Reg. datum: 08 februari 2008
Ja maar als ik de procedure voor de U600 volg, dus gwn Java activeren ofzoiets, dan probeer ik het te openen en dan geeft ie wat ik eerder zei... Dus heb het wel degelijk bekeken.
Reg. datum: 21 januari 2008
Je kunt het ook proberen met een andere SIM-kaart van dezelfde provider als van het toestel. Meestal pakt ie die SIM-kaart ook en dan weet je ook de PIN-code van die andere kaart. Zodoende kun je misschien toch in de telefoon komen om de eigenaar te achterhalen.....quote:Jazzper schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:53:
heb ik al gedaan maar dan heb ik alsnog de pincode nodig om erbij te komen.
Of kun je dat passeren, niet bellen, maar wel de nummers zien?
ik heb nu een A4tje opgehangen op de plek waar ik hem gevonden had met een mailadres erbij.
Als ik vrijdag niets weet breng ik hem naar de politie of de NS. Maar dan heb ik zo het gevoel dat hij nooit aankomt.
Heel veel suc6 ermee en ik vind het trouwens super-eerlijk dat je hem bij de rechtmatige eigenaar terug wilt krijgen!!! M'n complimenten daarvoor hoor, ik denk dat er maar weinigen zijn zoals jij, wat dit betreft....
Reg. datum: 14 februari 2008
Reg. datum: 14 februari 2008
Ik heb een vraag over de samsung U700..
Mijn beeldscherm is namelijk kapot en ik heb al mijn telefoonnummers op mijn telefoon staan.. De telefoon werkt dus nog wel gewoon, ik kan alleen niet zien wat ik doe...
Kan iemand mij dan precies vertellen welke volgorde ik in het menu moet volgen om voor elkaar te krijgen mijn telefooncontacten te kopieren naar mijn sim-kaart. Ik weet namelijk wel dat dit kan, alleen niet precies hoe uit mijn hoofd..
Alvast bedankt!
Mijn beeldscherm is namelijk kapot en ik heb al mijn telefoonnummers op mijn telefoon staan.. De telefoon werkt dus nog wel gewoon, ik kan alleen niet zien wat ik doe...
Kan iemand mij dan precies vertellen welke volgorde ik in het menu moet volgen om voor elkaar te krijgen mijn telefooncontacten te kopieren naar mijn sim-kaart. Ik weet namelijk wel dat dit kan, alleen niet precies hoe uit mijn hoofd..
Alvast bedankt!
Kun je de touche-toetsen wel gebruiken? Dan zal ik zo eens voor je kijken wat de precieze volgorde is....quote:liftie schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:55:
Ik heb een vraag over de samsung U700..
Alvast bedankt!
Contacten kopieren van telefoon naar SIM
- telefoon aan
- pin intoetsen (bevestig met linker touch-toets)
- even wachten tot alles geladen is
- rechter touch-toets om telefoonlijst te openen
- linker touch-toets om opties te openen
- 12 keer naar beneden drukken (dit is optie 13: kopiėren naar SIM)
- druk op 2: meerdere
- druk op de middelste knop. dit selecteert alle contactpersonen
- linker touch-toets om de kopiėren
- bevestigen met linker touch-toets
- Even wachten...
- Klaar
Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----
Reg. datum: 07 maart 2005
Ik heb een vraag over de Samsung U700v ik heb nu een paar keer gehad dat als ik opneem
(en waarschijnlijk een andere toets ook indruk) hij opeens in handsfree gaat (dat denk ik teminste omdat ik diegene die dan belt ineens superhard hoor) ik weet alleen niet welke knoppen ik dan moet indrukken om dit uit te schakelen. Ik kan het ook nergens vinden, weet iemand misschien wat ik bedoel en hoe het werkt?
Groeten
(en waarschijnlijk een andere toets ook indruk) hij opeens in handsfree gaat (dat denk ik teminste omdat ik diegene die dan belt ineens superhard hoor) ik weet alleen niet welke knoppen ik dan moet indrukken om dit uit te schakelen. Ik kan het ook nergens vinden, weet iemand misschien wat ik bedoel en hoe het werkt?
Groeten
Neem je op door open te schuiven? Misschien druk je dan per ongeluk de middelste toets in (dat bolletje), dat is namelijk de speakerfunctie als ik het goed heb. Uitzetten kan door weer op die knop te drukken (wel eerst de toetsen deblokkeren!).quote:martijnoss schreef op zondag 17 februari 2008 @ 09:15:
Ik heb een vraag over de Samsung U700v ik heb nu een paar keer gehad dat als ik opneem
Groeten
:)
Dankjewel ik zal van de week even kijken of het werkt.quote:jelle. schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:41:
[...]
Neem je op door open te schuiven? Misschien druk je dan per ongeluk de middelste toets in (dat bolletje), dat is namelijk de speakerfunctie als ik het goed heb. Uitzetten kan door weer op die knop te drukken (wel eerst de toetsen deblokkeren!).
Het werkte was gewoon simpel het middelste knopje en ik zat vorige keer toch te kutten toen hij ineens knoerdhard stond
martijnoss wijzigde dit bericht 23-02-2008 15:32 (13%)
Reg. datum: 22 januari 2008
Reg. datum: 22 januari 2008
Weet er iemand goede websites voor gratis spelletjes te installeren op samsung U700? Ik downloade reeds een spelletje van internet (ben de website nu wel vergeten), maar bij het willen spelen hiervan is telkens internettoegang nodig (en ik wil nu liefst wel een gratis spelletje
).
De spelletjes liefst ook in de grootte van het scherm, dus nie zo'n klein kadertje.
Hopelijk kan iemand me helpen (heb dit forum trouwens al uitgepluisd hoor, maar kvond ni het gepaste antwoord voor mijn probleem).
Thx.
De spelletjes liefst ook in de grootte van het scherm, dus nie zo'n klein kadertje.
Hopelijk kan iemand me helpen (heb dit forum trouwens al uitgepluisd hoor, maar kvond ni het gepaste antwoord voor mijn probleem).
Thx.
Reg. datum: 28 mei 2007
Reg. datum: 28 mei 2007
Reg. datum: 01 mei 2002
Reg. datum: 01 mei 2002
Volgens mij niet. In mijn adresboek heb ik een 'Peter' staan.Als deze mij belt herkent de telefoon dat het 'Peter' is (daarmee weet ik dus dat deze naam in mijn adresboek staat).quote:McAero schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:16:
[...]
Hij zoekt gewoon op de naam die je hebt ingegeven, niet op voor-of achternaam.
Gewoon de schermnaam die je ingeeft, die je ook ziet, daar zoekt hij naar
Als ik zoek op 'P' vind ik niet 'Peter', ook als ik zoek op 'Peter' wordt niets gevonden. Mijn D900 had dit probleem niet. Als ik met de PC applicatie kijk zie ik gewoon dat 'Peter' in mijn adresboek zit...
Weet iemand of dit toestel open te maken is (zonder beschadiging). Mijn vriendin heeft het toestel netjes gewassen, met haar kleding, en nu doet ie het nog wel maar er zit aanslag aan de binnenkant van het "glas". Dat is dus niet zo mooi, en ik vroeg me dus af of dit weg te krijgen is.
M.v.g. Wouter.
Reg. datum: 25 februari 2008
kan iemand mij vertellen hoe je de melodie van de berichten verandert,
van u 700???
van u 700???
Telefoonprofielen > Normaal (of een ander) > Bewerken > Nieuwe berichten > Waarschuwingstoon voor berichten. Vervelende is alleen dat je geen MP3 tonen kunt instellen, alleen die standaardmeuk.quote:dennis801 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:06:
kan iemand mij vertellen hoe je de melodie van de berichten verandert,
van u 700???
:)
Reg. datum: 22 juli 2007
Reg. datum: 22 juli 2007
Hoi,
Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar kon hem zo gauw niet vinden.
Ik kan via de Samsung PC Studio niet op de geheugenkaart van mijn telefoon kijken.
Is dit normaal of een fout?
En mijn firmware is versie U600XXGD2.
Hoe kan ik deze (als het nodig is) upgraden?
Bij Nokia heb je de "Nokia software updater", heeft Samsung ook zoiets?
Bedankt,
Rens
Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar kon hem zo gauw niet vinden.
Ik kan via de Samsung PC Studio niet op de geheugenkaart van mijn telefoon kijken.
Is dit normaal of een fout?
En mijn firmware is versie U600XXGD2.
Hoe kan ik deze (als het nodig is) upgraden?
Bij Nokia heb je de "Nokia software updater", heeft Samsung ook zoiets?
Bedankt,
Rens
bedankt,quote:jelle. schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:10:
[...]
Telefoonprofielen > Normaal (of een ander) > Bewerken > Nieuwe berichten > Waarschuwingstoon voor berichten. Vervelende is alleen dat je geen MP3 tonen kunt instellen, alleen die standaardmeuk.
Reg. datum: 27 februari 2008
Reg. datum: 27 februari 2008
Weet iemand wat het standaard wachtwoord is voor de Prive-blokkering van de U700? Ik wil namelijk een wachtwoord op mijn berichten-inbox zetten, maar dan moet ik eerst het huidige wachtwoord invoeren. Deze kan ik helaas nergens vinden: in het boekje niet, niet op de bijgeleverde cd-rom en ook verder nergens op internet..
Ik heb precies de zelfde probleemquote:McAero schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:15:
Hey, ik heb een klein probleempje met de Java-files...
Ik heb dat dus geactiveerd, maar als ik dan de JAR of JAD file probeer te openen geeft hij 'Niet-ondersteund bestand'![]()
Iemand een idee waarom en hoe te verhelpen pls?
Als iemand hem kan helpen help je gelijk mij er ook direct bij
ik heb de u600
bla bla
Reg. datum: 29 februari 2008
Reg. datum: 29 februari 2008
Vraagje, waarom kan mijn U700 maar 4 seconden een video opname maken en stopt ie er dan automatisch mee?
Geheugen vol?
Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----
Reg. datum: 27 januari 2006
Reg. datum: 27 januari 2006
Ik denk dat het dan wel al opgevallen is, staat ie misschien verkeerd ingesteld, zodat ie bijvoorbeeld in een mmsje past? Check alle resolutie/opslaglocatie ed.
Rechter touch-toets om telefoonlijst te openen?.. waarom krijg ik internet ipv telefoonlijst? ik ben nog nergens tegen gekomen dat je dat ergens in kunt stellen.quote:Jeldert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:30:
Contacten kopieren van telefoon naar SIMSucces ermee
- telefoon aan
- pin intoetsen (bevestig met linker touch-toets)
- even wachten tot alles geladen is • rechter touch-toets om telefoonlijst te openen
- linker touch-toets om opties te openen
- 12 keer naar beneden drukken (dit is optie 13: kopiėren naar SIM)
- druk op 2: meerdere
- druk op de middelste knop. dit selecteert alle contactpersonen
- linker touch-toets om de kopiėren
- bevestigen met linker touch-toets
- Even wachten...
- Klaar
Als ik op die andere touch-toets druk (telefoontje met een "c" erbij) gebeurt er niks.
Quotes are nothing but inspiration for the uninspired