, had iets met U600XXGD2, heb nu U600XXGG3, is dit de nieuwste? Lijkt me van wel... mp3 speler speelt nu de nrs wel volledig af en wekker doet het wel in stil, hij onthoud nu ook trillen en melodie :).

Reg. datum: 01 september 2007

Ik heb mijn U700 nu bijna 2 jaar.

Op zich was het een fijne telefoon maar er waren wel enkele minpunten.

De zijkant van het bovenste slide gedeelte bladerd snel af ( dacht in het begin dat het metaal was maar blijkbaar dus plakplastic :(

Tijdens mijn 2 jaar gebruik heb ik hem ongeveer na 1 jaar moeten opsturen voor reparatie.
Mijn linker touch toets ging spontaan achter elkaar knipperen een paar x per dag.
Erg leuk dus als je aan het smsen bent en hij verstuurt hem vervolgens halverwege het typen van een sms :S

Had hem opgestuurd via de Vodafone winkel en 2 weken later kon ik hem weer ophalen. ( geen kosten aan verbonden )

Binnen 1 week kwam het zelfde probleem weer terug en wederom opgestuurd en weer duurde het 2 weken.
Echter zag ik dat deze x dat de gehele bovenkant was vervangen! Was dus meteen van de krassen in het scherm en de afgebladerde zijkanten af :D En wederom geen kosten!

Hun zeiden trouwens wel als ik hem 3x had opgestuurd dat ik in aanmerking kom voor een andere telefoon, dus kwa garantie en kosten ben ik zeer tevreden!

Een ander nadeel vond ik dat hij af en toe in mijn broekzak zichzelf deblokeerde van de vergrendeling en ging internetten. Kwam ik dus soms paar uur later achter...

Sinds dien ook de internetverbinding gewist van vodafone zodat internetten niet meer mogelijk was.

Firmware was makkelijk te upgraden, had binnen 1 week al gelijk de vodafone firmware eraf gegooid aangezien die vet lelijk was en minder functies had..
Natuurlijk wel firmware van vodafone erop gezet voordat ik hem opstuurde voor reparatie ;)

Verder eigenlijk weinig op te merken over deze telefoon, en ook geen kuren of iets gehad.

Heb inmiddels mijn nieuwe telefoon besteld en dat zal een LG Viewty Smart worden.
Nog nooit een LG gehad dus maar afwachten of het wat is :)
Zat te twijfelen tussen de Samsung Jet en Viewty Smart, maar het is toch de LG geworden.

Reden hiervoor was dat er niet echt mooie toestellen waren, vind de nieuwe Samsungs beetje slecht afgewerkt....veel plastic. En sommige knoppen erg groot op de Samsungs.

Omnia HD was dan wel erg mooi maar moest dacht ik 250 euro bijleggen icm 2 jaar abbo.. Dikke l*l en 3 bier dus ;)

En vaak zijn deze alleen goedkoop icm een onbeperkt internetten blox waar ik dus nooit gebruik van zal maken aangezien ik nog in een GPRS netwerk leef en geen 3G kan ontvangen :(

Bobfakkel wijzigde dit bericht 15-07-2009 15:58 (5%)

Hey, I found Nemo!
Reg. datum: 11 april 2002

Het LCD van de U600 van mijn vrouw is gebroken, dus dat valt typisch niet onder de garantie. Ik heb via marktplaats een nieuwe gekocht, maar blijk volgens een handleiding op internet te moeten solderen. Nou heb ik niet echt een vaste hand, zeker niet als het om gepriegel met kleine soldeerpuntjes gaat - tja, in dit geval geen echte tweaker dus :p. Iemand een idee waar ik nu terecht kan om dit met mijn eigen gekochte scherm te laten repareren?

Pagina: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: