quote:
Over die Pearl Black durf ik het eigenlijk niet te zeggen... ik heb hem in onze winkel wel eens in handen gehad en het is natuurlijk ander materiaal, maar het zou net zo goed zijn dat daar ook zoiets gebeurt. Wat betreft die Silver versie hangt het er ook vanaf hoe je er mee omgaat hoor. Ik heb mijne nu sinds half oktober (meer dan drie maanden) en het afbladderen is nauwelijks zichtbaar. Bovendien heb ik hem toch maar voor 'n jaar dus kan er wel mee leven

quote:
Ook heb ik gelezen op dit forum dat het reactie vermorgen, tussen de tijd van het indrukken foto maken en dat de mobiel daadwerkelijk een foto neemt, erg groot is, is dit waar? en zo ja, is dit ook echt storend?
Klopt, maar dat is niet zozeer de reactietijd maar meer sluitertijd enzo. Vooral in donkere omgevingen is het dan wel lastig scherpe foto's te maken, maar oefening baart kunst. Volgens mij komt dat 'probleem' op alle Samsungs voor. Ik vind het niet echt storend.
quote:
en trouwens ook dat het opnemen van video's zwaar tegenvalt, klopt dit ook?.
De resolutie is, zoals Chaos_Dwarf al aangaf, opvallend laag voor zo'n toestel ja. Dat is wel jammer.
quote:
Ook heb ik verder gehoord van een kennis dat het scrollwheel na verloop vantijd niet goed meer functioneerd en dus z'n momenten heeft dat hij niet meer functioneerd, hebbie jullie hier ook last van? of is dit puur toevallig dat hij hier last van heeft?
Nog geen problemen mee gehad en voor mijn gevoel gedraagt mijn scrollwheel zich zeer betrouwbaar.
quote:
en waar ik het meeste van gehoord heb is dat die touch knopjes VEEL te gevoellig zijn en dat er zomaar bijv. ge sms't word naar iemand zonder dat dat de bedoeling is, klopt dit?
Tja, het is een touchpad dus dat is een beetje gevoelig, anders zou het niet werken. Maar veel te gevoelig vind ik onzin. Je moet even wennen aan de gevoeligheid en de eerste weken had ik regelmatig dat ik per ongeluk op een verkeerde knop drukte, maar dat komt me nu eigenlijk nooit meer voor.
quote:
alvast bedankt

Graag gedaan, voor meer vragen ben je welkom