Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Exorcist schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:14:
Mn U600 accu is nu binnen een dag leeg, zonder er mee te bellen of te sms-en. Heb T-Mobile benaderd om te vragen of ze een nieuwe kunnen sturen, anders ga ik 's verder zoeken :)
Weet je zeker dat je accu steeds opgeladen wordt? Bij mij zit er namelijk een breukje in de kabel waardoor hij soms wel alle 3 de streepjes heeft maar toch snel leeg is.

quote:
MrKikker schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:51:
De laatste tijd heb ik steeds meer problemen met 'n U600.
De softtouchknoppen reageren niet meer als ik het scherm volledig uitschuif. wanneer ik het scherm een milimeter naar beneden duw doen ze het echter wel.

op hoop van zegen heb ik toen de firmware geflasht naar de u600ggxx4, en gelijk een volledige reset erachteraan gedaan.
echter geen positief resultaat; softtouchkeys doen het nog steeds niet, maar wel als ik het scherm een tikkeltje naar beneden duw.

is dit nog te verhelpen of zal ik terug moeten naar The Phonehouse voor reparatie?
Dit klinkt toch meer als een hardwareprobleem. Dat er ergens iets niet goed contact maakt in uitgeschoven toestand. De software kan namelijk alleen onderscheid maken tussen in- en uitgeklapt, niet iets ertussenin. Je kan denk ik inderdaad het beste even terug naar The Phonehouse.

ontopic: Zelf sinds januari in bezit van een U700 (Pearl Black). Ben er erg tevreden over. Hij mist inderdaad wat features ten opzichte van de U600. In het begin vond ik dit wat vreemd, gezien de U700 toch het topmodel is, als je Samsung mag geloven.
Eerder merkte hier al iemand op: wie zou anders de U600 nog kopen? Daar zit wel een kern van waarheid in. De ontbrekende features lever je in voor het design (dat ik persoonlijk veel mooier vindt dan de U600) en HSDPA. Dat laatste is toch wel verdomd handig om snel iets te googlen of wiki'en en om eens af en toe een filmpje aan iemand te laten zien. (en natuurlijk voor de RSS feeds van Tweakers :P). Het enige wat ik jammer vind is het hier al veelbesproken Java-probleem. Waarom maken ze het zo moeilijk? Voor mijzelf is het geen noodzakelijke functie, maar het is jammer dat het toestel de mogelijkheid wel heeft, maar dat het zo moeilijk gemaakt wordt.
De FM-radio daarentegen mis ik helemaal niet; ik ben zo iemand die voor muziek en radio luisteren een MP3speler (met FM-tuner) heeft :)

Ik ga de mijne morgenochtend terug brengen, mijn scherm is er inmiddels helemaal mee gekapt. Hij heeft een tijdje lopen kutten, strepen door het beeld/helemaal geen beeld/beeld voor de helft noem maar op.

ik hoop dat de mogelijkheid er is om het resterende jaar van het abbo een andere telefoon uit te kunnen zoeken.. dit is echt de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad.

4 mensen die ik ken hebben deze ook, en precies allemaal dezelfde kuren als deze heeft. kortom: wat een klote ding!

Asus P5B | Intel Core 2 Duo E6400 L629A922 @ 3200 Mhz (400FSB) | Kingston HyperX PC6000 @ 400 Mhz (1:1) | 1320 GIG HD | MSI GeForce 7900GTO @ 687/775(1550)

quote:
koda schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:26:
Ik heb n probleem met mijn samsung U600:
het ene moment is scherm zwart en blijft hij zwart
of hij doet alles in het negatief of alles in het spiegelbeeld. Het beeld wordt (als hij het doet tenminste) pixelerig en in het menu komt het plaatje ergens anders te staan.
Ik kan nog wel gewoon bellen en muziek luisteren (de rest doeik toch niet).
Ik heb echt alls geprobeerd en lang op inet gezeten om het op te lossen, maar kon niks vinden.
Vond wel iets over de firmware (kan de mijne nu niet geven, beeld is zwart), als je de firmware veranderd is dit probleem dan verholpen? zoja hoe doe je dit?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast bedankt.

edit:firmware : U600XXG02
Wat heb je hiermee gedaan? Ik heb precies hetzelfde probleem en ga deze morgenochtend terugbrengen..
Ik wil dan een nieuwe of een andere telefoon.. hij valt nog bnnen de garantie en hij is ook verzekerd.. Erg jammer van deze telefoon.. Klote ding.

Asus P5B | Intel Core 2 Duo E6400 L629A922 @ 3200 Mhz (400FSB) | Kingston HyperX PC6000 @ 400 Mhz (1:1) | 1320 GIG HD | MSI GeForce 7900GTO @ 687/775(1550)

ik heb sinds kort een U600 en heb last van het geluid bij het versturen van een sms. Kan het niet uitzetten. Had hiervoor een Nokia en kon geruisloos smstjes versturen. Ik mis dat. HELP

quote:
kukkeleku schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:25:
ik heb sinds kort een U600 en heb last van het geluid bij het versturen van een sms. Kan het niet uitzetten. Had hiervoor een Nokia en kon geruisloos smstjes versturen. Ik mis dat. HELP
Toetstonen uitzetten

quote:
heb ik al gedaan. Ik heb het geluid dat je hoort als je op verzenden heb gedrukt

Vreemd ik hoor hoor niks als ik sms verstuur,ik heb hem nu 2 weken (een rode)de software versie is REV03C en de firmware is BXXGK2

Wat is de laatste nieuwe software eigenlijk?

Ik heb de U600 en ik probeerde laatst een .jpg naar mijn telefoon te kopieren in PC studio 3. Maar hij zei dat de bestandstype ongeldig is. Hoe zit dat, want hij slaat zen eigen fotootjes ook gewoon als jpeg op toch?

Pure Class A
Reg. datum: 18 december 2000

quote:
rooie60 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:41:
Als ik via de pc suite van samsung naar de telefoon ga,moet ik toch ook de geheugenkaart zien?? kan nl geen fotos vanaf de foon naar pc sturen???wel afbeeldingen/plaatjes

Als ik via 'mijn BT locaties in de foon kijk zie ik ook geen geheugen kaart???

Deze kaart heb ik uit mijn D900 gehaald en in deze U600 gestopt,moet toch goed zijn?heb alle fotos die ik maakte op laten slaan op geh.kaart???
please help.
Nog nooit trammeant gehad met fotos vanaf foon naar pc zetten!
nee, je moet dan als profiel bij het aanzetten (dus op het moment dat je de usb kabel erin doet) kiezen voor mass storage. dan kan je via de pc de memcard benaderen. Kies je voor pc suite dan krijg je alleen het interne geheugen vd phone te zien

Ray wijzigde dit bericht 03-05-2008 09:09 (3%)

These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands

quote:
Ray schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:08:
[...]

nee, je moet dan als profiel bij het aanzetten (dus op het moment dat je de usb kabel erin doet) kiezen voor mass storage. dan kan je via de pc de memcard benaderen. Kies je voor pc suite dan krijg je alleen het interne geheugen vd phone te zien
Probleem is opgelost,probeerde het via pc van mijn zoon en werkte wel,nieuw BT dongel gekocht,alles werkt weer :)

Werk nooit met de kabel,alleen BT

Reg. datum: 11 augustus 2006

Ik heb de samsung u600 back/gold gezien en dat ding lijkt me echt te gek. Er is een probleem, het ding is limited dus ik kan hem nergens vinden. De enige shop die hem heeft is tele2 en daar kun je hem alleen met een abonnement krijgen waar ik dus niet op zit te wachten. Ik koop het toestel liever los. Iemand een idee waar ik de samsung u600 limited edition kan kopen. Hij is wel limited, maar zo limited?

Heb ff snel bij kieskeurig U600 black/gold ingevuld,dit kwam eruit: algebeld.nl,majoor.nl,neckerman.com (3 sites dus)
Had je zelf ook kunnen doen he.

Hee ik heb een U700V en ik vind het theme maar saai en lelijk en ik zou graag de nieuwe standaard firmware erop zetten gaat dit goed..?? en hoe moet ik dit doen..??

Ik ben de GoT P*I*M*P
Reg. datum: 17 augustus 2004

Voor mijn vriendin zou ik haar telefoon repareren, een U600, maar er bleek meer schade te zijn dan ik had verwacht.

Ik wil nu een tweedehands U600 gaan kopen, en het binnenwerk van haar oude erin te zetten. Waarom? Er staan foto's op het interne geheugen die van redelijk hoge emotionele waarde zijn, en hebben wij liever terug.

Probleem is nu dat ik een oude U600 van de telefoonboer had gekocht voor 20 euro, deze had een defect scherm. ik zou alles over gaan zetten enz. enz. Maar toen er bleek dat beide schermen dus kapot waren en er ook flatcables waren gescheurd had het nog weing zin.

Het probleem nu is dus dat ik de binnenwerken niet meer uitelkaar kan houden: ik weet niet meer welke, welke is! Ik kan wel allemaal code's op stekkers en chips vinden, en ik weet dat haar telefoon uit September komt. Hoe kan ik dit nu het beste uitzoeken?

AMD64 3500+ || 6600GT AGP || 2x512MB || 17" TFT 12ms || 2x MAXTOR 200GB || COWON iAUDIO X5 > Sennheiser CX300

Wat n gedoe,waarom niet een goede 2dehands kopen en de fotos via BT overzetten???

Ik ben de GoT P*I*M*P
Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
rooie60 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:41:
Wat n gedoe,waarom niet een goede 2dehands kopen en de fotos via BT overzetten???
omdat het apparaat dermate beschadigd was (o.a. slices met bruut geweld van elkaar gebroken)...

AMD64 3500+ || 6600GT AGP || 2x512MB || 17" TFT 12ms || 2x MAXTOR 200GB || COWON iAUDIO X5 > Sennheiser CX300

Team Belgium

Ik weet niet of deze vraag al gesteld is maar, naar het schijnt is het lettertijpe nog al groot (ook op youtube filmpjes enzo). Is het ook mogelijk om voor een gewoon lettertype/puntgrootte te kiezen? Tis wel een groot scherm maar ik wil niet dat daar koeien van letters opstaan! Alvast bedankt :9

Hallo!
Ik had sinds januari dit jaar een u700. In april deed opeens de touchscreen het niet meer. Dus ik heb hem opgestuurd naar een reparatiepunt. Kreeg ik hem terug met de mededeling dat ik hem voor 330 euro zou kunnen laten maken. Dit omdat ze valschade aan de buitenkant hadden gezien. Maar deze "valschade" een paar krasjes aan de buitenkant van de telefoon, was al veroorzaakt in de eerste week dat ik hem had. Er is dus geen verband met het vallen en de touchscreen die spontaan uitvalt.
Waardeloze telefoon met een zo mogelijk nog waardelozer service van Samsung. Beetje jammer.

Mailen naar samsung!

Team Belgium

Ik heb hem vandaag aangeschaft \o/ Ferm ding :D
Was eerst van plan om hem in de media markt te gaan halen maar daar bleek is 50¤ duurder dan bij belcompany :( Stomme mediamarkt :(

Uitdrijvűrrrr!

quote:
la_fusion schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:19:
[...]

Weet je zeker dat je accu steeds opgeladen wordt? Bij mij zit er namelijk een breukje in de kabel waardoor hij soms wel alle 3 de streepjes heeft maar toch snel leeg is.
Ja, ik heb er nogal op gelet. Ook als ik hem aan de USB kabel hang en hem laat opladen via mijn PC heb ik hetzelfde verhaal :)
T-Mobile verzocht een andere accu (met kosten voor mij) te sturen, is niet op ingegaan verder.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Team Belgium

Ben er nu de hele dag mee bezig en ik moet zeggen. Na het lezen van dit topic had ik heel hoge verwachtingen maar nu ik hem zelf heb kan ik zeggen: WOW, wat een geweldig ding! :D

Onla

Met de edit-knop kan je je berichten aanpassen. :Y)

pven wijzigde dit bericht 18-05-2008 12:54 (89%)

Onlangs een U600 aangeschaft.
Als ik een foto wil maken moet ik dit eeerst selecteren. Dan de knop indrukken waardoor hij scherpsteld en dan indrukken om te schieten. Samen zo'n 5 sec. het moment is dan al lang voorbij.
Kan dit sneller ?
Ook zijn bewegende beelden vaak vaag. Is de sluitertijd niet in te stellen ?

Een moderator wijzigde dit bericht 25-05-2008 18:54 (1%)
Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws