Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hmm mijn batterij problemen blijken toch niet echt een kabelbreuk te zijn.

Ook na opladen via USB valt ie van vol naar 1 streepje terug binnen 20 uur tijd. Dit met enkel een aantal smsje ontvangen/versturen en het 3x af laten gaan van de wekker.

Heb met de code *#0228# gekeken naar het aantal mV en na het opladen komt dit op 4138mV en nu nog maar 3628mV. Nu vind ik die getallen sowieso een beetje vreemd aangezien de batterij 3,7V is.

Zouden andere U600 gebruikers misschien wat waardes van hun batterijstatus kunnen laten zien?

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
msbox schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:30:
Onlangs een U600 aangeschaft.
Als ik een foto wil maken moet ik dit eeerst selecteren. Dan de knop indrukken waardoor hij scherpsteld en dan indrukken om te schieten. Samen zo'n 5 sec. het moment is dan al lang voorbij.
Kan dit sneller ?
Ook zijn bewegende beelden vaak vaag. Is de sluitertijd niet in te stellen ?

Maarten
Nee.

:)

quote:
la_fusion schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:14:
Hmm mijn batterij problemen blijken toch niet echt een kabelbreuk te zijn.

Ook na opladen via USB valt ie van vol naar 1 streepje terug binnen 20 uur tijd. Dit met enkel een aantal smsje ontvangen/versturen en het 3x af laten gaan van de wekker.

Heb met de code *#0228# gekeken naar het aantal mV en na het opladen komt dit op 4138mV en nu nog maar 3628mV. Nu vind ik die getallen sowieso een beetje vreemd aangezien de batterij 3,7V is.

Zouden andere U600 gebruikers misschien wat waardes van hun batterijstatus kunnen laten zien?
Type: Inner cell
Volt: 3869
Temp: 18 c
TxLevel: 6

Ik heb de accu gisteren geladen

AMD64 X2 4400 / 2048MB / 1214GB / Asus 8800GTS / Samsung 24" TFT / SB Audigy2 ZS / Logitech ZS-5500

Reg. datum: 20 april 2008

Ik had al ergens gelezen dat ik jammer genoeg geen java-games kan installeren op mijn geheugenkaartje. Op de Samsung U600 zelf kan ik er maar 40 installen. Is er geen mogelijkheid om er meer te instelleren?

*Ga je eerst eens is verdiepen in de werking van dit forum.

Ginz wijzigde dit bericht 25-05-2008 18:53 (89%)

quote:
florisje99 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:09:
Hee ik heb een U700V en ik vind het theme maar saai en lelijk en ik zou graag de nieuwe standaard firmware erop zetten gaat dit goed..?? en hoe moet ik dit doen..??
* Ook voor jou geldt hetzelfde. Verdiep je even in de werking van dit forum.

Ginz wijzigde dit bericht 25-05-2008 19:02 (13%)

Bedankt voor dat meest nutteloze antwoord ooit?

*Florisje stelt, net zoals jou een vraag. Dat was dus geen antwoord op jouw vraag. Daarnaast is zowel jouw als zijn vraag hier niet toegestaan. Jullie vragen naar hulp bij het uitvoeren van handelingen die hier niet toegestaan zijn omdat op die firmware en applicaties auteursrechten rusten....

Ginz wijzigde dit bericht 25-05-2008 19:00 (76%)

quote:
Ga naar een samsung service point?????

Reg. datum: 18 oktober 2007

quote:
nnndoh schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:26:
met dank aan Asiamania ben ik nu de troste eigenaar van een u700
waar helaas t-mobile dingen opstonden.nederlandse taal had ook duitse woorden ertussen zitten
heb net een ander firmware erin gezet en dat werkt geweldig.het orginele theme zit er weer op en niks van t-mobile meer
ik mag het uiteraard ook niet vertellen hoe het moet, maar google is je vriend :)
nnndoh kun je even via MSN kontakt opnemen ivm U700 en T-mobile stuff ...

Even een standaard vraag die niet specifiek betrekking heeft op de U600/700 of zelfs niet specifiek op samsung.
Omdat ik nog aan het stoeien was met mijn nieuwe U700 heb ik per ongeluk bij het schrijven van een sms een verkeerd woord toegevoegd aan mijn woordenboek. Nu komt standaard als eerste een onnozele combinatie in beeld ipv een logisch woord.
Hoe kan ik dit terugzetten? Mbv een harde reset?
Ik vind het eigenlijk uitermate vreemd dat er geen optie in de gsm's van vandaag zit waarbij ik (zeker vd zelf toegevoegde) woorden ook weer kan wissen?

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

quote:
NiTzKIT schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:35:
[mbr]*Ga je eerst eens is verdiepen in de werking van dit forum.[/]
Sorry maar de vraag is al meerdere keren gevraagd en nog steeds geen antwoord op , bij veel mensen krijg je een java error als je het zelfde doet wat er in de TS staat ;)

Had mijn vraag ook 2 keer gevraagd maar nog steeds weet iemand een oplossing daarop

bla bla

was Bl44t44p

quote:
Alpac schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:53:
[...]

Sorry maar de vraag is al meerdere keren gevraagd en nog steeds geen antwoord op , bij veel mensen krijg je een java error als je het zelfde doet wat er in de TS staat ;)

Had mijn vraag ook 2 keer gevraagd maar nog steeds weet iemand een oplossing daarop
Als er geen reactie komt betekent dat wellicht dat niemand het hier weet. Dan heeft het weinig zin de vraag te blijven herhalen wel? :)

Ik ben trouwens gestart met al het zilver rondom het scherm te verwijderen :P Dat afbladderen ziet er inmiddels zo lelijk uit dat ik liever gewoon dat kunststof spul er onder als rand heb dan dat rotzilver. Valt alleen niet echt mee om het er af te pulken :p

quote:
Bobfakkel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:22:
Heb vandaag de nieuwe firmware op de U700 gezet genaamd U70BCEGL4

Veranderingen: De sommige duitse woorden bij NL als hoofdtaal zijn nu weg! Het menu is nu volledig nederlands zoals het hoord.
En bij instellingen zijn er dingen toegevoegd, bv Aanraakgevoeligheid ( wss Touchpad ) en Trilsignalen voor het menu.

Verder niet echt grote veranderingen, maar alle kleine beetjes helpen :)
Heb m ook erop staan nu, perfect!

TaranQQ wijzigde dit bericht 28-05-2008 22:57 (19%)

Reg. datum: 16 januari 2008

Als ik met mijn U-700 een sms stuur waarin ik bijvoorbeeld 's zondags wil smsen geeft hij mij geen '. Ik heb dat teken niet en vind het ook niet. Kan iemand mij helpen?...

Hoe kan ik muziek op mijn kaart afspelen via de muziekspeler? De muziekspeler ziet enkel het standaard muziekbestandje dat op de telefoon zelf staat maar niet wat op de geheugenkaart staat. Ik kan wel via 'Mijn bestanden' naar de muziek maar dan speelt hij het via mediaplayer af en kan ik het niet op de achtergrond laten verder spelen, want als ik hem dichtschuif stopt hij met afspelen.

quote:
TaranQQ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:03:
Hoe kan ik muziek op mijn kaart afspelen via de muziekspeler? De muziekspeler ziet enkel het standaard muziekbestandje dat op de telefoon zelf staat maar niet wat op de geheugenkaart staat. Ik kan wel via 'Mijn bestanden' naar de muziek maar dan speelt hij het via mediaplayer af en kan ik het niet op de achtergrond laten verder spelen, want als ik hem dichtschuif stopt hij met afspelen.
Ik was weer eens te snel met vragen -> ff kaartje eruit en opnieuw erin stoppen en tel ff uit en opnieuw aanzetten en hij herkend ook alle bestanden op de kaart :) Bedankt aan mezelf voor het antwoord ;)

quote:
TZA1980 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:31:
[...]

In mijn menu "Beveiliging" kan ik maar 8 opties selecteren. Optie 9 staat er dus niet bij...
En die klok, dat lijkt me Italiaans. Niet heel vervelend, dan moet ik maar Italiaans gaan denken..
ik heb hetzelfde probleem,
vervolgens eerst samsung daarna t-mobile gebeld (helpdesk),
het blijkt aan het overschrijven door t-mobile van de samsung software te liggen,
antwoord bij hoge uitzondering zou ik mijn mobiel U600 bij een t-mobile center kunnen inleveren ter reparatie zodat ze de oorspronkelijke samsung-software er weer op kunnen zetten met daarna een update naar de specifieke t-mobile gegevens,
ik heb het nog niet laten doen, want het lijkt me vrij omslachtig en ik ben dan het mobieltje voor een tijd ook kwijt...

Een moderator wijzigde dit bericht 04-06-2008 00:29 (46%)
Reden: Groeten niet nodig

quote:
Bobfakkel schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:01:
@ Chris_17, U700 heeft geen ingebouwde FM radio de U600 wel..

@ dennisje182, houd # ingedrukt bij het typen van een sms dan krijg je tekens :)

En vandaag is ook de nieuwe fireware uitgekomen voor de U700, de 1e firware uit 2008! U700XXHC1
Kan iemand me vertelen waar ik kan zien wat voor fireware ik heb ??

Een moderator wijzigde dit bericht 04-06-2008 00:29 (2%)
Reden: Groeten niet nodig

Ik ben ook weer aan het flashen geslagen, mijn telefoon (U600) was kapot (geen geluid en beeldscherm was kapot) maar gelukkig heb ik 'm weer terug (duurde iets meer dan een week (duurde alleen wel een maand voor ik 'm zelf had opgestuurd) .
Ze hadden alleen wel de oude (orginele Orange) firmware terug gezet.
(firmware kan je zien door *#1234# in te typen, is de vraag hierboven ook meteen beantwoord)

Niet?
[Specs]

Zo, en na letterlijk een avondje flashen werkt ie eindelijk weer met de XXGK2 firmware (had eerst GG4)
Als de standaard firmware (BVGE1) op de telefoon staat moet ik kennelijk ook alle ongebruikte regio's met Optiflash verwijderen.
Als ik dat niet doe blijft de telefoon hangen op het opstartscherm en knippert een beetje.

Niet?
[Specs]

kan je het fototoestel in de u700 vergelijken met dat van een D900i?

Nee D900 is veel beter.

quote:
ok, bedankt
heb nu een G600 en die is ook veeeeeel minder dan mijn vorige d900i

was Bl44t44p

quote:
cubemaster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:50:
[...]

ok, bedankt
heb nu een G600 en die is ook veeeeeel minder dan mijn vorige d900i
Eh...?

is er hier ook iemand met het probleem dat bij de u600 de telefoon uitvalt als je filmpjes kijkt?? ik heb de nieuwste firmwareversie erop staan.. maar blijf 't soms houden.. (ca 2 op de 3 keer valt hij uit bij filmpjes groter dan 2 MB) (van geheugenkaart)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws