Gathering of Tweakers

Quicksearch
Bij je speciale tekens (# kort ingedrukt houden) zit in het eerste setje, onder de 9 de return.

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

Nooit geweten :p

:)

Ik heb begrijpen dat het niet mogelijk is om via bluetooth te internetten maar is het echter ook niet mogelijk via een USB kabeltje?
(de reden is omdat ik enkele dingen moet uittesten voor een project)

Het is me gisteren wel gelukt om mijn telefoon als modem te gebruiken via de meegeleverde Samsung PC Studio en USB kabel, zo is het ook misschien andersom mogelijk?

Mij is het wel gelukt om via Bluetooth m'n telefoon als modem te gebruiken, met die Connection manager die in de Samsung PC Studio Software zit.
Als je bedoelt het internet van een PC gebruiken op je telefoon, via Bluetooth, geen idee hoe dat zou moeten dan.

Bore-Out Syndroom

heb hiervoor meerdere manieren geprobeerd, is mij tot nu toe nog niet gelukt...

mijn werk bestaat uit dit soort dingen, ben er ook achter gekomen dat het gewoon een crappy telefoon is

..::Give me a fish, and I'll have food for a day. Give me a rod, and I'll be drinking beer on my boat::..

quote:
LiQUiDNiNjA schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:26:
heb hiervoor meerdere manieren geprobeerd, is mij tot nu toe nog niet gelukt...

mijn werk bestaat uit dit soort dingen, ben er ook achter gekomen dat het gewoon een crappy telefoon is
Ok ben er tot nu toe ook niet achter gekomen.

Aangezien jij meer ervaring in dit soort dingen heb.. heb ik een vraagje
Waar aan moet je toestel voldoen om het wèl te kunnen?
Heb begrepen dat het sowiezo bij Samsung moeilijker is omdat Samsung haar bluetooth verbinding beter heeft beveiligd.

Rozijntjes

quote:
mindfreaker schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:07:
Hmmm, de lak van mijn u700 begint na 2 maanden ook af te bladderen. Ben er heel zuinig op geweest en alleen in de broekzak gestoken zonder sleutels ofzo erbij. Weet iemand of dit bij Vodafone onder garantie valt?
Mijn U700 begint hier nu ook last van te krijgen. Net een half jaartje oud. Overdag leg ik hem altijd op mijn bureau, en als ie dan in mijn broekzak zit zit er een mooi sokje omheen :+ . Toch slechte kwaliteit van de lak...

Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----

whoeiz!

ik heb mn u700 inmiddels een jaar, maar geen lakproblemen. nouja alleen aan de achterkant is een klein beetje chroom weg toen ik m liet vallen, maar verder geen probleem.
wel zitten hier en daar deukjes in de toetsen

Too much is never enough!

was Bl44t44p

:|

Heb het nu echt gehad met m'n U700 8)7 Dat kreng begint me nu toch gebreken te vertonen, arghh. Luidspreker (zowel voor gesprekken als geluiden als muziek enzovoort) werkt alleen nog als ie naar 'beneden' geschoven is, en zelfs dan valt het geluid soms ook weg. Erg handig tijdens gesprekken.

Bijkomend probleem (net ontdekt) is dat het scherm regelmatig op zwart blijft wanneer ik hem openschuif. Wel zwart 'verlicht', dus niet uit, en het touchpad gaat ook branden. Vervolgens moet ik 'm een keer of 3 opnieuw aan en uitzetten, open en dicht schuiven voordat het scherm weer werkt. Durf hem nu nauwelijks te gebruiken omdat ik straks bereikbaar moet zijn hehe :+

Opsturen zie ik eigenlijk niet zo zitten omdat ik geen vervangend toestel heb waarmee ik ook data kan gebruiken... en dat werkt nu nog prima. Gesprekken voeren met dichtgeschoven U700 gaat ook redelijk. Kan vanaf 17 augustus weer verlengen dus ga heel snel op zoek naar iets fatsoenlijks, en dan stuur ik hem daarna wel onder garantie op (toch nog binnen het jaar) :)

moest even mijn ei kwijt

Kan iemand mij de laatste software versie noemen van de U600 KPN/HI prepaid er staat nu: BASHB1

Niemand die een KPN/HI gelockte U600 heeft hier??????????

Mijn U600 maakt 'vreemde' foto's: de kleuren zijn volledig door elkaar. Ik heb gechecked dat er geen effecten aktief zijn. Wie wil me helpen.

http://www.wolfs-online.nl/anders/u600-2.jpg

Weet iemand een manier om een woord uit je woordenboek (T9) te gooien, zonder de telefoon helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Want ik word er echt ziek van.
BB4E^Harkov

Heeft iemand ook problemen met de nieuwste pc studio (3.1.3) en het synchroniseren van de U600 agenda met outlook op win XP? Ik gebruik bluetooth om te synchroniseren en iedere keer dat pc studio opnieuw gestart wordt lijkt hij vergeten te zijn wat er vorige keer gesynchroniseerd is.
Alle afspraken die gewijzigd zijn of verwijderd worden gewoon weer gekopieerd. Een gewijzigde afspraak komt er zo 2x in te staan en verwijderen kan dus niet.. Contacts worden helemaal niet gesynchroniseerd. Heb dit probleem wel eens eerder gehad en toen opgelost door de versie die op het bijgeleverde cd staat te installeren. Helaas ligt die cd 200 km verderop :)
Weet iemand hier een oplossing voor? Misschien een instelling die ik over het hoofd gezien heb.

"Computers are like air conditioners - They can't do their job properly if you open windows."

was Bl44t44p

quote:
jelle. schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:54:
:|

Heb het nu echt gehad met m'n U700 8)7 Dat kreng begint me nu toch gebreken te vertonen, arghh. Luidspreker (zowel voor gesprekken als geluiden als muziek enzovoort) werkt alleen nog als ie naar 'beneden' geschoven is, en zelfs dan valt het geluid soms ook weg. Erg handig tijdens gesprekken.

Bijkomend probleem (net ontdekt) is dat het scherm regelmatig op zwart blijft wanneer ik hem openschuif. Wel zwart 'verlicht', dus niet uit, en het touchpad gaat ook branden. Vervolgens moet ik 'm een keer of 3 opnieuw aan en uitzetten, open en dicht schuiven voordat het scherm weer werkt. Durf hem nu nauwelijks te gebruiken omdat ik straks bereikbaar moet zijn hehe :+

Opsturen zie ik eigenlijk niet zo zitten omdat ik geen vervangend toestel heb waarmee ik ook data kan gebruiken... en dat werkt nu nog prima. Gesprekken voeren met dichtgeschoven U700 gaat ook redelijk. Kan vanaf 17 augustus weer verlengen dus ga heel snel op zoek naar iets fatsoenlijks, en dan stuur ik hem daarna wel onder garantie op (toch nog binnen het jaar) :)

moest even mijn ei kwijt
En nu (ofja, al paar dagen geleden maar was op vakantie) is ie helemaal overleden. Scherm doet niets meer, wel 'verlicht' zwart en ook de toetsen werken wel. Met blind werken kan ik dus wel het toestel gebruiken, maarja is niet bijster handig ;) Morgen maar even langs Business Center en anders opsturen. Klereding :X

was Bl44t44p

Okee dan toch weer goed nieuws: langs KPN Business Center geweest, halfuurtje gewacht en hij was gerepareerd! Schijnt wel meer voor te komen bij de U700's, kwestie van 'psp-kabeltje' (:?) en display vervangen en alles werkt weer perfect :)

* jelle. is blij maar gaat toch over paar weken verlengen met een Nokia 6500 Slide... Dit was toch voorlopig de laatste Samsung voor mij ;)

Ik heb een U700 en ik heb een vraag over SMS versturen.
Weet iemand waar ik in kan stellen dat als je een paar letters invult dat je dan een word tezien krijgt ik kan het namelijk niet vinden.

quote:
Stringetje schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:06:
Mijn U600 maakt 'vreemde' foto's: de kleuren zijn volledig door elkaar. Ik heb gechecked dat er geen effecten aktief zijn. Wie wil me helpen.

[afbeelding]
had ik af en toe op mijn z320i ook, paar tikken tegen de zijkant hielp :P

C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15

quote:
martijnoss schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 20:42:
Ik heb een U700 en ik heb een vraag over SMS versturen.
Weet iemand waar ik in kan stellen dat als je een paar letters invult dat je dan een word tezien krijgt ik kan het namelijk niet vinden.
Hekje ingedrukt houden, hierdoor gaat hij op T9
Uitdrijvûrrrr!

Ik geef het op met mijn U600. Ook de nieuwe accu gaat koud een dag mee, zonder er ook maar IETS mee te doen *niet bellen, niet openklappen, niet sms-en enz.* .

De volgende wordt weer een Nokia (mijn D500 was ook geen fijn ding, die van mij en mn vriendin zijn kapot gegaan na een jaar, met voorzichtig gebruik). Mijn U600 staat nu meer uit dan aan.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

quote:
DoDo schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 21:38:
[...]

Hekje ingedrukt houden, hierdoor gaat hij op T9
Ik krijg dan een symbolen lijst heb de Vodafone firmware er op.
Ik heb het echter nu wel gevonden de T9 wist even niet meer wat de naam was dus toch bedankt.

Ik ben een T9 noob kan iemand mij misschien even de basisbeginselen kort uitleggen.
Dus hoe ik woorden kan toevoegen aan het woordenboek en kan verwijderen.
En is het ook via Samsung Pc studio mogelijk om woorden toe te voegen?
Nu krijg ik de hele tijd vage woorden waar kan ik die verwijderen?

Ik heb de de U700V en T9 staat nu op Engels aangezien er geen Nederlands tussenstaat is het mogelijk om dit ergens te downloaden?

martijnoss wijzigde dit bericht 15-08-2008 21:00 (42%)

Hij staat waarschijnlijk wel in je telefoon, maar je kan hem neit kiezen. Je moet zorgen dat je via # je T9 aanzet. Bij je telefooninstellingen kun je bij TAAL je T9 taal nederlands selecteren. Het toevoegen van een word kan via het menu, maar als je de dingen intypt en vaak genoeg op 0 drukt krijg je "spellen". Hier kun je vervolgens het woord intypen.

Het verwijderen van woorden weet ik niet, en dat wil ik ook nog heel graag weten.
Ja hij staat op nu Nederlands maar bijv. het woord hallo hoe kan ik dat er uit krijgen?
Ik krijg alleen maar hi :(

Probleempje!
Heb net een nieuwe pc en de eerste keer dat ik mijn u700 daaraan koppelde met de usbkabel kreeg ik een scherm:

Wat moet ik doen? Hij verschijnt wel in Verkenner maar met een camerapictogrammetje ervoor. Als ik die aanklik krijg ik een leeg scherm. Ik wil hem gewoon als opslagding gebruiken dat ik muziek etc gewoon kan slepen.

Moet ik drivers of iets dergelijks installeren? Waar kan ik deze dan downloaden want ik denk dat ik die cd niet meer ga terugvinden.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws