:)
Het Samsung U600/U700 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 87 88 89 90 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 32
Reg. datum: 21 januari 2008
Weet iemand of het ook mogelijk is om navigatie op de U700V te zetten......
Zoja, hoe moet dat?
Zoja, hoe moet dat?
Die vraag is vorig jaar al beantwoord: DaannO in "Het Samsung U600/U700 topic"quote:MarkU700 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:05:
Weet iemand of het ook mogelijk is om navigatie op de U700V te zetten......
Zoja, hoe moet dat?
In het vervolg aub eerst even zoeken.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Weet iemand of er ook codes bekent zijn voor de U700V.....
En ja, ik heb gezocht via de zoek-functie maar daar vond ik alleen codes voor de U700.....
Sorry, ik schaam me een beetje, want via Google kom je soms ook een heel eind.....
Samsung U700 Service Menu Codes:
Admin Pass : *#6984125*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#
Pre-configuration (Operator code) : *#73561*#
Vodafone Firmware Codes: u700v olan telefonlar icin
Admin Pass : *#3695147*#
Internal Pass (Master Key) : *#3971258*#
Pre-configuration (Operator code) : *#83301*#
*#0289# Modo test
*#0228# Informazioni sulla Batteria
*#0673# Test MP3
*#0782# Data e Ora
*#0842# Test Vibrazione
*#1111# Versione Software FTA
*#1234# Versione Software (breve)
*#1235789# Stato del Controllo di Integrità
*#0002*28346# menu generale
*2767*3855# = E2P Full Reset
Weet niet precies wat alles inhoud maar misschien toch handig om te hebben....
En ja, ik heb gezocht via de zoek-functie maar daar vond ik alleen codes voor de U700.....
Samsung U700 Service Menu Codes:
Admin Pass : *#6984125*#
Internal Pass (Master Key) : *#9072641*#
Pre-configuration (Operator code) : *#73561*#
Vodafone Firmware Codes: u700v olan telefonlar icin
Admin Pass : *#3695147*#
Internal Pass (Master Key) : *#3971258*#
Pre-configuration (Operator code) : *#83301*#
*#0289# Modo test
*#0228# Informazioni sulla Batteria
*#0673# Test MP3
*#0782# Data e Ora
*#0842# Test Vibrazione
*#1111# Versione Software FTA
*#1234# Versione Software (breve)
*#1235789# Stato del Controllo di Integrità
*#0002*28346# menu generale
*2767*3855# = E2P Full Reset
Weet niet precies wat alles inhoud maar misschien toch handig om te hebben....
MarkU700 wijzigde dit bericht 04-02-2008 20:07 (72%)
Reg. datum: 20 januari 2007
Als ik het goed begrijp staat er geen klok op de display van de u600 als deze dichtgeschoven is. Wat staat er dan wel op?
Ik lees nogal veel klachten over de batterij van de u600. Hoe lang gaat de batterij in de praktijk ongeveer mee in standy mode?
Ik lees nogal veel klachten over de batterij van de u600. Hoe lang gaat de batterij in de praktijk ongeveer mee in standy mode?
Als ik mijn U700V instel op 'Netwerkmodus Automatisch' geeft de telefoon in z'n display aan 'Beperkte service' en als ik hem instel op 'Netwerkmodus 1800/900' ' geeft hij gewoon Vodafone NL aan in de display. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Normaal staat hij altijd op 'Automatisch' en ging alles goed....
Reg. datum: 08 februari 2008
Hey iedereen
Ik heb een klein probleempje, en ik kan nergens de oplossing vinden...
Ik heb afbeeldingen op mijn 2Gb micro-SD kaart staan, en als ik deze als achtergrond wil gebruiken dan moet ik ze kopieëren naar mijn telefoongeheugen. Ok dit werkt.
Maar eenmaal als achtergrond ingesteld (hoe groot de afb ook is, zelfs die van de camera), dan is die maar de helft van mijn scherm...
Hoe kan ik die over mijn hele scherm zetten zoals die standaardachtergronden? En waar kan ik extra achtergronden vinden voor de U600?
Alvast bedankt
McAero
Ik heb afbeeldingen op mijn 2Gb micro-SD kaart staan, en als ik deze als achtergrond wil gebruiken dan moet ik ze kopieëren naar mijn telefoongeheugen. Ok dit werkt.
Maar eenmaal als achtergrond ingesteld (hoe groot de afb ook is, zelfs die van de camera), dan is die maar de helft van mijn scherm...
Alvast bedankt
McAero
Zelfde probeem hierquote:Zjwamer schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:44:
[...]
Als ik dit doe krijg ik bij stap 5 "java-fout ongeldig argument
PS: Let op met de code om je LCD-scherm te testen! Dit veroorzaakte dat mijn gsm flipte en heel raar begon te doen... Het leek niet op een test van je scherm
Reg. datum: 27 januari 2006
Reg. datum: 27 januari 2006
[U600]
Na een hele tijd het hele topic doorgelezen te hebben ben ik aantal dingen tegengekomen/vragen.
Ik heb zelf al mn software geflashed, staat nu op U600XXGK2. Had eerst ook het T9 blijft hangen probleem maar sinds ik geflashed heb niet meer. Helaas is zo'n beetje alles wat op de telefoon stond verwijdert (Berichten, Notities, Kalender). Telefoonnummers staan er nog wel op omdat die op mn Sim staan. Ik kom hier niet uithuilen ;-) Maar wil mensen er even op wijzen dat je mobiel dus dan terug naar fabrieksinstellingen gaat (als het al niet helemaal mis gaat). Ik heb wel back-up gemaakt van mn berichten maar blijkbaar kan ik die er nu niet meer terug op zetten (vind ik ook niet zo raar).
Anyways, dat hele navigatie gebeuren vind ik wel leuk om erop te zetten. Alleen is het nu zo dat ik het even niet meer snap. Er werd eerst gezegd dat alleen "Nav4all" erop kan. Maar onderaan pagina 17 wordt er gezegd:
Ok nja iemand die wat uitleg kan geven over die navigatieprogramma's en of ze wel/niet gratis zijn na installatie.
Edit: Ok na 2 minuutjes zoeken in dit topic heb ik al gevonden hoe je hem weer aanzet
Maar mijn vraag dus is als je eenmaal een navigatieprogramma op mobiel staat, gaat er dan nog bltgd vanaf omdat ie bijvoorbeeld kb verbruikt?
En is er een maniertje om je licht langer aan te laten, ik ken het hou volumeknopjes aan zijkant even ingedrukt en dan gaat licht aan, maar na iets van 15 seconde gaat weer uit, ik weet dat dat leuk natuurlijk is voor je hartslag maar hoe kan ik hem aanlaten?
Na een hele tijd het hele topic doorgelezen te hebben ben ik aantal dingen tegengekomen/vragen.
Ik heb zelf al mn software geflashed, staat nu op U600XXGK2. Had eerst ook het T9 blijft hangen probleem maar sinds ik geflashed heb niet meer. Helaas is zo'n beetje alles wat op de telefoon stond verwijdert (Berichten, Notities, Kalender). Telefoonnummers staan er nog wel op omdat die op mn Sim staan. Ik kom hier niet uithuilen ;-) Maar wil mensen er even op wijzen dat je mobiel dus dan terug naar fabrieksinstellingen gaat (als het al niet helemaal mis gaat). Ik heb wel back-up gemaakt van mn berichten maar blijkbaar kan ik die er nu niet meer terug op zetten (vind ik ook niet zo raar).
Anyways, dat hele navigatie gebeuren vind ik wel leuk om erop te zetten. Alleen is het nu zo dat ik het even niet meer snap. Er werd eerst gezegd dat alleen "Nav4all" erop kan. Maar onderaan pagina 17 wordt er gezegd:
Dus heb ik de keuze tussen 2. Nou is het zo dat ik gewoon prepaid heb bij telfort. Eerst dacht ik dat het gratis was als ik eenmaal erop had staan, maar nu lees ik weer over kb dat het gprs verbruikt. En terwijl ik dit nu aan het typen ben kom ik er ineens achter dat ik geen G-symbooltje meer heb in mn beeldschermquote:Dirkonly schreef op zondag 13 mei 2007 @ 05:35:
Voor mensen die een GPS willen gebruiken, is dit misschien wat:
http://www.mgmaps.com/index.php
http://www.navizon.com/navizon_navizon.htm
Installeer mgmaps en navizon (deze 2 werken met elkaar als je de gps settings in mgmaps op navizon zet) en als het goed is kun je dan je positie bepalen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet precies hoe dit werkt....
Edit: Ok na 2 minuutjes zoeken in dit topic heb ik al gevonden hoe je hem weer aanzet
En is er een maniertje om je licht langer aan te laten, ik ken het hou volumeknopjes aan zijkant even ingedrukt en dan gaat licht aan, maar na iets van 15 seconde gaat weer uit, ik weet dat dat leuk natuurlijk is voor je hartslag maar hoe kan ik hem aanlaten?
Timmieboy2 wijzigde dit bericht 08-02-2008 17:25 (12%)
Hoe kan ik mijn U700V een harde reset geven? Wat zijn de gevolgen hiervan?
Mobile GMaps is a FREE application that displays maps from Google Maps, Yahoo! Maps, Windows Live Local (MSN Virtual Earth), Ask.com, Open Street Map and other sources on Java J2ME-enabled mobile phones, PDAs and other devices. MGMaps can connect to a GPS receiver over bluetooth or use internal GPS features on some phones in order to automatically display the map for your current position. You can pre-download maps and store them on your memory card in order to use them on the go without accessing the internet.
Dit is wat er staat. Het programma zelf is dus gratis, maar het moet op internet om je positie te bepalen. En daar betaal je natuurlijk voor.
De laatste zin zegt dat je de maps ook op je gsm kan zetten, en dan via bluetooth je positie kan bepalen dmv op iemand anders zijn gsm te gaan die dit wel kan (pda,... een die het wel kan).
Die moet dit dan wel accepteren.
Wel dit is wat ik er uit opmaak... Correct me if I'm wrong!
Dit is wat er staat. Het programma zelf is dus gratis, maar het moet op internet om je positie te bepalen. En daar betaal je natuurlijk voor.
De laatste zin zegt dat je de maps ook op je gsm kan zetten, en dan via bluetooth je positie kan bepalen dmv op iemand anders zijn gsm te gaan die dit wel kan (pda,... een die het wel kan).
Die moet dit dan wel accepteren.
Wel dit is wat ik er uit opmaak... Correct me if I'm wrong!
*2767*3855# -- Full resetquote:MarkU700 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:24:
Hoe kan ik mijn U700V een harde reset geven? Wat zijn de gevolgen hiervan?
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset
Dit zijn de codes. Enkel de instellingen kan je bij je instellingen en dan naar 'terug naar fabrieksinstellingen'.
Bedankt voor de codes... Weet je ook wat de gevolgen zijn van een Full Reset?quote:McAero schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:27:
[...]
*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset
Dit zijn de codes. Enkel de instellingen kan je bij je instellingen en dan naar 'terug naar fabrieksinstellingen'.
Nee sorry nog niet geprobeerd...
Maar heeft iemand een antwoord op mijn post?
Maar heeft iemand een antwoord op mijn post?
quote:Hey iedereen
Maar eenmaal als achtergrond ingesteld (hoe groot de afb ook is, zelfs die van de camera), dan is die maar de helft van mijn scherm... Hoe kan ik die over mijn hele scherm zetten zoals die standaardachtergronden? En waar kan ik extra achtergronden vinden voor de U600?
Alvast bedankt
McAero
McAero wijzigde dit bericht 08-02-2008 18:16 (90%)
Na het uitvoeren van de Full Reset heb ik nog steeds het probleem dat ik 'Beperkte service' heb in de netwerkmodus 'Automatisch'......quote:MarkU700 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:26:
Als ik mijn U700V instel op 'Netwerkmodus Automatisch' geeft de telefoon in z'n display aan 'Beperkte service' en als ik hem instel op 'Netwerkmodus 1800/900' ' geeft hij gewoon Vodafone NL aan in de display. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Normaal staat hij altijd op 'Automatisch' en ging alles goed....
Kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen?
Ik ben sinds 2 wekenin het bezit van de u700.
Ik heb een paar vraagjes. Ná uiteraard al het forum doorspit te hebben.
Heb al veel uitgevogeld aleen kan ik de spellen niet installeeren via de genoemde manier hier op de site, jad. jar files etc. (code invoeren) Bij mij doet de code het helegaar niet. hij is dan bezig met aanvragen en dan zegt hij onjuiste gegevesn.
Deze telefoon heb ik nu ism een nieuw hi 20 abbo mét overzetten van oud nummer, dus heb nu van hi een u sim kaart erbij gekregen voor de tussentijd met een ander nummer. echter heb ik nog een abbo lopen bij tele 2 voor 2 maanden. Ik dacht de simkaart simpelweg in mijn u700 te kunenn doen (tele2simkaart) maar dan geeft mijn u700 netwerkfout aan (terwijl mijn tele2 netwerrkinstellingen op het kpn netwerk staat en al jaren belt
). Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn tele2 simkaart het wel doet in mijn u700? Nieuwe firmware downloade? (al wilden ze dat in de shop niet doen en om dat zelf te gaan vogele lijkt me niet echt handig...>heb nu ASGG3<) btw is de tel ws niet gesimlockt aangezien andere kaarten zoals debitel wel gewoon functioneren in mijn nueiwe u700 (al is dat ook op kpn netwerk.....)
Nog een allerlaatste vraagje en dan houd ik op
:
Ik mag dit weekend gratis internetten van hi (erg aardig) maar dat is uitgezonderd van streaming data en radio + filmpjes. Als ik games op de gewone manier download is dit dan ook streaming data? ? ?
Bedankt alvast!
Heb al veel uitgevogeld aleen kan ik de spellen niet installeeren via de genoemde manier hier op de site, jad. jar files etc. (code invoeren) Bij mij doet de code het helegaar niet. hij is dan bezig met aanvragen en dan zegt hij onjuiste gegevesn.
Deze telefoon heb ik nu ism een nieuw hi 20 abbo mét overzetten van oud nummer, dus heb nu van hi een u sim kaart erbij gekregen voor de tussentijd met een ander nummer. echter heb ik nog een abbo lopen bij tele 2 voor 2 maanden. Ik dacht de simkaart simpelweg in mijn u700 te kunenn doen (tele2simkaart) maar dan geeft mijn u700 netwerkfout aan (terwijl mijn tele2 netwerrkinstellingen op het kpn netwerk staat en al jaren belt
Nog een allerlaatste vraagje en dan houd ik op
Ik mag dit weekend gratis internetten van hi (erg aardig) maar dat is uitgezonderd van streaming data en radio + filmpjes. Als ik games op de gewone manier download is dit dan ook streaming data? ? ?
Bedankt alvast!
Ik heb ook een U700 van KPN (Primafoon) en die is wel gesimlockt dacht ik. Officieel zijn alle toestellen dat, dus je Tele 2 kaartje zal niet werken. Wil je er toch mee gaan bellen stop dan je Hi (USIM) kaart erin, maar houd er rekening mee dat er dan verbruikskosten apart in rekening worden gebracht aangezien je abonnement pas over 2 maanden in gaat.quote:miepje53 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:51:
Deze telefoon heb ik nu ism een nieuw hi 20 abbo mét overzetten van oud nummer, dus heb nu van hi een u sim kaart erbij gekregen voor de tussentijd met een ander nummer. echter heb ik nog een abbo lopen bij tele 2 voor 2 maanden. Ik dacht de simkaart simpelweg in mijn u700 te kunenn doen (tele2simkaart) maar dan geeft mijn u700 netwerkfout aan (terwijl mijn tele2 netwerrkinstellingen op het kpn netwerk staat en al jaren belt). Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn tele2 simkaart het wel doet in mijn u700? Nieuwe firmware downloade? (al wilden ze dat in de shop niet doen en om dat zelf te gaan vogele lijkt me niet echt handig...>heb nu ASGG3<) btw is de tel ws niet gesimlockt aangezien andere kaarten zoals debitel wel gewoon functioneren in mijn nueiwe u700 (al is dat ook op kpn netwerk.....)
:)
Je kunt je Netwerklock controleren door *#7465625# in te toetsen....quote:miepje53 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:51:
Ik ben sinds 2 wekenin het bezit van de u700.
Deze telefoon heb ik nu ism een nieuw hi 20 abbo mét overzetten van oud nummer, dus heb nu van hi een u sim kaart erbij gekregen voor de tussentijd met een ander nummer. echter heb ik nog een abbo lopen bij tele 2 voor 2 maanden. Ik dacht de simkaart simpelweg in mijn u700 te kunenn doen (tele2simkaart) maar dan geeft mijn u700 netwerkfout aan (terwijl mijn tele2 netwerrkinstellingen op het kpn netwerk staat en al jaren belt). Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn tele2 simkaart het wel doet in mijn u700? Nieuwe firmware downloade? (al wilden ze dat in de shop niet doen en om dat zelf te gaan vogele lijkt me niet echt handig...>heb nu ASGG3<) btw is de tel ws niet gesimlockt aangezien andere kaarten zoals debitel wel gewoon functioneren in mijn nueiwe u700 (al is dat ook op kpn netwerk.....)
Nog een allerlaatste vraagje en dan houd ik op:
Bedankt alvast!
In verschilende reviews op het net lees ik dat de foto's genomen met de u600 van bewegende dingen wazig zijn omdat de autofocus te traag is. Via flickr of google vind ik echter geen voorbeelden van zo'n foto's. Kan er mij iemand die een u600 heeft zeggen of dit een echt nadeel is? Of valt dit mee? Ik zou graag een paar foto's zien van bewegende dingen genomen met een u600?
Heb m'n U700V laten flashen naar firmware ASGG3 en ben nu van het probleem van m'n 'beperkte service' af en dat vreselijke Vodafone-menu is nu dus ook verleden tijd!!!
Heerlijk zo!!!
Heerlijk zo!!!
Heeft iemand al een oplossing voor het probleem van de achtergrond aub?
Anders heeft het foto's trekken eig weinig zin als ge ze niet tegoei als achtergrond op uw gsm kunt zetten...
Anders heeft het foto's trekken eig weinig zin als ge ze niet tegoei als achtergrond op uw gsm kunt zetten...
Reg. datum: 26 september 2007
Hallo, sinds enige dagen heb ik ook een samsung u700 hoewel ik al vele pagina's hier van deze thread heb afgelezen blivjen mij toch nog enkele dingen onduidelijk
dus srry als ik dingn vraag die al gepost zijn
Mijn gsm komt uit duitsland ( heb hem daar niet zelf gan halen maar kon er zo wel voor een veel goeikoper prijsje aanraken) dus zit ik met die t - mobile menus zoals web'n walk en t-zones.. is er enige manier om dit weg te krijgen?
ik heb al gelezen over flashen enzo en updaten, maar kan mij *knip* doe maar via het forum
Het camera menu is in het duits... niet zoo erg, maar moest iemand me kunnen vertellen hoe het in het nl te krijgen zou het wel aangenaam zijn
Die 3D smsjes zijn zker niet meer beschikbaar op deze gsm? ik vind het alleszins niet..
En kan je nu je eigen mp3tjes gebruiken als sms signaaltoon??
voor de rest ben k wel heel content van deze gsm
alvast bedankt
p.s. ik heb een belgisch abbo moest het ix uitmaken
Mijn gsm komt uit duitsland ( heb hem daar niet zelf gan halen maar kon er zo wel voor een veel goeikoper prijsje aanraken) dus zit ik met die t - mobile menus zoals web'n walk en t-zones.. is er enige manier om dit weg te krijgen?
ik heb al gelezen over flashen enzo en updaten, maar kan mij *knip* doe maar via het forum
Het camera menu is in het duits... niet zoo erg, maar moest iemand me kunnen vertellen hoe het in het nl te krijgen zou het wel aangenaam zijn
Die 3D smsjes zijn zker niet meer beschikbaar op deze gsm? ik vind het alleszins niet..
En kan je nu je eigen mp3tjes gebruiken als sms signaaltoon??
voor de rest ben k wel heel content van deze gsm
alvast bedankt
p.s. ik heb een belgisch abbo moest het ix uitmaken
pven wijzigde dit bericht 09-02-2008 18:40 (5%)
Reg. datum: 09 februari 2008
Reg. datum: 09 februari 2008
Sorry ik heb echt een domme vraag, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik wil emailen en heb een lage streep in mijn emailadres. En ik kan dus gewoon echt niet uitvinden hoe ik die lage streep kan toetsen, achter de 1 zit wel een normale streepje ( - ) maar ik moet deze ( _ )
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik loop nu al uren te zoeken, ook hier, vergeef me als het al gevraagd is maar zag het er niet tussen. Ik heb deze telefoon nog maar net en kreeg van HI een berichtje dat het internet dit weekend gratis is, dus wilde net effe gaan proberen. Maar ik kon dus niet echt verder mbt emailadressen omdat ik die lage streep er dus niet voor krijg
Dus wie weet hoe ik zo'n lage streep kan toetsen in smsjes, internet en emailsadressen?
Dank je wel voor het beantwoorden! Dan kan ik dit weekend gebruik maken van het gratis internet!
bedankt, gr Anja
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik loop nu al uren te zoeken, ook hier, vergeef me als het al gevraagd is maar zag het er niet tussen. Ik heb deze telefoon nog maar net en kreeg van HI een berichtje dat het internet dit weekend gratis is, dus wilde net effe gaan proberen. Maar ik kon dus niet echt verder mbt emailadressen omdat ik die lage streep er dus niet voor krijg
Dus wie weet hoe ik zo'n lage streep kan toetsen in smsjes, internet en emailsadressen?
Dank je wel voor het beantwoorden! Dan kan ik dit weekend gebruik maken van het gratis internet!
bedankt, gr Anja
Anja , je moet gewoon je "hekje-toets" even ingedrukt houden en dan op 8 duwen, je ziet dat er wel bijstaan en zo heb je je liggend streepje 
mvg
mvg
Pagina: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 87 88 89 90 last