Reg. datum: 29 april 2007
Gamertag: DraaQ PC specs! | AtG | The Reality
Forum » Overige » Overige Mobiles » Het Samsung U600/U700 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Reageer Nieuw TopicGamertag: DraaQ PC specs! | AtG | The Reality
ben je T-Mobile abonnee? & Heb je zo'n dynamische achtergrond aanstaan? die vrat bij mij echt stroom.quote:WrineX schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:20:
Ben ik de enige met dit toestel die er niet heel erg over te spreken is qua bereik (woon in de binnenstad en heb tijden helemaal *geen* netwerk?), standbytijd (2 dagen ofzo?)
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
Ray wijzigde dit bericht 13-12-2008 00:17 (16%)
These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands
Ik heb er ook genoeg op zittenquote:Stevina schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:49:
Ik heb even een vraag. Op mijn display (samsung U600) zitten een aantal krasjes. Is het mogelijk dit display te vervangen? Waar zou dat eventueel gedaan kunnen worden en wat zijn de kosten dan.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Southern Sun wijzigde dit bericht 14-02-2009 00:00 (20%)
Too much is never enough!
Ja, bij Business Center onder garantie laten repareren (kan alleen als je hem bij KPN/Hi gekocht hebt). Resetten gaat niet helpen want het is een hardwarematig probleem.quote:geitje3 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:00:
Hee ik heb een vraagje, mijn U700 heeft de laatste tijd wat problemen, het scherm is in rood zwart en in spiegelbeeld.. ook hoor ik niets wanneer ik mensen bel, alleen heel vaag. De staat waarin mijn telefoon verkeerd is te omschrijven als een coma en dus niet bruikbaar. Weten jullie een code om hem te resetten oid?
Heeft iemand dit probleem eerder gehad, en wat heb je eraan gedaan?
:)
Nee hoorquote:jelle. schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 23:05:
[...]
Ja, bij Business Center onder garantie laten repareren (kan alleen als je hem bij KPN/Hi gekocht hebt).
Volgens mij is dat een firmware probje. En daar doen ze lekker moeilijk over @ de helpdesk.quote:kimmygirl schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:16:
Ik heb een U700, en daarvan willen de "touchscreen knopjes" niet meer uit, als ik hem opengeschoven laat liggen wel. Maar schuif ik hem dicht blijven ze knopjes verlicht.
Kan iemand mij hier aub mee helpen? Zijn er meer die deze problemen hebben gehad?
Heb mn telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen, en heb volgens mij al alle mogelijke instellingen kwa verlichting gehad.
HELP ME !!!!!
zeehonden wijzigde dit bericht 01-03-2009 14:24 (44%)
Reden: Incompleet
The chase is better than the catch - Scooter
Ik heb alles al geprobeerd, echt. Ook backlight minimaal (maar ik raak de telefoon dan een dag niet aan, backlight springt dus niet eens aan). GPRS en alles uit, niets helpt.quote:la_fusion schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:09:
Ik heb nog de standaard firmware op mijn U600 en heb alle mogelijk stroombesparende instellingen zo ingesteld dat ik met gemak 3+ dagen kan doen met mijn U600 die nu toch al 1,5 jaar oud is. Vooral het backlight scheelt enorm veel. Ik zou zelf nog even spelen met de instellingen en dan over een maand nog eens kijken.
Ik heb dit toestel ook een kleine anderhalf jaar gebruikt, en deed makkelijk 2 á 3 dagen met een accu. Met reglematig smsen en bellen. In mn naaste omgeving hadden nog 3 mensen de U600 en het verschilt per telefoon heel erg hoe lang de accu mee gaat. Bij de ene ging de accu ook maar 1 dagje mee, en bij de andere twee maximaal 2 dagen ongeveer.quote:Exorcist schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:15:
[...]
Ik heb alles al geprobeerd, echt. Ook backlight minimaal (maar ik raak de telefoon dan een dag niet aan, backlight springt dus niet eens aan). GPRS en alles uit, niets helpt.
Nog 15 dagen en ik mag m vervangen..neig naar een Omnia 900, maar weet het nu even niet..quote:Haazzz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:10:
[...]
Ik heb dit toestel ook een kleine anderhalf jaar gebruikt, en deed makkelijk 2 á 3 dagen met een accu. Met reglematig smsen en bellen. In mn naaste omgeving hadden nog 3 mensen de U600 en het verschilt per telefoon heel erg hoe lang de accu mee gaat. Bij de ene ging de accu ook maar 1 dagje mee, en bij de andere twee maximaal 2 dagen ongeveer.
Heel vreemd, maar een reden ervoor heb ik nooit kunnen verzinnen
Exorcist wijzigde dit bericht 07-04-2009 13:26 (3%)
deze dingen helpen meestal welquote:Dirkonly schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:23:
[...]
Wat maf, bij mij doet ie het gewoon... alleen heb hem niet via de wap site geinstalleerd maar de jad en jar files gedownload.
in ieder geval misschien zit hier iets bij wat je kan helpen
4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"General Diagnostics:
*#0*# -- LCD Test Menu.
*#06# -- Show the IMEI number.
*#367# -- DB Profile Setting Menu.
*#1234# -- Displays the Firmware Version
*#9324# -- Phone Monitor. Press up and down to display more.
*#0228# or *#9998*228# -- (BAT) Battery statistics. Press up and down to display more.
*#0289# or *#9998*289# -- (BUZ) Buzzer test.
*#0638# or *#9998*638# -- (NET) SIM network ID.
*#0746# or *#9998*746# -- (SIM) SIM Information.
*#0778# or *#9998*778# -- (SST) SIM Service Table. Press up and down to display more.
*#0782# or *#9998*782# -- (RTC) Real Time Clock Display. Press the "#" key to refresh
*#0842# or *#9998*842# -- (VIB) Vibrator test.
*#1111# or *#9998*1111# -- Displays the Software Version.
*#1234# -- Displays the Firmware Version.
*#2222# or *#9998*2222# -- Displays the Hardware Version.
*#4357# or *#9998*4357# -- (HELP) Code help screen. Press up and down to display more.
*#4777*8665# -- GPRS Test and Configuration Menu.
*#5002*8376263# -- Additional handset information. Press up and down to display more.
*#9998*76# -- (PN) Production Number.
*#9998*377# -- (ERR) NVM error log. Press up and down to display more.
*#9998*667# -- (MMS) MMS Debug.
*#9998*968# -- Yamaha test.
*#9998*982# -- Edit IM settings
*#9998*2576# -- (BRKN) SIM Error.
*#9998*3323# -- (DEAD) Forced Crash.
*#9998*5282# -- (JAVA) Java Profile Menu. The "Install MIDlet" password is "235282"
*#9998*5646# -- (LOGO) GSM Logo set. Press up and down to set.
*#9324# -- Displays distances the nearest transmitter towers and their numbers.
WAP Configuration:
*#82# -- Display WAP User Agent.
*#92782# -- Edit the WAP User Agent. Default setting is "SEC-SGHD807/1.0 TSS/2.5"
*#827# -- Display WAP UA Profile.
*#927827# -- Edit WAP UA Profile. Default is setting "http://wap.samsungmobile.com/uaprof/d807_10.xml"\
Digital Audio Interference:
*#3243948# -- Digital Audio Interference (DAI) OFF (Resets Phone)
*#32436837# -- Digital Audio Interference (DAI) ON
Bluetooth Configuration:
#*3888# -- Bluetooth test mode
*#232337# -- Displays Current Bluetooth MAC address
*#7263232337# -- Changes Bluetooth MAC address. A random number is chosen and you will lose all your previous bluetooth connections. Use with caution!
Reset Codes: Data in the phone will be deleted!
*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset
Auto call pickup:
*#22766# -- Automatically receive call (incoming calls are picked up without you pushing any button)
*#227633# -- Manually receive call (disables above setting)
*#732982# -- Unknown. Screen quickly says "Saved" but gives no indication as to what is saved.
Zijn niet de officiële codes van de u600 maar sommige doen het wel gewoon, heb ze niet allemaal uitgeprobeerd
succes ermee
Een moderator wijzigde dit bericht 29-04-2009 11:09 (1%)
Reden: groeten/danken niet nodig
een late reactie, maar ik ben echt radeloos...quote:FlashBang schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:32:
net mijn u600 geupdate naar U600XXGG4.... werkte goed hier
Jammer dat ik de phone gereset heb zonder mijn telefoonnummers op te slaan
Een moderator wijzigde dit bericht 29-04-2009 11:09 (1%)
Reden: groeten/danken niet nodig
Klopt, is niet zo heel moeilijk om het zelf te doen, maar mag gewoon niet, omdat er copyright rust op de firmware en de software die je gebruik om dit toestel te voorzien van een update.quote:Ray schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:10:
tja @mobreak. snappen doe ik het wel maar goed... Je hebt dit type phone dus wat is het probleem als je zelf op eigen risico met firmware gaat spelen. we praten hier niet over doelbewust unlocken of unbranden maar een simlockvrij phone gewoon updaten. je kan daar een da vrij voor nemen om naar een service point te gaan / het ding opsturen etc. maar het is even simpel het zelf uit te voeren.
Héél mooi. Vergeet niet dat het mogelijk is dat ze bij een toekomstige reparatie zien dat je zelf hebben lopen flashen en ze dan een garantieclaim weigeren.quote:afin in het geval van mijn vriend (zie topic) heeft het dus zijn probleem verholpen. Zijn volledige legale phone kan hij nu weer normaal gebruiken met een simpele flash van 5 minuten werk. wel is alle phone data weg inclusief phonebook voor zover dit in de phone stond.
Dacht ik in het begin ook. Toch wil Samsung niet dat deze software zomaar vrij te verkrijgen is op het internet. En aangezien er dus, zoals hierboven al vermeld copyright op rust, staan wij links naar zulke software of firmware niet toe.quote:persoonlijk vindt ik dat er hier snel paniek is over wat mogelijk op warez lijkt terwijl het volledig legitiem is. maar goed wellicht is dit inherent aan de regels van het forum. imho is alle software die legaal en gratis verkrijgbaar is bij bepaalde hardware geen enkel probleem om onderling te verspreiden en elkaar te helpen.
Graag zulke meldingen via TR, MSN, Mail of iets anders. Dan gaan wij ervoor zorgen dat zulke ads hier niet meer komen te staan. Dat willen wij namelijk niet.quote:edit. het leuke is dat ik onder dit topic direct een ad zie 'meteen simlock vrij'........ als we dan toch zo correct bezig zijn hoe kan zo'n advertentie dan op got staan terwijl iets wat dat maar op lijkt hier direct in de ban gaat ?
Meteen Simlock Vrij
In enkele minuten goedkoop uw GSM simlock vrij maken. Voor elk merk! www.onlinesimlockvrijmaken.com
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
Bekend probleem bij U600/U700quote:lieza schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:48:
Hallo iedereen, bijna 10 maand geleden vond ik een samsung U600 op straat. en ik heb hem eigenlijk meegenomen naar huis. sindsdien werkte hij nog heel erg goed, de camera werkte perfect, eigenlijk alles nog.
Maar sinds een weekje heb ik een serieus vervelend probleem, als ik hem openschuif & ik wil op de touchscreenknopjes drukken, lichten ze wel op, maar er gebeurt niks. als ik hem dan een beetje naar onder schuif, werken ze wel. Het toetsenbord werkt wel nog.
Kan iemand helpen, want het is zeer irritant
Zeggen dat je hem hebt gekregen als cadeauquote:jelle. schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:51:
[...]
Bekend probleem bij U600/U700Kan zo ter plekke gerepareerd worden bij bijv Business Center (repair & go), maarja je hebt natuurlijk geen kassabon dus dat wordt een beetje lastig.
PC Studio -> Massage Managerquote:Southern Sun schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:44:
Is het mogelijk om de sms-berichten die ik op mijn U700 heb op de computer te zetten? Ik heb net een nieuwe telefoon namelijk en zou graag een aantal smsjes overzetten daarnaartoe, maar weet niet hoe.
Hmm kan de pc studio die bij de U700 zat niet op vista installeren en met de nieuwste ziet ie m nietquote:
PC Studio(3.2.3 IE2) ff van de Samsung site halen, het duurt soms ff voordat de PC Studio je tel ziet. Heeft ie met mijn u600 ook last vanquote:Southern Sun schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:11:
[...]
Hmm kan de pc studio die bij de U700 zat niet op vista installeren en met de nieuwste ziet ie m niet
:D
Ik heb em ook en wil graag de originele samsung software erop zetten en de vodafone versie eraf vegenquote:SystemF schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:37:
Wat is nu de laaste versie van de firmware voor de U700v...
Ik heb een Vodafone prepaid gekocht, inmiddels simlock vrij, maar wil het originele samsung os.
kupsani wijzigde dit bericht 25-06-2009 18:55 (11%)
Bobfakkel wijzigde dit bericht 15-07-2009 15:58 (5%)
Vroegah was ik Sweeper73
Toevallig een ander menu van ene provider? Zoals T-mobile of Vodafone branded?quote:lieza schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:44:
een vriendin van mij heeft ook een samsung u600, maar zij heeft een ander thema/menu dan het welbekende 'kleurtjesmenu'. zij heeft een menu waarbij de pictogrammetjes oranje/zwart/grijs/wit zijn, en ze lijken een klein beetje op die van lg shine.
de vraag is, hoe kan dit?
ik dacht dat het niet mogelijk was om andere thema's te verkrijgen op de u600, of kan dit wel?
iddor wijzigde dit bericht 19-07-2009 23:06 (34%)
Waarom werken troubleshooters nooit -_-
KoffieNT wijzigde dit bericht 24-07-2009 19:08 (25%)

koektrommeltje wijzigde dit bericht 27-07-2009 15:14 (13%)
Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com
Mijn scherm zit ook onder de krassen. Bedoel je met die vlekken, een zwarte kleur? Dan is de lak eraf gesleten... heb ik ookquote:pgrferrari schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:38:
Er zitten bij mij krassen op mijn u600, en een soort vlekken, al geprobeerd met krassen verwijderaar, maar dat helpt niet, het zit namelijk redelijk diep.
Samsung gebeld omdat ze niet reageerden op mijn email van een maand geleden. (0900 nummer afzetters)
Doen er niets aan omdat ik geen aankoopbon heb
Iemand een andere oplossing? want ik had iets gelezen over een businesscenter? wat is dat?
yepz en het fijne is dat dit ook gewoon in de manual staatquote:KoffieNT schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:20:
Of..je houd het 'volume-omhoog' of 'volume-omlaag'-knopje gewoon in? Om het lampje weer uit te doen klik je de telefoon dicht, of weer het knopje inhouden. Dat is bij mij iig zo.. (U600)
Ray wijzigde dit bericht 20-12-2009 23:14 (9%)
These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands
Hmm, moet ik toch eens de manual gaan lezen, want dit is een erg handige tip - maar ja, nu weet ik hem al he, dus waarom nog lezenquote:Ray schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:12:
yepz en het fijne is dat dit ook gewoon in de manual staat
Vroegah was ik Sweeper73
Ik mis mijn 156!
Thanks, maar dat zijn 2e handsjes, ik hoopte nog op een nieuwe ergens...quote:
Ik mis mijn 156!
KoffieNT wijzigde dit bericht 17-02-2010 19:39 (13%)
Ik mis mijn 156!
Ah ok thanks! Zou dat overigens ook maar enig probleem kunnen opleveren met het gebruiken van die telefoon in NL met Vodafone?quote:gerben1995 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:45:
Normaal is hij in heel België te koop in de Mobistarcenters voor 99 euro.
Ik mis mijn 156!
Na ongeveer 5-600u bellen is het plastic datakabeltje tussen de bovenkant en onderkant (die de toetindrukken en geluid doorgeeft aan de 'slide') versleten, en kan ik alleen nog maar luisteren en op de bel/hangop/cancel toetsen drukken met de telefoon dichtgeschoven. Ik ben dus niet heel erg over deze telefoon te spreken (zie hier).quote:LaTiNo schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:13:
[...]
Ah ok thanks! Zou dat overigens ook maar enig probleem kunnen opleveren met het gebruiken van die telefoon in NL met Vodafone?
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Bizar. Maar zal dit niet exemplarisch zijn? Een vriendinnetje heeft er al eentje 3 jaar (300x gevallen) en die doet het nog prima, en ik heb zelf een E900 (3jr) en die doet het ook nog perfect. Ik wil er eentje voor een jaartje of 2 ofzo, lekker dunne telefoon voor in de zomer.quote:foppe-jan schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:59:
[...]
Na ongeveer 5-600u bellen is het plastic datakabeltje tussen de bovenkant en onderkant (die de toetindrukken en geluid doorgeeft aan de 'slide') versleten, en kan ik alleen nog maar luisteren en op de bel/hangop/cancel toetsen drukken met de telefoon dichtgeschoven. Ik ben dus niet heel erg over deze telefoon te spreken (zie hier).
Ik mis mijn 156!
Nou ja, als je een beetje googlet op 'touch pad' not working +slide ofzo dan vind je meer dan een paar voorbeelden. "Flex cable" is wat er vervangen moet worden.. er staan op meerdere sites tutorialsquote:LaTiNo schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:24:
[...]
Bizar. Maar zal dit niet exemplarisch zijn? Een vriendinnetje heeft er al eentje 3 jaar (300x gevallen) en die doet het nog prima, en ik heb zelf een E900 (3jr) en die doet het ook nog perfect. Ik wil er eentje voor een jaartje of 2 ofzo, lekker dunne telefoon voor in de zomer.
Inderdaad, meest voorkomende defect, niets bizars aanquote:foppe-jan schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:00:
[...]
Nou ja, als je een beetje googlet op 'touch pad' not working +slide ofzo dan vind je meer dan een paar voorbeelden. "Flex cable" is wat er vervangen moet worden.. er staan op meerdere sites tutorials
Neuh, niet bizar, maar wel kansloos.. Waarom zou je een telefoon willen kopen die het zo snel begeeft?quote:jelle. schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:25:
[...]
Inderdaad, meest voorkomende defect, niets bizars aan
Ik mis mijn 156!
samsung jet / samsung d900i / toshiba l40-10m
http://www.twitter.com/gerardessink
Zou het niet weten. Vraag het eens in de winkel zou ik zeggenquote:LaTiNo schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:13:
[...]
Ah ok thanks! Zou dat overigens ook maar enig probleem kunnen opleveren met het gebruiken van die telefoon in NL met Vodafone?
Tja.. maar je moet ook een soldeerijzer hebben, en tin, en ervaring met solderen.. All of which I don't. En dan nog doe je werk dat samsung zelf had moeten doen.quote:musicer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:46:
achja.. die flexkabels kosten tegenwoordig ook nog maar evenveel als een rol koekjes;) kijk bijv bij devilpower
Het hoeft niet aan het scherm te liggen, maar het kan ook aan 100.000 andere dingen liggen.quote:KoffieNT schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:58:
Ik geloof dat het scherm (het datakabeltje) kapot is van mijn U600. Heeft iemand een kapotte U600 liggen waarvan het scherm/kabeltje iig nog werkt? Neem ik hem graag over.
Probleem bij mij is dat het scherm de ene keer aan gaat, en dan opeens niet meer en blijft hij uit. Heb hem al uit elkaar gehaald en in elkaar gezet, maar het probleem blijft helaas bestaan.
Het gaat om de witte editie, maar een zwarte is ook goed.
musicer wijzigde dit bericht 10-06-2010 20:17 (7%)
Blog: http://martijn.estor.nl | Xbox LIVE gamertag: estorino |
Dan heb je waarschijnlijk unicode voor je berichten aan staan in plaats van standaardtekst ofzo. Staat waarschijnlijk ergens bij sms instellingenquote:estorino schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:43:
Mijn vriendin heeft deze telefoon sinds kort en ze kan maar sms berichten sturen van +/- 50 tekens, daarna wordt er een 2e sms verzonden met de rest van je bericht, eveneens +/- 50 tekens max...
Komt iemand dit bekend voor? En heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen?
(Het toestel is nieuw, maar gekocht via tweakers.net V&A en er zit geen garantie op, aldus de dude in de t-mobile winkel waar mn vriendin binnenliep vandaag.)
Jup, inderdaad even de instellingen voor SMS-berichten nalopen, ergens bij "teksttype" ofzoquote:musicer schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:59:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk unicode voor je berichten aan staan in plaats van standaardtekst ofzo. Staat waarschijnlijk ergens bij sms instellingen
Blog: http://martijn.estor.nl | Xbox LIVE gamertag: estorino |
F.West98 wijzigde dit bericht 13-12-2010 19:03 (16%)
Intel Core i7 2600K | 8GB RAM | Samsung Spinpoint 2TB | EVGA P67 FTW | Club3D HD6790 | Crucial m4 128GB - Alles
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: