Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 oktober 2005

quote:
hejwazzup schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:57:
@ MrsRossi
Ik heb vandaag eindelijk mijn samsung U700 op kunnen halen van het service punt, en het lijkt wel alsof ik een totaal nieuw scherm heb gekregen.. Het bovenste deel van de telefoon; het scherm, toetsen enz. is vervangen imo want hij is weer volledig krasvrij + de zilveren lak aan de zijkant is weer terug die eerst weg was, en overal zat nog een stikker op. Nou heb ik nog even 1x knipperende lichtjes meegemaakt, maar verder doet hij het tot nu toe weer prima :)
Super! :)

Ik heb hem nu precies een week geleden weggebracht, ben benieuwd wanneer ik wat hoor.....

Die man zei dat er 14 maanden garantie op zat, beetje een vreemd getal vind ik zelf maargoed.. het ding is 15sep2007 aangeschaft dus heb nog kleine 2 weken...

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired

Reg. datum: 29 oktober 2008

Hoe weet je welke versie je moet kiezen op http:/*weg*.cc/ ?? Ik heb een Samsung U600, T-Mobile, rond mei 2008 gekregen...is het erg als je de verkeerde versie kiest?

Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:15 (9%)

was Bl44t44p

quote:
hejwazzup schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:57:
@ MrsRossi
Ik heb vandaag eindelijk mijn samsung U700 op kunnen halen van het service punt, en het lijkt wel alsof ik een totaal nieuw scherm heb gekregen.. Het bovenste deel van de telefoon; het scherm, toetsen enz. is vervangen imo want hij is weer volledig krasvrij + de zilveren lak aan de zijkant is weer terug die eerst weg was, en overal zat nog een stikker op. Nou heb ik nog even 1x knipperende lichtjes meegemaakt, maar verder doet hij het tot nu toe weer prima :)
Dan heb je waarschijnlijk een RU gekregen ;)

:)

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
Roaldo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:45:
Hoe weet je welke versie je moet kiezen op http:/*weg*c/ ?? Ik heb een Samsung U600, T-Mobile, rond mei 2008 gekregen...is het erg als je de verkeerde versie kiest?
Er staat een duidelijk verhaal aan de rechterkant van de site.

Uit m'n hoofd had ik toendertijd geflasht naar U600XXGG4, moet je even op de helft van dit topic kijken welke wordt aangeraden.

Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:16 (3%)

quote:
jelle. schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:33:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk een RU gekregen ;)
Wat is een RU? 8)7

was Bl44t44p

quote:
Refurbished Unit, dus 'nieuw' opgebouwd uit andere kapotte U700's. Gebeurt vrij veel (altijd?) bij reparaties wanneer er een "vervang exemplaar wordt verstrekt".

Als iemand nog een geniaal idee heeft om gebruik te maken van Samsung PC Studio 3, zonder beschikking over de schermtoetsen (dus zowel browseknop als soft-touch keys) bij een U600;
je hebt m'n eeuwige dank!

Stand van zaken is nu: hij gaat aan, hij start, hij herkent dat hij wordt aangesloten op een pc maar dan vraagt ie of ik Samsung PC studio, mediaspeler of massaopslag wil.. en ik kan dus eerstgenoemde niet selecteren omdat mijn knoppen kaduuk zijn -_-

Reg. datum: 31 juli 2007

quote:
W00fer schreef op zondag 02 november 2008 @ 02:17:
Schermbreuk is een standaard verhaal bij de Samsungs. Gebeurd erg veel. Krijg wekelijks klanten in de winkel terug die dit hebben.

Repareren kost je tussen de 75 en 125 euro. Niet bij Samsung maar bij een reparateur ergens in het land.

Nieuw toestel is goedkoper. voor 89 euro heb je al een U600 prepaid. Nog even simlock eraf en je bent klaar.

Het is vrijwel zeker door druk op je broekzak gekomen. Hoe die druk is ontstaan mag je zelf uitvissen. Tegen iemand aanlopen kan, bass lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

.
Mijn toestel heeft precties dezelfde problemen gehad. Scherm kleurde negatief, draaide, spiegelbeeld, en op gegeven moment gewoon niks meer. Komt dit zeker door druk op broekzak? (edit: ik zie dat het probleem waar jij op reageerde toch wat anders is, maar misschien kun je me toch helpen?) Ik kan het me amper voorstellen in mijn geval. Het gebeurde gewoon ineens toen ik een thema wisselde. Daarna naar een business centrum van KPN gebracht, die stuurde hem op naar Samsung. Vandaag gebeld geworden, reparatie is 89 euro, want; het komt door valschade. Hier snap ik helemaal niks van, toestel is in het begin 1x gevallen maar daarna nooit meer. Geen zichtbare schade aan de buitenkant van eventuele valschade.

Hoe sta ik met europese wetgeving? Daarin is 2 jaar garantie toch verplicht? Ze geven het zelf ook volgens de site. Alleen niet als het door verkeerd gebruik, verwaarlozing etc. komt. Ik vind het namelijk een beetje erg makkelijk van samsung om dit als valschade te betitelen... Toestel ziet er piekfijn uit. Wat rest mij? Een nieuw toestel begin ik niet aan, heb al ter vervanging een goedkope Nokia gehaald.

Leauwie wijzigde dit bericht 10-11-2008 17:03 (3%)

Superrrrr Zon
Reg. datum: 23 juli 2002

Vraagje; ik heb de samsung U700 Ultra edition II, ik heb alleen zo'n vervelende G (gprs) linksboven in beeld, die wil ik graag weg hebben, de methode die wordt gebruikt bij de U600 werkt niet op de U700, heeft iemand het voor elkaar gekregen bij de U700?

P.s. Help!!

Neo567 wijzigde dit bericht 12-11-2008 20:22 (1%)
Reden: spelling enzo

Specs The left eye is the third eye; projection is server based virtualisation (mirage; something illusory), nothings comes for free (linux)

was Bl44t44p

quote:
neo567 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:20:
Vraagje; ik heb de samsung U700 Ultra edition II, ik heb alleen zo'n vervelende G (gprs) linksboven in beeld, die wil ik graag weg hebben, de methode die wordt gebruikt bij de U600 werkt niet op de U700, heeft iemand het voor elkaar gekregen bij de U700?

P.s. Help!!
Waarom wil je dat? Voor zover ik weet kan ie niet weg. Je zit namelijk of op UMTS (3G) of GSM (G).

Superrrrr Zon

quote:
jelle. schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:36:
[...]

Waarom wil je dat? Voor zover ik weet kan ie niet weg. Je zit namelijk of op UMTS (3G) of GSM (G).
Omdat ik het niet gebruik; tenzij dat GSM netwerk inhoud, wat me sterk lijkt.
En het schijnt bij de U600 aanzienlijk minder stroom te verbruiken als het symbool weg is.
Heb 'm sinds vandaag, maar het viel me gelijk op en irriteert me mateloos.

Specs The left eye is the third eye; projection is server based virtualisation (mirage; something illusory), nothings comes for free (linux)

Ik heb het echt gehad met die klantenservice van Samsung.
Me U600 crashed regelmatig als de mp3 speler aanstaat. laden duurt lang (bijna 30sec) van geheugenkaart (Sandisk 2GB), echt heel vervelend. van tel geheugen = no problem.
Ook de laatste seconden worden niet altijd afgespeelt... En de cam is verschrikkelijk sloom (soms doet ie 5x auto focus :O). Achtergrond kalender werkt niet met niet-standaard achtergronden |:(. Zet ik hem op trillen met melodie -> zet op stil (school oid) -> weer uit stil = melodie :+.
Wat me het ergste ergert is dat de wekker het niet in stil doet }:O

Dus gebeld naar de helpdesk, snel iemand aan de lijn, die gaf me het nr van hun reparatie bedrijf :?.
Dacht toen: wtf pff, vast zo'n vakantiekerel. tijd later weer gebeld, diegene snapte het tenminste en maakte een order. Ze zei dat ik werd terug gebeld. Week later wordt ik gebeld, was op school dus moeke nam op. Ze zouden later weer terug bellen zei me moeder. en raad eens: nooit weer terug gebeld. Kan ik weer achteraan :(

Waarom kun je gewoon niet de firmware via de PC Studio updaten, wat bij Nokia en Sony Erricson wel kan ? :X

KiPKaKDutcH wijzigde dit bericht 12-11-2008 21:36 (3%)

Gamertag: DraaQ PC specs! | AtG | The Reality

Mijn U700 is gewoon onder garantie gerepareerd! :) En dat terwijl ik hem zelf supervaak heb laten vallen en diverse keren in de regen mee heb gelopen met als gevolg dat ie gewoon nat was.....

Super... Kan niet wachten tot ik hem terug krijg want ik zit nu met een oude verrotte Samsung E730 die steeds uitvalt en heb nog geen geld voor een nieuwe.....

Superrrrr Zon

quote:
neo567 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:20:

P.s. Help!!
Niemand??? Hmzzz dan is het tot nu toe onmogelijk :o

whoeiz!
Reg. datum: 08 september 2002

Ik moet mij U700 opsturen om te laten repareren omdat 2 toetsen het niet meer doen. Weet iemand waar ik dat naartoe moet sturen? Ben het telkens maar aan het uitstellen

Too much is never enough!

Superrrrr Zon

quote:
Southern Sun schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:24:
Ik moet mij U700 opsturen om te laten repareren omdat 2 toetsen het niet meer doen. Weet iemand waar ik dat naartoe moet sturen? Ben het telkens maar aan het uitstellen
Waarschijnlijk daar waar jij je U700 hebt verkregen, of anders hier .

whoeiz!
Reg. datum: 08 september 2002

quote:
neo567 schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:25:
[...]

Waarschijnlijk daar waar jij je U700 hebt verkregen, of anders hier .
Heb m niet via een winkel (erg handig in zo'n geval). Moet ik m dan gewoon opsturen naar een van die winkels met een klachtenbriefje erbij en afwachten tot ie terug komt?

Too much is never enough!

Superrrrr Zon

quote:
Southern Sun schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:11:
[...]

Heb m niet via een winkel (erg handig in zo'n geval). Moet ik m dan gewoon opsturen naar een van die winkels met een klachtenbriefje erbij en afwachten tot ie terug komt?
Ik zou langs gaan bij een vd dichtsbijzijnde service punten, misschien eerst ff bellen en dan op basis van dat gesprek verdere actie ondernemen. :)

Ik heb hem gewoon naar een KPN Business Centre gebracht, zonder te bellen of wat dan ook. Mijne kwam ook van een internetshopje.

Enige wat ze waarschijnlijk willen hebben is je aankoopbewijs.

Bij mij is ie in 3 weken gerepareerd! Heb overigens geen nieuwe bovenkant want m'n "zilver" is nog steeds enorm afgebladderd helaas.

Ik heb vodafone gebelt en de kans dat ik een nieuw toestel krijg is nul tot nihil.

ik heb daarom besloten om een nieuw, los, simlockvrij toestel te kopen en daar m'n vodafone abbo simkaart in te doen.

echter zit ik net te spelen met het volgende idee:

de reden waarom ik mijn huidige in 5 stukken liggende U600 niet aan de praat kreeg, is omdat de schermtoetsen het niet meer deden. dit kwam doordat het datakabeltje aan de linkerkant ingescheurd is.

echter bij die nieuwe U600 is dat niet het geval, dus werken de schermtoetsen gewoon. Ik heb nog wat telefoonnummers op de interne geheugenchip van m'n oude u600 staan.

Is het niet mogelijk om de complete printplaat incl geheugenchip over te zetten om mijn nieuwe u600, en zo die nummers eraf te halen? ik neem aan dat de aansturing etc niet verschilt tussen 2 U600's.

iemand die me hier opheldering over kan geven?

Reg. datum: 31 juli 2007

quote:
MrsRossi schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:33:
Ik heb hem gewoon naar een KPN Business Centre gebracht, zonder te bellen of wat dan ook. Mijne kwam ook van een internetshopje.

Enige wat ze waarschijnlijk willen hebben is je aankoopbewijs.

Bij mij is ie in 3 weken gerepareerd! Heb overigens geen nieuwe bovenkant want m'n "zilver" is nog steeds enorm afgebladderd helaas.
Interessant verhaal. Ik ben ook naar KPN Business Centre geweest en daar zeiden ze dat het niet meer onder de garantie gemaakt kon worden, omdat het valschade betrof. Mijn toestel ziet er overigens piekfijn uit met een klein krasje op het scherm en is naar mijn weten 1x in de eerste maand gevallen. Heb hem nu 1,5 jaar, scherm doet het al 2 maanden niet meer fatsoenlijk (spiegelbeeld, zwart, negatieve kleuren etc.).

Hoe oud was je telefoon?

Wil ik mijn telefoon repareren moet ik 89 euro betalen, dat kost ie nu ongeveer nieuw dus daar begin ik niet aan. Belachelijk. Ben dus ook echt niet tevreden over de service van Samsung.

quote:
Leauwie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:34:
[...]

Interessant verhaal. Ik ben ook naar KPN Business Centre geweest en daar zeiden ze dat het niet meer onder de garantie gemaakt kon worden, omdat het valschade betrof. Mijn toestel ziet er overigens piekfijn uit met een klein krasje op het scherm en is naar mijn weten 1x in de eerste maand gevallen. Heb hem nu 1,5 jaar, scherm doet het al 2 maanden niet meer fatsoenlijk (spiegelbeeld, zwart, negatieve kleuren etc.).

Hoe oud was je telefoon?

Wil ik mijn telefoon repareren moet ik 89 euro betalen, dat kost ie nu ongeveer nieuw dus daar begin ik niet aan. Belachelijk. Ben dus ook echt niet tevreden over de service van Samsung.
Erg vreemd dit, ik heb meer grijs dan "zilver" over en er zitten wel wat mini krasjes op het scherm (hoewel niet echt zichtbaar) en ze deden niet moeilijk bij mij.
Mijn telefoon was bijna 14 maanden oud en zeker meer dan 1 keer gevallen!

Rare service dan...

Is het trouwens zo dat je een firmware update via de pc studio kan doen?
Of zijn er nog andere manieren voor?
quote:
Wii4all schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:15:
Is het trouwens zo dat je een firmware update via de pc studio kan doen?
Of zijn er nog andere manieren voor?
Nee, kan niet via PC Studio en ook geen andere manieren.
Alleen via de klantenservice, die erg bagger is...
(zie mn vorige post)

Als het lukt ivm stage, ga ik morgen weer bellen en dan vraag ik gelijk wrom het niet via de PC Studio kan.

Gamertag: DraaQ PC specs! | AtG | The Reality

Ik vind het wel jammer.
Vriendin heeft de telefoon pas teruggebracht ivm. camera die niet goed functioneerde.
Krijgt ze hem terug, kan ze alleen engels als taal selecteren, dat maakt op zich niet uit.
Vervolgens doet de klok het niet goed meer.

Pagina: 1 2 3 4 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: