quote:
:)
GoT Index » GSM's » Het Samsung U600/U700 topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]quote:la_fusion schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:12:
Zit toch steeds meer met het probleem dat de accu het maar kort volhoud. Nu wil ik een andere accu aan gaan schaffen maar het liefst eentje die het wat langer volhoud dan het origineel. Weet iemand hier wat voor accu's er nog meer standaard inpassen?
Thanks jelle. Zijn er naast Opera Mini nog andere alternatieven?quote:jelle. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:48:
[...]
Pak gewoon Opera Mini, die kan wel alles aan (behalve flash oid). De standaardbrowser kan namelijk niet alles nee.
Chris_17 wijzigde dit bericht 17-04-2008 20:47 (8%)
Is er nog iemand die kan vertellen hoe het moet met die firmware updates?quote:Chris_17 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:32:
Is de internetbrowser van de U700 full HTML? Kan ik er dus alle normale websites mee openen? Of is het echt een WAP browser?
Hoe zit het met die nieuwe firmware versies, kan ik die gewoon via een Samsung programma erop zetten? Of moet dit op een speciale 'illegale' manier?
Goh echt?quote:jelle. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:19:
[...]
Een Li-Ion batterij is niet zoals een AA-batterij ofzo hoor
Probeer dit eens:quote:SonjaLangkun schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:12:
Hai Allemaal,
Ik heb ook een U700 en ben er heel blij mee, maaaaarr
mijn telefoon schiet telkens op de internet. Dat wil ik dus niet, want dit kost me teveel geld.
Ik ben al naar belcompany geweest en die verwezen me door naar HI (mijn provider), en die zeiden dat ik de startpagina eruit moest gooien. MAAR HOE MOET DAT?. Mijn handleiding ben ik ondertussen al kwijt. Heeft iemand anders DÉ manier om de internet uit te kunnen schakelen?
Hartstikke bedankt alvast.
Ik heb niet de optie om te bewerken, alleen maar:quote:jelle. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:21:
[...]
Probeer dit eens:
Instellingen > 7 Instellingen toepassing > 7 Browserinstellingen. Kies bij het huidige profiel voor Opties > 2 Bewerken. Vul daarna bij Adres startpagina iets fictiefs in. Als je nu op internet gaat kan ie als het goed is geen verbinding maken
SonjaLangkun wijzigde dit bericht 18-04-2008 16:29 (5%)
Als ze al zouden bestaan, zou Samsung gek zijn om die niet standaard in de U700 te plaatsen.quote:la_fusion schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:35:
Goh echt?
Ik snap natuurlijk dat het allemaal niet zo 123 mogelijk is maar was benieuwd of er bijv ipv de standaard 800mA ook accu's waren die meer hebben. Van bijvoorbeeld andere Samsung telefoons met hetzelfde formaat accu alleen een betere capaciteit.
Hmm waarschijnlijk heb je dan andere firmware. Wat je dan natuurlijk kunt doen is een nieuw profiel aanmaken met een fictief adres en die als standaardprofiel instellen!quote:SonjaLangkun schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:28:
Ik heb niet de optie om te bewerken, alleen maar:
1. Opslaan.
2. Tonen.
3. Nieuw.
4. Herstellen
En als ik op tonen druk, kan ik hem niet bewerken.. :
Sorry maar ben vandaag toch wel echt een 1000mA accu tegen gekomen die origineel voor de x830 is maar ook in de u600 past.quote:jelle. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:08:
[...]
Als ze al zouden bestaan, zou Samsung gek zijn om die niet standaard in de U700 te plaatsen.
*logica*
Weet echt niemand hier hoe je dit kunt verhelpen ?quote:Zilverwings schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:17:
ik heb problemen met de java in pagina 16 staat een beschrijving hoe je java activeerd maar dit gebeurt bij mij helemaal niet steeds als ik iets een jar of jad. bestand wil openen zegt hij Niet-ondersteunend of als ik *#9998*----# doe dus die code die op het forum staat dan zegt hij "Geactiveerd"maar als ik hem dan wil openen zegtie: java fout ongeldig argument" ik kan hem dus niet installeren is hier een alternatief voor? hoe dit dan wel kan werken?
pven wijzigde dit bericht 19-04-2008 09:37 (6%)
bla bla
Maar natuurlijk! SUPERRRRR! Dankjewelquote:jelle. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:08:
[...]
Als ze al zouden bestaan, zou Samsung gek zijn om die niet standaard in de U700 te plaatsen.
*logica*
[...]
Hmm waarschijnlijk heb je dan andere firmware. Wat je dan natuurlijk kunt doen is een nieuw profiel aanmaken met een fictief adres en die als standaardprofiel instellen!
Je hebt wel gewoon toegang tot je geheugenkaart vanuit de telefoon?quote:rooie60 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:41:
Als ik via de pc suite van samsung naar de telefoon ga,moet ik toch ook de geheugenkaart zien?? kan nl geen fotos vanaf de foon naar pc sturen???wel afbeeldingen/plaatjes
Als ik via 'mijn BT locaties in de foon kijk zie ik ook geen geheugen kaart???
Deze kaart heb ik uit mijn D900 gehaald en in deze U600 gestopt,moet toch goed zijn?heb alle fotos die ik maakte op laten slaan op geh.kaart???
please help.
Nog nooit trammeant gehad met fotos vanaf foon naar pc zetten!
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
GoT Index » GSM's » Het Samsung U600/U700 topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona