Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Reageer Nieuw Topic
Pure Class A
Reg. datum: 18 december 2000

een vriend van mij heeft de u700 gekocht. Na een week normaal gebruiken is de telefoon uitgegaan omdat de accu leeg was. Ding aan de lader gezet en opnieuw gestart. Echter vraagt hij nu om een telefooncode. Die is nooit ingesteld. De normale 4 x 0 of 12345 werkt ook niet. Hij komt dus niet meer in zijn telefoon. De Makro waar hij gekocht is heeft ook geen antwoord. Hij overweegt nu naar een samsung service point te gaan (maar dat is behoorlijk uit de buurt)

Nu heb ik zelf in het verleden wel eens mijn u600 van nieuwere firmware voorzien. Voor zover ik begrijp kan dit ook met een u700 maar ik kan het nergens vinden.

Is er een mogelijkheid om die firmware te krijgen (welke moet ik trouwens hebben ?) dan red ik me er verder wel mee (flash proggie heb ik nog)

Disclaimer. dit is dus NIET vragen om warez. Het is een legale telefoon met aankoopbon etc die door een storing vast zit en aangezien we het ding zo snel mogelijk weer willen gebruiken lijkt dit de snelste oplossing. Eventueel verlies van garantie is bekend.

Dus wie helpt me aan u700 firmware ? of heeft in ieder geval het juiste type voor me dus u700........ (kan ik daar op zoeken) heb al wel chinese versies gevonden maar geen nl helaas

edit. vanzelf sprekend heb ik al gezocht maar alle sites die ik nog in mijn lijst had bestaan helaas niet meer

Ray wijzigde dit bericht 19-11-2008 21:42 (10%)

These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands

Superrrrr Zon
Reg. datum: 23 juli 2002

Edit: geen werkende link

Neo567 wijzigde dit bericht 20-11-2008 15:28 (99%)

Specs The left eye is the third eye; projection is server based virtualisation (mirage; something illusory), nothings comes for free (linux)

Pure Class A

ik heb ondertussen alle firmware weer gevonden. alleen kom ik er niet achter welke ik kan gebruiken. er is namelijk geen xa versie. wel xx versies.

Zou iemand me kunnen zeggen welke versie ook nederlands ondersteund ?

These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands

Superrrrr Zon

quote:
Ray schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:06:
ik heb ondertussen alle firmware weer gevonden. alleen kom ik er niet achter welke ik kan gebruiken. er is namelijk geen xa versie. wel xx versies.

Zou iemand me kunnen zeggen welke versie ook nederlands ondersteund ?
Vraag het eens aan een van deze users:
Het Samsung U600/U700 topic

Specs The left eye is the third eye; projection is server based virtualisation (mirage; something illusory), nothings comes for free (linux)

Pure Class A

quote:
thanks! had al in het topic gezocht maar niet correct dus. heb ondertussen deze firmware gevonden en ga morgen de u700 bewerken :) Nu hoop ik alleen dat dus ook de phone lock code gereset wordt anders komen we er nog niet in.

wat is daar trouwens de standaard code voor ? die kan ik ook nergens vinden. Het lijkt me toch als de phone zelf in lock gaat dat het een standaard code bedenkt en niet random iets

Superrrrr Zon

quote:
Ray schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:09:
[...]

thanks! had al in het topic gezocht maar niet correct dus. heb ondertussen deze firmware gevonden en ga morgen de u700 bewerken :) Nu hoop ik alleen dat dus ook de phone lock code gereset wordt anders komen we er nog niet in.

wat is daar trouwens de standaard code voor ? die kan ik ook nergens vinden. Het lijkt me toch als de phone zelf in lock gaat dat het een standaard code bedenkt en niet random iets
Volgens mij is de unlockcode gebaseerd op het IMEI nummer (*#06#*), weet dit niet zeker, maar er zijn unlock codes te koop iig op internet, of waarschijnlijk te verkrijgen via "andere" wegen.

Reg. datum: 06 februari 2004

quote:
neo567 schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:01:
[...]

Niemand??? Hmzzz dan is het tot nu toe onmogelijk :o
hm.. dit zou je in principe in moeten kunnen stellen via dat admin menu
Admin Pass : *#6984125*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#

Ik zag daar tenminste wat opties staan over netwerkkeuze (900/1800/1900 MHz), al zou ik je niet kunnen vertellen welke je dan moet hebben.
Pure Class A

quote:
neo567 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:59:
[...]

Volgens mij is de unlockcode gebaseerd op het IMEI nummer (*#06#*), weet dit niet zeker, maar er zijn unlock codes te koop iig op internet, of waarschijnlijk te verkrijgen via "andere" wegen.
yepz maar dat is meestal voor het unlocken van een provider lock bijvoorbeeld. Dat is hier niet het probleem. De phone is gewoon simlock vrij gekocht en werkt ook prima op de vodafone card. Alleen heeft hij zichzelf op de phone lock gezet (zelfde als sim code maar dan dus intern op de phone) terwijl mijn kameraad daar nooit een pin voor opgegeven heeft. Nu kom je dus niet verder dan aanzetten > code scherm.

En aangezien de phone nog amper 2 weken oud is compleet natuurlijk met aankoopbon zal het ook niet zo'n probleem zijn voor garantie. Echter moet hij er speciaal vrij voor nemen etc dus we hopen het met een flash op te kunnen lossen (en daarmee ook de discussie te vermijden dat we te horen krijgen dat hij hem er echt wel zelf opgezet moet hebben en gewoon de code is vergeten. immers de phone kan dit niet uit zichzelf.....nou dus echt wel....zag er ook al meerdere topics over op inet maar helaas zonder oplossing)

Superrrrr Zon

quote:
foppe-jan schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:25:
[...]

hm.. dit zou je in principe in moeten kunnen stellen via dat admin menu
Admin Pass : *#6984125*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#

Ik zag daar tenminste wat opties staan over netwerkkeuze (900/1800/1900 MHz), al zou ik je niet kunnen vertellen welke je dan moet hebben.
Ik heb dat geprobeert, helaas mocht het niet baten.
Wel bedankt iig voor de moeite!

Superrrrr Zon

quote:
Ray schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:01:
[...]

yepz maar dat is meestal voor het unlocken van een provider lock bijvoorbeeld. Dat is hier niet het probleem. De phone is gewoon simlock vrij gekocht en werkt ook prima op de vodafone card. Alleen heeft hij zichzelf op de phone lock gezet (zelfde als sim code maar dan dus intern op de phone) terwijl mijn kameraad daar nooit een pin voor opgegeven heeft. Nu kom je dus niet verder dan aanzetten > code scherm.

En aangezien de phone nog amper 2 weken oud is compleet natuurlijk met aankoopbon zal het ook niet zo'n probleem zijn voor garantie. Echter moet hij er speciaal vrij voor nemen etc dus we hopen het met een flash op te kunnen lossen (en daarmee ook de discussie te vermijden dat we te horen krijgen dat hij hem er echt wel zelf opgezet moet hebben en gewoon de code is vergeten. immers de phone kan dit niet uit zichzelf.....nou dus echt wel....zag er ook al meerdere topics over op inet maar helaas zonder oplossing)
Misschien heb je hier iets aan:

http://for*weg*80.html

Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:16 (2%)

Reg. datum: 22 september 2008

Nu heb ik een probleem. Had een simlockvrij toestel, heb nu een andere firmware erop gezet, een aantal geprobeerd zelfs, maar nu kom ik er met een vodafone sim kaartje niet meer in en een t-mobile wel? 8)7

Betreft een u600b

heb deze firmware erinmiddels al opgehad:
in deze volgorde
U600BXXGK2
U600BBDGL1
U600BXEGL3

iemand enig idee?

Wilden de branded spul van t-mobile eraf halen, dat is wel gelukt :P nu de rest nog

alvast bedankt

oh ja joh?
Reg. datum: 01 september 2001

Ben ik de enige met dit toestel die er niet heel erg over te spreken is qua bereik (woon in de binnenstad en heb tijden helemaal *geen* netwerk?), standbytijd (2 dagen ofzo?), T9 (dyslectisch en onthoudt niks).

Toch wil ik hem wel nog een jaartje gebruiken icm een simonly abonnement, alleen is het het scherm zwaar bekrast omdat ik hem 2x met mijn sleutels in mijn zak gehad heb. Weet iemand hier iets op, iets van een goedje wat je erover heen smeert waardoor de krasjes / putjes minder op vallen, of een soort folie?
quote:
MrKikker schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:04:
[knip]
de reden waarom ik mijn huidige in 5 stukken liggende U600 niet aan de praat kreeg, is omdat de schermtoetsen het niet meer deden. dit kwam doordat het datakabeltje aan de linkerkant ingescheurd is.
[knip]
Hoe ziet de omhulling eruit, en wil je die evt verkopen?

Men kan de armen niet rijker maken door de rijken te vernietigen. -Abraham Lincoln

Reg. datum: 03 maart 2006

quote:
WrineX schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:20:
Ben ik de enige met dit toestel die er niet heel erg over te spreken is qua bereik (woon in de binnenstad en heb tijden helemaal *geen* netwerk?), standbytijd (2 dagen ofzo?), T9 (dyslectisch en onthoudt niks).

Toch wil ik hem wel nog een jaartje gebruiken icm een simonly abonnement, alleen is het het scherm zwaar bekrast omdat ik hem 2x met mijn sleutels in mijn zak gehad heb. Weet iemand hier iets op, iets van een goedje wat je erover heen smeert waardoor de krasjes / putjes minder op vallen, of een soort folie?
De mijne is helaas twee weken geleden terug gestolen, maar ben altijd goed te spreken geweest over het bereik! Heb hem 1.5 jaar gebruikt. Standbytijd is inderdaad niet erg lang, maar dat wist je denk ik al voordat je het toestel ging aanschaffen? Ik deed er wel drie/vier dagen mee, en dan ook nog eens redelijk intensief gebruikt. Maar ik ken nog drie mensen die hem hebben, en eentje moet hem elke dag opladen en van de andere twee varieert het een beetje!

T9 lijkt na een bepaald aantal woorden vol te zitten en onthoudt daarna niks meer inderdaad. Is best wel vervelend, maar de meeste woorden stonden er wel in, dus niks over te klagen.

Over je krassen. Kijk eens op ebay, je hebt voor een prikkie al een volledige behuizing inclusief gereedschap om alles te vervangen! Ziet je toestel er weer als nieuw uit :)

hypersexyconscious
Reg. datum: 01 mei 2007

De mijne heeft het begeven na 1,5 jaar.Microfoontje of iets dergelijks stuk (U600). Hoor mensen niet als ze me bellen, en geluid functioneerd niet meer. Geen zin op te geven bij verzekering aangezien abo bijna afloopt (over 4 maandjes). Heb nu een gaar toestel, maar dat hou ik nog wel vol. Binnenkort nieuw mobieltje uitzoeken :)

is everything cool?

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
[b][message=31102048,noline]
Hoe ziet de omhulling eruit, en wil je die evt verkopen?
schermpje was vrijwel nieuw dus naar mijn weten weinig tot geen krassen.
ga het thuis nog even voor je checken.

ja, in princiepe hoef ik alleen de printplaat te hebben dus de rest mag 'weg'.
quote:
FREAKJAM schreef op woensdag 26 november 2008 @ 03:05:
De mijne heeft het begeven na 1,5 jaar.Microfoontje of iets dergelijks stuk (U600). Hoor mensen niet als ze me bellen, en geluid functioneerd niet meer. Geen zin op te geven bij verzekering aangezien abo bijna afloopt (over 4 maandjes). Heb nu een gaar toestel, maar dat hou ik nog wel vol. Binnenkort nieuw mobieltje uitzoeken :)
kan wel kijken of je mijn microfoon/binnenwerk over kan nemen, ik heb in princiepe alleen de printplaat bij de simkaart nodig.

MrKikker wijzigde dit bericht 27-11-2008 14:56 (48%)

Vandaag van de verzekering te horen gekregen dat ik 175 euro krijg voor gestolen telefoon. Was U600, vind het vrij raar dat het zo veel is, aangezien hij met prepaid al voor 90 euro te krijgen is, en simlock vrij voor rond de 140. Uiteraard totaal geen problemen mee, maar ze geven me nu meer dan een nieuwe mobiel, en hij was al 1.5 jaar oud.

Lang leve de verzekering _/-\o_

overgens gister voor de gein even op ebay gekeken voor een U600/onderdelen, ziet mijn oog de volgende advertentie:

http://cgi.ebay.com/LCD-F...65%3A12|39%3A1|240%3A1318

MOOI :D
gaan we dus gelijk even kopen.

Reg. datum: 08 oktober 2005

quote:
Haazzz schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:33:
Vandaag van de verzekering te horen gekregen dat ik 175 euro krijg voor gestolen telefoon. Was U600, vind het vrij raar dat het zo veel is, aangezien hij met prepaid al voor 90 euro te krijgen is, en simlock vrij voor rond de 140. Uiteraard totaal geen problemen mee, maar ze geven me nu meer dan een nieuwe mobiel, en hij was al 1.5 jaar oud.

Lang leve de verzekering _/-\o_
Maar je hebt wel maandenlang een bepaald bedrag voor die leuke verzekering betaald, dus zoveel is het uiteindelijk niet ;)
Sterker nog, waarschijnlijk heb je er zelfs geld aan verloren _/-\o_

MrsRossi wijzigde dit bericht 28-11-2008 13:45 (5%)

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired

Hahaha, bodycheck *BASH* >:)

quote:
MrsRossi schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:32:
[...]

Maar je hebt wel maandenlang een bepaald bedrag voor die leuke verzekering betaald, dus zoveel is het uiteindelijk niet ;)
Sterker nog, waarschijnlijk heb je er zelfs geld aan verloren _/-\o_
Haha, had echt geen telefoonverzekering voor die U600 afgesloten hoor. Dat is echt geldklopperij! Die verzekeringen vergoeden vaak niet eens diefstal als het om zakkenrollen gaat! Alleen als er aantoonbaar is dat die gejat is (ruitje ingeslagen oid) of als het met geweld is gebeurd. Maar was mijn reisverzekering die het heeft vergoed! Was gewoon reisverzekering die het heeft vergoed!

Reg. datum: 08 oktober 2005

quote:
Haazzz schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:44:
[...]

Haha, had echt geen telefoonverzekering voor die U600 afgesloten hoor. Dat is echt geldklopperij! Die verzekeringen vergoeden vaak niet eens diefstal als het om zakkenrollen gaat! Alleen als er aantoonbaar is dat die gejat is (ruitje ingeslagen oid) of als het met geweld is gebeurd. Maar was mijn reisverzekering die het heeft vergoed! Was gewoon reisverzekering die het heeft vergoed!
Ooh dan is het wel prima idd :D Ik vond het eigenlijk ook al vreemd om voor DIT een verzekering te nemen ;)

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired

Mannetje Pug en een stokbrood
Reg. datum: 11 februari 2005

Is er een goed alternatief voor de samsung PC suite dat ervoor kan zorgen dat je telefoon automatisch gesynchroniseerd wordt? Dus wanneer hij in de buurt is automatisch verbinding maken via Bluetooth, en dan om de 15 minuten synchroniseren bijvoorbeeld? Dat handmatig synchroniseren zorgt ervoor dat mijn agenda 90% van de tijd gewoon niet geupdatet is...

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin

Reg. datum: 17 september 2007

Sinds dat mijn u700 (al voor de 2e keer) terug naar de fabriek is gestuurd vanwege loslatende lak neemt hij geen geluid meer op bij video opnemen. Stille modus en normale modus, het maakt niets uit. Spraak opname doet het wel. Heb ik dan perongeluk een instelling verkeerd gezet?

Bvd, Joost

quote:
joostah schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:06:
Sinds dat mijn u700 (al voor de 2e keer) terug naar de fabriek is gestuurd vanwege loslatende lak neemt hij geen geluid meer op bij video opnemen. Stille modus en normale modus, het maakt niets uit. Spraak opname doet het wel. Heb ik dan perongeluk een instelling verkeerd gezet?

Bvd, Joost
De 'mute' functie bi het video opnemen? Geluid dempen ofzo heet dat dacht ik.

:)

Reg. datum: 17 september 2007

ja dat is het, bedankt!

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009