Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 08 februari 2008

quote:
MarkU700 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:13:
[...]

Je kunt je Netwerklock controleren door *#7465625# in te toetsen....
Is idd netwerkgelokt. Is er een mogelijkheid om dit eraf te halen ? Of kom je dan in het unlock verhaal ? (wat verboden is hier op het forum.... ) --> Sorry dan ;)

Reg. datum: 26 september 2007

quote:
Samme schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:24:
Hallo, sinds enige dagen heb ik ook een samsung u700 hoewel ik al vele pagina's hier van deze thread heb afgelezen blivjen mij toch nog enkele dingen onduidelijk :) dus srry als ik dingn vraag die al gepost zijn O-)
Mijn gsm komt uit duitsland ( heb hem daar niet zelf gan halen maar kon er zo wel voor een veel goeikoper prijsje aanraken) dus zit ik met die t - mobile menus zoals web'n walk en t-zones.. is er enige manier om dit weg te krijgen?
ik heb al gelezen over flashen enzo en updaten, maar kan mij *knip*

Het camera menu is in het duits... niet zoo erg, maar moest iemand me kunnen vertellen hoe het in het nl te krijgen zou het wel aangenaam zijn :)

Die 3D smsjes zijn zker niet meer beschikbaar op deze gsm? ik vind het alleszins niet..
En kan je nu je eigen mp3tjes gebruiken als sms signaaltoon?? :p

voor de rest ben k wel heel content van deze gsm :)
alvast bedankt ;)

p.s. ik heb een belgisch abbo moest het ix uitmaken :*)
edit: heb nog 1 ix vergeten te vragen, naast mn signaalsterkte op mn scherm staat telkens het tekentje van 3G, is het mogelijk om dit uit te schakelen of verbruikt dit geen batterij zoals je bluetooth functie?

ty :)

pven wijzigde dit bericht 09-02-2008 18:41 (3%)

Ik dacht dat bluetooth wel batterij verbruikte... of ben ik mis?

ja beetje misgeformuleerd daar :), ik bedoel dus kun je die 3G uitschakelen zoals je ook bluetooth kan uitschakelen om batterij te sparen?

quote:
Samme schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:20:
ja beetje misgeformuleerd daar :), ik bedoel dus kun je die 3G uitschakelen zoals je ook bluetooth kan uitschakelen om batterij te sparen?
Bij de U700 kan dit door bij je Netwerkinstellingen de Netwerkmodus op 900/1800 in te stellen ipv op Automatisch. Ik denk dat dit bij de U600 ook wel zo zal kunnen....

MarkU700 wijzigde dit bericht 09-02-2008 18:03 (3%)

en bespaart dit dan ook batterij, en heeft er al iemand een antwoord op mijn andere vragen :)

quote:
Samme schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:20:
en bespaart dit dan ook batterij, en heeft er al iemand een antwoord op mijn andere vragen :)
Die heb ik wel maar die mogen op dit forum niet gegeven worden.....

Heb zelf ook m´n telefoon laten flashen vandaag en hij is nu ook Netwerkvrij....

Doe maar via het forum. Als het via het forum niet mag en de betreffende user geen email-adres in zijn profiel heeft staan, dan kunnen we je ook niet verder helpen.

Daarbij stellen we het om prijs als je niet bij ieder berichtje refereert naar je vragen uit vorige berichten.

Dan rest mij nog de melding dat je zelf ook best een-en-ander uit mag zoeken, toon eigen initiatief. :)

pven wijzigde dit bericht 09-02-2008 18:43 (113%)

quote:
Samme schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:38:
[mbr]Doe maar via het forum. Als het via het forum niet mag en de betreffende user geen email-adres in zijn profiel heeft staan, dan kunnen we je ook niet verder helpen.

Daarbij stellen we het om prijs als je niet bij ieder berichtje refereert naar je vragen uit vorige berichten.

Dan rest mij nog de melding dat je zelf ook best een-en-ander uit mag zoeken, toon eigen initiatief. :)[/mbr]
Eigen initiatief is natuurlijk leuk maar we zijn hier naar mijn idee niet voor niks gebruikers van dit forum.......Het is toch juist de bedoeling dat je hier je vragen kwijt kunt....En elkaar kan helpen....?

ja idd, srry dat ik wa vragen stel hier ma ge kunt toch nie verwachten dat iedreen hier 79 paginas gaat doorlezen om een antwoord te krijgen he, en ja de zoekfunctie heb ik gebruikt, maar ik kwam nergens tot een duidelik antwoord.

Stop met dat vragen of ze het dan maar naar je willen mailen. :/

Ik probeer overigens om je mail dadelijk te beantwoorden, maar verwacht niet dat ik je uit ga leggen hoe je moet flashen.

pven wijzigde dit bericht 09-02-2008 19:05 (35%)

quote:
MarkU700 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:25:
[...]

Heb zelf ook m´n telefoon laten flashen vandaag en hij is nu ook Netwerkvrij....
Ik heb dus een vrij nieuwe firmware er op zitten asgg3, tenminste ff internet afgezocht maar niet echt iets beters kunnen vinden, wat echt volledig in nederlands is. Ben ik wel zeker wete van netwerklock af dan als ik hem flash? Vraag me trouwens af of ze zo gek zijn in de kpn winkel om dit voor me te doen aangezien het om hun netwerk gaat, ik las namelijk dat iemand het gewoon daar heeft late doen een paar pagina's terug.
Heb je dan een aanrader voor een flash die géén duitse cam. heeft?

Modbreak:
Vanaf hier willen we niet meer zien dat er op wordt geroepen om te mailen!

pven wijzigde dit bericht 09-02-2008 19:26 (6%)

Heeft niemand dan het probleem met je achtergronden????

EDIT: ik heb het al gevonden :) Toevallig
Je moet bij je instellingen van achtergrond, je foto kiezen (openen dus), dan inzoomen tot wat je wilt en hem zo instellen. Dan vraagt hij je of je deze instelling wilt behouden of het normale formaat, dan zeg je gwn deze instelling behouden ;) Dan komt ie over je ganse scherm.

McAero wijzigde dit bericht 10-02-2008 10:52 (74%)

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
Samme schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:20:
en bespaart dit dan ook batterij,
Uitzetten van '3G' (UMTS) scheelt absoluut veel in batterijen! En dat had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden.

:)

Is er toevallig iemand die nog geinteresseerd is in screenprotectors voor de U600?

quote:
jelle. schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:18:
[...]

Uitzetten van '3G' (UMTS) scheelt absoluut veel in batterijen! En dat had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden.
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeuren over eigen initiatief en zelf opzoeken..... Laten we gewoon elkaar helpen en diegene die nieuw zijn op met forum vriendelijk wegwijs maken met de funkties op het forum..... :) :)

Reg. datum: 28 januari 2002

quote:
MarkU700 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:00:
[...]
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeuren over eigen initiatief en zelf opzoeken.....
Mee eens, maar dit was tenminste nog een antwoord met advies. ;)

was Bl44t44p

Ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen, maar er geldt hier op het forum een bepaalde policy (die vooral nieuwkomers over het hoofd zien) en het zou raar zijn als die voor dit topic niet zou gelden, toch :?

Don't get me wrong, ik probeer geen modje of wat dan ook te spelen, ik ga alleen uit van bestaande regels. Als moderators jullie 'voorstel' accepteren dan vind ik dat ook een prima plan :) !

Ik heb net een U700 gevonden. Wil hem koste wat het kost bij de eigenaar terug bezorgen uiteraard. Helaas is de accu totaal leeg en pakt hij ook mijn eigen simkaart niet. Ik hoopte namelijk dat de eigenaar zijn gegevens op het telefoongeheugen had staan. Zit helaas ook geen microSD kaartje in. Wel vaag dat hij mijn sim niet pakt. Zal wel gelockt zijn op het merk wat erin zit (ik noem geen namen :)).

Jammer ook dat er geen miniUSB ingang opzit, dan had ik hem daar mee op kunnen laden.
Nou ja, kom net van mijn werk en morgen weer van 07.00 tot 23.00 onder de pannen. Breng hem eind van de week wel even weg naar de coppers.

Slick design hoor die U700's ;)

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

Kan iemand mij vertellen wat de RSS-lezer in de U700 inhoud?

was Bl44t44p

quote:
Jazzper schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:10:
Ik heb net een U700 gevonden. Wil hem koste wat het kost bij de eigenaar terug bezorgen uiteraard. Helaas is de accu totaal leeg en pakt hij ook mijn eigen simkaart niet. Ik hoopte namelijk dat de eigenaar zijn gegevens op het telefoongeheugen had staan. Zit helaas ook geen microSD kaartje in. Wel vaag dat hij mijn sim niet pakt. Zal wel gelockt zijn op het merk wat erin zit (ik noem geen namen :)).

Jammer ook dat er geen miniUSB ingang opzit, dan had ik hem daar mee op kunnen laden.
Nou ja, kom net van mijn werk en morgen weer van 07.00 tot 23.00 onder de pannen. Breng hem eind van de week wel even weg naar de coppers.

Slick design hoor die U700's ;)
Anders stop het kaartje dat in de telefoon zat in een simlock vrije telefoon? Want er zal ongetwijfeld zijn gebeld of gesmst naar dat nummer!

Laat even weten hoe dit afloopt :)

heb ik al gedaan maar dan heb ik alsnog de pincode nodig om erbij te komen.
Of kun je dat passeren, niet bellen, maar wel de nummers zien?

ik heb nu een A4tje opgehangen op de plek waar ik hem gevonden had met een mailadres erbij.

Als ik vrijdag niets weet breng ik hem naar de politie of de NS. Maar dan heb ik zo het gevoel dat hij nooit aankomt.

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

Hoi,

Ik heb een raar probleem met mijn U600. Als ik vanuit het hoofdscherm het adresboek oproep en een letter intoets, bijvoorbeeld de 'M', krijg ik niet alle namen die met een 'M' beginnen. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met dat ik niet voor ieder contactpersoon netjes de voornaam en achternaam heb ingevuld. Is dit een bekend probleem?

Hey, ik heb een klein probleempje met de Java-files...
Ik heb dat dus geactiveerd, maar als ik dan de JAR of JAD file probeer te openen geeft hij 'Niet-ondersteund bestand' :(
Iemand een idee waarom en hoe te verhelpen pls?

quote:
VanZea schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:13:
Hoi,

Ik heb een raar probleem met mijn U600. Als ik vanuit het hoofdscherm het adresboek oproep en een letter intoets, bijvoorbeeld de 'M', krijg ik niet alle namen die met een 'M' beginnen. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met dat ik niet voor ieder contactpersoon netjes de voornaam en achternaam heb ingevuld. Is dit een bekend probleem?
Hij zoekt gewoon op de naam die je hebt ingegeven, niet op voor-of achternaam.
Gewoon de schermnaam die je ingeeft, die je ook ziet, daar zoekt hij naar :)

Reg. datum: 14 januari 2006

in de TS staat hoe je java games op je U600 kan krijgen. miss handig om dit erin te zetten voor U700 gebruikers:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
First you need the “Qualcomm USB” drivers and “BitPim”. Prepare the USB cable, but dont put it in!

Driver: http://uploaded.to/?id=u8j08i
BitPim: http://sourceforge.net/projects/bitpim

a. Unpack the drivers to a folder (exp. Desktop), but don’t install it!
b. Install BitPim.

1. You must entering follow code: *#0523#
2. [9] common >> [6] USB Configuration >> [2] Qualcomm USB •
--> Qualcomm USB Configured.
Plz Reconnect the Cable.0

3. Now put the USB cable in the phone and Pc.
--> Windows found a new hardware.
Install the hardware manual and chose the Qualcommdriver folder.
Now go to the Hardware manger ->Modems->Qualcomm, you must know the port number.

4. Open “BitPim” and configure the software for your u700.

Phone type: Other CDMA phone
Com port: *look at step 5*(you can Browse, but chose the right one!)

And press “OK”

5. Start “BitPim”, go to the menu “View” and active “View Filesystem”.

6. Klick on “Filesystem” (left in BitPim).
Now can you see a blue folder, open the folder (press on “+”).
--> … retrieving

7. Now put the games (jar and jad files) in the follow folder “Games” (Media->Games).

8. Disconnect the USB cable from the phone.

9. Leave the Qualcomm menu and entering this code in your u700: *#6984125*#
Now are you in “Admin setting” menu.

a. Select the menu [4] Internals (Master Key: *#9072641*#)
b. Chose the menu [7] Storage settings
c. Update media database, Update Java DB and Create AX Dat File.

That it’s!! (You can leave “Admin setting”.)

Important: DON’T delete the games with the mobile phone, you must delete the games with “BitPim”.

komt van http://www.mobile9.com/in...p=393416&#entry393416

heb het net uitgeprobeerd en het werkt :D wel irritant dat er geen games standaard opstaan (op de U600 staan die onder extras) als we geen tweakers waren moesten we dus altijd dokken 8)

Smockey wijzigde dit bericht 13-02-2008 16:31 (5%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws