Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 21 april 2004

quote:
woow das wel erg lelijk! ik was van plan morgen een u700 pearl black te halen maar als ik dit zo zie gaan die dingen dus niet zo heel lang mee? punt is ook dat ik het via een i'net winkel wilde doen, ik haat dat heen en weer sturen. hoe lang heb je deze al in gebruik?

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
Boomx schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:28:
woow das wel erg lelijk! ik was van plan morgen een u700 pearl black te halen maar als ik dit zo zie gaan die dingen dus niet zo heel lang mee? punt is ook dat ik het via een i'net winkel wilde doen, ik haat dat heen en weer sturen. hoe lang heb je deze al in gebruik?
De Pearl Black heeft niet zo'n zilveren 'coating'. Ik heb die vaak genoeg in mijn handen gehad en dat materiaal voelt niet alsof het kan afbladderen zoals bij de Silver.

Mijne heeft het iets minder erg, heb hem nu ongeveer 4 a 5 maanden.

:)

Mensen,

nog 3 u700 vraagjes waarvan ik het antwoord niet kan vinden:
  1. Is het mogelijk om de sneltoetsen te programmeren, nu staan deze standaard op berichten (links onder in het scherm) en internet (rechts onder in het scherm). Deze zou ik graag willen wijzignen
  2. Hoe kan ik de trilfunctie wanneer je de touch toetsen indrukt aan en uitzetten
  3. Hoe kan ik spelletjes installeren op de u 700?. Ik heb wel een of andere handleiding gevonden, waarbij 2 programma's gebruik moeten worden, maar ik dacht dat het wel eenvoudige zou moeten kunnen .
Wederom alsvast bedankt voor de reacties

Peter

DonPedro wijzigde dit bericht 17-03-2008 21:56 (5%)

whoeiz!

quote:
jelle. schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:55:
[...]

De Pearl Black heeft niet zo'n zilveren 'coating'. Ik heb die vaak genoeg in mijn handen gehad en dat materiaal voelt niet alsof het kan afbladderen zoals bij de Silver.

Mijne heeft het iets minder erg, heb hem nu ongeveer 4 a 5 maanden.
heb m nu ook ongeveer 5 maanden, maar hier bladdert ie nog niet af. Alleen wat kleine krasjes en 1 heel klein plekje op de hoek omdat ie was gevallen. Als je er verder zuinig op bent zou het wel goed moeten gaan denk k

Too much is never enough!

Hey,

Ik heb sinds kort een Samsung U600 aangeschaft, alles is voor mij perfect op 1 ding na; ik kan geen foto's en clips van m'n mobiel naar de computer overzetten want m'n usb wordt niet herkend, maar om een of andere vage reden kan ik wel dingen overzetten van m'n computer naar m'n mobiel. Nou weet ik dat er sinds het begin al problemen mee zijn, ik vind het alleen een beetje irritant om 82 pagina's door te spitten om een antwoord te vinden. Dit heb ik al gedaan en geprobeerd: Het USB stuurprogramma via de CD geinstalleerd, daarna de Samsung PC studio, dat wilde niet lukken toen heb ik de allerlaatste versie van de samsung PC studio via de site geinstalleerd en dat mocht ook niet lukken.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Reg. datum: 31 augustus 2007

ook al op een andere computer geprobeerd? als die het daar ook dezelfde kuren vertoont als op je eigen pc heeft het zeker weten te maken met het feit dat de toegang tot je telefoon niet goed is.

BTW heb je ook aan de installatievoorschriften gehouden? zoals in het boekje of pc studio manual staat beschreven?

Rozijntjes

Let er op dat ook je telefoon je USB-modus kan instellen. Je kan kiezen tussen MPT (ofzo), PC Studio, of kiezen bij verbinding.

Als je telefoon dus verkeert staat ingesteld, ziet PC Studio hem ook niet.

Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----

quote:
Jeldert schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:57:
Let er op dat ook je telefoon je USB-modus kan instellen. Je kan kiezen tussen MPT (ofzo), PC Studio, of kiezen bij verbinding.

Als je telefoon dus verkeert staat ingesteld, ziet PC Studio hem ook niet.
Ja dat is precies de melding die ik krijg, dat ie op MTP staat, waar kan ik dat precies veranderen?

NoSleep wijzigde dit bericht 19-03-2008 13:13 (21%)

-Dubbel post-

NoSleep wijzigde dit bericht 19-03-2008 13:13 (96%)

Wie weet welke woorden allemaal in 3d worden uitgevoerd bij de 3d bericht instelling van een sms-je?

(Ik heb een U600, weet niet of 't ook op de U700 zit, maar dat zal wel.)

Ik heb een aantal al ondekt:
-kat
-hond
-huis/thuis
-bus
-tijd
-boos
-blij/lachen
-moe/slapen
-wijn
-gefeliciteerd/taart
-boot
-bloemen
-hart
-bier
-zon
-roos
-kus
-verdrietig

Wie weet er meer?? ;)

Groetjes Leslie

LeslieOss wijzigde dit bericht 24-03-2008 23:51 (3%)

Heb nu mn U700 pearl black 1 dag en wat een prachtig ding :)
Er is 1 ding dat ik wel moet opmerken en dat is dat die touchkeys veel te ongevoelig zijn nu. Nu heb ik gelezen in de manual dat er een instelling voor moet zijn maar no way in mijn firmware dat ik die kan vinden. Ik heb dan ook U700MTGH2 firmware, een die ik niet eerder in dit topic ben tegengekomen en als ik het google lijkt het een franse te zijn (heb wel gwn NL menu en t9).

Reg. datum: 11 september 2004

Dat wat Mopperman zei over Java games installeren werkt niet voor de U700.. Hoe kun je hier java games opzetten?

SGH-D600

Rozijntjes

Ik heb laatst misschien een nieuwe manier ontdekt om Java apps en games op de U700 te zetten.

Samsung heeft namelijk een nieuwe SDK uitgegeven. Dit is eigenlijk voor ontwikkelaars. Deze kan je telefoon simuleren, waardoor je je zelfgeschreven applicaties of games kan testen, zonder hem op je telefoon te zetten.

Het mooie is: er zit een optie in om deze apps of games naar je telefoon te kopieren :) Ik heb zo'n vermoeden dat je dus ook gedownloade spellen op deze manier er op kan zetten. Ik heb het echter nog niet getest. Je kan namelijk gewoon een .jad bestand in de emulator laden.

De SDK ik hier te downloaden: Samsung Java SDK. Tijdens de installatie kan je trouwens alles overige functies uitvinken. De SDK zelf is voldoende.

Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----

Reg. datum: 11 september 2004

Wordt 4gb Micro sd ondersteund door de U700?

SGH-D600

was Bl44t44p

quote:
Jaspur schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:24:
Wordt 4gb Micro sd ondersteund door de U700?
Nee maximaal 2 GB.

De foto van beller-id vind ik erg klein als ik word gebeld (1,3cm bij 1,3cm??), zou deze het liefst fullscreen willen. is hier nog wat aan te doen?

was Bl44t44p

quote:
Boomx schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:52:
De foto van beller-id vind ik erg klein als ik word gebeld (1,3cm bij 1,3cm??), zou deze het liefst fullscreen willen. is hier nog wat aan te doen?
Nee.

De U600 van mijn zoon kan smilies meezenden in een smsje(echte,dus geen leesteken) ik wil zelf graag de U700 maar wil weten of deze dit ook kan en ook vivid heeft(bew.smilies als iemand je en smsje stuurt met bepaalde worden)

quote:
rooie60 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:23:
De U600 van mijn zoon kan smilies meezenden in een smsje(echte,dus geen leesteken) ik wil zelf graag de U700 maar wil weten of deze dit ook kan en ook vivid heeft(bew.smilies als iemand je en smsje stuurt met bepaalde worden)
Helaas kan dit met de U700/U700V niet....Ik had voor mijn U700 een D900 en daar kon het wel mee dus vind het wel jammer dat de U700 dit niet kan....

MarkU700 wijzigde dit bericht 26-03-2008 18:30 (18%)

quote:
MarkU700 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Helaas kan dit met de U700/U700V niet....Ik had voor mijn U700 een D900 en daar kon het wel mee dus vind het wel jammer dat de U700 dit niet kan....
Bedoel je smilies meezenden in een smsje of vivid? of beide?

Sinds 1 dag heb ik de Samsung U700.
Ik wil graag nieuw Firmware in de telefoon zetten, maar lees zoveel soorten firmware, dat ik nu even niet meer weet welke nou juist het beste op dit moment is.

Ik heb zelf via het zoeken hier U700XXGG3 erop gezet, maar ben nu het volgende tegengekomen:
Mijn rechter touchpad = nu Internet openen inplaats van contactpersonen!

Ook lees ik mensen die U700CEGG3 gebruiken, maar die kan ik nergens vinden.. Zijn er mensen die mij het juiste firmware software kunnen toezenden, zodat ook mijn telefoon 100% is zoals ik van Samsung ben gewend

Dé Koning
Reg. datum: 25 september 2005

Ik heb al een tijdje een U600 en ben er op zich wel blij mee. Ben er alleen op uitgekeken, maar dat heb ik vaker als ik een gsm al langer heb. :P
Maargoed, nu mijn vraag, iedere x als ik hem aan mijn laptop hang, krijg ik een melding dat iets in de trant is van de installatie van deze hardware is niet helemaal goed gegaan. Iedereen weet hopelijk wel waar ik het over heb, anders zal ik de exacte melding wel geven. Nu dacht ik van, zal wel aan de drivers liggen die ik niet had geďnstalleerd, maar na de installatie (ook na verse install XP) van de drivers blijf ik die melding krijgen. Het werkt verder wel ok, daar niet van, maar ik heb het gevoel dat de transfer snelheid veel te laag is.
Iemand een oplossing?

Stuntin' is a habit, get like me!

quote:
rooie60 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:31:
[...]

Bedoel je smilies meezenden in een smsje of vivid? of beide?
Volgens mij is VIVID hetzelfde als de smilies die je bedoeld....Dus als je 'lachen' intypt dat je dan een lachende smily krijgt..... Dus de VIVID-functie zit niet op de U700 en dus kun je ook geen smilies verzenden....helaas...

quote:
MarkU700 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:08:
[...]

Volgens mij is VIVID hetzelfde als de smilies die je bedoeld....Dus als je 'lachen' intypt dat je dan een lachende smily krijgt..... Dus de VIVID-functie zit niet op de U700 en dus kun je ook geen smilies verzenden....helaas...
Nee met vivid bedoel ik dat als je een smsje krijgt met b.v het woord 'huis'dat je dan een bewegend huisje krijgt te zien.
Met smilies bedoe ik of ik die zélf kan meesturen in een smsje aan een ander,maar ik weet genoeg,bedankt.

Snap er niks meer van,blz terug staat dat je geen mp3 kan kiezen voor als er een smsje binnekomt,maar dat kan op de U600 weer wel 8)7
Je moet dus echt wel eerst alles doorlezen van de modellen!nou dan kan ik de U700 dus ook wel schudden,want ik wil perse zelf n berichtentoon kunnen instellen en niet alleen de keuze hebben tussen die standaard deuntjes.

rooie60 wijzigde dit bericht 29-03-2008 16:39 (23%)

quote:
rooie60 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:24:
[...]

Nee met vivid bedoel ik dat als je een smsje krijgt met b.v het woord 'huis'dat je dan een bewegend huisje krijgt te zien.
Met smilies bedoe ik of ik die zélf kan meesturen in een smsje aan een ander,maar ik weet genoeg,bedankt.

Snap er niks meer van,blz terug staat dat je geen mp3 kan kiezen voor als er een smsje binnekomt,maar dat kan op de U600 weer wel 8)7
Je moet dus echt wel eerst alles doorlezen van de modellen!nou dan kan ik de U700 dus ook wel schudden,want ik wil perse zelf n berichtentoon kunnen instellen en niet alleen de keuze hebben tussen die standaard deuntjes.
Je kunt wel eigen sms-tonen instellen als ze maar de goede extensie hebben. Bijvoorbeeld .mid of .mmf....... :)

( word het misschien toch de U700..... ;) )

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws